Про внесення змін до тендерної документації та процедури проведення закупівлі
Вимога
про внесення змін до тендерної документації
та процедури проведення закупівлі
1. Згідно з оголошеною 13.04.2021 р. закупівлею Платіжних карток (заготівок (бланків) банківських платіжних карток «Електронне пенсійне посвідчення») (код ДК 021:2015 – 30163000-9) на сайті розміщено документацію, якою передбачене проведення закупівлі за процедурою - електронні торги (відкриті торги з використанням електронних засобів).
В той же час оголошення від 13.04.2021 р. містить посилання на проведення закупівлі за процедурою «спрощені/допорогові закупівлі».
Вважаємо, що такі розбіжності в зазначенні процедури закупівлі роблять неможливим потенційним учасникам закупівлі кваліфікованої підготовки своєї тендерної пропозиції.
Враховуючи, що оскільки процедура «спрощені/допорогові закупівлі» обмежує права потенційних учасників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на захист у встановленому цим Законом порядку, вимагаємо проведення закупівлі за процедурою, передбаченою документацією на закупівлю, а саме електронні торги (відкриті торги з використанням електронних засобів).
2. Документація на закупівлю при визначенні предмету закупівлі не відповідає вимогам чинного законодавства.
Так, пунктом 13.23 документації встановлений обов‘язок надання учасником закупівлі копії позитивного експертного висновку в сфері технічного захисту інформації (ТЗІ) на заготівки (бланки) банківських платіжних карток (чіп-модуль, операційну систему, додаток «Кваліфікований електронний цифровий підпис» та додаток «Електронне пенсійне посвідчення»), дійсного на дату проведення аукціону.
В той же час, Порядок емісії платіжних карток, які одночасно є пенсійним посвідченням, затверджений постановою правління Пенсійного фонду України від 08 квітня 2016 року N 7-1, передбачає, що:
- персоналізатор електронних пенсійних посвідчень - юридична особа, обрана банком за результатами конкурсних торгів, з якою в установленому порядку укладено договір про персоналізацію електронного пенсійного посвідчення;
- персоналізація - нанесення графічної інформації і запис електронної інформації про власника електронного пенсійного посвідчення (включаючи запис додатків, даних власника щодо його пенсійного забезпечення, ключів КЕП), а також банківського платіжного додатка.
Виходячи з вищенаведеного, вважаємо, що запис всіх необхідних додатків повинен здійснюватися безпосередньо в процесі персоналізації, тому висування вимог до учасників закупівлі «Платіжних карток (заготівок (бланків) банківських платіжних карток «Електронне пенсійне посвідчення») (код ДК 021:2015 – 30163000-9)» про запис електронної інформації про власника електронного пенсійного посвідчення є неправомірним, а предмет закупівлі не повинен включати ніяких додатків.
Правомірність нашої вимоги також підтверджується оголошенням про проведення Ощадбанком закупівлі послуг з персоналізації (оголошення від 14 квітня 2021 р., ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-14-003606-c).
Таким чином, вимагаємо внесення відповідних змін до документації.
3. Інформація про предмет закупівлі містить посилання на строк поставки товарів до 31.12.2022 р.
Вважаємо, що визначення періоду поставки, який перевищує календарний рік, є порушенням вимог бюджетного кодексу України в частині можливості прицняття зобов‘язань в межах бюджетного фінансування, передбаченого Законом України на відповідний бюджетний рік.
Тому вимагаємо внести зміни до документації, встановивши кінцевий строк поставки товарів 31.12.2021 р.
Автор:
32912338, ТОВ Поллі-Сервіс
02088, Україна, м. Київ, Київ, вул. Евгенія Харченка, 64