Показати схожі тендери
Закупівля Код ДК 021:2015:24450000-3 - Агрохімічна продукція (Код НК 024:2019:47631 - Засіб дезінфікуючий для медичних виробів (Бланідас Актив 1 л, Бланідас Актив 5 л, Бланідас Актив Ензим 1 л, Бланідас Актив Ензим 5 л, Бланідас Еко Стерил 1 кг, Бланідас Оксідез 1 л, Гуасепт 5 л, Ензоклін 1 л, Лізоформін 3000 – 1 л)) від Комунальне некомерційне підприємство "Нововолинська центральна міська лікарня".
Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2021-06-03-005823-c
План UA-P-2021-06-03-005895-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 12.07.2021 16:10
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 24.06.2021 12:12
Закінчення аукціону 24.06.2021 12:33
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
250 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 250 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 03.06.2021 17:12 до 23.06.2021 17:17
Завершено
Період уточнень
з 03.06.2021 17:12
до 13.06.2021 00:00
Завершено
Період оскарження
з 03.06.2021 17:12
до 19.06.2021 00:00
Завершено
Період аукціону
з 24.06.2021 12:12
до 24.06.2021 12:33
Завершено
Період кваліфікації
з 24.06.2021 12:33
до 30.06.2021 11:05
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.06.2021 11:05
до 11.07.2021 00:00
Завершено
Підписання договору
з 30.06.2021 11:05
до 12.07.2021 16:10
Період уточнень
з 03.06.2021 17:12 до 13.06.2021 00:00
Період оскарження
з 03.06.2021 17:12 до 19.06.2021 00:00
Період аукціону
з 24.06.2021 12:12 до 24.06.2021 12:33
Період кваліфікації
з 24.06.2021 12:33 до 30.06.2021 11:05
Період кваліфікації
з 24.06.2021 12:33 до 30.06.2021 11:05
Основні параметри
Код ДК 021:2015:24450000-3 - Агрохімічна продукція (Код НК 024:2019:47631 - Засіб дезінфікуючий для медичних виробів (Бланідас Актив 1 л, Бланідас Актив 5 л, Бланідас Актив Ензим 1 л, Бланідас Актив Ензим 5 л, Бланідас Еко Стерил 1 кг, Бланідас Оксідез 1 л, Гуасепт 5 л, Ензоклін 1 л, Лізоформін 3000 – 1 л))
Замовник здійснює закупівлю за процедурою «Відкриті торги» у зв’язку з тим, що вартість предмета закупівлі перевищує 200 тис.грн.
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиції закупівлі 9
Позиція : №1 50 (банка)
Бланідас Актив 1 л
Опис предмета закупівлі
Бланідас Актив 1 л
Код ДК 021:2015
24450000-3 - Агрохімічна продукція
Кількість
50
Одиниця виміру
банка
Адреса постачання
45400, Україна, Волинська область, місто Нововолинськ, проспект Перемоги 7
Дата постачання по
31.12.2021 17:17
Позиція : №2 25 (банка)
Бланідас Актив 5 л
Опис предмета закупівлі
Бланідас Актив 5 л
Код ДК 021:2015
24450000-3 - Агрохімічна продукція
Кількість
25
Одиниця виміру
банка
Адреса постачання
45400, Україна, Волинська область, місто Нововолинськ, проспект Перемоги 7
Дата постачання по
31.12.2021 17:17
Позиція : №3 70 (банка)
Бланідас Актив Ензим 1 л
Опис предмета закупівлі
Бланідас Актив Ензим 1 л
Код ДК 021:2015
24450000-3 - Агрохімічна продукція
Кількість
70
Одиниця виміру
банка
Адреса постачання
45400, Україна, Волинська область, місто Нововолинськ, проспект Перемоги 7
Дата постачання по
31.12.2021 17:17
Позиція : №4 15 (банка)
Бланідас Актив Ензим 5 л
Опис предмета закупівлі
Бланідас Актив Ензим 5 л
Код ДК 021:2015
24450000-3 - Агрохімічна продукція
Кількість
15
Одиниця виміру
банка
Адреса постачання
45400, Україна, Волинська область, місто Нововолинськ, проспект Перемоги 7
Дата постачання по
31.12.2021 17:17
Позиція : №5 40 (банка)
Бланідас Еко Стерил 1 кг
Опис предмета закупівлі
Бланідас Еко Стерил 1 кг
Код ДК 021:2015
24450000-3 - Агрохімічна продукція
Кількість
40
Одиниця виміру
банка
Адреса постачання
45400, Україна, Волинська область, місто Нововолинськ, проспект Перемоги 7
Дата постачання по
31.12.2021 17:17
Позиція : №6 60 (банка)
Бланідас Оксідез 1 л
Опис предмета закупівлі
Бланідас Оксідез 1 л
Код ДК 021:2015
24450000-3 - Агрохімічна продукція
Кількість
60
Одиниця виміру
банка
Адреса постачання
45400, Україна, Волинська область, місто Нововолинськ, проспект Перемоги 7
Дата постачання по
31.12.2021 17:17
Позиція : №7 8 (банка)
Гуасепт 5 л
Опис предмета закупівлі
Гуасепт 5 л
Код ДК 021:2015
24450000-3 - Агрохімічна продукція
Кількість
8
Одиниця виміру
банка
Адреса постачання
45400, Україна, Волинська область, місто Нововолинськ, проспект Перемоги 7
Дата постачання по
31.12.2021 17:17
Позиція : №8 80 (банка)
Ензоклін 1 л
Опис предмета закупівлі
Ензоклін 1 л
Код ДК 021:2015
24450000-3 - Агрохімічна продукція
Кількість
80
Одиниця виміру
банка
Адреса постачання
45400, Україна, Волинська область, місто Нововолинськ, проспект Перемоги 7
Дата постачання по
31.12.2021 17:17
Позиція : №9 80 (банка)
Лізоформін 3000 - 1 л
Опис предмета закупівлі
Лізоформін 3000 - 1 л
Код ДК 021:2015
24450000-3 - Агрохімічна продукція
Кількість
80
Одиниця виміру
банка
Адреса постачання
45400, Україна, Волинська область, місто Нововолинськ, проспект Перемоги 7
Дата постачання по
31.12.2021 17:17
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 14 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
-
03.06.2021 17:20
-
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Хижук Ліна Яківна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380334449097
Замовник
ЄДРПОУ
01983016
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство "Нововолинська центральна міська лікарня"
Поштовий індекс
45400
Країна
Україна
Область або регіон
Волинська область
Населений пункт
місто Нововолинськ
Адреса
проспект Перемоги, будинок 7
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ІМЕД"
Пропозиція:
249 860 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Волиньфармімпекс"
Пропозиція:
237 204 грн.
Відповіді на критерії
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 30.06.2021 11:05 по 11.07.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
30.06.2021 11:05
-
30.06.2021 11:04
Повідомлення про рішення
24.06.2021 12:33
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.06.2021 17:12
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.06.2021 17:12
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 1/ договір №89/1 від 14.07.2020 року не містить дати біля підписів в кінці договору та у специфікації до договору; 2/ в накладній №РН-0000559 до договору №89/1 від 14.07.2020 року не зазначено дати; 3/ зазначено невірний номер договору №59051/462 від 30.07.2020 року в Інформаційній довідці про виконання аналогічних договорів від 22.06.2021 року №321 та в специфікації до даного договору; 4/ копії видаткових накладних (2 штуки) до договору №59051/462 від 30.07.2020 року не є належної якості, не чітко видно весь текст, реквізити. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1/ пункт 1 Додатку №2 «Кваліфікаційні критерії» Тендерної документації Замовника; 2/ пункт 1 Додатку №2 «Кваліфікаційні критерії» Тендерної документації Замовника; 3/ пункт 1 Додатку №2 «Кваліфікаційні критерії» Тендерної документації Замовника; 4/ в частині оформлення/засвідчення документів/копій – пункт 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовника. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1/ надати договір №89/1 від 14.07.2020 року із зазначення всіх дат; 2/ надати накладну №РН-0000559 до договору №89/1 від 14.07.2020 року із зазначенням дати; 3/ зазначити вірний номер договору №59051/462 від 30.07.2020 року в Інформаційній довідці про виконання аналогічних договорів від 22.06.2021 року №321 та в Cпецифікації до даного договору; 4/ надати копії видаткових накладних (2 штуки) до договору №59051/462 від 30.07.2020 року належної якості, щоб чітко було видно весь текст, реквізити.
Створено
29.06.2021 10:43
Надати до
30.06.2021 10:43
Договір
UA-2021-06-03-005823-c-a1
Підписаний і діє
Номер
230-Т/2021
237 204 грн.
237 204 грн.
Без ПДВ
Підписано
12.07.2021
Строк дії договору з
12.07.2021
по
31.12.2021
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
50 (банка)
Бланідас Актив 1 л
Номенклатура
Бланідас Актив 1 л
Кількість
50
Одиниця виміру
банки
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
25 (банка)
Бланідас Актив 5 л
Номенклатура
Бланідас Актив 5 л
Кількість
25
Одиниця виміру
банки
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
70 (банка)
Бланідас Актив Ензим 1 л
Номенклатура
Бланідас Актив Ензим 1 л
Кількість
70
Одиниця виміру
банки
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
15 (банка)
Бланідас Актив Ензим 5 л
Номенклатура
Бланідас Актив Ензим 5 л
Кількість
15
Одиниця виміру
банки
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
40 (банка)
Бланідас Еко Стерил 1 кг
Номенклатура
Бланідас Еко Стерил 1 кг
Кількість
40
Одиниця виміру
банки
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
60 (банка)
Бланідас Оксідез 1 л
Номенклатура
Бланідас Оксідез 1 л
Кількість
60
Одиниця виміру
банки
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
8 (банка)
Гуасепт 5 л
Номенклатура
Гуасепт 5 л
Кількість
8
Одиниця виміру
банки
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
80 (банка)
Ензоклін 1 л
Номенклатура
Ензоклін 1 л
Кількість
80
Одиниця виміру
банки
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
80 (банка)
Лізоформін 3000 - 1 л
Номенклатура
Лізоформін 3000 - 1 л
Кількість
80
Одиниця виміру
банки
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
12.07.2021 16:09
-
12.07.2021 16:07
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2022-08-11-000007
Дата створення проекту
11.08.2022 10:11
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
11.08.2022 11:25
Дата публікації висновку про результати
23.08.2022 09:28
Дата завершення усунення порушень
07.09.2022 00:00
Дата завершення моніторингу
02.09.2022 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 554-51-87
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913671
Назва
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Луцьк
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 95) 789-29-71
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913671
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Луцьк
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 10.08.2022 № 22-з Луцьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113. НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 10.08.2022 № 22-з Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-06-03-005823-c від 03.06.2021. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
10.08.2022 00:00
Документи рішення
11.08.2022 11:25
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 22 серпня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Комунального некомерційного підприємства «Нововолинська центральна міська лікарня» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену Рішенням тендерного комітету від 2021 року (далі – тендерна документація), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Волиньфармімпекс», (далі - ТОВ «Волиньфармімпекс»), повідомлення про намір укласти договір від 30.06.2021, договір про закупівлю від 12.07.2021 №250-Т/2021, додаткова угода від 29.12.2021 №1, відповідь Замовника на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 16.08.2022 року. Згідно до пункту 10.1 «Строк дії договору», даний договір набирає чинності з дати його підписання і скріплення печатками та діє по 31 грудня 2021, але в будь-якому випадку до повного виконання сторонами своїх зобов’язань за ним. Відповідно до пункту 12 статті 10 Закону звіт про виконання договору про закупівлю оприлюднюється в електронній системі закупівель протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання. На запит на пояснення Замовником надано документи згідно з якими станом на 16.08.2022 був поставлений та оплачений товар ну суму 227 324,00, тобто виконанні всі умови договору від 12.07.2021 №250-Т/2021 та додаткової угоди від 29.12.2021 №1 Таким чином, Замовником в порушення частини 9 статті 41 та пункту 12 статті 10 Закону не оприлюднено протягом 20 робочих днів звіт про виконання договору.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації встановлено порушення вимог частини 9 статті 41 та пункту 12 статті 10 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема, шляхом оприлюднення звіту про виконання договору, оприлюднення на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та недопущення в подальшому порушень при складанні тендерної документації, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Дата висновку
22.08.2022 00:00
Дата публікації
23.08.2022 09:28
Документи висновку
23.08.2022 09:28
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Управління лікарні повідомляє, що ЗОЗ, за результатом проведення тендеру за кодом ДК 021:2015: 24450000-3 – Агрохімічна продукція (ID: UA-2021-06-03-005823-c), були закуплені дезінфекційні засоби Blandias Active, Blandias Active Enzyme, Blandias eco-steril, Blandias Oxides, Guasept, Enzoclean, Lysoformin 3000 на суму 227 324 грн. Закупівлі здійснювалась за власні кошти підприємства, зароблені лікарнею як надавачем послуг за договорами про медичне обслуговування населення. При оголошенні торгів на закупівлю дезінфекційних засобів очікувана вартість предмета закупівлі була сформована відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, методом порівняння ринкових цін. Технічні та якісні характеристики затребуваних товарів визначені на основі перевіреного багаторічним досвідом хіміко-речовинного складу дезінфекційних засобів, що дає змогу забезпечити ефективну і безпечну дезінфекцію в лікарні.
Дата публікації
29.08.2022 16:45
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Код ДК 021:2015:24450000-3 - Агрохімічна продукція (Код НК 024:2019:47631 - Засіб дезінфікуючий для медичних виробів (Бланідас Актив 1 л, Бланідас Актив 5 л, Бланідас Актив Ензим 1 л, Бланідас Актив Ензим 5 л, Бланідас Еко Стерил 1 кг, Бланідас Оксідез 1 л, Гуасепт 5 л, Ензоклін 1 л, Лізоформін 3000 – 1 л)) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-06-03-005823-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1) Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? 2) Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). 3) Надати інформацію та підтверджуючі документи (накладні, акти приймання-передачі, тощо) щодо поставки та приймання товару за якістю і кількістю, що передбачена договором від 12.07.2021 №230-Т/2021, а також проведення оплати за отриманий товар. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
11.08.2022 16:33
Орган перевірки
17.08.2022 00:00
Документи повідомлення
11.08.2022 16:34
-
Відповідь
Пояснення з власної ініціативи
На запит про надання пояснень Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області в рамках проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Код ДК 021:2015:24450000-3 - Агрохімічна продукція (Код НК 024:2019:47631 - Засіб дезінфікуючий для медичних виробів (Бланідас Актив 1 л, Бланідас Актив 5 л, Бланідас Актив Ензим 1 л, Бланідас Актив Ензим 5 л, Бланідас Еко Стерил 1 кг, Бланідас Оксідез 1 л, Гуасепт 5 л, Ензоклін 1 л, Лізоформін 3000 – 1 л)) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-06-03-005823-c) повідомляємо наступне: 1) Закупівля здійснювалася за рахунок власних коштів Комунального некомерційного підприємства «Нововолинська центральна міська лікарня», отримання яких відбувається на основі укладеного з Національною службою здоров’я України договору про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій. Відповідно до другого речення пункту 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися Замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 вказаного Закону. Щодо визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, то він визначався Замовником на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням вимог Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, що має рекомендаційний характер. 2) Згідно з вимогами пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання бюджетних коштів» (зі змінами) Комунальне некомерційне підприємство «Нововолинська центральна міська лікарня» не є головним розпорядником бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня) у розумінні Бюджетного кодексу України та не виступає суб’єктом господарювання державного сектору економіки. 3) При цьому надаємо скановані копії підтверджуючих документів щодо поставки та приймання товару за якістю і кількістю, що передбачена договором від 12.07.2021 №230-Т/2021, а також проведення оплати за отриманий товар.
Рішеня
16.08.2022 10:53
Замовник
Документи повідомлення
16.08.2022 11:41
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
250 000 грн.
Період подання пропозицій
до 23.06.2021 17:17
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Нововолинська центральна міська лікарня"
Контактний телефон:
+380334449097
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
250 000 грн.
Період подання пропозицій
до 23.06.2021 17:17
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Нововолинська центральна міська лікарня"
Контактний телефон:
+380334449097
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності