Показати схожі тендери

Закупівля Саджанці декоративних дерев від Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Оболонського району м.Києва.

Тип закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Тендер UA-2021-07-13-009948-c
План UA-P-2021-07-13-008462-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 24.11.2021 14:45
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 02.09.2021 11:32
Закінчення аукціону 02.09.2021 11:59
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
2 517 702 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
12 588.51 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 13.07.2021 17:37 до 16.08.2021 12:00
Завершено
Період уточнень
з 13.07.2021 17:37
до 06.08.2021 00:00
Завершено
Період оскарження
з 13.07.2021 17:37
до 12.08.2021 00:00
Завершено
Період прекваліфікації
з 16.08.2021 12:04
до 02.09.2021 00:00
Завершено
Період аукціону
з 02.09.2021 11:32
до 02.09.2021 11:59
Завершено
Період кваліфікації
з 02.09.2021 11:59
до 08.11.2021 16:08
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 12.10.2021 14:17
до 19.11.2021 00:00
Завершено
Підписання договору
з 08.11.2021 16:08
до 24.11.2021 14:45
Період уточнень
з 13.07.2021 17:37 до 06.08.2021 00:00
Період оскарження
з 13.07.2021 17:37 до 12.08.2021 00:00
Період аукціону
з 02.09.2021 11:32 до 02.09.2021 11:59
Період кваліфікації
з 16.08.2021 12:04 до 02.09.2021 00:00
Період кваліфікації
з 02.09.2021 11:59 до 08.11.2021 16:08
Період кваліфікації
з 02.09.2021 11:59 до 08.11.2021 16:08
Основні параметри
Саджанці декоративних дерев
Saplings of decorative trees
Announcement of open bidding 1) Name, location and identification code of the customer in the Unified State Register of Legal Entities, Individuals - Entrepreneurs and Public Associations, its category: Municipal enterprise for the maintenance of greenery Obolonsky district of Kyiv, 04073, Kyiv, Moskovsky Avenue, building 26-A, identification code 05416745, enterprises, institutions, organizations specified in paragraph 3 of the first part of article 2 of the Law of Ukraine "On public procurement"; 2) Name of the subject of procurement with indication of the code according to the Common Procurement Vocabulary (in case of division into lots such information must be indicated for each lot) and names of relevant classifiers of the subject of procurement and parts of the subject of procurement (lots) (if available): Saplings of decorative trees (code 03450000-9 Nursery production according to DK 021: 2015 of the Uniform purchasing dictionary); 3) Quantity and place of delivery of goods, volume and place of performance of works or provision of services: 486 pieces, 04073, Kyiv, Obolonskyi district, Stepana Bandera ave., 26-A and / or urban development facilities within the territory of Obolonskyi district; 4) Тhe expected value of the subject of procurement: UAH 2 517 702 with VAT; 5) Тerm of delivery of goods, performance of works, rendering of services: until 24.12.2021; 6) Тhe deadline for submission of tender proposals: 16.08.2021, to 12:00; 7) Тerms of payment: Payment for each individual consignment is made by the Buyer in a non-cash manner by transferring funds to the current account of the Supplier within 15 (fifteen) banking days from the date of receipt by the Buyer of a duly executed invoice and signing of the invoice by the Parties. In case of absence of budget financing of expenses intended for payment of the goods on the settlement account of the Buyer, the Buyer pays for the delivered goods within 5 (five) banking days from the date of receipt of the corresponding budgetary financing on the Buyer's account.; 8) Language (languages) in which tender proposals should be prepared: Ukrainian, according to the tender documentation; 9) Size, type and conditions of providing tender offers (if the customer requires it): ---; 10) The date and time of opening of tender proposals, if the announcement of open bidding is published in accordance with part three of Article 10 of this Law: 16.08.2021, after 12:00 (in accordance with the terms of current legislation on public procurement); 11) The size of the minimum step of lowering the price during the electronic auction in the range from 0.5 percent to 3 percent of the expected purchase price or in monetary units: 0,5 %; 12) Mathematical formula for calculating the present price (in case of its application): not applicable.
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція : №1 56 (штуки)
Клен гостролистий/Maple sharp-leaved
Опис предмета закупівлі
Клен гостролистий/Maple sharp-leaved
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Maple sharp-leaved
Код ДК 021:2015
03452000-3 - Дерева
Кількість
56
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
04073, Україна, м. Київ, Оболонський район, просп.Степана Бандери, 26-А та/або на об’єкти міського благоустрою у межах території Оболонського району
Дата постачання по
24.12.2021 00:00
Позиція : №2 30 (штуки)
Клен гостролистий/Maple sharp-leaved
Опис предмета закупівлі
Клен гостролистий/Maple sharp-leaved
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Maple sharp-leaved
Код ДК 021:2015
03452000-3 - Дерева
Кількість
30
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
04073, Україна, м. Київ, Оболонський район, просп.Степана Бандери, 26-А та/або на об’єкти міського благоустрою у межах території Оболонського району
Дата постачання по
24.12.2021 00:00
Позиція : №3 15 (штуки)
Ірга канадська/Irga сanadian
Опис предмета закупівлі
Ірга канадська/Irga сanadian
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Irga сanadian
Код ДК 021:2015
03452000-3 - Дерева
Кількість
15
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
04073, Україна, м. Київ, Оболонський район, просп.Степана Бандери, 26-А та/або на об’єкти міського благоустрою у межах території Оболонського району
Дата постачання по
24.12.2021 00:00
Позиція : №4 15 (штуки)
Гамамеліс проміжний/Witch hazel intermediate
Опис предмета закупівлі
Гамамеліс проміжний/Witch hazel intermediate
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Witch hazel intermediate
Код ДК 021:2015
03452000-3 - Дерева
Кількість
15
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
04073, Україна, м. Київ, Оболонський район, просп.Степана Бандери, 26-А та/або на об’єкти міського благоустрою у межах території Оболонського району
Дата постачання по
24.12.2021 00:00
Позиція : №5 10 (штуки)
Гептаколіум міконієвидний/Heptacolium myconium
Опис предмета закупівлі
Гептаколіум міконієвидний/Heptacolium myconium
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Heptacolium myconium
Код ДК 021:2015
03452000-3 - Дерева
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
04073, Україна, м. Київ, Оболонський район, просп.Степана Бандери, 26-А та/або на об’єкти міського благоустрою у межах території Оболонського району
Дата постачання по
24.12.2021 00:00
Позиція : №6 40 (штуки)
Ліквідамбар смолоносний/Liquidambar resinous
Опис предмета закупівлі
Ліквідамбар смолоносний/Liquidambar resinous
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Liquidambar resinous
Код ДК 021:2015
03452000-3 - Дерева
Кількість
40
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
04073, Україна, м. Київ, Оболонський район, просп.Степана Бандери, 26-А та/або на об’єкти міського благоустрою у межах території Оболонського району
Дата постачання по
24.12.2021 00:00
Позиція : №7 30 (штуки)
Ялина сербська/Serbian spruce
Опис предмета закупівлі
Ялина сербська/Serbian spruce
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Serbian spruce
Код ДК 021:2015
03452000-3 - Дерева
Кількість
30
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
04073, Україна, м. Київ, Оболонський район, просп.Степана Бандери, 26-А та/або на об’єкти міського благоустрою у межах території Оболонського району
Дата постачання по
24.12.2021 00:00
Позиція : №8 60 (штуки)
Тополя чорна/Black poplar
Опис предмета закупівлі
Тополя чорна/Black poplar
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Black poplar
Код ДК 021:2015
03452000-3 - Дерева
Кількість
60
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
04073, Україна, м. Київ, Оболонський район, просп.Степана Бандери, 26-А та/або на об’єкти міського благоустрою у межах території Оболонського району
Дата постачання по
24.12.2021 00:00
Позиція : №9 30 (штуки)
Вишня дрібнопильчата/Cherry small-sawed
Опис предмета закупівлі
Вишня дрібнопильчата/Cherry small-sawed
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Cherry small-sawed
Код ДК 021:2015
03452000-3 - Дерева
Кількість
30
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
04073, Україна, м. Київ, Оболонський район, просп.Степана Бандери, 26-А та/або на об’єкти міського благоустрою у межах території Оболонського району
Дата постачання по
24.12.2021 00:00
Позиція : №10 60 (штуки)
Дуб болотний/Swamp oak
Опис предмета закупівлі
Дуб болотний/Swamp oak
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Swamp oak
Код ДК 021:2015
03452000-3 - Дерева
Кількість
60
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
04073, Україна, м. Київ, Оболонський район, просп.Степана Бандери, 26-А та/або на об’єкти міського благоустрою у межах території Оболонського району
Дата постачання по
24.12.2021 00:00
Позиція : №11 30 (штуки)
Туя західна/Thuja western
Опис предмета закупівлі
Туя західна/Thuja western
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Thuja western
Код ДК 021:2015
03452000-3 - Дерева
Кількість
30
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
04073, Україна, м. Київ, Оболонський район, просп.Степана Бандери, 26-А та/або на об’єкти міського благоустрою у межах території Оболонського району
Дата постачання по
24.12.2021 00:00
Позиція : №12 50 (штуки)
Липа європейська/Linden European
Опис предмета закупівлі
Липа європейська/Linden European
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Linden European
Код ДК 021:2015
03452000-3 - Дерева
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
04073, Україна, м. Київ, Оболонський район, просп.Степана Бандери, 26-А та/або на об’єкти міського благоустрою у межах території Оболонського району
Дата постачання по
24.12.2021 00:00
Позиція : №13 20 (штуки)
Боярішник/Hawthorn
Опис предмета закупівлі
Боярішник/Hawthorn
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Hawthorn
Код ДК 021:2015
03452000-3 - Дерева
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
04073, Україна, м. Київ, Оболонський район, просп.Степана Бандери, 26-А та/або на об’єкти міського благоустрою у межах території Оболонського району
Дата постачання по
24.12.2021 00:00
Позиція : №14 20 (штуки)
Каштан/Chestnut
Опис предмета закупівлі
Каштан/Chestnut
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Chestnut
Код ДК 021:2015
03452000-3 - Дерева
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
04073, Україна, м. Київ, Оболонський район, просп.Степана Бандери, 26-А та/або на об’єкти міського благоустрою у межах території Оболонського району
Дата постачання по
24.12.2021 00:00
Позиція : №15 20 (штуки)
Ясен звичайний/Gum ordinary
Опис предмета закупівлі
Ясен звичайний/Gum ordinary
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Gum ordinary
Код ДК 021:2015
03452000-3 - Дерева
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
04073, Україна, м. Київ, Оболонський район, просп.Степана Бандери, 26-А та/або на об’єкти міського благоустрою у межах території Оболонського району
Дата постачання по
24.12.2021 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 15 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата кожної окремої поставленої партії товару здійснюється Покупцем в безготівковому порядку шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати отримання Покупцем належним чином оформленого рахунку на оплату та підписання Сторонами видаткової накладної. У випадку відсутності на розрахунковому рахунку Покупця бюджетного фінансування видатків призначених на оплату товару, Покупець проводить оплату за поставлений товар протягом 5 (п'яти) банківських днів з дня надходження відповідного бюджетного фінансування на рахунок Покупця. Payment for each individual consignment is made by the Buyer in a non-cash manner by transferring funds to the current account of the Supplier within 15 (fifteen) banking days from the date of receipt by the Buyer of a duly executed invoice and signing of the invoice by the Parties. In case of absence of budget financing of expenses intended for payment of the goods on the settlement account of the Buyer, the Buyer pays for the delivered goods within 5 (five) banking days from the date of receipt of the corresponding budgetary financing on the Buyer's account.
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
-
13.07.2021 17:39
-
Тендерна документація
Скасування
12.10.2021 10:25
Відмінити тендер «Саджанці декоративних дерев (код 03450000-9 Розсадницька продукція за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника)» на підставі п.2 ч.1 ст.32 Закону – неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
06.09.2021 17:05
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Литвин Анна Олександрівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Lytvyn Anna Oleksandrivna
Електронна пошта
Телефон
+380444186149
Мова спілкування
Українська
Додаткова контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Lytvyn Anna Oleksandrivna
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Lytvyn Anna Oleksandrivna
Електронна пошта
Телефон
+380444186149
Мова спілкування
Українська
Замовник
ЄДРПОУ
05416745
Назва (англійською мовою)
KP UZN Obolon district
Повна назва
Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Оболонського району м.Києва
Повна назва (англійською мовою)
KP UZN Obolon district
Поштовий індекс
04073
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
Московський проспект, буд.26-А
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ПЛАНТ СЕРВІС"
Пропозиція:
2 200 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП ГОНЧАРУК ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ
Пропозиція:
2 115 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГАПЛАНТ "
Пропозиція:
2 114 998.8 грн.
Відповіді на критерії
Прекваліфікація
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГАПЛАНТ " : [email protected]
2 114 998.8 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи прекваліфікації
16.08.2021 12:05
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.07.2021 17:37
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.07.2021 17:37
Вимога про усунення невідповідностей
ID
a9f7e61e0115497da9fc7794b99b8412
Створено
25.08.2021 18:00
Надати до
26.08.2021 18:00
Зміст
Дійсним повідомляємо, що Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Оболонського району м.Києва (далі – Замовник) проводиться процедура закупівлі у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), учасником якої є ТОВ "МЕГАПЛАНТ" (далі – Учасник). Інформація про предмет закупівлі: «Саджанці декоративних дерев (код 03450000-9 Розсадницька продукція за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника)». Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2021-07-13-009948-c. На виконання вимог частини 16 статті 29 Закону повідомляємо, що під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено наступні невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією від 13.07.2021 № 20 (далі – Тендерна документація). Перелік виявлених невідповідностей: 1) в ДОВІДЦІ ПРО НАЯВНІСТЬ ОБЛАДНАННЯ, МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ, НЕОБХІДНИХ ДЛЯ ПОСТАВКИ ТОВАРУ, ЩО Є ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ Учасником не зазначено опис обладнання, об’єкту матеріально-технічної бази та технологій по поз.9, 13, 14, 16, 17, по поз.2 Учасником не зазначено номер договору оренди, а також зазначена Учасником дата договору оренди відрізняється від дати договору оренди, що наданий Учасником в складі тендерної пропозиції); 2) Учасник в складі тендерної пропозиції не надав (не завантажив в електронну систему закупівель) документи, що підтверджують наявність в учасника власних автотранспортних засобів, а саме: по поз.3, 5, 6, 16 ДОВІДКИ ПРО НАЯВНІСТЬ ОБЛАДНАННЯ, МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ, НЕОБХІДНИХ ДЛЯ ПОСТАВКИ ТОВАРУ, ЩО Є ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ; 3) в ДОВІДЦІ ПРО НАЯВНІСТЬ ДОСВІДУ ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО(ИХ) ДОГОВОРУ(ІВ) Учасником не зазначено ім’я і по батькові відповідальної особи; 4) в наданих відгуках КП Рівненський міський трест зеленого господарства не зазначено сума виконання договору. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) пп.1.1.1 розділу 1 Додатку 1 тендерної документації; 2) пп.1.1.2 розділу 1 Додатку 1 тендерної документації; 3) пп.1.2.1 розділу 1 Додатку 1 тендерної документації; 4) пп.1.2.4 розділу 1 Додатку 1 тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) привести у відповідність з вимогами пп.1.1.1 розділу 1 Додатку 1 тендерної документації ДОВІДКУ ПРО НАЯВНІСТЬ ОБЛАДНАННЯ, МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ, НЕОБХІДНИХ ДЛЯ ПОСТАВКИ ТОВАРУ, ЩО Є ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ, в якій міститься інформація з описом обладнання, об’єкту матеріально-технічної бази та технологій по поз.9, 13, 14, 16, 17, по поз.2 інформація про номер і дату договору оренди; 2) надати документи, що підтверджують наявність в учасника власних автотранспортних засобів, а саме: по поз.3, 5, 6, 16 ДОВІДКИ ПРО НАЯВНІСТЬ ОБЛАДНАННЯ, МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ, НЕОБХІДНИХ ДЛЯ ПОСТАВКИ ТОВАРУ, ЩО Є ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ; 3) привести у відповідність з вимогами пп.1.2.1 розділу 1 Додатку 1 тендерної ДОВІДКУ ПРО НАЯВНІСТЬ ДОСВІДУ ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО(ИХ) ДОГОВОРУ(ІВ), в якій міститься інформація про ім’я і по батькові відповідальної особи; 4) привести у відповідність з вимогами пп.1.2.4 розділу 1 Додатку 1 тендерної документації відгуки замовника (КП Рівненський міський трест зеленого господарства), в яких міститься інформація про суму виконання договору. Всі документи повинні бути надані у відповідності до вимог Тендерної документації. Відповідно частини 9 статті 26 Закону, Учасник процедури закупівлі повинен виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник підлягає відхиленню на підставі абзацу 6 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону в разі, якщо він не виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
ТОВ "ПЛАНТ СЕРВІС" : [email protected]
2 200 000 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи прекваліфікації
16.08.2021 12:05
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.07.2021 17:37
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.07.2021 17:37
ФОП ГОНЧАРУК ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ : [email protected]
2 115 000 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи прекваліфікації
16.08.2021 12:06
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.07.2021 17:37
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.07.2021 17:37
Вимога про усунення невідповідностей
ID
5e2844282e79431c8eddb32fd94570ed
Створено
25.08.2021 17:13
Надати до
26.08.2021 17:13
Зміст
Дійсним повідомляємо, що Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Оболонського району м.Києва (далі – Замовник) проводиться процедура закупівлі у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), учасником якої є ФОП ГОНЧАРУК ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ (далі – Учасник). Інформація про предмет закупівлі: «Саджанці декоративних дерев (код 03450000-9 Розсадницька продукція за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника)». Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2021-07-13-009948-c. На виконання вимог частини 16 статті 29 Закону повідомляємо, що під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено наступні невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією від 13.07.2021 № 20 (далі – Тендерна документація). Перелік виявлених невідповідностей: 1) в наданій Учасником Довідці від 12.08.2021 Вих. №3 «ДОВІДКА ПРО НАЯВНІСТЬ ДОСВІДУ ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО(ИХ) ДОГОВОРУ(ІВ)» та договір про закупівлю №1830 від 19.10.2020, що наданий Учасником в складі тендерної пропозиції на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) – предмет договору відрізняється, а саме: предмет договору відповідно до Довідки від 12.08.2021 Вих. №3 – Код ДК 021:2015 – 03450000-9 Розсадницька продукція; предмет договору відповідно до договору про закупівлю №1830 від 19.10.2020 – Придбання посадкового матеріалу для озеленення території на 2020 рік в асортименті; 2) Учасник в складі тендерної пропозиції не надав (не завантажив в електронну систему закупівель) виписки з банківського рахунку постачальника товару/учасника щодо отримання ним коштів від замовника/покупця товару на загальну суму укладеного(их) договору(ів), зазначеного(их) в Довідці; 3) в наданому Відгуку про співпрацю не зазначено сума виконання договору, а також інформація про якість поставленого товару, дотримання термінів виконання замовлення, відсутність з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) пп.1.2.1 розділу 1 Додатку 1 тендерної документації; 2) пп.1.2.3 розділу 1 Додатку 1 тендерної документації; 3) пп.1.2.4 розділу 1 Додатку 1 тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) привести у відповідність з вимогами пп.1.2.1 розділу 1 Додатку 1 тендерної документації ДОВІДКУ ПРО НАЯВНІСТЬ ДОСВІДУ ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО(ИХ) ДОГОВОРУ(ІВ), в якій міститься інформація про предмет аналогічного договору; 2) надати виписку з банківського рахунку постачальника товару/учасника щодо отримання ним коштів від замовника/покупця товару на загальну суму укладеного(их) договору(ів), зазначеного(их) в Довідці; 3) привести у відповідність з вимогами пп.1.2.4 розділу 1 Додатку 1 тендерної документації позитивний відгук замовника, в якому міститься інформація про суму виконання договору, а також інформація про якість поставленого товару, дотримання термінів виконання замовлення, відсутність з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Всі документи повинні бути надані у відповідності до вимог Тендерної документації. Відповідно частини 9 статті 26 Закону, Учасник процедури закупівлі повинен виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник підлягає відхиленню на підставі абзацу 6 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону в разі, якщо він не виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 12.10.2021 14:17 по 23.10.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Період вимог/скарг з 26.10.2021 14:55 по 06.11.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Переможець процедури закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю
Зміст
Переможець процедури закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.07.2021 17:37
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.07.2021 17:37
Період вимог/скарг з 27.10.2021 17:14 по 07.11.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Період вимог/скарг з 08.11.2021 13:27 по 19.11.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону
Зміст
Переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.07.2021 17:37
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.07.2021 17:37
Період вимог/скарг з 08.11.2021 16:08 по 19.11.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Договір
UA-2021-07-13-009948-c-b3
Завершився
Номер
11Т/2021
1 895 938.18 грн.
1 579 948.49 грн.
З ПДВ
Підписано
24.11.2021
Строк дії договору з
24.11.2021
по
31.12.2021
Сума оплати за договором
1 895 938.18
Сума оплати за договором без ПДВ
1 579 948.49
Номенклатура
56 (штуки)
Клен гостролистий/Maple sharp-leaved
Номенклатура
Клен гостролистий/Maple sharp-leaved
Кількість
56
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
24 грудня 2021 р.
COO
UA Україна
Номенклатура
30 (штуки)
Клен гостролистий/Maple sharp-leaved
Номенклатура
Клен гостролистий/Maple sharp-leaved
Кількість
30
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
24 грудня 2021 р.
COO
UA Україна
Номенклатура
(штуки)
видалене
Номенклатура
видалене
Кількість
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
24 грудня 2021 р.
COO
UA Україна
Номенклатура
(штуки)
видалене
Номенклатура
видалене
Кількість
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
24 грудня 2021 р.
COO
UA Україна
Номенклатура
(штуки)
видалене
Номенклатура
видалене
Кількість
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
24 грудня 2021 р.
COO
UA Україна
Номенклатура
40 (штуки)
Ліквідамбар смолоносний/Liquidambar resinous
Номенклатура
Ліквідамбар смолоносний/Liquidambar resinous
Кількість
40
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
24 грудня 2021 р.
COO
UA Україна
Номенклатура
30 (штуки)
Ялина сербська/Serbian spruce
Номенклатура
Ялина сербська/Serbian spruce
Кількість
30
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
24 грудня 2021 р.
COO
UA Україна
Номенклатура
(штуки)
видалене
Номенклатура
видалене
Кількість
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
24 грудня 2021 р.
COO
UA Україна
Номенклатура
30 (штуки)
Вишня дрібнопильчата/Cherry small-sawed
Номенклатура
Вишня дрібнопильчата/Cherry small-sawed
Кількість
30
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
24 грудня 2021 р.
COO
UA Україна
Номенклатура
60 (штуки)
Дуб болотний/Swamp oak
Номенклатура
Дуб болотний/Swamp oak
Кількість
60
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
24 грудня 2021 р.
COO
UA Україна
Номенклатура
30 (штуки)
Туя західна/Thuja western
Номенклатура
Туя західна/Thuja western
Кількість
30
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
24 грудня 2021 р.
COO
UA Україна
Номенклатура
50 (штуки)
Липа європейська/Linden European
Номенклатура
Липа європейська/Linden European
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
24 грудня 2021 р.
COO
UA Україна
Номенклатура
(штуки)
видалене
Номенклатура
видалене
Кількість
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
24 грудня 2021 р.
COO
UA Україна
Номенклатура
(штуки)
видалене
Номенклатура
видалене
Кількість
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
24 грудня 2021 р.
COO
UA Україна
Номенклатура
20 (штуки)
Ясен звичайний/Gum ordinary
Номенклатура
Ясен звичайний/Gum ordinary
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
24 грудня 2021 р.
COO
UA Україна
Документи договору
Зміни до договору
15.12.2021
Статус
Опубліковано
Номер
1
Керуючись умовами пп.13.2, 13.5.1 Договору про закупівлю №11Т/2021 від «24» листопада 2021 року за предметом: Саджанці декоративних дерев (код 03450000-9 Розсадницька продукція за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника), п.1 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) «зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника», ч.1 ст.188 Господарського кодексу України, ч.1 ст.652 Цивільного кодексу України, Сторони прийшли до взаємної згоди внести наступні зміни до Договору: 1.1. Пункт 3.1 Договору викласти в такій редакції: «3.1. Ціна цього Договору визначена у Специфікації (Додатку №1) до цього Договору, та становить 1 895 938,18 грн. (один мільйон вісімсот дев'яносто п'ять тисяч дев'ятсот тридцять вісім грн. 18 коп.), у тому числі ПДВ 315 989,70 грн., з яких: - кошти місцевого бюджету: 1 895 938,18 грн. (один мільйон вісімсот дев'яносто п'ять тисяч дев'ятсот тридцять вісім грн. 18 коп.), у тому числі ПДВ 315 989,70 грн., з яких: за КПКВК 2817691, КЕКВ 3210: 0,00 грн. (нуль грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ 0,00 грн.; за КПКВК 2816030, КЕКВ 3210: 1 895 938,18 грн. (один мільйон вісімсот дев'яносто п'ять тисяч дев'ятсот тридцять вісім грн. 18 коп.), у тому числі ПДВ 315 989,70 грн.; - кошти Покупця (власні кошти підприємства): 0,00 грн. (нуль грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ 0,00 грн.». 1.2. Специфікацію (Додаток №1 до Договору) викласти в новій редакції.
Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Документи зміни договору
15.12.2021 18:41
-
Додатки до договору
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 517 702 грн.
Період подання пропозицій
до 16.08.2021 12:00
Замовник:
Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Оболонського району м.Києва
Контактний телефон:
+380444186149
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 517 702 грн.
Період подання пропозицій
до 16.08.2021 12:00
Замовник:
Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Оболонського району м.Києва
Контактний телефон:
+380444186149
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності