Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт їдальні та благоустрій території Наркевицької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів по вул. Вишнева, 8, смт. Наркевичі, Волочиського району Хмельницької області від Наркевицька селищна рада Хмельницького району Хмельницької області.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2021-05-21-001279-a
План UA-P-2021-05-21-000938-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 29.06.2021 11:48
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 08.06.2021 11:22
Закінчення аукціону 08.06.2021 11:43
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
2 068 704.6 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
10 343.52 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.05.2021 11:49 до 07.06.2021 18:00
Завершено
Період уточнень
з 21.05.2021 11:49
до 28.05.2021 00:00
Завершено
Період оскарження
з 21.05.2021 11:49
до 03.06.2021 00:00
Завершено
Період аукціону
з 08.06.2021 11:22
до 08.06.2021 11:43
Завершено
Період кваліфікації
з 08.06.2021 11:43
до 14.06.2021 10:33
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 14.06.2021 10:15
до 25.06.2021 00:00
Завершено
Підписання договору
з 14.06.2021 10:33
до 29.06.2021 11:48
Період уточнень
з 21.05.2021 11:49 до 28.05.2021 00:00
Період оскарження
з 21.05.2021 11:49 до 03.06.2021 00:00
Період аукціону
з 08.06.2021 11:22 до 08.06.2021 11:43
Період кваліфікації
з 08.06.2021 11:43 до 14.06.2021 10:33
Період кваліфікації
з 08.06.2021 11:43 до 14.06.2021 10:33
Основні параметри
Капітальний ремонт їдальні та благоустрій території Наркевицької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів по вул. Вишнева, 8, смт. Наркевичі, Волочиського району Хмельницької області
роботи
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
10 000
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Нецінові критерії закупівлі
Критерій № : 1
Обсяг виконаних (реалізованих) на об’єктах будівництва будівельно-монтажних робіт
Назва
Обсяг виконаних (реалізованих) на об’єктах будівництва будівельно-монтажних робіт
Опис
Обсяг виконаних (реалізованих) учасником будівельно – монтажних робіт підтверджується учасником інформацією, яку він подавав до органів статистики (довідка з органів статистики та/або довідка учасника в довільній формі з підтвердженням вказаної інформації органами статистики) або звітністю за формою № 1-кб (місячна), або фінансовою звітністю (форма № 1 або 1-м та форма № 2 або 2-м тощо), з наданням підтверджуючої інформації про отримання вказаної звітності уповноваженим органом). До уваги береться лише обсяг за 2019-2020 роки.
Список значень
Значення
20 %
Назва
Понад 60 млн. гривень
Значення
15 %
Назва
Понад 45 млн. грн. до 60 млн. грн. включно
Значення
10 %
Назва
Понад 30 млн. грн. до 45 млн. грн. включно
Значення
5 %
Назва
Понад 15 млн. грн. до 30 млн. грн. включно
Значення
2 %
Назва
Понад 5 млн. грн. до 15 млн. грн. включно
Значення
0 %
Назва
До 5 млн. грн. включно
Критерій № : 2
Наявність кваліфікованих працівників
Назва
Наявність кваліфікованих працівників
Опис
Наявність кваліфікованих працівників підтверджується Податковим розрахунком сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (Форма № 1ДФ) за четвертий квартал 2020 року або Звітом із праці за останній звітний період. До уваги беруться працівники, які працювали в учасника за трудовими договорами (контрактами
Список значень
Значення
10 %
Назва
Від 41 працівника
Значення
6 %
Назва
Від 25 до 40 працівників включно
Значення
3 %
Назва
Від 11 до 24 працівників включно
Значення
0 %
Назва
До 20 працівників включно
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт їдальні та благоустрій території Наркевицької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів по вул. Вишнева, 8, смт. Наркевичі, Волочиського району Хмельницької області
Код ДК 021:2015
45000000-7 - Будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
31260, Україна, Хмельницька область, Хмельницький район, смт Наркевичі, вул. Вишнева, 8
Дата постачання по
31.12.2022 11:53
Умова оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Аванс
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
За наявності відповідного фінансування попередня оплата надається Підряднику упродовж 10 робочих днів з дня надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти робочих днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника.
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Васіліна Аліна Вікторівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380384561136
Факс
+380384561136
Замовник
ЄДРПОУ
04403444
Повна назва
Наркевицька селищна рада Хмельницького району Хмельницької області
Поштовий індекс
31260
Країна
Україна
Область або регіон
Хмельницька область
Населений пункт
смт Наркевичі
Адреса
Незалежності, 2
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП СПОРТ- ПРОГРЕС
Пропозиція:
2 068 600 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП "Вектор-М"
Пропозиція:
2 040 128 грн.
Відповіді на критерії
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 14.06.2021 10:15 по 25.06.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не надав забезпечення тендерної пропозиці. Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
За результатами розгляду тендерна пропозиція ПП «Вектор-М» підлягає відхиленню з наступних підстав. По-перше, відповідно умов оголошення про проведення відкритих торгів та п.2 Розділу ІІІ тендерної документації, Замовником вимагається внесення учасником забезпечення тендерної пропозиції. Сума забезпечення: 10 000,00 (десять тисяч гривень 00 копійок) гривень. Вид забезпечення: електронна банківська гарантія. ПП «Вектор-М» у складі тендерної пропозиції електронної банківської гарантії не надано. Згідно із абз.5 п.1 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції. По-друге, відповідно до п.п.3.6.3 п.6 Розділу ІІІ тендерної документації, Учасники, до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, надають, відповідно до своєї початкової ціни, виконані згідно вимог Додатку №2 наступні документи: • договірну ціну; • локальні кошториси. ПП «Вектор-М» у складі тендерної пропозиції вказаних документів не надано. Згідно із абз.2 п.2 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Документи кваліфікації
14.06.2021 10:15
-
Повідомлення про рішення
08.06.2021 11:44
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2021 11:49
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.05.2021 11:49
Період вимог/скарг з 14.06.2021 10:33 по 25.06.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
14.06.2021 10:33
-
Повідомлення про рішення
14.06.2021 10:16
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2021-05-21-001279-a-a1
Завершився
Номер
73
2 068 600 грн.
1 723 833.33 грн.
З ПДВ
Підписано
29.06.2021
по
31.12.2024
Сума оплати за договором
2 068 600
Сума оплати за договором без ПДВ
1 723 833.33
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт їдальні та благоустрій території Наркевицької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів по вул. Вишнева, 8, смт. Наркевичі, Волочиського району Хмельницької області
Номенклатура
Капітальний ремонт їдальні та благоустрій території Наркевицької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів по вул. Вишнева, 8, смт. Наркевичі, Волочиського району Хмельницької області
Кількість
1
Одиниця виміру
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2024 р.
Документи договору
Підписаний договір
29.06.2021 11:48
-
19.11.2021 10:29
-
22.11.2022 09:45
-
29.12.2023 11:40
-
17.04.2024 08:40
-
Зміни до договору
18.11.2021
Статус
Опубліковано
Номер
1
Внесення змін щодо фінансування робіт у 2021 році
Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Документи зміни договору
18.11.2021 16:56
-
Зміни до договору
22.11.2022
Статус
Опубліковано
Номер
2
Продовження строку дії договору та виконання зобов'язань у зв'язку із відсутністю всього фінансування
Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Документи зміни договору
Зміни до договору
29.12.2023
Статус
Опубліковано
Номер
3
Продовження строку дії договору
Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Документи зміни договору
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 068 704.6 грн.
Період подання пропозицій
до 07.06.2021 18:00
Замовник:
Наркевицька селищна рада Хмельницького району Хмельницької області
Контактний телефон:
+380384561136
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 068 704.6 грн.
Період подання пропозицій
до 07.06.2021 18:00
Замовник:
Наркевицька селищна рада Хмельницького району Хмельницької області
Контактний телефон:
+380384561136
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності