Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт вул. Хрещатик у Печерському та Шевченківському районах м. Києва від Комунальна корпорація "Київавтодор".

Тип закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Тендер UA-2021-05-24-009241-b
План UA-P-2021-05-24-009803-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 10.12.2021 15:41
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 22.11.2021 15:35
Закінчення аукціону 22.11.2021 15:58
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
740 951 200.35 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 704 756 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 24.05.2021 14:28 до 05.11.2021 21:00
Завершено
Період уточнень
з 24.05.2021 14:28
до 26.10.2021 00:00
Завершено
Період оскарження
з 24.05.2021 14:28
до 01.11.2021 00:00
Завершено
Період прекваліфікації
з 05.11.2021 21:03
до 21.11.2021 00:00
Завершено
Період аукціону
з 22.11.2021 15:35
до 22.11.2021 15:58
Завершено
Період кваліфікації
з 22.11.2021 15:58
до 23.11.2021 16:47
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 23.11.2021 16:47
до 04.12.2021 00:00
Завершено
Підписання договору
з 23.11.2021 16:47
до 10.12.2021 15:41
Період уточнень
з 24.05.2021 14:28 до 26.10.2021 00:00
Період оскарження
з 24.05.2021 14:28 до 01.11.2021 00:00
Період аукціону
з 22.11.2021 15:35 до 22.11.2021 15:58
Період кваліфікації
з 05.11.2021 21:03 до 21.11.2021 00:00
Період кваліфікації
з 22.11.2021 15:58 до 23.11.2021 16:47
Період кваліфікації
з 22.11.2021 15:58 до 23.11.2021 16:47
Основні параметри
Капітальний ремонт вул. Хрещатик у Печерському та Шевченківському районах м. Києва
Overhaul of street Khreshchatyk in Pechersk and Shevchenkivskyi districts of Kyiv
роботи
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
3 704 000
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт вул. Хрещатик у Печерському та Шевченківському районах м. Києва
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Overhaul of street Khreshchatyk in Pechersk and Shevchenkivskyi districts of Kyiv
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
00000, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Хрещатик у Печерському та Шевченківському районах
Дата постачання по
31.12.2023 00:00
Умова оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за виконані роботи здійснюються в межах ціни Договору на підставі затверджених в установленому порядку обсягів бюджетного фінансування. Відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та від 27.12.2001 № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (з урахуванням нормативно-правових актів щодо карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України), згідно з належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів, Замовник може надати Виконавцю аванс. Розмір та строк попередньої оплати визначаються головним розпорядником бюджетних коштів, виходячи із необхідності, що обґрунтовується реальним станом виконання робіт. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки, відкриті в органах Державної казначейської служби України у м. Києві, з подальшим використанням зазначених коштів Виконавцем робіт виключно з таких рахунків на придбання матеріалів, виробів, конструкцій. Виконавець зобов’язується використати отриманий аванс за призначенням на виконання робіт, передбачених Договором (на придбання матеріалів, виробів, конструкцій, тощо), та звітувати за нього шляхом надання Акту приймання виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ф. КБ-3) в строк, що визначаються головним розпорядником бюджетних коштів, але не пізніше останнього фінансового дня поточного бюджетного року. По закінченню строку авансування, невикористані суми авансу повертаються Виконавцем на бюджетний рахунок Замовника в Державній казначейській службі України у м. Києві.
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
13.10.2021 10:43
-
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Бабенко Олександр Ігорович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Babenko Oleksandr Igerevich
Електронна пошта
Телефон
380442849214
Мова спілкування
Українська
Замовник
ЄДРПОУ
03359026
Назва (англійською мовою)
Municipal Corporation "Kyivavtodor"
Повна назва
Комунальна корпорація "Київавтодор"
Повна назва (англійською мовою)
Municipal Corporation "Kyivavtodor"
Поштовий індекс
01014
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"
Пропозиція:
740 250 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"
Пропозиція:
739 500 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП "ВЕКТОР 12"
Пропозиція:
Відповіді на критерії
Прекваліфікація
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" : [email protected]
740 250 000 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи прекваліфікації
05.11.2021 21:03
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.05.2021 14:30
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.05.2021 14:30
Вимога про усунення невідповідностей
ID
df64b9a553cb4add9a1506312c90a215
Створено
12.11.2021 11:30
Надати до
13.11.2021 11:30
Зміст
1) Учасником на підтвердження власного досвіду виконання аналогічного договору надано довідку не за формою та інформацію в ній, яка не відповідає дійсності, що не відповідає вимогам підпункту 1.3.1. пункту 1.3. «Наявність документального підтвердження власного досвіду виконання аналогічного договору» розділу 2 «ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону)» додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ» тендерної документації. Для усунення порушення учасник повинен надати довідку виконання аналогічного договору з виправленою інформацією. 2) Учасником на підтвердження інформації стосовно власного досвіду виконання аналогічного договору надано лист-відгук інформація в якому не відповідає дійсності та не відповідає вимогам підпункту 1.3.2. пункту 1.3. «Наявність документального підтвердження власного досвіду виконання аналогічного договору» розділу 2 «ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону)» додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ» тендерної документації. Для усунення порушення учасник повинен надати лист-відгук з виправленою інформацією. 3) Учасником на підтвердження наявності парку машин та механізмів надано довідку інформація в якій не відповідає дійсності, що не відповідає вимогам підпункту 1.1.1. пункту 1.1. «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» розділу 2 «ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону)» додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ» тендерної документації. Для усунення порушення учасник повинен надати вище зазначену довідку з виправленою інформацією. 4) Учасником на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надано довідку інформація в якій не відповідає дійсності, що не відповідає вимогам підпункту 1.2.1. пункту 1.2. «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» розділу 2 «ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону)» додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ» тендерної документації. Для усунення порушення учасник повинен надати вище зазначену довідку з виправленою інформацією.
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" : [email protected]
739 500 000 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи прекваліфікації
05.11.2021 21:03
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.05.2021 14:30
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.05.2021 14:30
Вимога про усунення невідповідностей
ID
e3e7e600bea242fdb74b2d20d5a491b7
Створено
12.11.2021 11:29
Надати до
13.11.2021 11:29
Зміст
1) Учасником на підтвердження власного досвіду виконання аналогічного договору надано довідку інформація в якій не відповідає дійсності, що не відповідає вимогам підпункту 1.3.1. пункту 1.3. «Наявність документального підтвердження власного досвіду виконання аналогічного договору» розділу 2 «ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону)» додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ» тендерної документації. Для усунення порушення учасник повинен надати довідку виконання аналогічного договору з виправленою інформацією. 2) Учасником на підтвердження інформації стосовно власного досвіду виконання аналогічного договору надано лист-відгук інформація в якому не відповідає дійсності та не відповідають вимогам підпункту 1.3.2. пункту 1.3. «Наявність документального підтвердження власного досвіду виконання аналогічного договору» розділу 2 «ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону)» додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ» тендерної документації. Для усунення порушення учасник повинен надати лист-відгук з виправленою інформацією. 3) Учасником на підтвердження наявності асфальтобетонного заводу надано довідку та підтверджуючі документи інформація в яких не находить підтвердження, що не відповідає вимогам підпункту 1.1.6. «Вимоги щодо наявності асфальтобетонного заводу» пункту 1.1. «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» розділу 2 «ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону)» додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ» тендерної документації. Для усунення порушення учасник повинен надати документи стосовно наявності асфальтобетонного заводу з виправленою інформацією.
ПП "ВЕКТОР 12" : [email protected]
відмовлено
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції
Зміст
Відхилено на підставі абзацу 5 пункту 1 (не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції) частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» , а саме: 1) Учасник у складі своєї пропозиції не надав забезпечення тендерної пропозиції, що не відповідає вимогам пункту 3.3. «Розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати)» розділу 3 «Підготовка тендерних пропозицій» інструкція з підготовки тендерних пропозицій та Додатку 9 тендерної документації.
Документи прекваліфікації
05.11.2021 21:04
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.05.2021 14:30
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.05.2021 14:30
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 23.11.2021 16:47 по 04.12.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
23.11.2021 16:47
-
documentType.award.awardNotice
22.11.2021 15:58
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2021-05-24-009241-b-a1
Підписаний і діє
Номер
114-10
739 500 000 грн.
616 250 000 грн.
З ПДВ
Підписано
10.12.2021
по
31.12.2023
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт вул. Хрещатик у Печерському та Шевченківському районах м. Києва
Номенклатура
Капітальний ремонт вул. Хрещатик у Печерському та Шевченківському районах м. Києва
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
10.12.2021 15:40
-
10.12.2021 15:39
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2021-11-30-000052
Дата створення проекту
30.11.2021 15:56
Статус
завершено
Дата публікації моніторингу
30.11.2021 16:18
Дата публікації висновку про результати
23.12.2021 14:45
Дата завершення усунення порушень
30.12.2021 00:00
Дата завершення моніторингу
22.12.2021 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 485-17-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 30.11.2021 № 402 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 17 UA-2021-05-24-009241-b 24.05.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
30.11.2021 00:00
Документи рішення
30.11.2021 16:18
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 20 грудня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальної корпорації «Київавтодор» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (нова редакція 4) затверджену рішенням тендерного комітету Замовника б/д б/н, тендерні пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» (далі – ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ»), ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РОСТДОРСТРОЙ» (далі – ТОВ «РДС»), ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ВЕКТОР 12» (далі – ПП «ВЕКТОР 12»), протоколи від 15.11.2021 № 21/504-1 та від 23.11.2021 № 21/504-2, реєстр отриманих тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір від 23.11.2021, договір підряду від 10.12.2021 № 114-10, повідомлення про внесення змін до договору, додаткова угода від 10.12.2021 № 1, пояснення та документи Замовника, надані через електронну систему закупівель 03.12.2021. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальної корпорації «Київавтодор» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (нова редакція 4) затверджену рішенням тендерного комітету Замовника б/д б/н, тендерні пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» (далі – ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ»), ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РОСТДОРСТРОЙ» (далі – ТОВ «РДС»), ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ВЕКТОР 12» (далі – ПП «ВЕКТОР 12»), протоколи від 15.11.2021 № 21/504-1 та від 23.11.2021 № 21/504-2, реєстр отриманих тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір від 23.11.2021, договір підряду від 10.12.2021 № 114-10, повідомлення про внесення змін до договору, додаткова угода від 10.12.2021 № 1, пояснення та документи Замовника, надані через електронну систему закупівель 03.12.2021.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
20.12.2021 00:00
Дата публікації
23.12.2021 14:45
Документи висновку
23.12.2021 14:45
-
Повідомлення
Запит
Комунальна корпорація «Київавтодор»
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт з капітального ремонту вул. Хрещатик у Печерському та Шевченківському районах м. Києва (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-05-24-009241-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6.5 Розділу 6 тендерної документації, в частині надання банківської гарантії на забезпечення виконання договору про закупівлю; яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
02.12.2021 15:45
Орган перевірки
08.12.2021 00:00
Документи повідомлення
02.12.2021 15:46
-
Відповідь
Відповідь на запит
Виробничо-технічним відділом розглянутий запит Державної аудиторської служби України щодо процедури закупівлі Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Капітальний ремонт вул. Хрещатик у Печерському та Шевченківському районах м. Києва) – код за ДК 021:2015-45230000-8, та, за результатами розгляду інформуємо про наступне. Відповідно до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 20.12.2019 № 2204, КК «Київавтодор» визначено замовником з капітального ремонту вул. Хрещатик у Печерському та Шевченківському районах м. Києва. Корпорацією була розроблена проектна документація, яка пройшла державну експертизу (позитивний експертний звіт від 22.12.2020 № 10-0692-20 (копія додається)) та затверджена в установленому законодавством порядку. В складі проектної документації міститься зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва, на підставі якого визначена очікувана вартість закупівлі (копія додається). Якісні та технічні характеристики предмету закупівлі викладені в проектній документації. Стосовно розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, повідомляємо пунктом 4-1 Постанови КМ № 710 від 11.10.2016 р. із змінами "Про ефективне використання державних коштів" передбачено розміщення вказаної інформації розпорядником бюджетних коштів, КК "Київавтодор" - одержувач бюджетних коштів, тому посилання на сторінку веб-сайту відсутнє.
Рішеня
03.12.2021 14:43
Замовник
Документи повідомлення
03.12.2021 14:44
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
740 951 200.35 грн.
Період подання пропозицій
до 05.11.2021 21:00
Замовник:
Комунальна корпорація "Київавтодор"
Контактний телефон:
380442849214
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
740 951 200.35 грн.
Період подання пропозицій
до 05.11.2021 21:00
Замовник:
Комунальна корпорація "Київавтодор"
Контактний телефон:
380442849214
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності