Показати схожі тендери

Закупівля «Капітальний ремонт кабельної лінії 6 кВ Ф-6 «Запоріжжя-Ліве Тягова» від Комунальне підприємство "Міжнародний аеропорт Запоріжжя".

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2021-07-14-007843-c
План UA-P-2021-07-14-004072-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 06.09.2021 15:45
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 02.08.2021 15:17
Закінчення аукціону 02.08.2021 15:50
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
8 561 569 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
42 807.85 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.07.2021 15:22 до 30.07.2021 15:27
Завершено
Період уточнень
з 14.07.2021 15:22
до 20.07.2021 00:00
Завершено
Період оскарження
з 14.07.2021 15:22
до 26.07.2021 00:00
Завершено
Період аукціону
з 02.08.2021 15:17
до 02.08.2021 15:50
Завершено
Період кваліфікації
з 02.08.2021 15:50
до 13.08.2021 11:35
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 09.08.2021 17:41
до 24.08.2021 00:00
Завершено
Підписання договору
з 13.08.2021 11:35
до 06.09.2021 15:45
Період уточнень
з 14.07.2021 15:22 до 20.07.2021 00:00
Період оскарження
з 14.07.2021 15:22 до 26.07.2021 00:00
Період аукціону
з 02.08.2021 15:17 до 02.08.2021 15:50
Період кваліфікації
з 02.08.2021 15:50 до 13.08.2021 11:35
Період кваліфікації
з 02.08.2021 15:50 до 13.08.2021 11:35
Основні параметри
«Капітальний ремонт кабельної лінії 6 кВ Ф-6 «Запоріжжя-Ліве Тягова»
роботи
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Капітальний ремонт кабельної лінії 6 кВ Ф-6 «Запоріжжя-Ліве Тягова»
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
69013, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул. Блакитна, буд.4
Дата постачання по
30.04.2022 15:27
Документи позиції
Умова оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
відтермінування платежів до 30 календарних днів
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
-
14.07.2021 15:25
-
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Галич Олена Вікторівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Halych Olena
Електронна пошта
Телефон
+380617214364
Замовник
ЄДРПОУ
01130561
Назва (англійською мовою)
Communal enterprise "Zaporizhzhya International Airport"
Повна назва
Комунальне підприємство "Міжнародний аеропорт Запоріжжя"
Повна назва (англійською мовою)
Communal enterprise "Zaporizhzhya International Airport"
Поштовий індекс
69013
Країна
Україна
Область або регіон
Запорізька область
Населений пункт
місто Запоріжжя
Адреса
вул. Блакитна 4
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ЄВРОБУДКОМПЛЕКТ"
Пропозиція:
8 299 999.94 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ЕЛЕКТРОЕНЕРГЕТИКИ "УКРСІЛЬЕНЕРГОПРОЕКТ"
Пропозиція:
8 150 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ТД МАГНУМ"
Пропозиція:
8 049 928.76 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "БУДСЕРВІС-ПРОЕКТ"
Пропозиція:
7 561 560 грн.
Відповіді на критерії
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 09.08.2021 17:41 по 20.08.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає кваліфікаційним критеріям. Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 та встановлені частиною першою статті 17 цього Закону. Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам
Документи кваліфікації
09.08.2021 17:41
-
02.08.2021 15:50
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.07.2021 15:23
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.07.2021 15:23
Період вимог/скарг з 13.08.2021 11:35 по 24.08.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.07.2021 15:23
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.07.2021 15:23
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей 1. Перелік виявлених невідповідностей: Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід не містить інформації про наявність електромонтерів 5 та 4 розряду ( електромонтер 5 розряду – не менше 8 чол.Електромонтер 4 розряду – не менше 10 чол.) 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності:Тендерна документація містить вимогу відповідно до п.1 розділу 3, а саме: “ інформацію, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно Додатку 1 тендерної документації. Відповідно до п.п/ 1.2 п 1. Перелік документів та інформації  для підтвердження відповідності УЧАСНИКА  кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” Учасник обов’язково повинен надати підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації: -робітник-будівельник – 5 чол. -виконроб – 2 чол. -сертифікований інженер з кошторисної документації – 1 чол. -сертифікований інженер-геодезист – 1 чол.. -електромонтер 5 розряду – не менше 8 чол. -Електромонтер 4 розряду – не менше 10 чол. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: необхідно надати документи які підтверджують наявність електромонтерів 4 та 5 розряду відповідно до вимог ТД та надаої інформації про наявність працівників( лист №03/29 від 29.07.2021)
Створено
11.08.2021 10:47
Надати до
12.08.2021 10:47
Договір
UA-2021-07-14-007843-c-a1
Підписаний і діє
Номер
145/1
8 049 928.76 грн.
6 708 273.97 грн.
З ПДВ
Підписано
01.09.2021
Строк дії договору з
01.09.2021
по
30.04.2022
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (роботи)
«Капітальний ремонт кабельної лінії 6 кВ Ф-6 «Запоріжжя-Ліве Тягова»
Номенклатура
«Капітальний ремонт кабельної лінії 6 кВ Ф-6 «Запоріжжя-Ліве Тягова»
Кількість
1
Одиниця виміру
роб
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
06.09.2021 15:45
-
06.09.2021 15:40
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2023-03-22-000020
Дата створення проекту
22.03.2023 09:31
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
22.03.2023 14:22
Дата публікації висновку про результати
12.04.2023 13:21
Дата завершення усунення порушень
27.04.2023 00:00
Дата завершення моніторингу
13.04.2023 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Запорізька обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 95) 234-11-70
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127371
Назва
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Область або регіон
Запорізька
Населений пункт
Запоріжжя
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 95) 234-11-70
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127371
Назва
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Запоріжжя
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
Н А К А З 21.03.2023 № 23-З Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 21.03.2023 № 23-З Перелік процедур закупівель, по яким проводиться моніторинг 7. UA-2021-07-14-007843-c, яку проводить Комунальне підприємство "Міжнародний аеропорт Запоріжжя";
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
22.03.2023 00:00
Документи рішення
22.03.2023 14:22
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: «12» квітня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності обрання процедури закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення торгів, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), розгляду тендерних пропозицій, укладання договору про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства "Міжнародний аеропорт Запоріжжя" (далі – Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 14.07.2021 №33; тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю "ТД МАГНУМ"; (далі ТОВ "ТД МАГНУМ"); повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; договір від 01.09.2021 № 145/1 (далі – Договір). Аналізом процедури закупівлі встановлено, що згідно інформації викладеної на сайті уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua) за результатами проведеної процедури закупівлі, між Замовником та ТОВ "ТД МАГНУМ" укладено Договір. Відповідно до частини 1 статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: - повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін; - звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання. Відповідно до пункту 12.1 розділу 12 Договору цей Договір набирає чинності з дати його підписання уповноваженими представниками Строін, скріплення печатками та Сторін та до 30.04.2022. Проте, Замовником звіт про виконання договору оприлюднено з порушенням строків визначених частиною 1 статті 10 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог частини 1 статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом - порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема здійснити заходи щодо недопущення зазначеного порушення в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
12.04.2023 00:00
Дата публікації
12.04.2023 13:21
Документи висновку
12.04.2023 13:21
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
8 561 569 грн.
Період подання пропозицій
до 30.07.2021 15:27
Замовник:
Комунальне підприємство "Міжнародний аеропорт Запоріжжя"
Контактний телефон:
+380617214364
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
8 561 569 грн.
Період подання пропозицій
до 30.07.2021 15:27
Замовник:
Комунальне підприємство "Міжнародний аеропорт Запоріжжя"
Контактний телефон:
+380617214364
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності