Закупівля Послуги по заправці, відновленню (регенерації) картриджів до принтерів, багатофункціональних приладів та копіювальних апаратів від Полтавська обласна прокуратура.
Цей запис було додано до архіву, інформація по договору доступна до редагування
Подання пропозицій
(
Завершено
)
з 09.06.2021 12:00до 18.06.2021 12:00
Завершено
Період уточнень
з 03.06.2021 08:42
до 09.06.2021 12:00
Завершено
Період аукціону
з 22.06.2021 11:08
до 22.06.2021 11:49
Завершено
Період кваліфікації
з 22.06.2021 11:49
до 06.07.2021 14:01
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 29.06.2021 16:02
до 09.07.2021 00:00
Завершено
Підписання договору
з 06.07.2021 14:01
до 13.07.2021 09:14
Період уточнень
з
03.06.2021 08:42
до
09.06.2021 12:00
Період аукціону
з
22.06.2021 11:08
до
22.06.2021 11:49
Період кваліфікації
з
22.06.2021 11:49
до
06.07.2021 14:01
Період кваліфікації
з
22.06.2021 11:49
до
06.07.2021 14:01
Основні параметри
Позиції
Умова оплати
Контакти
Пропозиції
Кваліфікація
Договір
Основні параметри
Послуги по заправці, відновленню (регенерації) картриджів до принтерів, багатофункціональних приладів та копіювальних апаратів
Пропозиція учасника спрощеної закупівлі та усі документи, які передбачені вимогами оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимогами до предмета закупівлі складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами оголошення та вимогами до предмета закупівлі), які надаються Учасником у складі пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову.
Послуги по відновленню (регенерації) картриджів до принтерів, багатофункціональних приладів та копіювальних апаратів
Код ДК 021:2015
50310000-1 -
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість
92
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
36000, Україна, Полтавська область, місто Полтава, вулиця 1100-річчя Полтави, 7
Дата постачання по
31.12.2021 00:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати:
Пiсляплата
Період:
10
банківські
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Оплата, за фактично отримані Послуги, здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання Сторонами відповідних Актів здачі-приймання послуг.
Перелік скарг порожній. Якщо Ви бажаєте подати скаргу
Увійти
або
Підписатися.
Послуги по заправці, відновленню (регенерації) картриджів до принтерів, багатофункціональних приладів та копіювальних апаратів
Звернення:
За тендером : Послуги по заправці, відновленню (регенерації) картриджів до принтерів, багатофункціональних приладів та копіювальних апаратів
Тема:
вимога
Зміст:
Пропонуємо внести у Додаток № 2:
1.Виконавець самостійно приймає рішення що, до заміни у картриджах, при необхідності, фотобарабана, леза дозування, леза очищення, валу заряду або магнітного валу.
2. У випадку , коли картридж не підлягає ремонту, Виконавець повертає Замовнику картридж у тому стані, який він був наданий Замовником до Виконавця на початку наданання замовлення з Актом техничного стану на данний картридж.
Дата оприлюднення звернення:
03.06.2021 18:17
Доброго дня шановний автор вимоги. Уважно розглянувши вашу вимогу стосовно внесення змін у Додаток 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі інформуємо, що дана закупівля здійснюється на умовах проведення спрощеної закупівлі, які визначені статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Відповідно частини 5 статті 14 Закону оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Для Замовника важливо знайти оптимальне співвідношення між поняттями «максимальна економія» та «максимальна ефективність», яке досягається саме завдяки встановленням технічних вимог до предмета закупівлі. При витрачанні бюджетних коштів важливо знайти зважений підхід до формування технічних вимог і запобігти ситуації, коли закупівля менш якісних послуг в результаті дає низьку ефективність такої закупівлі, а в тривалішому періоді часу може й зумовити надмірне витрачання коштів внаслідок високих витрат на послуги за нібито низькою ціною.
Дотримання принципу максимальної економії та ефективності забезпечується за рахунок закупівлі послуг за нижчою ціною, запропонованою учасниками на конкурсних засадах, а також за рахунок придбання послуг, які не потребують додаткових бюджетних витрат в ході експлуатації картриджів.
Вимоги, що встановлені Замовником в технічному завданні (Додаток № 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі) не носять дискримінаційного характеру та жодним чином не обмежують коло потенційних учасників, оскільки як показує власний досвід Замовника, а також, аналіз подібних закупівель в електронній системі Prozorro велика кількість учасників надають вказані послуги у відповідності до вимог встановлених Замовником у Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
З метою дотримання відповідної дисципліни в ході участі у закупівлях дотримуйтесь принципу добросовісної конкуренції. Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
У зв’язку з вищевикладеним, у задоволенні даної вимоги відмовлено.
Дата оприлюднення відповіді:
04.06.2021 14:46
Звернення:
За тендером : Послуги по заправці, відновленню (регенерації) картриджів до принтерів, багатофункціональних приладів та копіювальних апаратів
Тема:
запитання
Зміст:
Поясніть : картридж OKI B410 на яку кількість аркушів розрахований: 3,5 тис. або 7,0 тис.
Дата оприлюднення звернення:
06.06.2021 09:41
3500
Дата оприлюднення відповіді:
07.06.2021 08:59
На даному тендері відміни не були знайдені.
Послуги по заправці, відновленню (регенерації) картриджів до принтерів, багатофункціональних приладів та копіювальних апаратів
Тендер:
UA-2021-06-03-000352-b
Тип:
вимога
На кваліфікацію:
UA-2021-06-03-000352-b.c1
Дата:
30.06.2021 10:44
Стан:
Відмовлено в задоволенні
вимога
ПП « Полтехсервіс-плюс» за результатами проведення спрощеної закупівлі, згідно з Законом України «Про публічні закупівлі» (далі - Закону), щодо закупівлі послуг по заправці, відновленню (регенерації) картриджів до принтерів, багатофункціональних приладів та копіювальних апаратів, код національного класифікатора України ДК 021:2015 (CPV 2008, IDT) «Єдиний закупівельний словник» - 50310000-1 .. «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки», в системі електронних закупівель PROZORRO (ідентифікатор закупівлі - UA-2021-06-03-000352-b), згідно Протоколу №4 Уповноваженої особи від 29.06.2021року, було дискваліфіковане з наступних підстав:
1. Як вказано у п.1 , вищевказаного протоколу, ПП « Полтехсервіс-плюс», надавши довідку,згідно
п. 4 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі , не зазначив жодного прізвища, посади та спеціальності працівників, які повинні залучатися для надання вищезазначених послуг, що на думку Уповноваженої особи є порушенням вимог п.4 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та такою , що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
На дане ствердження повідомляємо:
п. 4 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, в редакції станом на 03 червня 2021року( без змін) , викладено у наступній редакції:
«Довідка у довільній формі, що підтверджує наявність у штаті працівників для надання послуг по заправці, відновленню (регенерації) картриджів до принтерів, багатофункціональних приладів та копіювальних апаратів.»
Дана редакція п.4. Додатку 1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі ,станом на
час проведення спрощеної закупівлі не передбачає та не вимагає від учасника спрощеної закупівлі надавати Довідку що підтверджує наявність у штаті працівників для надання послуг по заправці, відновленню (регенерації) картриджів до принтерів, багатофункціональних приладів та копіювальних апаратів з обов’язковим вказуванням прізвища, посади та спеціальності працівників, які повинні залучатися для надання вищезазначених послуг.
Редакція п.4. Додатку 1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі ,станом на
час проведення спрощеної закупівлі передбачає від учасника спрощеної закупівлі надавати Довідку що підтверджує наявність у штаті працівників для надання послуг по заправці, відновленню (регенерації) картриджів до принтерів, багатофункціональних приладів та копіювальних апаратів у довільній формі.
Тобто Замовник спрощеної закупівлі надав право Участнику спрощеної закупівлі самостійно визначати форму даної довідки.
2. Як вказано у п.2 , вищевказаного протоколу, ПП « Полтехсервіс-плюс», « для підтвердження відповідності вимогам, визначених Замовником в п. 5 Додатку 1 до Оголошення Учасник повинен подати довідку, у довільній формі про підтвердження виконання аналогічних договорів (аналогічного договору) із зазначенням предмету договору (укладених (-ого) протягом 2019- 2020 років), обсягу послуг, назви Замовника, його телефону, стан належного виконання договорів стосовно якості та строків. Копію(ії) відгуку (і в) від Замовника(ів) із позитивним характером, за результатом повного виконання умов з боку учасника аналогічного(их) договору(ів). При наданні пропозиції Учасник надав відповідну довідку де зазначив наступні Договори: № 01042019 від 05.04.2019, № 22012020 від 28.01.2020, № 22052020 від 17.06.2020, № 29122020 від 28.12.2020 та № 08122020 від 17.12.2020. Копії відгуків від Замовника із позитивним характером, за результатом повного виконання умов з боку Учасника зазначених у довідці Договорів (відповідно до п. 5 Додатку 1 до Оголошення) Учасник не надав.»
На дане ствердження повідомляємо:
п.5 Додатку 1 до Оглоушенная спрощеної закупівлі викладено у наступній редакції: « Довідка, у довільній формі про підтвердження виконання аналогічних договорів (аналогічного договору) із зазначенням предмету договору (укладених (-ого) протягом 2019-2020 років), обсягу послуг, назви Замовника, його телефону, стан належного виконання договорів стосовно якості та строків. Копію(ії) відгуку(ів) від Замовника(ів) із позитивним характером, за результатом повного виконання умов з боку учасника аналогічного(их) договору(ів). Для підтвердження відповідності вимогам, визначених Замовником в п. 5 Додатку 1 до Оглоушенная спрощеної закупівлі Учасник ПП « Полтехсервіс-плюс» подало довідку, у довільній формі про підтвердження виконання аналогічних договорів (аналогічного договору) із зазначенням предмету договору (укладених (-ого) протягом 2019- 2020 років), обсягу послуг, назви Замовника, його телефону, стан належного виконання договорів стосовно якості та строків та два листи –відгуки ( рекомендаційні листи) від замовників із позитивним характером, за результатом повного виконання умов з боку учасника аналогічних договорів.
Вимогу п.5.Додатку 1 до Оглоушенная спрощеної закупівлі викладено у редакції на 03.06.2021року , яку надав Замовник : « Довідка, у довільній формі про підтвердження виконання аналогічних договорів (аналогічного договору) із зазначенням предмету договору (укладених (-ого) протягом 2019-2020 років), обсягу послуг, назви Замовника, його телефону, стан належного виконання договорів стосовно якості та строків. Копію(ії) відгуку(ів) від Замовника(ів) із позитивним характером, за результатом повного виконання умов з боку учасника аналогічного(их) договору(ів)» виконало повністю.
Формулювання вимоги у вигляді « Копії відгуків від Замовника із позитивним характером, за результатом повного виконання умов з боку Учасника зазначених у довідці Договорів (відповідно до п. 5 Додатку 1 до Оголошення) » в такому вигляді у п.5 Додатку 1 до Оглоушенная спрощеної закупівлі ВІДСУТНЄ
Встановлення додаткових вимог до документації учасника спрощеної закупівлі після проведення спрощеної закупівлі, без своєчасного внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, є порушенням вимог Закону України ««Про публічні закупівлі»
Крім того редакція п.5 Додатку 1 до Оглоушенная спрощеної закупівлі , викладена станом на 03.06.2021року( без мін) не передбачає обов’язковість надання Копії відгуків від Замовників із позитивним характером, за результатом повного виконання умов з боку учасника аналогічних договорів за договорами, які вказані у довідці про підтвердження виконання аналогічних договорів із зазначенням предмету договору протягом 2019-2020 років та за кожний договір окремо.
Дана редакція п.5 Додатку 1 до Оглоушенная спрощеної закупівлі передбачає надання « Копії відгуків від Замовника(ів) із позитивним характером, за результатом повного виконання умов з боку учасника аналогічного(их) договору(ів)» та не передбачає надання « Копії відгуків від Замовника(ів) із позитивним характером, за результатом повного виконання умов з боку учасника аналогічного(их) договору(ів), зазначених у довідці про підтвердження виконання аналогічних договорів (аналогічного договору) із зазначенням предмету договору (укладених (-ого) протягом 2019- 2020 років), обсягу послуг, назви Замовника, його телефону, стан належного виконання договорів стосовно якості та строків
Отже ствердження Замовника, у вищевказаному протоколі, того , що ПП « Полтехсервіс-плюс» не надав «Копії відгуків від Замовника із позитивним характером, за результатом повного виконання умов з боку Учасника зазначених у довідці Договорів (відповідно до п. 5 Додатку 1 до Оголошення)» не відповідає дійсності та не відповідає вимогам п. 5 Додатку 1 до Оголошення спрощеної закупівлі і є самовільним тлумаченням вимог п. 5 Додатку 1 до Оголошення спрощеної закупівлі.
Крім того, висуваючи додаткові вимоги до учасника спрощеної закупівлі, після закінчення процедури спрощеної закупівлі, які не передбачені п. 5. Додатку 1 до Оголошення спрощеної закупівлі у вигляді обов’язкового надання копії відгуків від Замовника із позитивним характером, за результатом повного виконання умов з боку Учасника зазначених у довідці Договорів (відповідно до п. 5 Додатку 1 до Оголошення) є порушенням вимог Закону України ««Про публічні закупівлі»
Таке тлумачення п.4 та п. 5 Додатку 1 до Оголошення спрощеної закупівлі Замовнику потрібно було , або вказувати у Додатку 1 до Оголошення спрощеної закупівлі від 03.06.2021року, або внести зміни до Оголошення спрощеної закупівлі від 03.06.2021року, а не вимагати додаткові вимоги після проведення процедури спрощеної закупівлі.
Данні ствердження Замовника дають нам підстави вважати те, що Замовник намагається штучно, з порушенням Закону України ««Про публічні закупівлі», дискваліфікувати ПП « Полтехсервіс-плюс»
На підставі вищенаведеного вимагаємо:
1. Спростувати Протокол № 4 Уповноваженої особи від 29.06.2021року, було дискваліфікацію
ПП « Полтехсервіс-плюс»:
2. Ретельно вивчити всі документи( з додатками), які були надані ПП « Полтехсервіс-плюс» для участі у спрощеної закупівлі у відповідності їх вимогам до Оголошення спрощеної закупівлі з додатками та Закону України «Про публічні закупівлі» і прийняти рішення за результатами спрощеної закупівлі у відповідності норм вимогам до Оголошення спрощеної закупівлі з додатками та Закону України «Про публічні закупівлі»
Директор ПП « Полтехсервіс-плюс» О.К.Герасименко
Автор:
32179120, ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛТЕХСЕРВІС-ПЛЮС"
39431, Україна, Полтавська область, c.Селещина-1, вул.Соборності 10
Доброго дня шановний автор вимоги. Уважно розглянувши вашу вимогу інформуємо, що дана закупівля здійснюється на умовах проведення спрощеної закупівлі, які визначені статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі - Оголошення), Додатки № 1, № 2, № 3 та № 4 були складені у відповідності до вимог Закону.
У відповідь на вимогу повідомляємо наступне: для Замовника важливо знайти оптимальне співвідношення між поняттями «максимальна економія» та «максимальна ефективність», яке досягається саме завдяки встановленням технічних вимог до предмета закупівлі. При витрачанні бюджетних коштів важливо знайти зважений підхід до формування технічних вимог і запобігти ситуації, коли закупівля менш якісного предмету закупівлі в результаті дає низьку ефективність такої закупівлі, а в тривалішому періоді часу може й зумовити надмірне витрачання коштів внаслідок високих витрат на експлуатацію чи використання придбаного товару (роботи, послуги) за нібито низькою ціною.
Дотримання принципу максимальної економії та ефективності забезпечується за рахунок закупівлі продукції за нижчою ціною, запропонованою учасниками на конкурсних засадах, а також за рахунок придбання продукції довговічної, надійної у використанні, такої, яка не потребує додаткових бюджетних витрат в ході її експлуатації, в тому числі витрат на поточний ремонт комп’ютерної техніки.
Відповідно пункту 5 статті 14 Закону, Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вимоги, що встановлені Замовником в Додатках до Оголошення не носять дискримінаційного характеру та жодним чином не обмежують коло потенційних учасників.
Для підтвердження наявності в Учасника закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід надання послуг по заправці, відновленню (регенерації) картриджів до принтерів, багатофункціональних приладів та копіювальних апаратів та підтвердження відповідності вимогам, визначених Замовником в п. 4 Додатку 1 до Оголошення, Учасник повинен був надати довідку, у довільній формі, що підтверджує наявність у штаті працівників для надання послуг по заправці, відновленню (регенерації) картриджів до принтерів, багатофункціональних приладів та копіювальних апаратів. Довідка надана Учасником не в повній мірі відображає інформацію про наявність у штаті працівників для надання послуг вищезазначеної Замовником закупівлі.
Для підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та підтвердження відповідності вимогам, визначених Замовником в п. 5 Додатку 1 до Оголошення, Учасник повинен подати довідку, у довільній формі про підтвердження виконання аналогічних договорів (аналогічного договору) із зазначенням предмету договору (укладених (-ого) протягом 2019-2020 років), обсягу послуг, назви Замовника, його телефону, стан належного виконання договорів стосовно якості та строків. Копію(ії) відгуку(ів) від Замовника(ів) із позитивним характером, за результатом повного виконання умов з боку учасника аналогічного(их) договору(ів).
При наданні пропозиції Учасник надав відповідну довідку де зазначив наступні Договори: № 01042019 від 05.04.2019, № 22012020 від 28.01.2020, № 22052020 від 17.06.2020, № 29122020 від 28.12.2020 та № 08122020 від 17.12.2020.
Копію(ії) відгуку(ів) від Замовника(ів) із позитивним характером, за результатом повного виконання умов з боку Учасника аналогічного(их) договору(ів) Учасник не надав. Листи від 17.04.2020 № 2082/04.2-23 «Про надання пропозицій» та від 21.04.2020 № 28-16-0.112-2134/2-20 «Рекомендаційний лист» не мають жодного відношення до вимог п.5 Додатку 1 Оголошення.
Для забезпечення якості надання послуг, Учасник повинен мати можливість здійснювати надання послуг, що є предметом закупівлі, на умовах, які викладені в Оголошенні.
З метою дотримання відповідної дисципліни в ході участі у закупівлях дотримуйтесь принципу добросовісної конкуренції. Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
У зв’язку з вищевикладеним, у задоволенні даної вимоги відмовлено.
Тип:
вимога
На кваліфікацію:
UA-2021-06-03-000352-b.c2
Дата:
30.06.2021 10:45
Стан:
Відмовлено в задоволенні
вимога
ПП « Полтехсервіс-плюс» за результатами проведення спрощеної закупівлі, згідно з Законом України «Про публічні закупівлі» (далі - Закону), щодо закупівлі послуг по заправці, відновленню (регенерації) картриджів до принтерів, багатофункціональних приладів та копіювальних апаратів, код національного класифікатора України ДК 021:2015 (CPV 2008, IDT) «Єдиний закупівельний словник» - 50310000-1 .. «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки», в системі електронних закупівель PROZORRO (ідентифікатор закупівлі - UA-2021-06-03-000352-b), згідно Протоколу №4 Уповноваженої особи від 29.06.2021року, було дискваліфіковане з наступних підстав:
1. Як вказано у п.1 , вищевказаного протоколу, ПП « Полтехсервіс-плюс», надавши довідку,згідно
п. 4 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі , не зазначив жодного прізвища, посади та спеціальності працівників, які повинні залучатися для надання вищезазначених послуг, що на думку Уповноваженої особи є порушенням вимог п.4 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та такою , що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
На дане ствердження повідомляємо:
п. 4 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, в редакції станом на 03 червня 2021року( без змін) , викладено у наступній редакції:
«Довідка у довільній формі, що підтверджує наявність у штаті працівників для надання послуг по заправці, відновленню (регенерації) картриджів до принтерів, багатофункціональних приладів та копіювальних апаратів.»
Дана редакція п.4. Додатку 1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі ,станом на
час проведення спрощеної закупівлі не передбачає та не вимагає від учасника спрощеної закупівлі надавати Довідку що підтверджує наявність у штаті працівників для надання послуг по заправці, відновленню (регенерації) картриджів до принтерів, багатофункціональних приладів та копіювальних апаратів з обов’язковим вказуванням прізвища, посади та спеціальності працівників, які повинні залучатися для надання вищезазначених послуг.
Редакція п.4. Додатку 1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі ,станом на
час проведення спрощеної закупівлі передбачає від учасника спрощеної закупівлі надавати Довідку що підтверджує наявність у штаті працівників для надання послуг по заправці, відновленню (регенерації) картриджів до принтерів, багатофункціональних приладів та копіювальних апаратів у довільній формі.
Тобто Замовник спрощеної закупівлі надав право Участнику спрощеної закупівлі самостійно визначати форму даної довідки.
2. Як вказано у п.2 , вищевказаного протоколу, ПП « Полтехсервіс-плюс», « для підтвердження відповідності вимогам, визначених Замовником в п. 5 Додатку 1 до Оголошення Учасник повинен подати довідку, у довільній формі про підтвердження виконання аналогічних договорів (аналогічного договору) із зазначенням предмету договору (укладених (-ого) протягом 2019- 2020 років), обсягу послуг, назви Замовника, його телефону, стан належного виконання договорів стосовно якості та строків. Копію(ії) відгуку (і в) від Замовника(ів) із позитивним характером, за результатом повного виконання умов з боку учасника аналогічного(их) договору(ів). При наданні пропозиції Учасник надав відповідну довідку де зазначив наступні Договори: № 01042019 від 05.04.2019, № 22012020 від 28.01.2020, № 22052020 від 17.06.2020, № 29122020 від 28.12.2020 та № 08122020 від 17.12.2020. Копії відгуків від Замовника із позитивним характером, за результатом повного виконання умов з боку Учасника зазначених у довідці Договорів (відповідно до п. 5 Додатку 1 до Оголошення) Учасник не надав.»
На дане ствердження повідомляємо:
п.5 Додатку 1 до Оглоушенная спрощеної закупівлі викладено у наступній редакції: « Довідка, у довільній формі про підтвердження виконання аналогічних договорів (аналогічного договору) із зазначенням предмету договору (укладених (-ого) протягом 2019-2020 років), обсягу послуг, назви Замовника, його телефону, стан належного виконання договорів стосовно якості та строків. Копію(ії) відгуку(ів) від Замовника(ів) із позитивним характером, за результатом повного виконання умов з боку учасника аналогічного(их) договору(ів). Для підтвердження відповідності вимогам, визначених Замовником в п. 5 Додатку 1 до Оглоушенная спрощеної закупівлі Учасник ПП « Полтехсервіс-плюс» подало довідку, у довільній формі про підтвердження виконання аналогічних договорів (аналогічного договору) із зазначенням предмету договору (укладених (-ого) протягом 2019- 2020 років), обсягу послуг, назви Замовника, його телефону, стан належного виконання договорів стосовно якості та строків та два листи –відгуки ( рекомендаційні листи) від замовників із позитивним характером, за результатом повного виконання умов з боку учасника аналогічних договорів.
Вимогу п.5.Додатку 1 до Оглоушенная спрощеної закупівлі викладено у редакції на 03.06.2021року , яку надав Замовник : « Довідка, у довільній формі про підтвердження виконання аналогічних договорів (аналогічного договору) із зазначенням предмету договору (укладених (-ого) протягом 2019-2020 років), обсягу послуг, назви Замовника, його телефону, стан належного виконання договорів стосовно якості та строків. Копію(ії) відгуку(ів) від Замовника(ів) із позитивним характером, за результатом повного виконання умов з боку учасника аналогічного(их) договору(ів)» виконало повністю.
Формулювання вимоги у вигляді « Копії відгуків від Замовника із позитивним характером, за результатом повного виконання умов з боку Учасника зазначених у довідці Договорів (відповідно до п. 5 Додатку 1 до Оголошення) » в такому вигляді у п.5 Додатку 1 до Оглоушенная спрощеної закупівлі ВІДСУТНЄ
Встановлення додаткових вимог до документації учасника спрощеної закупівлі після проведення спрощеної закупівлі, без своєчасного внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, є порушенням вимог Закону України ««Про публічні закупівлі»
Крім того редакція п.5 Додатку 1 до Оглоушенная спрощеної закупівлі , викладена станом на 03.06.2021року( без мін) не передбачає обов’язковість надання Копії відгуків від Замовників із позитивним характером, за результатом повного виконання умов з боку учасника аналогічних договорів за договорами, які вказані у довідці про підтвердження виконання аналогічних договорів із зазначенням предмету договору протягом 2019-2020 років та за кожний договір окремо.
Дана редакція п.5 Додатку 1 до Оглоушенная спрощеної закупівлі передбачає надання « Копії відгуків від Замовника(ів) із позитивним характером, за результатом повного виконання умов з боку учасника аналогічного(их) договору(ів)» та не передбачає надання « Копії відгуків від Замовника(ів) із позитивним характером, за результатом повного виконання умов з боку учасника аналогічного(их) договору(ів), зазначених у довідці про підтвердження виконання аналогічних договорів (аналогічного договору) із зазначенням предмету договору (укладених (-ого) протягом 2019- 2020 років), обсягу послуг, назви Замовника, його телефону, стан належного виконання договорів стосовно якості та строків
Отже ствердження Замовника, у вищевказаному протоколі, того , що ПП « Полтехсервіс-плюс» не надав «Копії відгуків від Замовника із позитивним характером, за результатом повного виконання умов з боку Учасника зазначених у довідці Договорів (відповідно до п. 5 Додатку 1 до Оголошення)» не відповідає дійсності та не відповідає вимогам п. 5 Додатку 1 до Оголошення спрощеної закупівлі і є самовільним тлумаченням вимог п. 5 Додатку 1 до Оголошення спрощеної закупівлі.
Крім того, висуваючи додаткові вимоги до учасника спрощеної закупівлі, після закінчення процедури спрощеної закупівлі, які не передбачені п. 5. Додатку 1 до Оголошення спрощеної закупівлі у вигляді обов’язкового надання копії відгуків від Замовника із позитивним характером, за результатом повного виконання умов з боку Учасника зазначених у довідці Договорів (відповідно до п. 5 Додатку 1 до Оголошення) є порушенням вимог Закону України ««Про публічні закупівлі»
Таке тлумачення п.4 та п. 5 Додатку 1 до Оголошення спрощеної закупівлі Замовнику потрібно було , або вказувати у Додатку 1 до Оголошення спрощеної закупівлі від 03.06.2021року, або внести зміни до Оголошення спрощеної закупівлі від 03.06.2021року, а не вимагати додаткові вимоги після проведення процедури спрощеної закупівлі.
Данні ствердження Замовника дають нам підстави вважати те, що Замовник намагається штучно, з порушенням Закону України ««Про публічні закупівлі», дискваліфікувати ПП « Полтехсервіс-плюс»
На підставі вищенаведеного вимагаємо:
1. Спростувати Протокол № 4 Уповноваженої особи від 29.06.2021року, було дискваліфікацію
ПП « Полтехсервіс-плюс»:
2. Ретельно вивчити всі документи( з додатками), які були надані ПП « Полтехсервіс-плюс» для участі у спрощеної закупівлі у відповідності їх вимогам до Оголошення спрощеної закупівлі з додатками та Закону України «Про публічні закупівлі» і прийняти рішення за результатами спрощеної закупівлі у відповідності норм вимогам до Оголошення спрощеної закупівлі з додатками та Закону України «Про публічні закупівлі»
Директор ПП « Полтехсервіс-плюс» О.К.Герасименко
Автор:
32179120, ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛТЕХСЕРВІС-ПЛЮС"
39431, Україна, Полтавська область, c.Селещина-1, вул.Соборності 10
Доброго дня шановний автор вимоги. Уважно розглянувши вашу вимогу інформуємо, що дана закупівля здійснюється на умовах проведення спрощеної закупівлі, які визначені статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі - Оголошення), Додатки № 1, № 2, № 3 та № 4 були складені у відповідності до вимог Закону.
У відповідь на вимогу повідомляємо наступне: для Замовника важливо знайти оптимальне співвідношення між поняттями «максимальна економія» та «максимальна ефективність», яке досягається саме завдяки встановленням технічних вимог до предмета закупівлі. При витрачанні бюджетних коштів важливо знайти зважений підхід до формування технічних вимог і запобігти ситуації, коли закупівля менш якісного предмету закупівлі в результаті дає низьку ефективність такої закупівлі, а в тривалішому періоді часу може й зумовити надмірне витрачання коштів внаслідок високих витрат на експлуатацію чи використання придбаного товару (роботи, послуги) за нібито низькою ціною.
Дотримання принципу максимальної економії та ефективності забезпечується за рахунок закупівлі продукції за нижчою ціною, запропонованою учасниками на конкурсних засадах, а також за рахунок придбання продукції довговічної, надійної у використанні, такої, яка не потребує додаткових бюджетних витрат в ході її експлуатації, в тому числі витрат на поточний ремонт комп’ютерної техніки.
Відповідно пункту 5 статті 14 Закону, Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вимоги, що встановлені Замовником в Додатках до Оголошення не носять дискримінаційного характеру та жодним чином не обмежують коло потенційних учасників.
Для підтвердження наявності в Учасника закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід надання послуг по заправці, відновленню (регенерації) картриджів до принтерів, багатофункціональних приладів та копіювальних апаратів та підтвердження відповідності вимогам, визначених Замовником в п. 4 Додатку 1 до Оголошення, Учасник повинен був надати довідку, у довільній формі, що підтверджує наявність у штаті працівників для надання послуг по заправці, відновленню (регенерації) картриджів до принтерів, багатофункціональних приладів та копіювальних апаратів. Довідка надана Учасником не в повній мірі відображає інформацію про наявність у штаті працівників для надання послуг вищезазначеної Замовником закупівлі.
Для підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та підтвердження відповідності вимогам, визначених Замовником в п. 5 Додатку 1 до Оголошення, Учасник повинен подати довідку, у довільній формі про підтвердження виконання аналогічних договорів (аналогічного договору) із зазначенням предмету договору (укладених (-ого) протягом 2019-2020 років), обсягу послуг, назви Замовника, його телефону, стан належного виконання договорів стосовно якості та строків. Копію(ії) відгуку(ів) від Замовника(ів) із позитивним характером, за результатом повного виконання умов з боку учасника аналогічного(их) договору(ів).
При наданні пропозиції Учасник надав відповідну довідку де зазначив наступні Договори: № 01042019 від 05.04.2019, № 22012020 від 28.01.2020, № 22052020 від 17.06.2020, № 29122020 від 28.12.2020 та № 08122020 від 17.12.2020.
Копію(ії) відгуку(ів) від Замовника(ів) із позитивним характером, за результатом повного виконання умов з боку Учасника аналогічного(их) договору(ів) Учасник не надав. Листи від 17.04.2020 № 2082/04.2-23 «Про надання пропозицій» та від 21.04.2020 № 28-16-0.112-2134/2-20 «Рекомендаційний лист» не мають жодного відношення до вимог п.5 Додатку 1 Оголошення.
Для забезпечення якості надання послуг, Учасник повинен мати можливість здійснювати надання послуг, що є предметом закупівлі, на умовах, які викладені в Оголошенні.
З метою дотримання відповідної дисципліни в ході участі у закупівлях дотримуйтесь принципу добросовісної конкуренції. Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
У зв’язку з вищевикладеним, у задоволенні даної вимоги відмовлено.