Закупівля Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням за кодом ДК 021:2015 - 72260000-5 (послуги із супроводження та адміністрування програмного забезпечення "Контакт-центр судової влади України та служби технічної підтримки користувачів ЄСІТС, як складової центральної системи ЄСІТС", відповідний код 72261000-2 ? послуги з обслуговування програмного забезпечення) від ДЕРЖАВНА СУДОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ.
Цей запис було додано до архіву, інформація по договору доступна до редагування
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 15.07.2021 16:24
до 26.07.2021 00:00
Основні параметри
Позиції
Умова оплати
Контакти
Кваліфікація
Договір
Основні параметри
Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням за кодом ДК 021:2015 - 72260000-5 (послуги із супроводження та адміністрування програмного забезпечення "Контакт-центр судової влади України та служби технічної підтримки користувачів ЄСІТС, як складової центральної системи ЄСІТС", відповідний код 72261000-2 ? послуги з обслуговування програмного забезпечення)
послуги
Підстава для використання переговорної процедури
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обгрунтування використання переговорної процедури
Відповідно до наказу ДСА України від 07.11.2019 № 1096 "Про забезпечення створення і функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи" (в редакції наказу ДСА № 98 від 28.02.2020), адміністратором відкритого середовища Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи (далі – ЄСІТС) визначено Державне підприємство "Центр судових сервісів" (далі – Підприємство). Підприємство, як адміністратор відкритого середовища ЄСІТС, забезпечує функціонування підсистем "Електронний суд", "Електронний кабінет" та "Веб-портал судової влади". В ході виконання покладених завдань, Підприємством забезпечується можливість громадянам та учасникам судового процесу отримувати інформацію про діяльність судів, органів та установ системи правосуддя, довідкову інформацію та іншу публічну інформацію, відомості з відкритих реєстрів судової влади та інших реєстрів, пов’язаних зі здійсненням правосуддя в Україні, інформацію про стан розгляду судових справ. Інформація надається громадянам різними каналами комунікації: шляхом публікації на веб-порталі судової влади, через Електронний кабінет, через службу технічної підтримки Підприємства (телефонним зв’язком, із застосуванням месенджерів та електронної пошти). Відповідно до наказу ДСА України від 12.02.2021 № 47 "Про передачу майна від державного підприємства "Інформаційні судові системи" до державного підприємства "Центр судових сервісів" всі права на програмне забезпечення "Контакт-центр органів судової влади України та служби технічної підтримки користувачів ЄСІТС, як складової центральної системи ЄСІТС", передані Підприємству з відповідними паролями та кодами доступу. Підприємство є виключним власником прав на використання цього програмного продукту в системі правосуддя, тому не має конкурентів на ринку експлуатації. Програмне забезпечення "Контакт-центр органів судової влади України та служби технічної підтримки користувачів ЄСІТС, як складової центральної системи ЄСІТС" включає в себе код базового програмного забезпечення з вбудованим програмним модулем у їх сукупності та є засобом реалізації одного з головних конституційних прав громадян – доступу до правосуддя. Зокрема, функціонування програмного забезпечення "Контакт-центр органів судової влади України та служби технічної підтримки користувачів ЄСІТС, як складової центральної системи ЄСІТС" забезпечує: - встановлення надійних та якісних двосторонніх каналів спілкування з користувачами засобами телефонного/мобільного зв’язку, систем миттєвого обміну повідомленнями тощо; - консультаційну підтримку (надання інформації про діяльність судів, органів та установ системи правосуддя, користування функціями електронного судочинства тощо); - дистанційну технічну підтримку (підтримку функціонування електронних служб та застосувань, забезпечення службової взаємодії користувачів). Робота підсистеми має бути централізовано забезпечена суб’єктом необхідного професійного рівня, що володіє всіма необхідними правами, в тому числі і правами інтелектуальної власності на програмне забезпечення. Відповідно до пункту 8 частини першої статті 152 Закону України "Про судоустрій і статус суддів", рішень Вищої ради правосуддя від 26.03.2020 № 880/0/15-20 та від 23.04.2020 № 1052/0/15-2 щодо прискорення впровадження Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи, Концепції побудови Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи, затвердженої наказом ДСА України від 07.11.2019 № 1096 (із змінами), наказу ДСА України від 18.09.2020 № 418 "Про затвердження плану заходів із забезпечення створення та функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи" та враховуючи лист Державного підприємства "Центр судових сервісів" від 10.06.2021 № 97-2021, з 15 липня 2021 року "Контакт-центр органів судової влади України та служби технічної підтримки користувачів ЄСІТС, як складової центральної системи ЄСІТС" запроваджено в дослідну експлуатацію (наказ ДСА України від 13.07.2021 № 241). Також, висновок комплексного експертного дослідження Науково-дослідного інституту інтелектуальної власності Національної академії правових наук України від 25.05.2021 № 589 підтверджує обґрунтування проведення переговорної процедури закупівлі послуг, пов’язаних з програмним забезпеченням за кодом ДК 021:2015 - 72260000-5 (послуги із супроводження та адміністрування програмного забезпечення "Контакт-центр судової влади України та служби технічної підтримки користувачів ЄСІТС, як складової центральної системи ЄСІТС", відповідний код 72261000-2 ? послуги з обслуговування програмного забезпечення) у Державного підприємства "Центр судових сервісів" відповідно до пункту 2 частини 2 статті 40 Закону України "Про публічні закупівлі": переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо послуги можуть бути надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з таких випадків, а саме: відсутність конкуренції з технічних причин. З огляду на викладене та враховуючи висновок комплексного експертного дослідження Науково-дослідного інституту інтелектуальної власності Національної академії правових наук України від 25.05.2021 № 589 обрання переговорної процедури по даній закупівлі, є обґрунтованим.
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги із супроводження та адміністрування програмного забезпечення "Контакт-центр судової влади України та служби технічної підтримки користувачів ЄСІТС, як складової центральної системи ЄСІТС", відповідний код 72261000-2 ? послуги з обслуговування програмного забезпечення
Код ДК 021:2015
72260000-5 -
Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
01601, Україна, Київська область, Київ, Липська, 18/5
Дата постачання з
01.08.2021 00:00
Дата постачання по
31.12.2021 00:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати:
Пiсляплата
Період:
5
банківські
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Оплата послуг замовником здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати підписання належним чином оформлених актів
Період вимог/скарг з
15.07.2021
16:24
по
26.07.2021
0:00
Кваліфікований електронний підпис накладено.
Тема
Учасник обраний переможцем
Зміст
Прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю послуг, пов’язаних з програмним забезпеченням за кодом ДК 021:2015 - 72260000-5 (послуги із супроводження та адміністрування програмного забезпечення "Контакт-центр судової влади України" та служби технічної підтримки користувачів ЄСІТС, як складової центральної системи ЄСІТС", відповідний код 72261000-2 ? послуги з обслуговування програмного забезпечення) за результатами проведених переговорів з учасником - ДП "Центр судових сервісів".
Послуги із супроводження та адміністрування програмного забезпечення "Контакт-центр судової влади України та служби технічної підтримки користувачів ЄСІТС, як складової центральної системи ЄСІТС", відповідний код 72261000-2 ? послуги з обслуговування програмного забезпечення