Показати схожі тендери

Закупівля Монтаж вентиляційних витяжних систем від Комунальне некомерційне підприємство "Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф. Гербачевського" Житомирської обласної ради.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2021-06-16-002726-c
План UA-P-2021-06-16-002271-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 27.07.2021 10:31
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 05.07.2021 15:05
Закінчення аукціону 05.07.2021 15:32
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
554 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 770 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.06.2021 16:30 до 05.07.2021 00:00
Завершено
Період уточнень
з 16.06.2021 16:30
до 25.06.2021 00:00
Завершено
Період оскарження
з 16.06.2021 16:30
до 01.07.2021 00:00
Завершено
Період аукціону
з 05.07.2021 15:05
до 05.07.2021 15:32
Завершено
Період кваліфікації
з 05.07.2021 15:32
до 16.07.2021 08:36
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 09.07.2021 16:46
до 27.07.2021 00:00
Завершено
Підписання договору
з 16.07.2021 08:36
до 27.07.2021 10:31
Період уточнень
з 16.06.2021 16:30 до 25.06.2021 00:00
Період оскарження
з 16.06.2021 16:30 до 01.07.2021 00:00
Період аукціону
з 05.07.2021 15:05 до 05.07.2021 15:32
Період кваліфікації
з 05.07.2021 15:32 до 16.07.2021 08:36
Період кваліфікації
з 05.07.2021 15:32 до 16.07.2021 08:36
Основні параметри
Монтаж вентиляційних витяжних систем
послуги
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Монтаж вентиляційних витяжних систем
Код ДК 021:2015
45330000-9 - Водопровідні та санітарно-технічні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
10002, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул.Червоного Хреста, 3
Дата постачання по
21.12.2021 16:35
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
-
16.06.2021 16:38
-
16.06.2021 16:31
-
16.06.2021 16:31
-
16.06.2021 16:31
-
16.06.2021 16:31
-
16.06.2021 16:31
-
16.06.2021 16:31
-
16.06.2021 16:31
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Волощук Олена Дмитрівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Voloschuk Olena Dmitrovna
Електронна пошта
Телефон
+380412438728
Факс
+380412438728
Сайт:
https://zhokl.com.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
01991406
Назва (англійською мовою)
Municipal non-profit enterprise "Regional clinical hospital the name of O.F. Gerbachevskogo" of the Zhytomyr regional soviet
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство "Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф. Гербачевського" Житомирської обласної ради
Повна назва (англійською мовою)
Municipal non-profit enterprise "Regional clinical hospital the name of O.F. Gerbachevskogo" of the Zhytomyr regional soviet
Поштовий індекс
10002
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
Місто Житомир
Адреса
Вулиця Червоного Хреста будинок 3
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОСТАЧАЛЬНА ТРАНСПОРТНА КОМПАНІЯ"
Пропозиція:
553 800 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ ЕЛЕФАНТ-КОМФОРТ
Пропозиція:
553 414 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПРБФ"КОМУНАЛЬНИК"
Пропозиція:
437 134 грн.
Відповіді на критерії
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 09.07.2021 16:46 по 20.07.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури не відповідає вимогам встановленим абзацом 1 част. 3 статті 22 цього Закону
Зміст
Учасник процедури не відповідає вимогам встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону "Про публічні закупівлі"
Документи кваліфікації
09.07.2021 16:46
-
05.07.2021 15:32
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.06.2021 16:30
Назва
Опис
перевіряється безпосередньо замовником під час проведення процедур закупівель, зокрема інформацію про перелік засновників (учасників) юридичної особи; прізвище, ім'я, по батькові осіб, які обираються (призначаються) до органу управління юридичної особи можна переглянути в єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань
Тип
Заява
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.06.2021 16:30
Назва
Опис
перевіряється безпосередньо замовником під час проведення процедур закупівель, документи від учасників не вимагаються
Тип
Заява
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Надані копії аналогічних договорів, які не відповідають заявленим вимогам 1.3. Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: - не менше 2 копій договорів, зазначених у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками до договору); - копії документів на підтвердження досвіду виконання не менше ніж двох договорів зазначених в наданій Учасником довідці (форми №КБ-3 (остання) та форми №КБ-2в, що свідчать про досвід виконання аналогічних робіт; - позитивні листи-відгуки замовників до договорів. Листи відгуки повинні містити посилання на договори, що вказані в довідці. У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. * Під поняттям «аналогічний договір» слід розуміти договір(и) з встановлення (монтажу)вентиляційних витяжних систем або систем вентиляції Надати відповідну документацію Договір оренди від 01.02.2021 року - відсутні усі сторінки 1.1. Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази*… «- у разі, якщо матеріально-технічна база, офіс використовуються на підставі договору (ів), що посвідчить право користування (договір оренди, тощо) – надаються відповідні скан-копіії з оригиналів договорів у повному обсязі (з додатками)…» Надати документ в повному обсязі
Створено
07.07.2021 12:38
Надати до
08.07.2021 12:38
Період вимог/скарг з 16.07.2021 8:36 по 27.07.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
16.07.2021 08:36
-
09.07.2021 16:47
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.06.2021 16:30
Назва
Опис
перевіряється безпосередньо замовником під час проведення процедур закупівель, зокрема інформацію про перелік засновників (учасників) юридичної особи; прізвище, ім'я, по батькові осіб, які обираються (призначаються) до органу управління юридичної особи можна переглянути в єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань
Тип
Заява
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.06.2021 16:30
Назва
Опис
перевіряється безпосередньо замовником під час проведення процедур закупівель, документи від учасників не вимагаються
Тип
Заява
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Договір найму(оренди) транспортного засобу, які не відповідають заявленим вимогам 1.1. Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази* «…. - у разі залучення до надання послуг обладнання та устаткування, або механізмів надається документ, що підтверджує підстави залучення учасником обладнання, устаткування або механізмів (договір оренди, лізингу, надання послуг, тощо). Договори повинні бути чинні на дату подання пропозиції і термін їх дії повинен бути не меншим ніж до 31.12.2021 року.» Надати відповідну документацію, а також відповідно до договору найму(оренди) транспортного засобу – акт прийому-передачі вказаного транспортного засобу Договір оренди нерухомого майна № 13/2812/20 від 28.12.2020 р. - відсутній акт прийому-передачі приміщення 1.1. Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази*… «- у разі, якщо матеріально-технічна база, офіс використовуються на підставі договору (ів), що посвідчить право користування (договір оренди, тощо) – надаються відповідні скан-копіії з оригиналів договорів у повному обсязі (з додатками)…» Надати акт прийому-передачі вказаного приміщення
Створено
14.07.2021 12:05
Надати до
15.07.2021 12:05
Договір
UA-2021-06-16-002726-c-b1
Підписаний і діє
Номер
388
553 414 грн.
461 178.33 грн.
З ПДВ
Підписано
27.07.2021
Строк дії договору з
27.07.2021
по
31.12.2022
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (послуга)
Монтаж вентиляційних витяжних систем
Номенклатура
Монтаж вентиляційних витяжних систем
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
27.07.2021 10:31
-
27.07.2021 10:28
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2021-08-13-000038
Дата створення проекту
13.08.2021 12:59
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
13.08.2021 15:36
Дата публікації висновку про результати
19.08.2021 16:51
Дата завершення усунення порушень
07.09.2021 00:00
Дата завершення моніторингу
08.09.2021 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби (Житомирська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 67) 941-63-70
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919579
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Область або регіон
Житомирська
Населений пункт
Житомир
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 13.08.2021 № 468 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу, Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 13.08.2021 № 468. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 5. UA-2021-06-16-002726-c Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
13.08.2021 00:00
Документи рішення
13.08.2021 15:36
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 19 серпня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація Комунального некомерційного підприємства «Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф. Гербачевського» Житомирської обласної ради (далі - Замовник) від 16.06.2021 року, тендерні пропозиції учасників ПРБФ «КОМУНАЛЬНИК», ТОВ «ЕЛЕФАНТ-КОМФОРТ», протокол засідання тендерного комітету від 09.07.2021 року № 259, повідомлення про намір укласти договір від 16.07.2021, договір про закупівлю від 27.07.2021 року № 388, пояснення Замовника надане через електронну систему закупівель 18.08.2021. За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам Закону установлено, що на порушення вимог пункту 19 частини 2 статті 22 Закону, тендерна документація Замовника не містить опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Відповідно до пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року № 1082, який зареєстрований в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року за № 610/34893 (далі – Порядок № 1082), визначено, що розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється, зокрема, учасником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце учасника. Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Проте, аналізом встановлено, що тендерна документація Замовника не містить вимоги щодо накладення електронного підпису посадовими особами учасників під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій, чим не враховано вимоги пункту 3 Порядку № 1082.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам Закону установлено, що тендерна документація Замовника не відповідає нормам пункту 19 частини 2 статті 22 Закону та не враховує вимоги пункту 3 Порядку № 1082. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом вжиття заходів по не допущенню їх в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
19.08.2021 00:00
Дата публікації
19.08.2021 16:51
Документи висновку
19.08.2021 16:51
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Начальнику управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Костюк Л.П. У відповідності до ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) Комунальне некомерційне підприємство "Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф. Гербачевського" Житомирської обласної ради (далі — Лікарня) оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. 16.06.2021 року Лікарня оголосила публічну закупівлю «Монтаж вентиляційних витяжних систем», код ДК 021:2015: 45330000-9 Водопровідні та санітарно-технічні роботи, процедура закупівлі — відкриті торги, очікувана вартість 554000,00 грн. (п’ятсот п’ятдесят чотири тисячі гривень 00 копійок) з ПДВ, ідентифікатор закупівлі в системі Prozorro — UA-2021-06-16-002726-с. 05.07.2021 року було розкрито тендерні пропозиції учасників. У відкритих торгах взяли участь три учасники з наступними кінцевими пропозиціями після аукціону (грн, з ПДВ): ПРБФ «КОМУНАЛЬНИК» 437134,00 ТОВ «ЕЛЕФАНТ-КОМФОРТ» 553414,00 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПОСТАЧАЛЬНА ТРАНСПОРТНА КОМПАНІЯ» 553800,00 19.08.2021 року (16:51 год) на сторінці цієї закупівлі в системі Prozorro був опублікований Висновок про результати моніторингу Управління Північного офісу Держаудитслужби, згідно із яким працівниками Управління були виявлені порушення законодавства про публічні закупівлі. Пунктом 3 констатуючої частини Висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язало Лікарню здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом вжиття заходів з недопущення їх в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Згідно із ч.8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Пункт 1 констатуючої частини Висновку містить наступні відомості щодо наявності або відсутності порушень законодавства: 1) За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам Закону установлено, що тендерна документація не відповідає вимогам пункту 19 частини 2 статті 22 Закону та не враховує вимоги пункту 3 Порядку № 1082. 2) За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено. 1. Щодо частини висновку про те, що «За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам Закону установлено, що тендерна документація не відповідає вимогам пункту 19 частини 2 статті 22 Закону та не враховує вимоги пункту 3 Порядку № 1082». Лікарня надає аргументовані заперечення наступного змісту. У Висновку щодо цього порушення зазначено: «…відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам Закону установлено, що на порушення вимог пункту 19 частини 2 статті 22 Закону, тендерна документація Замовника не містить прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій». Пункту 19 частини 2 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація повинна містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Абзацом 5 пункту 1 розділу 3 тендерної документації передбачено що «…Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону замовник не відхиляє тендерну пропозицію через допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Для правильного оформлення тендерної пропозиції учасник вивчає всі інструкції, форми, терміни, наведені у Документації. Неспроможність подати всю інформацію, яку вимагає Документація, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення такої пропозиції. Замовник не заперечує щодо надання Учасником за його бажанням будь-яких додаткових документів. Не подання таких додаткових документів, які не вимагаються Документацією, не буде розцінено як невідповідність тендерної пропозиції умовам Документації». Отже, Лікарня не порушила вимог пункту 19 частини 2 статті 22 Закону, так як дана інформація вказана в тендерній документації. У Висновку також зазначено наступне порушення: «Відповідно до пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року № 1082, який зареєстрований в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року за № 610/34893 (далі – Порядок № 1082), визначено, що розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється, зокрема, учасником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце учасника. Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Проте, за результатами моніторингу установлено, що тендерна документація Замовника не містить вимоги щодо накладення кваліфікованого електронного підпису посадовими особами учасників під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій, чим не враховано вимоги пункту 3 Порядку № 1082». Частина 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) визначає перелік обов’язкових вимог/положень тендерної документації, до яких відносяться: 1) інструкція з підготовки тендерних пропозицій; 2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 цього Закону; 3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону; 4) інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби); 5) кількість товару та місце його поставки; 6) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги; 7) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; 8) проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов; 9) опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота). Замовник може передбачити можливість укладення одного договору про закупівлю з одним і тим самим учасником у разі визначення його переможцем за кількома лотами; 10) перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію. У разі застосування критерію оцінки вартість життєвого циклу, методика оцінки тендерних пропозицій повинна містити опис усіх складових вартісних елементів та перелік документів і інформації, які повинні надати учасники для підтвердження вартості складових елементів життєвого циклу. Замовник у разі необхідності дисконтування витрат життєвого циклу майбутніх періодів може використовувати поточну облікову ставку Національного банку України. Вартість життєвого циклу може рахуватися як сума всіх витрат життєвого циклу або сума всіх витрат життєвого циклу, поділена на розрахункову одиницю експлуатації предмета закупівлі; 11) строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій; 12) валюта, у якій повинна бути зазначена ціна тендерної пропозиції; 13) мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції; 14) кінцевий строк подання тендерних пропозицій; 15) розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати); 16) розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає таке забезпечення надати); 17) прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками; 18) вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг; 19) опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Враховуючи викладене, вимога щодо накладання електронного підпису посадовими особами учасників під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій не є обов’язковою складовою тендерної документації відповідно до частини 2 статті 22 Закону. Частино 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. З огляду на викладене, норми Закону не зобов’язують замовника включати складовою тендерної документації вимогу щодо накладання електронного підпису посадовими особами учасників під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій. Відповідно до пункту 3 статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Положення частини 1 статті 31 Закону не передбачають окремої підстави для відхилення тендерної пропозиції через відсутність накладеного електронного підпису посадовими особами учасників під час подання тендерних пропозицій та/або через подання учасниками тендерних пропозицій без урахування вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», що у свою чергу підтверджує необов’язковість включення до тендерної документації вимоги щодо накладання електронного підпису посадовими особами учасників під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій. Вимоги пункту 3 статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» реалізовані в наказі Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 р. №1082, яким затверджено Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі, а не вимоги до складання тендерної документації замовника. З огляду на викладене, тендерна документація КНП «Обласна лікарня» повністю відповідає вимогам Закону та підзаконним актам. Зміст Висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби щодо публічної закупівлі з ідентифікатором в системі Prozorro UA-2021-06-16-002726-с доведений до членів Тендерного комітету і керівників структурних підрозділів Лікарні, вжито заходів щодо недопущення порушень при здійсненні публічних закупівель. Враховуючи вищевикладене, за результатами розгляду Висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби від 19.08.2021 року, щодо зазначених порушень, комунальне некомерційне підприємство «Обласна клінічна лікарня ім.О.Ф.Гербачевського» Житомирської обласної ради надало правомірні аргументовані заперечення у відведений для цього строк. Лікарня вдячна Управлінню Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області за співпрацю та допомогу в сфері забезпечення неухильного дотримання законодавства про публічні закупівлі. З повагою, генеральний директор Богдан ЛЕСЬКІВ Виконавець: Волощук, 438728
Дата публікації
20.08.2021 12:20
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Монтаж вентиляційних витяжних систем» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-06-16-002726-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
17.08.2021 10:10
Орган перевірки
21.08.2021 00:00
Документи повідомлення
17.08.2021 10:11
-
Відповідь
Відповідь на запит
Начальнику управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Костюк Л.П. ПОЯСНЕННЯ (в порядку ч.5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі») 17.08.2021 р. о 10:10 год Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro на сторінці закупівлі «Монтаж вентиляційних витяжних систем» код ДК 021:2015: 45330000-9 Водопровідні та санітарно-технічні роботи за номером UA-2021-06-16-002726-с опубліковано запит про надання пояснень. У запиті просять надати такі пояснення: 1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість? Також надайте посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Замовник – комунальне некомерційне підприємство "Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф. Гербачевського" Житомирської обласної ради, по суті заданого запиту повідомляє, 1. Щодо першого запитання: «Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі?». При формуванні тендерної документації медико-технічні характеристики формуються згідно із зазначених даних в рапортах/заявках відповідальних осіб, які в свою чергу формуються виходячи з технічних характеристик та існуючої потреби щодо відповідних послуг, в конкретному випадку – монтажу вентиляційної витяжної системи. На основі цих даних проводився детальний моніторинг ринку закупівель відповідної послуги з метою визначення найбільш економічно вигідної та такої, що відповідала б вимогам передбачених умовами договору пропозицій. 2. Щодо другого питання: «Також надайте посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).». Відповідно до постанови КМУ №1266 від 16.12.2020 р. були внесені зміни до постанови КМУ №710 від 11.10.12016 р., а саме доповнили пунктом 4-1 наступного змісту: «4-1. Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.» Джеремо фінансування закупівлі № UA-2021-06-16-002726-с є кошти НСЗУ. Постановою КМУ №1086 від 24.12.2019р. «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті на реалізацію програми державних гарантій медичного обслуговування населення» головним розпорядником бюджетних коштів виступає МОЗ, розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня та відповідальним виконавцем бюджетної програми є НЗСУ. До суб’єктів господарювання державного сектору економіки комунальне некомерційне підприємство "Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф. Гербачевського" Житомирської обласної ради не відноситься (ст.22 Господарського кодексу України (далі - ГКУ). КНП є саме тим суб’єктом господарювання, який утворюється компетентним органом місцевого самоврядування в розпорядчому порядку на базі відокремленої частини комунальної власності і входить до сфери його управління; майно комунального унітарного підприємства перебуває у комунальній власності і закріплюється, зокрема за комунальним некомерційним підприємством на праві оперативного управління (ст. 78 ГКУ). Саме ж право оперативного управління являє собою речове право суб’єкта господарювання, який володіє, користується і розпоряджається майном, закріпленим за ним власником (уповноваженим ним органом) для здійснення некомерційної господарської діяльності, у межах, встановлених ГКУ та іншими законами, а також власником майна (уповноваженим ним органом). Згідно з ч.1 ст. 5 Закону України «Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення» програма медичних гарантій базується, зокрема на принципі цільового та раціонального використання коштів, передбачених на фінансування надання медичних послуг та лікарських засобів за програмою медичних гарантій. Сама ж програма пов’язана з наданням як первинної медичної допомоги, так і вторинної (спеціалізованої) медичної допомоги (ст. 4 Закону України «Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення»). Кошти, які отримує КНП від Національної служби здоров’я України, за правовим статусом не є бюджетним фінансуванням, і їх використання не регулюється бюджетним законодавством. Враховуючи викладене інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на веб-сайті не публікувалась. Примітка: документи публічної закупівлі до цієї «Інформації» не додаються, у зв’язку із їх оприлюдненням у повному обсязі у системі публічних закупівель «Prozorro». З повагою, генеральний директор Богдан ЛЕСЬКІВ Виконавець: Волощук, 438728
Рішеня
18.08.2021 12:52
Замовник
Документи повідомлення
18.08.2021 12:54
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
554 000 грн.
Період подання пропозицій
до 05.07.2021 00:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф. Гербачевського" Житомирської обласної ради
Контактний телефон:
+380412438728
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
554 000 грн.
Період подання пропозицій
до 05.07.2021 00:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф. Гербачевського" Житомирської обласної ради
Контактний телефон:
+380412438728
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності