Перелік скарг порожній. Якщо Ви бажаєте подати скаргу
Увійти
або
Підписатися.
Перелік питань порожній. Якщо Ви бажаєте подати питання
Увійти
або
Підписатися.
На даному тендері відміни не були знайдені.
Друкарські та супутні послуги (послуги з персоналізації банківських платіжних карток «Електронне пенсійне посвідчення»)
Тендер:
UA-2021-04-14-003606-c
Тип:
вимога
На кваліфікацію:
UA-2021-04-14-003606-c.b1
Дата:
01.06.2021 19:03
Стан:
Відмовлено в задоволенні
С К А Р Г А Замовнику АТ «Ощадбанк»
Замовником закупівлі «Друкарські та супутні послуги (послуги з персоналізації банківських платіжних карток «Електронне пенсійне посвідчення»), код ДК 021:2015 – 79800000-2» (унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі: електронні торги (відкриті торги з використанням електронних засобів), присвоєний електронною системою закупівель UA-2021-04-14-003606-c), прийнято рішення щодо укладення договору за результатами закупівлі із ТОВ «Підприємство «Пластик Карта», оформлене Повідомленням про намір укласти договір про закупівлю UA-2021-04-14-003606-c.
Уважно вивчивши вимоги тендерної документації Замовника та документи, надані у складі пропозиції ТОВ «Підприємство «Пластик Карта», ТОВ «Поллі-Сервіс» вважає неправомірним рішення Замовника щодо визнання ТОВ «Підприємство «Пластик Карта» переможцем процедури закупівлі, а процедуру закупівлі такою, що проведена з порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси учасника
1. Підпунктом 13.3 тендерної документації Замовником встановлена наступна вимога щодо кваліфікаційних критеріїв та вимоги до учасників:
«Учасники у складі пропозиції повинні завантажити документи 1 (одним) файлом у сканованому форматі PDF які підтвердять кваліфікаційні дані, а саме:
…13.3. довідку у довільній формі про фактичне виконання учасником договорів надання послуг з персоналізації банківських платіжних карток (із зазначенням предмету, номеру та дати договору, контактних осіб від контрагентів, та їх телефонів) (підтвердити копіями договорів з усіма додатками, змінами та доповненнями у кількості не менше 2-х );».
У складі своєї пропозиції ТОВ «Підприємство «Пластик Карта» надало Довідку від 21.04.2021 р. № 224, яка не містить відомостей про предмет зазначених у довідці договорів, та в якій відсутня інформація про контактних осіб від контрагентів, та їх телефонів.
2. Підпунктами 13.5 - 13.7 тендерної документації Замовником встановлена наступна вимога щодо кваліфікаційних критеріїв та вимоги до учасників:
«Учасники у складі пропозиції повинні завантажити документи 1 (одним) файлом у сканованому форматі PDF які підтвердять кваліфікаційні дані, а саме:
…13.5. баланс станом на 31 грудня 2020 року;
13.6. звіт про фінансові результати за 2020 рік;
13.7. звіт про рух грошових коштів за останній звітний період (звіт про рух грошових коштів учасником не подається у разі, якщо учасник процедури закупівлі надає лист з посиланням на норми відповідних законодавчих актів України про те, що його фінансова звітність не містить звіту про рух грошових коштів);»
Крім того, другим абзацом пункту 21 «Інша інформація» тендерної документації Замовником встановлена наступна вимога:
«У випадках, коли в документації наявна вимога замовника про надання копії документа - це означає, що має бути надана копія, посвідчена підписом уповноваженої особи учасника (фізичної особи, в тому числі фізичної особи – підприємця) та відбитком печатки учасника. У всіх інших випадках замовник вимагає надання оригіналу чи нотаріально засвідченої копії відповідного документа.»
У складі своєї пропозиції ТОВ «Підприємство «Пластик Карта» надало посвідчені уповноваженою особою учасника копії балансу, звіту про фінансові результати та звіту про рух грошових коштів, а не їх оригінали чи нотаріально засвідчені копії.
3. Пунктом 13 «Кваліфікаційні критерії та вимоги до учасників» Замовником встановлена наступна вимога до учасників:
«Учасники процедури закупівлі за результатами аукціону повинні завантажити протягом 2-х (двох) робочих днів наступні документи (у сканованому форматі PDF), а саме:
- цінову пропозицію за результатами аукціону (Додаток №1 цієї документації).»
У складі пропозиції, поданої ТОВ «Підприємство «Пластик Карта», зазначений документ відсутній.
Вимоги суб'єкта оскарження та їх обґрунтування
На підставі вищенаведеного, керуючись ст.ст. 3, 5, 32 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушення процедури закупівлі, а саме в частині прийняття рішення про укладання договору за результатами закупівлі із ТОВ «Підприємство «Пластик Карта».
3. Скасувати рішення про укладання договору за результатами закупівлі із ТОВ «Підприємство «Пластик Карта».
4. Відмінити тендер у зв‘язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Документи та матеріали в електронній формі (у тому числі у вигляді pdf формату файлу), що підтверджують порушення процедури закупівлі або неправомірність рішень, дій або бездіяльності Замовника, додаються.
Автор:
32912338, ТОВ "ПОЛЛІ-СЕРВІС"
02088, Україна, м. Київ, м. Київ, ВУЛИЦЯ ЄВГЕНІЯ ХАРЧЕНКА, будинок 64