Показати схожі тендери

Закупівля КОД ДК 021:2015: 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи від Управління освіти,молоді та спорту Петриківської селищної ради.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2021-05-18-011388-b
План UA-P-2021-05-18-002847-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 22.06.2021 15:59
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 04.06.2021 14:37
Закінчення аукціону 04.06.2021 14:58
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
343 800 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 440 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.05.2021 16:38 до 03.06.2021 16:42
Завершено
Період уточнень
з 18.05.2021 16:38
до 24.05.2021 00:00
Завершено
Період оскарження
з 18.05.2021 16:38
до 30.05.2021 00:00
Завершено
Період аукціону
з 04.06.2021 14:37
до 04.06.2021 14:58
Завершено
Період кваліфікації
з 04.06.2021 14:58
до 08.06.2021 19:20
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 07.06.2021 16:18
до 19.06.2021 00:00
Завершено
Підписання договору
з 08.06.2021 19:20
до 22.06.2021 15:59
Період уточнень
з 18.05.2021 16:38 до 24.05.2021 00:00
Період оскарження
з 18.05.2021 16:38 до 30.05.2021 00:00
Період аукціону
з 04.06.2021 14:37 до 04.06.2021 14:58
Період кваліфікації
з 04.06.2021 14:58 до 08.06.2021 19:20
Період кваліфікації
з 04.06.2021 14:58 до 08.06.2021 19:20
Основні параметри
КОД ДК 021:2015: 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція : №1 1 700 (кілограми)
капуста білокачанна
Опис предмета закупівлі
капуста білокачанна
Код ДК 021:2015
03221410-3 - Капуста качанна
Кількість
1 700
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
51800, Україна, Дніпропетровська область, Петриківський район, вул.Кооперативна ,9,с.Лобойківка; вул.Калинова, 2 с. Чаплинка;Центральна Площа,3, с. Єлизаветівка; Макаренка,2, смт Курилівка; Вул.Центральна,103, с. Шульгівка; Вул.Центральна,78в, с. Іванівка ; вул. Пати ,5,с. Лобойківка; Проспект Петра Калнишевського, 76,смт Петриківка; Вул.Шкільна,4,с.Хутірське; Вул.Шевченка, 3,смт Петриківка; вул.Шкільна,3,с.Мала Петриківка; Вул.Народна,22,смт Петриківка; ул.Центральна,242, смт Курилівка; ул.Леваневського,10,смт Петриківка
Дата постачання по
31.12.2021 16:42
Позиція : №2 700 (кілограми)
морква столова
Опис предмета закупівлі
морква столова
Код ДК 021:2015
03221112-4 - Морква
Кількість
700
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
51800, Україна, Дніпропетровська область, Петриківський район, вул.Кооперативна ,9,с.Лобойківка; вул.Калинова, 2 с. Чаплинка;Центральна Площа,3, с. Єлизаветівка; Макаренка,2, смт Курилівка; Вул.Центральна,103, с. Шульгівка; Вул.Центральна,78в, с. Іванівка ; вул. Пати ,5,с. Лобойківка; Проспект Петра Калнишевського, 76,смт Петриківка; Вул.Шкільна,4,с.Хутірське; Вул.Шевченка, 3,смт Петриківка; вул.Шкільна,3,с.Мала Петриківка; Вул.Народна,22,смт Петриківка; ул.Центральна,242, смт Курилівка; ул.Леваневського,10,смт Петриківка
Дата постачання по
31.12.2021 16:42
Позиція : №3 700 (кілограми)
буряк столовий
Опис предмета закупівлі
буряк столовий
Код ДК 021:2015
03221111-7 - Буряк
Кількість
700
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
51800, Україна, Дніпропетровська область, Петриківський район, вул.Кооперативна ,9,с.Лобойківка; вул.Калинова, 2 с. Чаплинка;Центральна Площа,3, с. Єлизаветівка; Макаренка,2, смт Курилівка; Вул.Центральна,103, с. Шульгівка; Вул.Центральна,78в, с. Іванівка ; вул. Пати ,5,с. Лобойківка; Проспект Петра Калнишевського, 76,смт Петриківка; Вул.Шкільна,4,с.Хутірське; Вул.Шевченка, 3,смт Петриківка; вул.Шкільна,3,с.Мала Петриківка; Вул.Народна,22,смт Петриківка; ул.Центральна,242, смт Курилівка; ул.Леваневського,10,смт Петриківка
Дата постачання по
31.12.2021 16:42
Позиція : №4 700 (кілограми)
цибуля ріпчаста
Опис предмета закупівлі
цибуля ріпчаста
Код ДК 021:2015
03221113-1 - Цибуля
Кількість
700
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
51800, Україна, Дніпропетровська область, Петриківський район, вул.Кооперативна ,9,с.Лобойківка; вул.Калинова, 2 с. Чаплинка;Центральна Площа,3, с. Єлизаветівка; Макаренка,2, смт Курилівка; Вул.Центральна,103, с. Шульгівка; Вул.Центральна,78в, с. Іванівка ; вул. Пати ,5,с. Лобойківка; Проспект Петра Калнишевського, 76,смт Петриківка; Вул.Шкільна,4,с.Хутірське; Вул.Шевченка, 3,смт Петриківка; вул.Шкільна,3,с.Мала Петриківка; Вул.Народна,22,смт Петриківка; ул.Центральна,242, смт Курилівка; ул.Леваневського,10,смт Петриківка
Дата постачання по
31.12.2021 16:42
Позиція : №5 2 000 (кілограми)
помідори
Опис предмета закупівлі
помідори
Код ДК 021:2015
03221240-0 - Помідори
Кількість
2 000
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
51800, Україна, Дніпропетровська область, Петриківський район, вул.Кооперативна ,9,с.Лобойківка; вул.Калинова, 2 с. Чаплинка;Центральна Площа,3, с. Єлизаветівка; Макаренка,2, смт Курилівка; Вул.Центральна,103, с. Шульгівка; Вул.Центральна,78в, с. Іванівка ; вул. Пати ,5,с. Лобойківка; Проспект Петра Калнишевського, 76,смт Петриківка; Вул.Шкільна,4,с.Хутірське; Вул.Шевченка, 3,смт Петриківка; вул.Шкільна,3,с.Мала Петриківка; Вул.Народна,22,смт Петриківка; ул.Центральна,242, смт Курилівка; ул.Леваневського,10,смт Петриківка
Дата постачання по
31.12.2021 16:42
Позиція : №6 2 000 (кілограми)
огірки
Опис предмета закупівлі
огірки
Код ДК 021:2015
03221270-9 - Огірки
Кількість
2 000
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
51800, Україна, Дніпропетровська область, Петриківський район, вул.Кооперативна ,9,с.Лобойківка; вул.Калинова, 2 с. Чаплинка;Центральна Площа,3, с. Єлизаветівка; Макаренка,2, смт Курилівка; Вул.Центральна,103, с. Шульгівка; Вул.Центральна,78в, с. Іванівка ; вул. Пати ,5,с. Лобойківка; Проспект Петра Калнишевського, 76,смт Петриківка; Вул.Шкільна,4,с.Хутірське; Вул.Шевченка, 3,смт Петриківка; вул.Шкільна,3,с.Мала Петриківка; Вул.Народна,22,смт Петриківка; ул.Центральна,242, смт Курилівка; ул.Леваневського,10,смт Петриківка
Дата постачання по
31.12.2021 16:42
Позиція : №7 340 (кілограми)
редиска
Опис предмета закупівлі
редиска
Код ДК 021:2015
03221110-0 - Коренеплідні овочі
Кількість
340
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
51800, Україна, Дніпропетровська область, Петриківський район, вул.Кооперативна ,9,с.Лобойківка; вул.Калинова, 2 с. Чаплинка;Центральна Площа,3, с. Єлизаветівка; Макаренка,2, смт Курилівка; Вул.Центральна,103, с. Шульгівка; Вул.Центральна,78в, с. Іванівка ; вул. Пати ,5,с. Лобойківка; Проспект Петра Калнишевського, 76,смт Петриківка; Вул.Шкільна,4,с.Хутірське; Вул.Шевченка, 3,смт Петриківка; вул.Шкільна,3,с.Мала Петриківка; Вул.Народна,22,смт Петриківка; ул.Центральна,242, смт Курилівка; ул.Леваневського,10,смт Петриківка
Дата постачання по
31.12.2021 16:42
Позиція : №8 535 (кілограми)
кабачки
Опис предмета закупівлі
кабачки
Код ДК 021:2015
03221250-3 - Кабачки
Кількість
535
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
51800, Україна, Дніпропетровська область, Петриківський район, вул.Кооперативна ,9,с.Лобойківка; вул.Калинова, 2 с. Чаплинка;Центральна Площа,3, с. Єлизаветівка; Макаренка,2, смт Курилівка; Вул.Центральна,103, с. Шульгівка; Вул.Центральна,78в, с. Іванівка ; вул. Пати ,5,с. Лобойківка; Проспект Петра Калнишевського, 76,смт Петриківка; Вул.Шкільна,4,с.Хутірське; Вул.Шевченка, 3,смт Петриківка; вул.Шкільна,3,с.Мала Петриківка; Вул.Народна,22,смт Петриківка; ул.Центральна,242, смт Курилівка; ул.Леваневського,10,смт Петриківка
Дата постачання по
31.12.2021 16:42
Позиція : №9 800 (кілограми)
вишня та черешня
Опис предмета закупівлі
вишня та черешня
Код ДК 021:2015
03222333-6 - Вишні та черешні
Кількість
800
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
51800, Україна, Дніпропетровська область, Петриківський район, вул.Кооперативна ,9,с.Лобойківка; вул.Калинова, 2 с. Чаплинка;Центральна Площа,3, с. Єлизаветівка; Макаренка,2, смт Курилівка; Вул.Центральна,103, с. Шульгівка; Вул.Центральна,78в, с. Іванівка ; вул. Пати ,5,с. Лобойківка; Проспект Петра Калнишевського, 76,смт Петриківка; Вул.Шкільна,4,с.Хутірське; Вул.Шевченка, 3,смт Петриківка; вул.Шкільна,3,с.Мала Петриківка; Вул.Народна,22,смт Петриківка; ул.Центральна,242, смт Курилівка; ул.Леваневського,10,смт Петриківка
Дата постачання по
31.12.2021 16:42
Позиція : №10 800 (кілограми)
полуниця
Опис предмета закупівлі
полуниця
Код ДК 021:2015
03222313-0 - Полуниця
Кількість
800
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
51800, Україна, Дніпропетровська область, Петриківський район, вул.Кооперативна ,9,с.Лобойківка; вул.Калинова, 2 с. Чаплинка;Центральна Площа,3, с. Єлизаветівка; Макаренка,2, смт Курилівка; Вул.Центральна,103, с. Шульгівка; Вул.Центральна,78в, с. Іванівка ; вул. Пати ,5,с. Лобойківка; Проспект Петра Калнишевського, 76,смт Петриківка; Вул.Шкільна,4,с.Хутірське; Вул.Шевченка, 3,смт Петриківка; вул.Шкільна,3,с.Мала Петриківка; Вул.Народна,22,смт Петриківка; ул.Центральна,242, смт Курилівка; ул.Леваневського,10,смт Петриківка
Дата постачання по
31.12.2021 16:42
Позиція : №11 110 (кілограми)
абрикос
Опис предмета закупівлі
абрикос
Код ДК 021:2015
03222331-2 - Абрикоси
Кількість
110
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
51800, Україна, Дніпропетровська область, Петриківський район, вул.Кооперативна ,9,с.Лобойківка; вул.Калинова, 2 с. Чаплинка;Центральна Площа,3, с. Єлизаветівка; Макаренка,2, смт Курилівка; Вул.Центральна,103, с. Шульгівка; Вул.Центральна,78в, с. Іванівка ; вул. Пати ,5,с. Лобойківка; Проспект Петра Калнишевського, 76,смт Петриківка; Вул.Шкільна,4,с.Хутірське; Вул.Шевченка, 3,смт Петриківка; вул.Шкільна,3,с.Мала Петриківка; Вул.Народна,22,смт Петриківка; ул.Центральна,242, смт Курилівка; ул.Леваневського,10,смт Петриківка
Дата постачання по
31.12.2021 16:42
Позиція : №12 105 (кілограми)
слива
Опис предмета закупівлі
слива
Код ДК 021:2015
03222334-3 - Сливи
Кількість
105
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
51800, Україна, Дніпропетровська область, Петриківський район, вул.Кооперативна ,9,с.Лобойківка; вул.Калинова, 2 с. Чаплинка;Центральна Площа,3, с. Єлизаветівка; Макаренка,2, смт Курилівка; Вул.Центральна,103, с. Шульгівка; Вул.Центральна,78в, с. Іванівка ; вул. Пати ,5,с. Лобойківка; Проспект Петра Калнишевського, 76,смт Петриківка; Вул.Шкільна,4,с.Хутірське; Вул.Шевченка, 3,смт Петриківка; вул.Шкільна,3,с.Мала Петриківка; Вул.Народна,22,смт Петриківка; ул.Центральна,242, смт Курилівка; ул.Леваневського,10,смт Петриківка
Дата постачання по
31.12.2021 16:42
Позиція : №13 90 (кілограми)
малина
Опис предмета закупівлі
малина
Код ДК 021:2015
03222314-7 - Малина
Кількість
90
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
51800, Україна, Дніпропетровська область, Петриківський район, вул.Кооперативна ,9,с.Лобойківка; вул.Калинова, 2 с. Чаплинка;Центральна Площа,3, с. Єлизаветівка; Макаренка,2, смт Курилівка; Вул.Центральна,103, с. Шульгівка; Вул.Центральна,78в, с. Іванівка ; вул. Пати ,5,с. Лобойківка; Проспект Петра Калнишевського, 76,смт Петриківка; Вул.Шкільна,4,с.Хутірське; Вул.Шевченка, 3,смт Петриківка; вул.Шкільна,3,с.Мала Петриківка; Вул.Народна,22,смт Петриківка; ул.Центральна,242, смт Курилівка; ул.Леваневського,10,смт Петриківка
Дата постачання по
31.12.2021 16:42
Позиція : №14 330 (кілограми)
агрус
Опис предмета закупівлі
агрус
Код ДК 021:2015
03222312-3 - Аґрус
Кількість
330
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
51800, Україна, Дніпропетровська область, Петриківський район, вул.Кооперативна ,9,с.Лобойківка; вул.Калинова, 2 с. Чаплинка;Центральна Площа,3, с. Єлизаветівка; Макаренка,2, смт Курилівка; Вул.Центральна,103, с. Шульгівка; Вул.Центральна,78в, с. Іванівка ; вул. Пати ,5,с. Лобойківка; Проспект Петра Калнишевського, 76,смт Петриківка; Вул.Шкільна,4,с.Хутірське; Вул.Шевченка, 3,смт Петриківка; вул.Шкільна,3,с.Мала Петриківка; Вул.Народна,22,смт Петриківка; ул.Центральна,242, смт Курилівка; ул.Леваневського,10,смт Петриківка
Дата постачання по
31.12.2021 16:42
Позиція : №15 100 (кілограми)
смородина
Опис предмета закупівлі
смородина
Код ДК 021:2015
03222311-6 - Смородина
Кількість
100
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
51800, Україна, Дніпропетровська область, Петриківський район, вул.Кооперативна ,9,с.Лобойківка; вул.Калинова, 2 с. Чаплинка;Центральна Площа,3, с. Єлизаветівка; Макаренка,2, смт Курилівка; Вул.Центральна,103, с. Шульгівка; Вул.Центральна,78в, с. Іванівка ; вул. Пати ,5,с. Лобойківка; Проспект Петра Калнишевського, 76,смт Петриківка; Вул.Шкільна,4,с.Хутірське; Вул.Шевченка, 3,смт Петриківка; вул.Шкільна,3,с.Мала Петриківка; Вул.Народна,22,смт Петриківка; ул.Центральна,242, смт Курилівка; ул.Леваневського,10,смт Петриківка
Дата постачання по
31.12.2021 16:42
Умова оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 60 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі пред’явленої зведеної накладної на оплату, або рахунка (за фактом поставки товару) протягом 60 календарних днів. Розрахунки за товар здійснюються з дотриманням вимог статті 49 Бюджетного кодексу України, при наявності відповідного бюджетного призначення на 2021 рік та обсягів реального фінансування, передбаченого у кошторисі.
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
-
18.05.2021 16:43
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Данильченко Тетяна Валентинівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380567674665
Факс
+380567674665
Замовник
ЄДРПОУ
42664633
Повна назва
Управління освіти,молоді та спорту Петриківської селищної ради
Поштовий індекс
51800
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
селище міського типу Петриківка
Адреса
вул.Гончара,3
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Манейло Анна Олександрівна
Пропозиція:
342 630 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Смірнова Дарина Миколаївна
Пропозиція:
310 500 грн.
Відповіді на критерії
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 07.06.2021 16:18 по 18.06.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає кваліфікаційним критеріям. Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 та встановлені частиною першою статті 17 цього Закону. Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам
Документи кваліфікації
07.06.2021 16:17
-
07.06.2021 16:11
-
04.06.2021 14:58
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.05.2021 16:38
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.05.2021 16:38
Період вимог/скарг з 08.06.2021 19:20 по 19.06.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
08.06.2021 19:20
-
08.06.2021 19:18
-
08.06.2021 19:18
-
07.06.2021 16:19
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2021-05-18-011388-b-b1
Підписаний і діє
Номер
42/2021-Б
342 630 грн.
342 630 грн.
Без ПДВ
Підписано
22.06.2021
Строк дії договору з
22.06.2021
по
31.12.2021
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 700 (кілограми)
капуста білокачанна
Номенклатура
капуста білокачанна
Кількість
1 700
Одиниця виміру
кг
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
700 (кілограми)
морква столова
Номенклатура
морква столова
Кількість
700
Одиниця виміру
кг
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
700 (кілограми)
буряк столовий
Номенклатура
буряк столовий
Кількість
700
Одиниця виміру
кг
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
700 (кілограми)
цибуля ріпчаста
Номенклатура
цибуля ріпчаста
Кількість
700
Одиниця виміру
кг
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
2 000 (кілограми)
помідори
Номенклатура
помідори
Кількість
2 000
Одиниця виміру
кг
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
2 000 (кілограми)
огірки
Номенклатура
огірки
Кількість
2 000
Одиниця виміру
кг
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
340 (кілограми)
редиска
Номенклатура
редиска
Кількість
340
Одиниця виміру
кг
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
535 (кілограми)
кабачки
Номенклатура
кабачки
Кількість
535
Одиниця виміру
кг
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
800 (кілограми)
вишня та черешня
Номенклатура
вишня та черешня
Кількість
800
Одиниця виміру
кг
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
800 (кілограми)
полуниця
Номенклатура
полуниця
Кількість
800
Одиниця виміру
кг
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
110 (кілограми)
абрикос
Номенклатура
абрикос
Кількість
110
Одиниця виміру
кг
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
105 (кілограми)
слива
Номенклатура
слива
Кількість
105
Одиниця виміру
кг
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
90 (кілограми)
малина
Номенклатура
малина
Кількість
90
Одиниця виміру
кг
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
330 (кілограми)
агрус
Номенклатура
агрус
Кількість
330
Одиниця виміру
кг
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
100 (кілограми)
смородина
Номенклатура
смородина
Кількість
100
Одиниця виміру
кг
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
22.06.2021 15:58
-
22.06.2021 15:54
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2021-07-22-000093
Дата створення проекту
22.07.2021 20:27
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
08.11.2021 15:38
Дата публікації висновку про результати
26.11.2021 11:48
Дата завершення усунення порушень
11.12.2021 00:00
Дата завершення моніторингу
30.11.2021 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 56) 722-22-72
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477689
Назва
Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Область або регіон
Дніпропетровська
Населений пункт
Дніпро
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 56) 722-22-69
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477689
Назва
Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Дніпро
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
08.11.2021 № 557 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 08.11.2021 № 557 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 11 UA-2021-05-18-011388-b 18.05.2021 Управління освіти,молоді та спорту Петриківської селищної ради (код ЄДРПОУ 42664633) Дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
08.11.2021 00:00
Документи рішення
08.11.2021 15:38
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 25 листопада 2021 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, в тому числі питання повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4? постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти, молоді та спорту Петриківської селищної ради (далі Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-05-18-011388-b, тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету (Протокол № 97 від 18.05.2021 року) (далі Тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ФОП Манейло Анни Олександрівни, протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю товарів за державні кошти № 42/2021-Б від 22.06.2021, пояснення Замовника оприлюднене в електронній системі закупівель. RISK-2-15 - закупівля товарів та послуг у одного учасника, Замовник обирає одного і того самого учасника більше ніж у 4 тендерах протягом року за різними предметами закупівлі підтверджено. Інформація направлена на адресу Південно-Східного міжобласного територіального відділення Антимонопольного комітету України. Моніторингом встановлено, що згідно із абзацом першим частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідним до неї включити. Відповідно до пункту 1 розділу 3 Тендерної документації слідує, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про загальну вартість пропозиції, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та завантаження файлів, у т.ч.: Тендерна пропозиція подається за формою згідно Додатку 4. В свою чергу, Замовник у Додатку 4 до тендерної документації зазначив, що учасник не повинен відступати від даної форми, а також зазначив, що (Зміна тексту не допускається). Згідно тексту Форми «Пропозиція» (Додаток 4) слідує, що «Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 90 кал. днів з дня розкриття цінових пропозицій…», в той час, як у ТЕНДЕРНІЙ ПРОПОЗИЦІЇ від 30.05.2021 Вих. №30/12 (файл: пропозиція.pdf) учасником ФОП Манейло Анною Олександрівною зазначено, що «Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 120 кал. днів з дня розкриття цінових пропозицій…», що суперечить Додатку 4 до тендерної документації та абзацу першому частини третьої статті 22 Закону. Згідно пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Надані в ході моніторингу пояснення не спростовують вказаного порушення, оскільки відповідно пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Відповідно до пункту 32 частини першої статті 1 Закону тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій визначений статтею 31 Закону. Відхилення тендерної пропозиції за наявності підстав, визначених статтею 31 Закону, є обов’язком, а не правом замовника, оскільки норми статті 31 Закону є імперативними, а отже обов’язковими для виконання Замовником. Натомість, між Замовником та визначеним переможцем ФОП Манейло Анною Олександрівною укладено договір про закупівлю товарів за державні кошти № 42/2021-Б від 22.06.2021. Окрім того, під час моніторингу встановлено розбіжність у змісті пункту 4 розділу 3 тендерної документації де зазначено, що «тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій» та у змісті Додатку 4 до тендерної документації де зазначено: «Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 90 календарних днів з дня розкриття тендерних пропозицій». Під час моніторингу Замовником в електронній системі закупівель оприлюднений Звіт про виконання договору про закупівлю UA-2021-05-18-011388-b (Дата формування звіту: 23 листопада 2021), сума оплати за договором становить 84 641,92 грн.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Манейло Анни Олександрівни встановлено порушення пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питання щодо обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5, 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення в подальшому порушень Закону України «Про публічні закупівлі» при розгляді тендерних пропозицій учасників торгів та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
25.11.2021 00:00
Дата публікації
26.11.2021 11:48
Документи висновку
26.11.2021 11:48
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу № UA-М-2021-07-22-000093 від 08.11.2021 15:38 закупівлі ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" КОД ДК 021:2015: 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (03221410-3 капуста білокачанна, 03221112-4 морква столова, 03221111-7 буряк столовий, 03221113-1 цибуля ріпчаста, 03221240-0 помідори, 03221270-9 огірки, 03221110-0-редиска, 03221250-3-кабачки 03222333-6 -вишня та черешня, 03222313-0 полуниця,03222331-2-абрикос,03222334-3-слива,03222314-7-малина,03222312-3-аґрус,03222311-6-смородина), а саме вжити заходів щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, повідомляємо, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та не будуть допущені.Секретарем тендерного комітету здійснено навчання у сфері здійснення публічних закупівель згідно із затвердженою програмою підготовки спеціалістів з видачею сертифікатів за договором №07/99.21н від 26.11.21р.
Дата публікації
02.12.2021 13:52
Документи інформації про усунення порушення
02.12.2021 13:52
-
02.12.2021 13:54
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Відповідно до абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», із змінами (далі Закон), в межах здійснення Східним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі виникла необхідність в отриманні пояснень (інформації, документів). Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, що регламентовано Постановою Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710, із змінами. Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
09.11.2021 11:47
Орган перевірки
13.11.2021 00:00
Документи повідомлення
09.11.2021 11:48
-
Відповідь
пояснення
Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості за предметом закупівлі Овочі та фрукти; 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи за ДК 021:2015 у розмірі 343 800,00 грн Очікувану вартість визначено відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року №275) виходячи з моніторингу цін на ринку таких товарів, методом порівняння ринкових цін шляхом збирання та аналізу цінової інформації з відповідного ринку, аналізу власних договорів закупівлі, а також даних про ціни наданих Головним управлінням статистики у Дніпропетровській області. Щодо розміру бюджетного призначення: відповідно до статті 4 Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до змін річного плану закупівель. Закупівля здійснюється відповідно до змін до річного плану. В Управлінні освіти,молоді та спорту Петриківської селищної ради затверджено кошторис на 2021 рік в якому зокрема передбачаються видатки на продукти харчування, в т. ч. кабачки, капуста, морква,буряк, огірки, , редиска, помідори, цибуля, абрикоси,виноград, полуниці, сливи, черешні ,смородина,вишня.,малина.Затвердженим кошторисом встановлені повноваження щодо отримання надходжень і розподіл бюджетних асигнувань на взяття бюджетних зобов'язань та здійснення платежів для виконання Уравлінням освіти,молоді та спорту Петриківської селищної ради своїх функцій та досягнення результатів, визначених відповідно до бюджетних призначень. Обґрунтування технічних характеристик. Термін постачання товару до 31.12.2021р Поставка товару має здійснюватися учасником-переможцем у 2021 році до комори кожного закладу окремо, згідно з графіком та маршрутом постачання на підставі заявок Замовника на кожний заклад освіти окремо. Учасник переможець зобов’язується виконувати вимоги чинного законодавства України, а в частині обов’язків суб’єктів підприємницької діяльності, що постачають товари, а також Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» (зізмінами) та наказу Міністерства охорони здоров’я України від 19.07.2012 № 548 «Про затвердження Мікробіологічних критеріїв для встановлення показників безпечності харчових продуктів». Кількісна характеристика предмета закупівлі розрахована на підставі реальних потреб замовника та з урахуванням вимог законодавства щодо якості таких товарів, з урахуванням норм харчування, а саме відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 №1591 «Про затвердження норм харчування у начальних та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони здоров’я України від 17.04.2006 №298. Також повідомляємо, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на сайті Управління освіти ,молоді та спорту Петриківської селищної ради за посиланням https://osvita.petrykivka.dp.gov.ua/storage/app/sites/171/Zakupivli/tekhnichnikh-ta-yakisnikh-kharakteristik-predmeta-zakupivli-yogo-ochikuvanoi-vartosti-ta-rozmiru-byudzhetnogo-priznachennya-v-mezhakh-zakupivli-obgruntuvannya-ovochi-frukti-gorikhi.pdf.
Рішеня
12.11.2021 22:41
Замовник
Документи повідомлення
12.11.2021 22:42
-
Запит
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Відповідно до абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», із змінами (далі Закон), в межах здійснення Східним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі ID: UA-2021-05-18-011388-b, код ДК 021:2015: 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи, очікуваною вартістю 343 800,00 грн, проведену Управління освіти, молоді та спорту Петриківської селищної ради (далі Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень (інформації, документів). Моніторингом установлено, що Замовником у Додатку 4 до тендерної документації наведена Форма «Пропозиція» (далі Форма «Пропозиція») де Замовник зазначив, що учасник не повинен відступати від даної форми, а також (Зміна тексту не допускається). Отже, згідно тексту Форми «Пропозиція» слідує, що «Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 90 кал. днів з дня розкриття цінових пропозицій…», в той час, як у ТЕНДЕРНІЙ ПРОПОЗИЦІЇ від 30.05.2021 Вих. №30/12 (файл: пропозиція.pdf) учасником ФОП Манейло Анною Олександрівною зазначено, що «Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 120 кал. днів з дня розкриття цінових пропозицій…». З приводу зазначеного необхідно надати пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
15.11.2021 16:55
Орган перевірки
19.11.2021 00:00
Документи повідомлення
15.11.2021 16:55
-
Відповідь
ПОЯСНЕННЯ
Пункт 11 частини 2 статті 22 Закону передбачає, що в тендерній документації зазначаються такі відомості: строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Замовник в тендерній документації затвердженій рішенням тендерного комітету №97 від 18.05.2021р. за предметом закупівлі Овочі, фрукти та горіхи ; 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (03221410-3 капуста білокачанна, 03221112-4 морква столова, 03221111-7 буряк столовий, 03221113-1 цибуля ріпчаста, 03221240-0 помідори, 03221270-9 огірки, 03221110-0-редиска, 03221250-3-кабачки 03222333-6 -вишня та черешня, 03222313-0 полуниця,03222331-2-абрикос,03222334-3-слива,03222314-7-малина,03222312-3-аґрус,03222311-6-смородина) передбачено Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції П.4.Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій» Згідно з частиною 1 статті 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність / відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Отже, Закон передбачає заповнення інформації про ціну саме в електронній формі, тому вимога щодо надання цінової пропозиції Законом не передбачена. Крім цього абзацом 2 пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082 у разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів
Рішеня
18.11.2021 18:39
Замовник
Документи повідомлення
18.11.2021 18:49
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
343 800 грн.
Період подання пропозицій
до 03.06.2021 16:42
Замовник:
Управління освіти,молоді та спорту Петриківської селищної ради
Контактний телефон:
+380567674665
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
343 800 грн.
Період подання пропозицій
до 03.06.2021 16:42
Замовник:
Управління освіти,молоді та спорту Петриківської селищної ради
Контактний телефон:
+380567674665
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності