Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з супроводу та технічної підтримки функціонування ІТС «е-Консул» (код ДК 021:2015:72250000-2 «Послуги, пов’язані із системами та підтримкою») від Міністерство закордонних справ України.

Тип закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Тендер UA-2021-07-15-010213-b
План UA-P-2021-07-15-009733-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 21.09.2021 13:59
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 31.08.2021 15:37
Закінчення аукціону 31.08.2021 15:58
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
2 596 650 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
38 949.75 грн. (1,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 15.07.2021 23:28 до 15.08.2021 10:00
Завершено
Період уточнень
з 15.07.2021 23:28
до 05.08.2021 00:00
Завершено
Період оскарження
з 15.07.2021 23:28
до 11.08.2021 00:00
Завершено
Період прекваліфікації
з 15.08.2021 10:02
до 25.08.2021 00:00
Завершено
Період аукціону
з 31.08.2021 15:37
до 31.08.2021 15:58
Завершено
Період кваліфікації
з 31.08.2021 15:58
до 02.09.2021 11:55
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.09.2021 11:55
до 13.09.2021 00:00
Завершено
Підписання договору
з 02.09.2021 11:55
до 21.09.2021 13:59
Період уточнень
з 15.07.2021 23:28 до 05.08.2021 00:00
Період оскарження
з 15.07.2021 23:28 до 11.08.2021 00:00
Період аукціону
з 31.08.2021 15:37 до 31.08.2021 15:58
Період кваліфікації
з 15.08.2021 10:02 до 25.08.2021 00:00
Період кваліфікації
з 31.08.2021 15:58 до 02.09.2021 11:55
Період кваліфікації
з 31.08.2021 15:58 до 02.09.2021 11:55
Основні параметри
Послуги з супроводу та технічної підтримки функціонування ІТС «е-Консул» (код ДК 021:2015:72250000-2 «Послуги, пов’язані із системами та підтримкою»)
Services on technical support of functioning of ITS «e-Consul» (code DK 021: 2015:72250000-2 «Services related to systems and support»)
Усі документи, що готуються учасниками, викладаються українською мовою
All documents prepared by the participants are presented in Ukrainian
послуги
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з супроводу та технічної підтримки функціонування ІТС «е-Консул» (код ДК 021:2015:72250000-2 «Послуги, пов’язані із системами та підтримкою»)
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Services on technical support of functioning of ITS «e-Consul» (code DK 021: 2015:72250000-2 «Services related to systems and support»)
Код ДК 021:2015
72250000-2 - Послуги, пов’язані із системами та підтримкою
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
01018, Україна, м. Київ, Київ, Михайлівська площа 1
Дата постачання по
05.12.2021 00:00
Умова оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 7 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата здійснюється Замовником у розмірі 100 % (сто відсотків) протягом 7 (семи) банківських днів з дати підписання Сторонами Акту приймання – передачі наданих Послуг. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки за надані Послуги здійснюються протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання Замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного фінансування.
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
-
15.07.2021 23:29
-
Тендерна документація
Проект договору
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Марія Чолач
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Mariia Cholach
Електронна пошта
Телефон
+380442381577
Мова спілкування
Українська
Сайт:
https://mfa.gov.ua/
Додаткова контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Гудков Юрій
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Гудков Юрій
Електронна пошта
Телефон
+380442381275
Мова спілкування
Українська
Замовник
ЄДРПОУ
00026620
Назва (англійською мовою)
Ministry of Foreign Affairs of Ukraine
Повна назва
Міністерство закордонних справ України
Повна назва (англійською мовою)
Ministry of Foreign Affairs of Ukraine
Поштовий індекс
01018
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
м. Київ
Адреса
Михайлівська площа,1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЗОРІ РІШЕННЯ"
Пропозиція:
2 580 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЕТ ІТ"
Пропозиція:
2 242 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄПААС"
Пропозиція:
Відповіді на критерії
Прекваліфікація
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЕТ ІТ" : [email protected]
2 242 000 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи прекваліфікації
15.08.2021 10:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.07.2021 23:28
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.07.2021 23:28
Вимога про усунення невідповідностей
ID
65462404d86d4783bf9c412996bde302
Створено
17.08.2021 21:43
Надати до
18.08.2021 21:43
Зміст
В поданій ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГЕТ ІТ» тендерній пропозиції договори на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору не підтверджують належним чином виконання аналогічного договору, як це вимагалося вимогами тендерної документації. Під аналогічним договором слід розуміти договір, який був укладений учасником та виконаний в повному обсязі, предметом якого було надання послуг з супроводу та технічної підтримки функціонування ІТС. Так, предметом договору № 47 є послуги з доопрацювання та модифікації спеціального програмного забезпечення та баз даних ІТС «Віза» та підсистеми ІТС «е-Віза». Предметом договору № 01/0719 є послуги зі створення спеціалізованого програмного забезпечення «Облік запитів на реадмісію та транзитного перевезення». Предметом договору № 01/0819/15 є послуги зі створення спеціалізованого програмного забезпечення «Запровадження використання біометричних даних у візовій системі Міністерства закордонних справ України». З наданих договорів не вдалося встановити факт надання послуг з супроводу та технічної підтримки функціонування інформаційно-телекомунікаційної системи. Для приведення тендерної пропозиції у відповідність до вимог тендерної документації та додатків до неї в частині зазначеного кваліфікаційного критерію необхідно надати договір/договори про надання послуг з супроводу та технічної підтримки функціонування інформаційно-телекомунікаційної системи з додатками до такого/таких договору/договорів та документами, що підтверджують факт повного виконання (повної оплати) такого/таких договору/договорів з внесенням відповідних змін до довідки про виконання аналогічного договору. Або необхідно надати лист-пояснення у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника (та печаткою у разі наявності), що надані у складі тендерної пропозиції договори належним чином підтверджують факт надання послуг з супроводу та технічної підтримки функціонування інформаційно-телекомунікаційної системи.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄПААС" : [email protected]
відмовлено
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону; Учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Зміст
на підставі абзаців другого та шостого пункту 1 частини першої статті 31 Закону (замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону, а також не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей). Так, 18.08.2021 в установленому порядку ТОВАРИСТВУ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЄПААС» надано 24 години для усунення недоліків в частині приведення тендерної пропозиції у відповідність до кваліфікаційних критеріїв, зазначених в тендерній документації, визначених на підставі статті 16 Закону. Зокрема, в поданій ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЄПААС» тендерній пропозиції довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій не дозволяє встановити на якій підставі залучене задеклароване обладнання: власне, орендоване або залучене на інших умовах. Відповідно до додатку 1 до тендерної документації, у разі залучення обладнання, матеріально-технічної бази та технологій на умовах оренди, учасником надаються чинні договори оренди, у яких повинно бути визначено перелік необхідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; у разі залучення обладнання, матеріально-технічної бази та технологій на інших умовах, учасником надаються чинні договори про надання відповідних послуг, у яких повинно бути визначено перелік необхідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Для приведення тендерної пропозиції у відповідність до вимог тендерної документації та додатків до неї в частині зазначеного кваліфікаційного критерію необхідно надати нову довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технології із зазначенням відповідних підстав для залучення обладнання (а також відповідних договорів у разі необхідності) або зазначити необхідну інформацію в будь-якому іншому вигляді. Крім того, надані з боку ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЄПААС» договори на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору не підтверджують належним чином виконання аналогічного договору, як це вимагалося вимогами тендерної документації. Під аналогічним договором слід розуміти договір, який був укладений учасником та виконаний в повному обсязі, предметом якого було надання послуг з супроводу та технічної підтримки функціонування ІТС. Так, предметом договору № 2-11/82-2020 є послуги з розробки засобів інтероперабельності на основі Системи електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів «Трембіта» для ІТС «е-Консул» Міністерства закордонних справ України. Предметом договору № 2-11/83-2020 є послуги з розробки вебклієнта для інформаційних систем виконавчих органів Харківської міської ради на основі Системи електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів «Трембіта». Предметом договору № 2-11/107-2019 є послуги з розробки електронних консульських послуг ІТС «е-Консул» Міністерства закордонних справ України на базі Системи електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів «Трембіта». З наданих договорів не вдалося встановити факт надання послуг з супроводу та технічної підтримки функціонування інформаційно-телекомунікаційної системи. Для приведення тендерної пропозиції у відповідність до вимог тендерної документації та додатків до неї в частині зазначеного кваліфікаційного критерію необхідно надати договір/договори про надання послуг з супроводу та технічної підтримки функціонування інформаційно-телекомунікаційної системи з додатками до такого/таких договору/договорів та документами, що підтверджують факт повного виконання (повної оплати) такого/таких договору/договорів з внесенням відповідних змін до довідки про виконання аналогічного договору. Або необхідно надати лист-пояснення у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника (та печаткою у разі наявності), що надані у складі тендерної пропозиції договори належним чином підтверджують факт надання послуг з супроводу та технічної підтримки функціонування інформаційно-телекомунікаційної системи. В установлений строк недоліки усунені частково, не в повному обсязі, а саме: не надано оновленої довідки про виконання аналогічного договору з внесеними змінами щодо актуального договору. на підставі абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 та абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 (учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а також тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації). Так, у складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЄПААС» не було надано інформації про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю) (відповідно до абзацу другого частини третьої статті 16 Закону – якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців)
Документи прекваліфікації
15.08.2021 10:03
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.07.2021 23:28
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.07.2021 23:28
Вимога про усунення невідповідностей
ID
c9d2bad62e9c4d3e9dfe4f1e5bb0a5da
Створено
17.08.2021 21:43
Надати до
18.08.2021 21:43
Зміст
В поданій ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЄПААС» тендерній пропозиції довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій не дозволяє встановити на якій підставі залучене задеклароване обладнання: власне, орендоване або залучене на інших умовах. Відповідно до додатку 1 до тендерної документації, у разі залучення обладнання, матеріально-технічної бази та технологій на умовах оренди, учасником надаються чинні договори оренди, у яких повинно бути визначено перелік необхідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; у разі залучення обладнання, матеріально-технічної бази та технологій на інших умовах, учасником надаються чинні договори про надання відповідних послуг, у яких повинно бути визначено перелік необхідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Для приведення тендерної пропозиції у відповідність до вимог тендерної документації та додатків до неї в частині зазначеного кваліфікаційного критерію необхідно надати нову довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технології із зазначенням відповідних підстав для залучення обладнання (а також відповідних договорів у разі необхідності) або зазначити необхідну інформацію в будь-якому іншому вигляді. Крім того, надані з боку ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЄПААС» договори на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору не підтверджують належним чином виконання аналогічного договору, як це вимагалося вимогами тендерної документації. Під аналогічним договором слід розуміти договір, який був укладений учасником та виконаний в повному обсязі, предметом якого було надання послуг з супроводу та технічної підтримки функціонування ІТС. Так, предметом договору № 2-11/82-2020 є послуги з розробки засобів інтероперабельності на основі Системи електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів «Трембіта» для ІТС «е-Консул» Міністерства закордонних справ України. Предметом договору № 2-11/83-2020 є послуги з розробки вебклієнта для інформаційних систем виконавчих органів Харківської міської ради на основі Системи електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів «Трембіта». Предметом договору № 2-11/107-2019 є послуги з розробки електронних консульських послуг ІТС «е-Консул» Міністерства закордонних справ України на базі Системи електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів «Трембіта». З наданих договорів не вдалося встановити факт надання послуг з супроводу та технічної підтримки функціонування інформаційно-телекомунікаційної системи. Для приведення тендерної пропозиції у відповідність до вимог тендерної документації та додатків до неї в частині зазначеного кваліфікаційного критерію необхідно надати договір/договори про надання послуг з супроводу та технічної підтримки функціонування інформаційно-телекомунікаційної системи з додатками до такого/таких договору/договорів та документами, що підтверджують факт повного виконання (повної оплати) такого/таких договору/договорів з внесенням відповідних змін до довідки про виконання аналогічного договору. Або необхідно надати лист-пояснення у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника (та печаткою у разі наявності), що надані у складі тендерної пропозиції договори належним чином підтверджують факт надання послуг з супроводу та технічної підтримки функціонування інформаційно-телекомунікаційної системи.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЗОРІ РІШЕННЯ" : [email protected]
2 580 000 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи прекваліфікації
15.08.2021 10:03
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.07.2021 23:28
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.07.2021 23:28
Вимога про усунення невідповідностей
ID
59190001e68e410b9798a4c0ac282add
Створено
17.08.2021 21:42
Надати до
18.08.2021 21:42
Зміст
В поданій ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРОЗОРІ РІШЕННЯ» тендерній пропозиції довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій не дозволяє встановити на якій підставі залучене задеклароване обладнання: власне, орендоване або залучене на інших умовах. Відповідно до додатку 1 до тендерної документації, у разі залучення обладнання, матеріально-технічної бази та технологій на умовах оренди, учасником надаються чинні договори оренди, у яких повинно бути визначено перелік необхідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; у разі залучення обладнання, матеріально-технічної бази та технологій на інших умовах, учасником надаються чинні договори про надання відповідних послуг, у яких повинно бути визначено перелік необхідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Для приведення тендерної пропозиції у відповідність до вимог тендерної документації та додатків до неї в частині зазначеного кваліфікаційного критерію необхідно надати нову довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технології із зазначенням відповідних підстав для залучення обладнання (а також відповідних договорів у разі необхідності) або зазначити необхідну інформацію в будь-якому іншому вигляді. Крім того, надані з боку ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРОЗОРІ РІШЕННЯ» договори на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору не підтверджують належним чином виконання аналогічного договору, як це вимагалося вимогами тендерної документації. Під аналогічним договором слід розуміти договір, який був укладений учасником та виконаний в повному обсязі, предметом якого було надання послуг з супроводу та технічної підтримки функціонування ІТС. Так, предметом субконтракту з фіксованою ціною є розробка порядку та аукціонного модуля в рамках електронної торгової системи «Prozorro.Продажі» для продажу необробленої деревини. Крім того, надано не повний текст такого субконтракту. Предметом іншого договору є створення програмного продукту «Офіційний портал Державної митної служби» та виконання додаткових завдань щодо мобільного додатку ДМС. З наданих договорів не вдалося встановити факт надання послуг з супроводу та технічної підтримки функціонування інформаційно-телекомунікаційної системи. Для приведення тендерної пропозиції у відповідність до вимог тендерної документації та додатків до неї в частині зазначеного кваліфікаційного критерію необхідно надати договір/договори про надання послуг з супроводу та технічної підтримки функціонування інформаційно-телекомунікаційної системи з додатками до такого/таких договору/договорів та документами, що підтверджують факт повного виконання (повної оплати) такого/таких договору/договорів з внесенням відповідних змін до довідки про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Або необхідно надати лист-пояснення у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника (та печаткою у разі наявності), що надані у складі тендерної пропозиції договори належним чином підтверджують факт надання послуг з супроводу та технічної підтримки функціонування інформаційно-телекомунікаційної системи. У разі доцільності необхідно надати повний текст наданого субконтракту з фіксованою ціною.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 02.09.2021 11:55 по 13.09.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Договір
UA-2021-07-15-010213-b-a1
Підписаний і діє
Номер
128
2 242 000 грн.
1 868 333.33 грн.
З ПДВ
Підписано
21.09.2021
Строк дії договору з
21.09.2021
по
31.12.2021
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з супроводу та технічної підтримки функціонування ІТС «е-Консул» (код ДК 021:2015:72250000-2 «Послуги, пов’язані із системами та підтримкою»)
Номенклатура
Послуги з супроводу та технічної підтримки функціонування ІТС «е-Консул» (код ДК 021:2015:72250000-2 «Послуги, пов’язані із системами та підтримкою»)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
5 грудня 2021 р.
Документи договору
21.09.2021 13:59
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2021-11-10-000053
Дата створення проекту
10.11.2021 15:01
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
10.11.2021 16:22
Дата публікації висновку про результати
03.12.2021 16:33
Дата завершення усунення порушень
18.12.2021 00:00
Дата завершення моніторингу
02.12.2021 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Інформація, отримана від громадських
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 485-17-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 10.11.2021 № 384 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 4 UA-2021-07-15-010213-b 15.07.2021 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі» Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
10.11.2021 00:00
Документи рішення
10.11.2021 16:22
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
conclusion.corruptionUntimely
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 30 листопада 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Міністерства закордонних справ України (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 15.07.2021 № 36, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ГЕТ ІТ» (далі – ТОВ «ГЕТ ІТ»), товариства з обмеженою відповідальністю «ЄПААС» (далі – ТОВ «ЄПААС»), товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОЗОРІ РІШЕННЯ» (далі – ТОВ «ПРОЗОРІ РІШЕННЯ»), протокол розгляду тендерних пропозицій, вимоги про усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір, договір від 21.09.2021 № 128, пояснення Замовника, отримане на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель 16.11.2021. За результатами моніторингу установлено, що учасник ТОВ «ЄПААС», тендерна пропозиція якого відхилена, 24.08.2021 звернувся до Замовника з вимогою про усунення порушення процедури закупівлі та надання додаткової інформації щодо причин невідповідності пропозиції. Проте, Замовник відповідь у п’ятиденний термін не надав, чим порушив вимогу частини третьої статті 31 Закону. За результатами моніторингу установлено, що у пункті 1 розділу 3 тендерної документації Замовник визначив, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель з накладенням кваліфікованого електронного підпису (КЕП - електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису, базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. зберігається виключно на захищених носіях). Відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. Удосконалений електронний підпис - електронний підпис, створений за результатом криптографічного перетворення електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис, з використанням засобу удосконаленого електронного підпису та особистого ключа, однозначно пов’язаного з підписувачем, і який дає змогу здійснити електронну ідентифікацію підписувача та виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис. Учасник ТОВ «ПРОЗОРІ РІШЕННЯ» подав свою тендерну пропозицію з накладенням електронного цифрового підпису. При цьому, під час перевірки зазначеного електронного цифрового підпису на сайті Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) установлено, що тип носія особистого ключа «незахищений/удосконалений», що свідчить про накладення на тендерну пропозицію учасника ТОВ «ПРОЗОРІ РІШЕННЯ» електронного підпису, який не може вважатися кваліфікованим та, що не відповідає вимогам пункту 1 розділу 3 тендерної документації. Однак на порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ПРОЗОРІ РІШЕННЯ» та допустив до аукціону. Відповідно до пункту 2 частини другої статті 32 Закону тендер автоматично відміняється електронною системою закупівлі у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій у процедурі відкритих торгів, у разі якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення вимог частини третьої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПРОЗОРІ РІШЕННЯ» установлено порушення абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ГЕТ ІТ» та ТОВ «ЄПААС», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму усунення таких керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
30.11.2021 00:00
Дата публікації
03.12.2021 16:33
Документи висновку
03.12.2021 16:33
-
Оскарження в суді
Оскарження висновку в суді 15.12.2021 до Окружного адміністративного суду міста Києва Міністерством закордонних справ України подано адміністративний позов до Державної аудиторської служби України про визнання протиправними та скасування висновку Державної аудиторської служби України від 30.11.2021 про результати моніторингу закупівель за процедурою закупівлі Послуги з супроводу та технічної підтримки функціонування ІТС «е-Консул» (код ДК 021:2015:72250000-2 «Послуги, пов’язані із системами та підтримкою»)/Services on technical support of functioning of ITS «e-Consul» (code DK 021: 2015:72250000-2 «Services related to systems and support»).
Дата публікації
16.12.2021 17:08
Інформація про відкриття провадження
21.04.2022
640/37718/21
Документи оскарження в суді
-
16.12.2021 17:08
-
16.12.2021 17:08
-
16.12.2021 17:10
-
13.05.2022 15:15
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Міністерство закордонних справ України не погоджується з висновком Державної аудиторської служби України від 30.11.2021 та, керуючись вимогами частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надає аргументовані заперечення до висновку. Щодо надання відповідей на вимоги ТОВ «ЄПААС». 24.08.2021 (на останній, п’ятий день оскарження) ТОВ «ЄПААС» подано дві вимоги о 17:35 та о 17:41 (однакового змісту, одна з підписом, інша – без). Подані вимоги були розглянуті на засіданні тендерного комітету МЗС 27.08.2021. Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 27.08.2021 № 43, подані вимоги ТОВ «ЄПААС» вирішено відхилити, надати запропоновані відповіді на вимоги, оприлюднити вимоги у встановленому Законом України «Про публічні закупівлі» порядку. Натомість, під час вжиття заходів щодо оприлюднення відповідей на вимоги ТОВ «ЄПААС» встановлено, що електронна система закупівель не має технічної можливості та реалізації надавати відповіді на вимоги учасників, коли строк оскарження минув (докази, надані з боку електронного майданчика zakupki.prom.ua додаються). Тобто, для надання відповіді через електронну систему закупівель, відповідно до технічних можливостей електронної системи закупівель, вимоги повинні були буті розглянутими у цей же день 24.08.2021. Враховуючи, що вимоги були подані о 17:35 та о 17:41 24.08.2021, а відповідно до статті 73 Кодексу законів про працю України, є святковим і неробочим днем, беручи до уваги необхідний час на опрацювання вимог та підготовки позиції тендерного комітету, відповідь не могла бути надана у цей же день як з огляду на технічні причини, так з огляду і на часові причини. Натомість, частиною третьою статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Беручи до уваги, законодавчо встановлений строк на надання відповіді на вимогу (5 календарних днів), з метою недопущення порушення прав та інтересів учасників процедур закупівель, МЗС відповідь на подані ТОВ «ЄПААС» вимоги була направлена рекомендованим поштовим відправленням з повідомленням про вручення на адресу, зазначену ТОВ «ЄПААС» в електронній системі закупівель, як офіційну адресу підприємства (відповідь додається). Згідно з вимогами пункту 5 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель – інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах», до складу якої входять модуль електронного аукціону і база даних, та є частиною електронної системи закупівель. Веб-портал Уповноваженого органу є онлайн-сервісом, що забезпечує створення, зберігання, оприлюднення всієї інформації про закупівлі, проведення електронного аукціону, автоматичний обмін інформацією і документами та користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет. Забезпечення функціонування веб-порталу Уповноваженого органу здійснюється, у тому числі, за рахунок надання авторизованим електронним майданчикам платного доступу до нього. Вбачається, що технічні аспекти роботи електронної системи закупівель, які виникли не з вини Міністерства закордонних справ України, не можуть безумовною підставою для притягнення посадових осіб МЗС до відповідальності внаслідок порушення вимог законодавства про публічні закупівлі. Крім того, під час подачі пояснень з боку МЗС на адресу Державної аудиторської служби України, МЗС було повідомлено про технічну неможливість (не залежну від МЗС) надання відповідей на вимоги ТОВ «ЄПААС» через електронну систему закупівель. Щодо накладення кваліфікованих електронних підписів на тендерні пропозиції учасниками. Відповідно до висновку Державної аудиторської служби України, за результатами моніторингу встановлено, що у пункті 1 розділу 3 тендерної документації Замовник визначив, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель з накладенням кваліфікованого електронного підпису (КЕП - електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису, базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. зберігається виключно на захищених носіях). Натомість, пунктом 1 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації визначається, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій ТД, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій ТД з накладенням кваліфікованого електронного підпису (КЕП - електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису, базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. зберігається виключно на захищених носіях). Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів», експериментальний проект реалізується до дня набрання чинності змінами до Закону України «Про електронні довірчі послуги» щодо врегулювання використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, але не пізніше ніж до 5 березня 2022 року. Враховуючи необхідність дотримання прав громадян, що гарантуються чинним законодавством України, недопущення звуження та/або порушення таких прав громадян, зазначене посилання на постанову Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193 має на меті те, що учасники процедур закупівель в безумовному порядку зобов’язані накладати КЕП на тендерну пропозицію після визначеної дати. З огляду на вищенаведене, просимо врахувати позицію МЗС та переглянути висновок
Дата публікації
08.12.2021 22:46
Документи інформації про усунення порушення
08.12.2021 22:47
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з супроводу та технічної підтримки функціонування ІТС «е-Консул» (код ДК 021:2015:72250000-2 «Послуги, пов’язані із системами та підтримкою»), очікуваною вартістю 2 596 650,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-07-15-010213-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Крім цього, просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо осіб тендерного комітету, які прийняли рішення про допущення до аукціону тендерних пропозицій ТОВ «ГЕТ ІТ», ТОВ «ПРОЗОРІ РІШЕННЯ», відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЄПААС» та щодо осіб тендерного комітету, які відповідальні за оприлюднення інформації про закупівлю. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
11.11.2021 16:23
Орган перевірки
17.11.2021 00:00
Документи повідомлення
11.11.2021 16:24
-
Відповідь
Щодо надання запитуваних інформації та документів (відповідь надається у рубриці "Надання пояснень з власної ініціативи", оскільки технічно неможливо надати інформацію та документи у відповідь на запит Державної аудиторської служби України)
Інформаційно-телекомунікаційна система «е-Консул» (далі – ІТС «е-Консул») спрямована на автоматизацію процесів роботи консульських посадових осіб закордонних дипломатичних установ України з метою виконання консульських функцій в рамках забезпечення прав та інтересів громадян України за кордоном. У зв’язку з цим, закупівля послуг з супроводу та технічної підтримки ІТС «е-Консул» здійснюється на щорічній основі на підставі аналізу фактично наданих послуг у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань МЗС та змін у чинному законодавстві України. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі послуг з супроводу та технічної підтримки ІТС «е-Консул» були визначені посадовими особами МЗС, які відповідають за подальше використання результатів закуплених послуг. При цьому, зазначеними посадовими особами використовувалась інформація щодо аналогічних послуг, яка міститься у відкритих джерелах, з метою визначення можливих варіантів предмету закупівлі з урахуванням нових технічних рішень. Очікувана вартість предмета закупівлі послуг з супроводу та технічної підтримки ІТС «е-Консул» була визначена з урахуванням вимог Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, зокрема, з використанням методу розрахунку очікуваної вартості послуг методом порівняння ринкових цін. МЗС направлено запити щодо отримання цінових пропозицій компаніям, що надають відповідні послуги, із зазначенням інформації щодо повної характеристики предмета закупівлі та необхідної кількості таких послуг. Після отримання цінових пропозицій від компаній, на адреси яких були направлені запити, МЗС приведено всі ціни, отримані з вищезазначених джерел інформації, до єдиних умов та визначено очікувану вартість закупівлі, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, що було розраховано за такою формулою: Цод = (Ц1 +… + Цк) / К, де: Цод - очікувана ціна за одиницю; Ц1, Цк - ціни, отримані з відкритих джерел інформації, приведені до єдиних умов; К - кількість цін, отриманих з відкритих джерел інформації (подання (службова записка) відповідального структурного підрозділу МЗС, протоколи засідань тендерного комітету, цінові пропозиції додаються). Інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщена на офіційному веб-порталі Міністерства закордонних справ України (https://mfa.gov.ua/) в блоці «Про МЗС» – «Публічна інформація» – «Публічні закупівлі» – «Липень 2021 року» під номером 7 (https://mfa.gov.ua/gromadskosti/publichna-informaciya/publichni-zakupivli). Крім того інформуємо, що наказом МЗС від 05.10.2021 № 383 затверджений такий склад тендерного комітету МЗС (склад тендерного комітету, чинний на момент виникнення спірних правовідносин): О.С. Баньков – Державний секретар (Голова тендерного комітету), В.С. Лук’янов – Директор Департаменту фінансово-адміністративного менеджменту (Заступник Голови тендерного комітету), В.В. Лобач – Директор Департаменту цифровізації (член тендерного комітету), А.А. Лупак – Заступник Начальника Юридичного управління-начальник відділу (член тендерного комітету), В.В. Солотва – Начальник Управління бухгалтерського обліку та фінансової звітності (член комітету), Г.С. Брескаленко – Завідувач Сектору з питань запобігання та виявлення корупції (член тендерного комітету), Р.І. Сотник – начальник відділу Управління архівної справи та електронного документообігу (член тендерного комітету), М.О. Чолач – завідувач сектору державних закупівель Департаменту фінансово-адміністративного менеджменту (секретар тендерного комітету) (наказ додається). Наказом МЗС від 09.11.2020 № 427 секретаря тендерного комітету визначено відповідальним за оприлюднення інформації про закупівлі в електронній системі закупівель (наказ додається). Принагідно слід зазначити, що посадові особи тендерного комітету під час проведення процедури закупівлі послуг з супроводу та технічної підтримки ІТС «е-Консул» діяли на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені чинним законодавством України. Зокрема, керуючись вимогами частини шістнадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», усім учасникам процедури закупівлі (ТОВ «ПРОЗОРІ РІШЕННЯ», ТОВ «ЄПААС» та ТОВ «ГЕТ ІТ») надано 24 години для усунення невідповідностей у поданих документах на однакових умовах (в залежності від допущених порушень у поданих документах, що стосувалися однакових кваліфікаційних критеріїв). Учасники, які виправили порушення у поданих документах в повному обсязі (ТОВ «ПРОЗОРІ РІШЕННЯ» та ТОВ «ГЕТ ІТ»), були допущені до участі в аукціоні, натомість учасник, який не в повному обсязі усунув порушення (ТОВ «ЄПААС») був відхилений. Так, тендерна пропозиція ТОВ «ЄПААС» була відхилена на підставі абзаців другого та шостого пункту 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону, а також не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей). В установлений строк недоліки з боку ТОВ «ЄПААС» усунені частково, не в повному обсязі, а саме: не надано оновленої довідки про виконання аналогічного договору з внесеними змінами щодо актуального договору., а також не було надано інформації про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю) (відповідно до абзацу другого частини третьої статті 16 Закону – якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців).». Після проведення етапу прекваліфікації (протокол сформовано 19.08.2021), з боку ТОВ «ЄПААС» через електронну систему закупівель 24.08.2021 о 17:31 та о 17:35 було подано дві вимоги, тобто на останній, п’ятий календарний день оскарження. Відповідно до частини третьої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Враховуючи необхідний час для опрацювання поданих вимог, підготовки відповідей на них, розгляд та затвердження відповіді на засіданні тендерного комітету, відповіді на подані вимоги були затверджені на засіданні тендерного комітету на третій календарний день, 27.08.2021, після подання вимог. Натомість, беручи до уваги технічну неможливість надання відповіді через електронну систему закупівель, з метою недопущення порушення прав учасників процедур закупівель, відповідь на подані з боку ТОВ «ЄПААС» вимоги була надіслана поштовим відправленням (копія відповіді разом з доказами неможливості надання відповіді через електронну систему закупівель додаються). Просимо врахувати.
Рішеня
16.11.2021 17:32
Замовник
Відповідь
Звернення за роз'ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку
Керуючись вимогами частини першої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо надати роз’яснення змісту висновку Державної аудиторської служби України від 30.11.2021, оприлюдненого 03.12.2021 за результатами моніторингу UA-M-2021-11-10-000053, стосовно зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель: у який спосіб МЗС повинно «здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому»? У який спосіб МЗС повинно «притягнути до відповідальності осіб, якими допущені порушення»? Якими саме посадовими особами МЗС допущено порушення, на думку Державної аудиторської служби України?
Висновку
08.12.2021 17:27
Замовник
Документи повідомлення
08.12.2021 17:28
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 596 650 грн.
Період подання пропозицій
до 15.08.2021 10:00
Замовник:
Міністерство закордонних справ України
Контактний телефон:
+380442381577
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 596 650 грн.
Період подання пропозицій
до 15.08.2021 10:00
Замовник:
Міністерство закордонних справ України
Контактний телефон:
+380442381577
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності