Показати схожі тендери

Закупівля «Послуги юридичного радника для підготовки проекту державно-приватного партнерства «Будівництво підземного багаторівневого майданчика для паркування на пл. Є. Петрушевича» у м. Львові» (ДК 021:2015: 79110000-8 Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва) від Департамент економічного розвитку Львівської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2021-04-23-000172-b
План UA-P-2021-04-23-000110-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 06.08.2021 12:17
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 26.05.2021 13:58
Закінчення аукціону 26.05.2021 14:25
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
375 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 875 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 23.04.2021 08:37 до 25.05.2021 11:00
Завершено
Період уточнень
з 23.04.2021 08:37
до 15.05.2021 00:00
Завершено
Період оскарження
з 23.04.2021 08:37
до 21.05.2021 00:00
Завершено
Період аукціону
з 26.05.2021 13:58
до 26.05.2021 14:25
Завершено
Період кваліфікації
з 26.05.2021 14:25
до 20.07.2021 16:47
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 01.06.2021 12:24
до 31.07.2021 00:00
Завершено
Підписання договору
з 20.07.2021 16:47
до 06.08.2021 12:17
Період уточнень
з 23.04.2021 08:37 до 15.05.2021 00:00
Період оскарження
з 23.04.2021 08:37 до 21.05.2021 00:00
Період аукціону
з 26.05.2021 13:58 до 26.05.2021 14:25
Період кваліфікації
з 26.05.2021 14:25 до 20.07.2021 16:47
Період кваліфікації
з 26.05.2021 14:25 до 20.07.2021 16:47
Основні параметри
«Послуги юридичного радника для підготовки проекту державно-приватного партнерства «Будівництво підземного багаторівневого майданчика для паркування на пл. Є. Петрушевича» у м. Львові» (ДК 021:2015: 79110000-8 Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва)
Замовник: Департамент економічного розвитку Львівської міської ради (79008, Україна, Львівська обл.,м. Львів, пл.Ринок, 1). Відповідно до п.1 ч.4 ст.2 категорія замовника «органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої цієї статті (органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад) на основі даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань - організаційно-правова форма - орган місцевого самоврядування. Кількість та обсяг визначені Замовником у Додатку №2 до тендерної документації. Строк надання послуг – до повного надання послуг (підписання Договору ДПП), але не довше 90 тижнів від набрання чинності Договору, укладеного за результатами закупівлі. Строк дії Договору, укладеного за результатами закупівлі – з моменту його підписання Сторонами до 31.12.2022р. Умови Договору, укладеного за результатами закупівлі, застосовуються до відносин між Сторонами, які виникли з дати його укладання та підписання та діють до повного виконання Сторонами договірних зобов’язань. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: - Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником для участі у цій процедурі закупівлі, викладаються українською мовою.* *Примітка Ця вимога не стосується оригіналів або належним чином засвідчених копій оригіналів документів виданих органами державної влади, підприємствами / установами / організаціями іноземних держав. Разом з такими документами обов’язково подається їх переклад українською мовою. Переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. ** Ця вимога не стосується документів тендерної пропозиції, які безпосередньо не створювалися для участі у цій закупівлі та/або ті, що видані учаснику іншими підприємствами, установами, організаціями, якщо ті чи інші документи в оригіналі складені російською мовою (до прикладу, трудова книжка, наказ про прийняття на роботу, сертифікат тощо). ***Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, найменування торговельної марки, знаків для товарів та послуг, загальноприйняті міжнародні терміни викладаються мовою їх загально прийнятого застосування та перекладу на українську мову не потребують. Оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до абзацу першого пункту першого частини 1 статті 10 Закону. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування). - Тендерна пропозиція, подана учасником, оцінюється замовником за приведеною ціною, яка розраховується автоматично системою електронних закупівель на момент подання пропозиції учасником за математичною формулою: РР = Р/ (1 + (F1 + F2 + … Fn) / PV), де РР — приведена ціна; Р — ціна; F1 … Fn — питома вага інших критеріїв оцінки, запропонованих учасником; PV — питома вага критерію «ціна». Критеріями оцінки є: Питома вага критерію «Ціна» становить 70%. «Ціна» (вказується для платників ПДВ – «з ПДВ», а для не платників – «без ПДВ») Питома вага критерію «Якість надання послуг» становить 30%. «Якість надання послуг: кількість проектів, у яких працівники Учасника та/або працівники субпідрядників/співвиконавців, яких має намір залучити Учасник, брали участь у виконанні завдань, подібних тим, що містяться у технічній специфікації до предмета закупівлі (в т.ч. надання послуг з підготовки проектів в Україні або в інших країнах світу, що забезпечило укладення договорів у рамках державно-приватного партнерства, зокрема концесійних договорів; участь у розробленні техніко-економічного обґрунтування (та/або його частин) здійснення державно-приватного партнерства, зокрема у формі концесії, на підставі яких за результатами аналізу ефективності здійснення державно-приватного партнерства було складено висновок про доцільність прийняття рішення про здійснення державно-приватного партнерства щодо об’єктів комунальної власності та майна, що належить Автономній Республіці Крим, або щодо яких у випадках, передбачених законодавством України, Мінекономіки було погоджено висновок про доцільність прийняття рішення про здійснення державно-приватного партнерства, або на підставі аналогічних документів компетентним органом іноземної держави прийнято аналогічне рішення про здійснення державно-приватного партнерства або концесії згідно із законодавством такої іноземної держави; у розробленні конкурсної документації щодо проекту (в тому числі проекту договору), на підставі якої було прийнято рішення про проведення конкурсу з визначення приватного партнера або концесійного конкурсу в Україні, або інше аналогічне рішення компетентного органу іноземної держави згідно із законодавством такої іноземної держави)» Оцінка за зазначеним критерієм проводиться шляхом надання вищої оцінки Учаснику, що підтвердив досвід у підготовці більшої кількості проектів, у яких працівники Учасника та/або працівники субпідрядників/співвиконавців, яких має намір залучити Учасник, брали участь у виконанні завдань, подібних тим, що містяться у технічній специфікації до предмета закупівлі (в т.ч., що наведено вище) Відповідно до пункту 22 Порядку залучення радників для підготовки проекту, що здійснюється на умовах концесії, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09.10.2020 № 950, (далі – Порядок), враховуючи Технічну специфікацію до Договору про закупівлю (Додаток 1), оплата Послуг здійснюється шляхом виплати Замовником Раднику частини Винагороди у фіксованому розмірі, що буде передбачена у договорі про закупівлю, за результатами проведення цієї закупівлі, за умови виконання у повному обсязі Радником умов договору про закупівлю, та змінної частини Винагороди, що виплачується Приватним партнером Раднику за умови укладення Договору ДПП за Проектом ДПП. Розмір змінної частини Винагороди становить 0,3 (три десятих) відсотка обсягу інвестицій Приватного партнера (з врахуванням ПДВ), який буде визначено у Договорі ДПП. Оплата змінної частини Винагороди: 1. Виплачується Раднику лише у випадку успішного залучення Приватного партнера та підписання із ним Договору ДПП. 2. Виплачується у повному обсязі Приватним партнером після укладення Договору ДПП, в якому буде визначений порядок та строк виплати змінної частини Винагороди Приватним партнером.
послуги
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Нецінові критерії закупівлі
Назва
«Якість надання послуг». Детальніше у Оголошенні та/або Додатку №5 до тендерної документації.
Опис
Кількість проектів, у яких працівники Учасника та/або працівники субпідрядників/співвиконавців, яких має намір залучити Учасник, брали участь у виконанні завдань, подібних тим, що містяться у технічній специфікації до предмета закупівлі (в т.ч. надання послуг з підготовки проектів в Україні або в інших країнах світу, що забезпечило укладення договорів у рамках державно-приватного партнерства, зокрема концесійних договорів; участь у розробленні техніко-економічного обґрунтування (та/або його частин) здійснення державно-приватного партнерства, зокрема у формі концесії, на підставі яких за результатами аналізу ефективності здійснення державно-приватного партнерства було складено висновок про доцільність прийняття рішення про здійснення державно-приватного партнерства щодо об’єктів комунальної власності та майна, що належить Автономній Республіці Крим, або щодо яких у випадках, передбачених законодавством України, Мінекономіки було погоджено висновок про доцільність прийняття рішення про здійснення державно-приватного партнерства, або на підставі аналогічних документів компетентним органом іноземної держави прийнято аналогічне рішення про здійснення державно-приватного партнерства або концесії згідно із законодавством такої іноземної держави; у розробленні конкурсної документації щодо проекту (в тому числі проекту договору), на підставі якої було прийнято рішення про проведення конкурсу з визначення приватного партнера або концесійного конкурсу в Україні, або інше аналогічне рішення компетентного органу іноземної держави згідно із законодавством такої іноземної держави). Оцінка за зазначеним критерієм проводиться шляхом надання вищої оцінки Учаснику, що підтвердив досвід у підготовці більшої кількості проектів, у яких працівники Учасника та/або працівники субпідрядників/співвиконавців, яких має намір залучити Учасник, брали участь у виконанні завдань, подібних тим, що містяться у технічній специфікації до предмета закупівлі (в т.ч., що наведено вище)
Список значень
Значення
0 %
Назва
0-1 проект
Значення
10 %
Назва
2 проекти
Значення
20 %
Назва
3 проекти
Значення
30 %
Назва
4 та більше
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Послуги юридичного радника для підготовки проекту державно-приватного партнерства «Будівництво підземного багаторівневого майданчика для паркування на пл. Є. Петрушевича» у м. Львові» (ДК 021:2015: 79110000-8 Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва)
Код ДК 021:2015
79110000-8 - Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
79008, Україна, Львівська область, Львів, пл.Ринок, 1
Дата постачання по
31.12.2022 00:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 15,0 %
Опис:
Етап 1 «Початок» (Розробка Плану надання послуг для Проекту ДПП). Оплата частини вартості Послуг у фіксованому розмірі проводиться за кожний з етапів (поетапна оплата) у відповідності до кошторису та календарного плану надання послуг, викладених у додатках до договору про закупівлю, у безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця на підставі рахунків та актів прийому-передачі наданих послуг.
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 15,0 %
Опис:
Етап 2 «Розробка Дослідної документації» (Розробка Дослідної документації). Оплата частини вартості Послуг у фіксованому розмірі проводиться за кожний з етапів (поетапна оплата) у відповідності до кошторису та календарного плану надання послуг, викладених у додатках до договору про закупівлю, у безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця на підставі рахунків та актів прийому-передачі наданих послуг.
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 50,0 %
Опис:
Етап 3 «Підготовка до Транзакції ДПП» (Підготовка Конкурсної документації, проведення презентацій Проекту ДПП потенційним інвесторам, робота з потенційними інвесторами). Оплата частини вартості Послуг у фіксованому розмірі проводиться за кожний з етапів (поетапна оплата) у відповідності до кошторису та календарного плану надання послуг, викладених у додатках до договору про закупівлю, у безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця на підставі рахунків та актів прийому-передачі наданих послуг.
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 20,0 %
Опис:
Етап 4 «Реалізація Транзакції ДПП» (Консультування під час проведення Конкурсу з визначення приватного партнера, консультування Замовника під час проведення переговорів з переможцем Конкурсу з визначення приватного партнера щодо укладення Договору ДПП). Оплата частини вартості Послуг у фіксованому розмірі проводиться за кожний з етапів (поетапна оплата) у відповідності до кошторису та календарного плану надання послуг, викладених у додатках до договору про закупівлю, у безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця на підставі рахунків та актів прийому-передачі наданих послуг.
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
-
07.05.2021 11:12
-
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Забарило Олег Володимирович
Електронна пошта
Телефон
380322546031
Факс
380322546031
Замовник
ЄДРПОУ
34814859
Назва (англійською мовою)
Department of Economic Development Lviv City Council
Повна назва
Департамент економічного розвитку Львівської міської ради
Поштовий індекс
79008
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
пл.Ринок,1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЖІС УКРАЇНА"
Пропозиція:
375 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
АДВОКАТСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ "БАЧИНСЬКИЙ ТА ПАРТНЕРИ"
Пропозиція:
333 333 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ КПМГ-Україна
Пропозиція:
298 500 грн.
Відповіді на критерії
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 01.06.2021 12:24 по 12.06.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
01.06.2021 12:23
-
documentType.award.awardNotice
26.05.2021 14:26
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 23.06.2021 13:49 по 04.07.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Переможець процедури закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю
Зміст
Учасником торгів ТОВ «КПМГ-Україна» (код 21534148), яка за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною, подано лист – звернення про не підписання договору про закупівлю на закупівлю «Послуги юридичного радника для підготовки проекту державно-приватного партнерства «Будівництво підземного багаторівневого майданчика для паркування на пл. Є. Петрушевича» у м. Львові» (ДК 021:2015: 79110000-8 Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва). Вирішено: Відхилити тендерну пропозицію ТОВ «КПМГ-Україна» (код 21534148) на закупівлю «Послуги юридичного радника для підготовки проекту державно-приватного партнерства «Будівництво підземного багаторівневого майданчика для паркування на пл. Є. Петрушевича» у м. Львові» (ДК 021:2015: 79110000-8 Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва) на підставі абз.1 п.3 ч.1 ст. 31 Закону - переможець процедури закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю.
Документи кваліфікації
23.06.2021 13:46
-
documentType.award.awardNotice
documentType.award.awardNotice
23.06.2021 13:44
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.04.2021 08:42
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.04.2021 08:42
Період вимог/скарг з 20.07.2021 16:47 по 31.07.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
20.07.2021 16:46
-
documentType.award.awardNotice
documentType.award.awardNotice
23.06.2021 13:49
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.04.2021 08:42
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.04.2021 08:42
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ на закупівлю «Послуги юридичного радника для підготовки проекту державно-приватного партнерства «Будівництво підземного багаторівневого майданчика для паркування на пл. Є. Петрушевича» у м. Львові» (ДК 021:2015: 79110000-8 Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва) (UA-2021-04-23-000172-b) Під час розгляду тендерної пропозиції учасника АО «БАЧИНСЬКИЙ ТА ПАРТНЕРИ» (код 40225473) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: Частина 1 повідомлення: 1.1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником на виконання п.2.1. частини 1 додатку №1 тендерної документації надано довідку від 24.05.2021, що містить інформацію про досвід виконання аналогічних договорів. У довідці вказано інформацію про виконання двох договорів, один з яких договір №01/07-03/2019 про надання юридичних послуг від 07 березня 2019 року укладений із ТзОВ «Медичний центр МЕВІЗ» (код ЄДРПОУ 41293142) (місцезнаходження: 46001, Тернопільська обл. м. Тернопіль, вул. Б. Хмельницького, буд. 23). Предметом даного договору є послуги з комплексного юридичного супроводу проекту ДПП у формі співпраці Тернопільської обласної комунальної клінічної психоневрологічної лікарні з ТзОВ «Медичний центр МЕВІЗ» у сфері організації забезпечення медичних діагностичних послуг на сучасному комп’ютерному томографі та МРТ. Учасником на виконання п.2.2. частини 1 додатку №1 тендерної документації подається скан-копія договору №01/07-03/2019 про надання юридичних послуг від 07 березня 2019 року, однак вказаний договір укладений із ТзОВ «МЕВІЗ-ПЛЮС» (код ЄДРПОУ 42753859) (місцезнаходження: 46001, Тернопільська обл., м. Тернопіль, вул. Б. Хмельницького, буд. 23). Водночас, предмет договору так само передбачає комплексний юридичний супровід проекту ДПП у формі співпраці Тернопільської обласної комунальної клінічної психоневрологічної лікарні з ТзОВ «МЕВІЗ-ПЛЮС» Відповідно до відомостей згідно Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань це різні юридичні особи. Водночас, учасником у складі тендерної пропозиції наявний лист – відгук щодо виконання вищевказаного договору наданий ТзОВ «МЕВІЗ-ПЛЮС» (код ЄДРПОУ 42753859). 1.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Витяг з частини 1 додатку №1 тендерної документації: «2.2. В якості документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (-ів), Учасник в складі тендерної пропозиції подає наступні документи: • скан-копія (-ї) аналогічного (-их) договору (-ів) про надання консультаційних послуг при реалізації проектів державно-приватного партнерства в Україні або в інших країнах світу, інформація по якому (-их) відображена в Довідці. У разі неможливості надання повної(-их) копії(-й) договору(-ів), зазначених у довідці, зокрема через вимоги конфіденційності, копія(-ї) такого(-их) договору(-ів) надається(-ються) в обсязі, який дає можливість визначити щонайменше предмет договору та обсяг консультаційних послуг, які надавались за договором(-ами); • скан-копію (-ї) листа (-ів) - відгуку (-ів) від замовника (-ів) за наданим (-и) аналогічним (-и) договором (-ами), у якому (-их) обов’язково має бути зазначено реквізити договору (номер та дата укладання), інформація про часткове та/або повне виконання аналогічного договору, а також про якiсть наданих послуг та дотримання термінів виконання.» Керуючись даною вимогою тендерної документації, учасником на виконання п.2.1. подано відомості що не співставляються із наданим документальним підтвердження у відповідності до п.2.2. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: На виконання п.2.1. частини 1 додатку №1 тендерної документації надати виправлену довідку від 24.05.2021, що містить інформацію про досвід виконання аналогічних договорів, що буде відображати достовірну та співставлену інформацію відповідно до поданого учасником аналогічного договору №01/07-03/2019 про надання юридичних послуг від 07 березня 2019 року на виконання п.2.2. частини 1 додатку №1 тендерної документації. Або на виконання п.2.2. частини 1 додатку №1 тендерної документації Учасник повинен надати скан-копію аналогічного договору, укладеного із вказаним у наявній довідці від 24.05.2021, що містить інформацію про досвід виконання аналогічних договорів, замовником укладений із ТзОВ «Медичний центр МЕВІЗ» (код ЄДРПОУ 41293142) та скан-копію листа - відгуку від замовника за наданим аналогічним договором, у якому обов’язково має бути зазначено реквізити договору (номер та дата укладання), інформація про часткове та/або повне виконання аналогічного договору, а також про якiсть наданих послуг та дотримання термінів виконання. Частина 2 повідомлення: 2.1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником на виконання п.2.2. частини 1 додатку №1 тендерної документації у відповідності до інформації вказаної учасником на виконання п.2.1. тендерної документації подано скан-копії двох договорів. 1. Договір по проекту «Розвиток сільського підприємництва та інфраструктури агротyристичного кластера «ГорбоГори»», підписаний із Обласним фондом підтримки індивідуального житлового будівництва на селі (державна організація/установа; засновник – Львівська обласна державна адміністрація). Невідповідності: в копії договору, та в довідці на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів відсутня інформація про механізм реалізації проекту, зокрема на засадах ДПП або шляхом приватизації об'єкта державної власності. Також, стороною даного договору виступає державна організація (установа), яка не підпадає під визначення органу державної влади або місцевого самоврядування у вимогах тендерної документації щодо аналогічного договору «Аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти договір з надання консультаційних послуг з підготовки та/або супроводу проектів державно-приватного партнерства, для органів державної влади або місцевого самоврядування». Відтак, даний договір не відповідає переліченим вимогам під якими Замовник розуміє виконання аналогічного договору. 2. Договір щодо надання послуг з комплексного юридичного супроводу проекту ДПП у формі співпраці Тернопільської обласної комунальної клінічної психоневрологічної лікарні з ТзОВ «МЕВІЗ-ПЛЮС» (код ЄДРПОУ 42753859) у сфері організації забезпечення медичних діагностичних послуг на сучасному комп’ютерному томографі та МРТ, підписаний із ТзОВ «МЕВІЗ-ПЛЮС» (код ЄДРПОУ 42753859) (тобто – приватним партнером). Невідповідності: із копії договору зрозуміло, що це договір про надання консультаційних послуг учасником для компанії, яка виступає особою, що відповідно до Закону України «Про державно-приватне партнерство» може бути приватним партнером та готувати пропозицію про здійснення державно-приватного партнерства. Враховуючи наведене учасником надано договір що мав би відповідати наступним вимогам тендерної документації: «Аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти договір з надання консультаційних послуг з підготовки та/або супроводу проектів державно-приватного партнерства, для органів державної влади або місцевого самоврядування або консультаційних послуг з підготовки Пропозицій про здійснення ДПП для компаній, які виступають приватними партнерами в проектах ДПП (за умови офіційного подання таких Пропозицій для розгляду органами державної влади чи місцевого самоврядування)». Однак, згідно умов поданого договору не випливає, що одним із його результатів є офіційне подання Пропозицій для розгляду органами державної влади чи місцевого самоврядування. 2.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Витяг з частини 1 додатку №1 тендерної документації: «2. Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (-ів) наступними інформацією та документами: 2.1. Довідка за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції, що містить інформацію про виконання щонайменше одного аналогічного договору, а саме: - найменування та місцезнаходження замовника (-ів); - предмет договору (-ів); - контактну інформацію замовника (-ів); - номер та дату укладення договору (-ів); - строк виконання зобов’язань за договором (-ами). 2.2. В якості документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (-ів), Учасник в складі тендерної пропозиції подає наступні документи: • скан-копія (-ї) аналогічного (-их) договору (-ів) про надання консультаційних послуг при реалізації проектів державно-приватного партнерства в Україні або в інших країнах світу, інформація по якому (-их) відображена в Довідці. У разі неможливості надання повної(-их) копії(-й) договору(-ів), зазначених у довідці, зокрема через вимоги конфіденційності, копія(-ї) такого(-их) договору(-ів) надається(-ються) в обсязі, який дає можливість визначити щонайменше предмет договору та обсяг консультаційних послуг, які надавались за договором(-ами); • скан-копію (-ї) листа (-ів) - відгуку (-ів) від замовника (-ів) за наданим (-и) аналогічним (-и) договором (-ами), у якому (-их) обов’язково має бути зазначено реквізити договору (номер та дата укладання), інформація про часткове та/або повне виконання аналогічного договору, а також про якiсть наданих послуг та дотримання термінів виконання. *Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти договір (договірні зобов’язання по якому виконані частково та/або повністю): - з надання консультаційних послуг з підготовки та/або супроводу проектів державно-приватного партнерства, для органів державної влади або місцевого самоврядування або консультаційних послуг з підготовки Пропозицій про здійснення ДПП для компаній, які виступають приватними партнерами в проектах ДПП (за умови офіційного подання таких Пропозицій для розгляду органами державної влади чи місцевого самоврядування) та/або - з розробки техніко-економічного обґрунтування (або його частин) щонайменше одного проекту державно-приватного партнерства та/або - з розробки конкурсної документації для проведення конкурсу у рамках щонайменше одного проекту державно-приватного партнерства та/або - з надання послуг радника з підготовки до приватизації та продажу об’єктів державної власності на підставі договору, укладеного після набрання чинності постанови КМУ від 10 травня 2018 р. № 392 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 30 листопада 2016 р. № 878», з Фондом державного майна України (регіональним відділенням), відповідно до Порядку залучення радників у процесі приватизації об’єктів державної власності (Постанова Кабінету Міністрів України №878 від 30 листопада 2016 р. із змінами.)» 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Враховуючи, що учасником подано Договір по проекту «Розвиток сільського підприємництва та інфраструктури агротyристичного кластера «ГорбоГори»», підписаний із Обласним фондом підтримки індивідуального житлового будівництва на селі (державна організація/установа; засновник – Львівська обласна державна адміністрація), що не відповідає переліченим вимогам під якими Замовник розуміє виконання аналогічного договору. А також Договір щодо надання послуг з комплексного юридичного супроводу проекту ДПП у формі співпраці Тернопільської обласної комунальної клінічної психоневрологічної лікарні з ТзОВ «МЕВІЗ-ПЛЮС» (код ЄДРПОУ 42753859) у сфері організації забезпечення медичних діагностичних послуг на сучасному комп’ютерному томографі та МРТ, підписаний із ТзОВ «МЕВІЗ-ПЛЮС» (код ЄДРПОУ 42753859) (тобто – приватним партнером), що має зауваження щодо не повного виконання умов документації у частині розуміння аналогічного договору, а саме згідно умов поданого договору не випливає, що одним із його результатів є офіційне подання пропозиції для розгляду органами державної влади чи місцевого самоврядування, учасник повинен виправити дані невідповідності шляхом: Щодо Договору по проекту «Розвиток сільського підприємництва та інфраструктури агротyристичного кластера «ГорбоГори»», підписаний із Обласним фондом підтримки індивідуального житлового будівництва на селі (державна організація/установа; засновник – Львівська обласна державна адміністрація) - учаснику потрібно підтвердити дотримання умов щодо аналогічного договору, вказавши якій саме умові тендерної документації він відповідає та надати підтвердження його відповідності. Щодо Договору щодо надання послуг з комплексного юридичного супроводу проекту ДПП у формі співпраці Тернопільської обласної комунальної клінічної психоневрологічної лікарні з ТзОВ «МЕВІЗ-ПЛЮС» (код ЄДРПОУ 42753859) у сфері організації забезпечення медичних діагностичних послуг на сучасному комп’ютерному томографі та МРТ, підписаний із ТзОВ «МЕВІЗ-ПЛЮС» (код ЄДРПОУ 42753859) (тобто – приватним партнером) – учаснику потрібно підтвердити дотримання умови щодо аналогічного договору про факт офіційного подання пропозиції про здійснення ДПП для розгляду органами державної влади чи місцевого самоврядування, в ході надання консультаційних послуг з підготовки пропозицій для компаній, які виступають приватними партнерами в проектах ДПП. Або на виконання п.2. частини 1 додатку №1 тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції надати оновлену довідку за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції, що містить інформацію про виконання щонайменше одного аналогічного договору, з інформацією про найменування та місцезнаходження замовника (-ів); предмет договору (-ів); контактну інформацію замовника (-ів); номер та дату укладення договору (-ів); строк виконання зобов’язань за договором (-ами). На підтвердження інформації вказаної у довідці учасник повинен подати скан-копію (-ї) аналогічного (-их) договору (-ів) про надання консультаційних послуг при реалізації проектів державно-приватного партнерства в Україні або в інших країнах світу, інформація по якому (-их) відображена в Довідці. У разі неможливості надання повної(-их) копії(-й) договору(-ів), зазначених у довідці, зокрема через вимоги конфіденційності, копія(-ї) такого(-их) договору(-ів) надається(-ються) в обсязі, який дає можливість визначити щонайменше предмет договору та обсяг консультаційних послуг, які надавались за договором(-ами); та скан-копію (-ї) листа (-ів) - відгуку (-ів) від замовника (-ів) за наданим (-и) аналогічним (-и) договором (-ами), у якому (-их) обов’язково має бути зазначено реквізити договору (номер та дата укладання), інформація про часткове та/або повне виконання аналогічного договору, а також про якiсть наданих послуг та дотримання термінів виконання. Звертаємо увагу, що під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти договір (договірні зобов’язання по якому виконані частково та/або повністю): - з надання консультаційних послуг з підготовки та/або супроводу проектів державно-приватного партнерства, для органів державної влади або місцевого самоврядування або консультаційних послуг з підготовки Пропозицій про здійснення ДПП для компаній, які виступають приватними партнерами в проектах ДПП (за умови офіційного подання таких Пропозицій для розгляду органами державної влади чи місцевого самоврядування) та/або - з розробки техніко-економічного обґрунтування (або його частин) щонайменше одного проекту державно-приватного партнерства та/або - з розробки конкурсної документації для проведення конкурсу у рамках щонайменше одного проекту державно-приватного партнерства та/або - з надання послуг радника з підготовки до приватизації та продажу об’єктів державної власності на підставі договору, укладеного після набрання чинності постанови КМУ від 10 травня 2018 р. № 392 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 30 листопада 2016 р. № 878», з Фондом державного майна України (регіональним відділенням), відповідно до Порядку залучення радників у процесі приватизації об’єктів державної власності (Постанова Кабінету Міністрів України №878 від 30 листопада 2016 р. із змінами)
Створено
16.07.2021 15:31
Надати до
17.07.2021 15:31
Угоди
UA-2021-04-23-000172-b-c2
Підписаний і діє
Номер
08/2021
333 333 грн.
333 333 грн.
Без ПДВ
Підписано
06.08.2021
по
31.12.2022
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (послуга)
«Послуги юридичного радника для підготовки проекту державно-приватного партнерства «Будівництво підземного багаторівневого майданчика для паркування на пл. Є. Петрушевича» у м. Львові» (ДК 021:2015: 79110000-8 Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва)
Номенклатура
«Послуги юридичного радника для підготовки проекту державно-приватного партнерства «Будівництво підземного багаторівневого майданчика для паркування на пл. Є. Петрушевича» у м. Львові» (ДК 021:2015: 79110000-8 Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
06.08.2021 12:08
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
375 000 грн.
Період подання пропозицій
до 25.05.2021 11:00
Замовник:
Департамент економічного розвитку Львівської міської ради
Контактний телефон:
380322546031
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
375 000 грн.
Період подання пропозицій
до 25.05.2021 11:00
Замовник:
Департамент економічного розвитку Львівської міської ради
Контактний телефон:
380322546031
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності