Показати схожі тендери

Закупівля Щебенево-піщана суміш фракція 0-40 мм від КП ""БОГОДУХІВЖИТЛО" ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ БОГОДУХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ".

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2021-08-05-003200-a
План UA-P-2021-08-05-001486-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 14.09.2021 08:17
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 25.08.2021 15:41
Закінчення аукціону 25.08.2021 16:04
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
300 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 500 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 05.08.2021 10:45 до 21.08.2021 00:00
Завершено
Період уточнень
з 05.08.2021 10:45
до 11.08.2021 00:00
Завершено
Період оскарження
з 05.08.2021 10:45
до 17.08.2021 00:00
Завершено
Період аукціону
з 25.08.2021 15:41
до 25.08.2021 16:04
Завершено
Період кваліфікації
з 25.08.2021 16:04
до 03.09.2021 11:45
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 31.08.2021 16:26
до 14.09.2021 00:00
Завершено
Підписання договору
з 03.09.2021 11:45
до 14.09.2021 08:17
Період уточнень
з 05.08.2021 10:45 до 11.08.2021 00:00
Період оскарження
з 05.08.2021 10:45 до 17.08.2021 00:00
Період аукціону
з 25.08.2021 15:41 до 25.08.2021 16:04
Період кваліфікації
з 25.08.2021 16:04 до 03.09.2021 11:45
Період кваліфікації
з 25.08.2021 16:04 до 03.09.2021 11:45
Основні параметри
Щебенево-піщана суміш фракція 0-40 мм
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Щебенево-піщана суміш фракція 0-40 мм
Код ДК 021:2015
14210000-6 - Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі
Кількість
500
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
62103, Україна, Харківська область, м.Богодухів, вул. Григорія Сковороди, 9
Дата постачання по
31.10.2021 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата проводиться після поставки товару та пред’явлення Постачальником рахунку на оплату товару, видаткової накладної на товар та акту приймання-передачі товару, протягом 10 робочих днів з дня отримання товару Замовником.
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
05.08.2021 10:46
-
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Світлана Тіцька
Електронна пошта
Телефон
+380575832038
Замовник
ЄДРПОУ
22660139
Повна назва
КП ""БОГОДУХІВЖИТЛО" ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ БОГОДУХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Поштовий індекс
62103
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
м. Богодухів,
Адреса
вул. Міліцейська, 2
Реєстр пропозицій
Учасник:
Фізична особа-Підприємець Білокінь Станіслав Володимирович
Пропозиція:
297 500 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КТК"
Пропозиція:
285 000 грн.
Відповіді на критерії
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 31.08.2021 16:26 по 11.09.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Документи кваліфікації
31.08.2021 16:26
-
Звіт про оцінку
25.08.2021 16:05
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.08.2021 10:45
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.08.2021 10:45
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
І. Згідно абз. 2 пп. 1.1. пункту 1 Додатку № 1 до тендерної документації, від учасників вимагалось: На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: - лист-відгук від контрагента про належне виконання наданого договору, датований не раніше дати публікації оголошення про відкриті торги. Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КТК" надав Лист-відгук від ПСП «НОВЕ ЖИТТЯ» вих. № 72 від 19.05.2021 року, що не відповідає абз. 2 пп. 1.1. пункту 1 Додатку № 1 до тендерної документації, а саме - лист-відгук від контрагента про належне виконання наданого договору, датований НЕ РАНІШЕ ДАТИ ПУБЛІКАЦІЇ ОГОЛОШЕННЯ про відкриті торги. Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КТК" надав Лист-відгук від ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МАШІВКА-АГРО-АЛЬЯНС», який не містить дату реєстрації листа, а також найменування підприємства на бланку (ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРИВАТ-АГРО-АЛЬЯНС" не співпадає з найменуванням ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МАШІВКА-АГРО-АЛЬЯНС» в тексті листа-відгуку та на печатці підприємства, що не відповідає абз. 2 пп. 1.1. пункту 1 Додатку № 1 до тендерної документації, а саме - лист-відгук від контрагента про належне виконання наданого договору, датований НЕ РАНІШЕ ДАТИ ПУБЛІКАЦІЇ ОГОЛОШЕННЯ про відкриті торги. ІІ. Згідно ПЕРЕЛІКУ ДОКУМЕНТІВ, ЩО МАЄ НАДАТИ УЧАСНИК, який міститься у Додатку № 1, учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КТК" не надав наступні документи: - Копія статуту або іншого установчого документу (за наявності), завірена Учасником відповідно до вимог тендерної документації. У разі, якщо Учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію модельного статуту Учасника та копію рішення засновників про створення такої юридичної особи, завірена Учасником відповідно до вимог тендерної документації. - Копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або копія витягу з реєстру платників ПДВ (за наявності), завірена Учасником відповідно до вимог тендерної документації. - Копії документів, що підтверджують правомочність уповноваженої особи Учасника на підписання тендерної пропозиції та договору за результатами здійснення процедури закупівлі. (виписка з протоколу засновників про призначення директора, президента, голови правління або копія рішення власників чи акціонерів про визначення його керівником; копія рішення власників чи акціонерів про призначення його на посаду; довіреність, доручення або інший документ), завірені Учасником відповідно до вимог тендерної документації. Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КТК" повинен подати наступні документи для усунення виявлених невідповідностей: 1) - лист-відгук від контрагента про належне виконання наданого договору, датований НЕ РАНІШЕ ДАТИ ПУБЛІКАЦІЇ ОГОЛОШЕННЯ про відкриті торги; 2) Копія статуту або іншого установчого документу (за наявності), завірена Учасником відповідно до вимог тендерної документації. У разі, якщо Учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію модельного статуту Учасника та копію рішення засновників про створення такої юридичної особи, завірена Учасником відповідно до вимог тендерної документації; 3) Копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або копія витягу з реєстру платників ПДВ (за наявності), завірена Учасником відповідно до вимог тендерної документації; 4) Копії документів, що підтверджують правомочність уповноваженої особи Учасника на підписання тендерної пропозиції та договору за результатами здійснення процедури закупівлі. (виписка з протоколу засновників про призначення директора, президента, голови правління або копія рішення власників чи акціонерів про визначення його керівником; копія рішення власників чи акціонерів про призначення його на посаду; довіреність, доручення або інший документ), завірені Учасником відповідно до вимог тендерної документації. Керуючись п.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо виправити виявлені невідповідності шляхом завантаження виправлених документів на веб-порталі Уповноваженого органу (ідентифікатор закупівлі UA-2021-08-05-003200-a). В разі не виправлення виявленої невідповідності протягом 24 годин, тендерна пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КТК" (код ЄДРПОУ 30296209) буде відхилена у відповідності до абзацу 5 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Створено
27.08.2021 8:26
Надати до
28.08.2021 8:26
Період вимог/скарг з 03.09.2021 11:45 по 14.09.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
03.09.2021 11:45
-
Звіт про оцінку
31.08.2021 16:27
Витяг з ЄДР
31.08.2021 16:27
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2021-08-05-003200-a-c1
Підписаний і діє
Номер
193
297 500 грн.
297 500 грн.
Без ПДВ
Підписано
14.09.2021
Строк дії договору з
14.09.2021
по
31.12.2021
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
500 (тонни)
Щебенево-піщана суміш фракція 0-40 мм
Номенклатура
Щебенево-піщана суміш фракція 0-40 мм
Кількість
500
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
595
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
31 жовтня 2021 р.
Документи договору
14.09.2021 08:16
-
14.09.2021 08:12
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
300 000 грн.
Період подання пропозицій
до 21.08.2021 00:00
Замовник:
КП ""БОГОДУХІВЖИТЛО" ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ БОГОДУХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Контактний телефон:
+380575832038
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
300 000 грн.
Період подання пропозицій
до 21.08.2021 00:00
Замовник:
КП ""БОГОДУХІВЖИТЛО" ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ БОГОДУХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Контактний телефон:
+380575832038
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності