Показати схожі тендери

Закупівля Мінітрактор Solis 26 (24 к.с.) від ДП Тульчинське лісомисливське господарство.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2021-04-09-004043-b
План UA-P-2021-04-09-005365-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 20.05.2021 17:03
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 27.04.2021 15:13
Закінчення аукціону 27.04.2021 15:40
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
235 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 175 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 09.04.2021 22:25 до 26.04.2021 19:00
Завершено
Період уточнень
з 09.04.2021 22:25
до 16.04.2021 00:00
Завершено
Період оскарження
з 09.04.2021 22:25
до 22.04.2021 00:00
Завершено
Період аукціону
з 27.04.2021 15:13
до 27.04.2021 15:40
Завершено
Період кваліфікації
з 27.04.2021 15:40
до 07.05.2021 16:40
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 07.05.2021 10:07
до 18.05.2021 00:00
Завершено
Підписання договору
з 07.05.2021 16:40
до 20.05.2021 17:03
Період уточнень
з 09.04.2021 22:25 до 16.04.2021 00:00
Період оскарження
з 09.04.2021 22:25 до 22.04.2021 00:00
Період аукціону
з 27.04.2021 15:13 до 27.04.2021 15:40
Період кваліфікації
з 27.04.2021 15:40 до 07.05.2021 16:40
Період кваліфікації
з 27.04.2021 15:40 до 07.05.2021 16:40
Основні параметри
Мінітрактор Solis 26 (24 к.с.)
Новий мінітрактор Solis 26 потужністю 24 к.с., відкритий (без кабіни водія)
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Мінітрактор Solis 26 (24 к.с.)
Код ДК 021:2015
16700000-2 - Трактори
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
23600, Україна, Вінницька область, м. Тульчин, вул. Відродження, буд. 36
Дата постачання по
31.05.2021 22:30
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 5 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
-
12.04.2021 15:43
-
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Білаш Роман Вікторович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380676627247
Замовник
ЄДРПОУ
00991479
Назва (англійською мовою)
GovE Tulchynske LMG
Повна назва
ДП Тульчинське лісомисливське господарство
Повна назва (англійською мовою)
GovE Tulchynske LMG
Поштовий індекс
23600
Країна
Україна
Область або регіон
Вінницька область
Населений пункт
Тульчин
Адреса
Відродження 36
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "МІНІ-АГРО-ТЕХ"
Пропозиція:
231 500 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОТОН"
Пропозиція:
231 450 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Техноторг"
Пропозиція:
179 200 грн.
Відповіді на критерії
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 07.05.2021 10:07 по 18.05.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації, а саме технічні характеристики запропонованого товару не відповідають технічним вимогам предмету закупівлі визначеним в умовах тендерної документації
Документи кваліфікації
07.05.2021 10:07
-
Повідомлення про рішення
27.04.2021 15:40
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Період вимог/скарг з 07.05.2021 16:40 по 18.05.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
07.05.2021 16:40
-
Повідомлення про рішення
07.05.2021 10:08
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2021-04-09-004043-b-c1
Підписаний і діє
Номер
18
231 450 грн.
192 875 грн.
З ПДВ
Підписано
20.05.2021
Строк дії договору з
20.05.2021
по
31.12.2021
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (штуки)
Мінітрактор Solis 26 (24 к.с.)
Номенклатура
Мінітрактор Solis 26 (24 к.с.)
Кількість
1
Одиниця виміру
шт
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
20.05.2021 17:02
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2022-08-23-000023
Дата створення проекту
23.08.2022 11:53
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
23.08.2022 16:16
Дата публікації висновку про результати
12.09.2022 16:43
Дата завершення усунення порушень
27.09.2022 00:00
Дата завершення моніторингу
14.09.2022 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 43) 266-13-92
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 23.08.2022 №41-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 23.08.2022 №41-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 11. UA-2021-04-09-004043-b, 09.04.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
23.08.2022 00:00
Документи рішення
23.08.2022 16:16
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 12 вересня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Державного підприємства «Тульчинське лісомисливське господарство» (далі - Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету (протокол від 09 квітня 2021 року №6), тендерні пропозиції ТОВ «Техноторг» та ПП «ПРОТОН», протокол від 07 травня 2021 року №9, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, договір від 20 травня 2021 року №18 (далі – Договір №18), звіт про результати проведення процедури закупівлі, звіт про виконання договору про закупівлю та пояснення від 31 серпня 2022 року та 08 вересня 2022 року, отримані від Замовника через електронну систему закупівель. Пунктом 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами від 16 грудня 2020 року №1266) (далі – Постанова №710) зобов’язано головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Проте, з урахуванням наданого під час моніторингу пояснення на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, Замовником (як суб’єктом господарювання державного сектору економіки) не забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі на власному вебсайті, чим порушено вимоги п.4-1 Постанови №710. Поряд з цим, установлено, що тендерна документація складена не у відповідності до вимог Закону, а саме, у п.5 розділу 3. «Підготовка тендерних пропозицій» тендерної документації зазначено, що тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, чим не дотримано вимог п.11 частини другої статті 22 Закону, яким визначено, що в тендерній документації зазначаються відомості про строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Відповідно до п.1 та п.12 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема: оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, тендерну документацію та проект договору про закупівлю - не пізніше ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині третій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж; звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання. При цьому, за результатами моніторингу встановлено, що Замовник оприлюднив тендерну документацію, в електронній системі закупівель 12 квітня 2021 року, з порушенням вимог, визначених п.1 частини першої статті 10 Закону, тобто пізніше ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій (кінцевий строк подання тендерних пропозицій 26 квітня 2021 року). Крім того, установлено, що умовами Договору №18, визначено строк його дії до 31 грудня 2021 року, але в будь-якому разі до повного виконання сторонами своїх зобов’язань. Відповідно до пояснень Замовника, наданих на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, фінансові зобов’язання за Договором №18 виконано в повному обсязі. Однак, Замовник не оприлюднив звіт про виконання договору про закупівлю в електронній системі закупівель у строк, визначений п.12 частини першої статті 10 Закону, а оприлюднив 31 серпня 2022 року (в ході моніторингу).
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю установлено порушення вимог п.4-1 Постанови №710. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення п.11 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог п.1 та п.12 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
12.09.2022 00:00
Дата публікації
12.09.2022 16:43
Документи висновку
12.09.2022 16:43
-
Повідомлення
Запит
Запит на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі мінітрактора Solis 26 (24 к.с.) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-04-09-004043-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань: 1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі. 2. З яких підстав для закупівлі мінітрактора Solis 26 (24 к.с.) обрано код предмета закупівлі за ДК 021:2015:16700000-2 - «Трактори», тобто за 3 цифрою коду національного класифікатора України «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року №1749? 3. З яких підстав у тендерній документації, затвердженої рішенням тендерного комітету (протокол від 09 квітня 2021 року б/н) встановлено, що тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, а не з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (п.5 розділ 3. «Підготовка тендерних пропозицій» тендерної документації)? 4. Чи виконано умови договору від 20 травня 2021 року №18, укладеного із ПП «Протон» (надайте відповідні документальні підтвердження щодо виконання договору (платіжні доручення, видаткові накладні, акти приймання-передачі товару тощо)? 5. З яких підстав не оприлюднено звіт про виконання договору, тоді як за умовами договору від 20 травня 2021 року №18 строк його дії до 31 грудня 2021 року (п.11.1 розділ 11. Строк дії договору»)? Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
26.08.2022 13:57
Орган перевірки
01.09.2022 00:00
Відповідь
Пояснення на запит з моніторингу
На запит, що проводиться у межах фінансового моніторингу закупівлі мінітрактора Solis 26 (24 к.с.) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-04-09-004043-b), ДП «Тульчинське ЛМГ» повідомляє наступне: 1. Державне підприємство «Тульчинське лісомисливське господарство» засноване на державній власності, створене відповідно до наказу Міністерства лісового господарства України 19.04.1996 року №41 «Про реорганізацію Тульчинського держлісгоспу і державного мисливського господарства «Шпиківське» та належить до сфери управління Державного агентства лісових ресурсів України, яке є органом управління майном підприємства. Діяльність підприємства координується Вінницьким обласним управлінням лісового та мисливського господарства. Придбання основних засобів виробництва здійснюється лише після відповідного погодження органу управління майном, яким являється Державне агентство лісових ресурсів України. Відтак, закупівлю мінітрактора, а саме Solis 26 (24 к.с.), було оголошено та проведено після отримання погодження з Державного агентства лісових ресурсів України, яке, в свою чергу, було погоджено у Вінницькому обласному управлінню лісового та мисливського господарства. Публікацію обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості на сайті ДП «Тульчинське ЛМГ» на момент публікації проведено не було, так як на момент публікації оголошення про проведення закупівлі сайт підприємства перебував в розробці. Станом на сьогодні сайт введено в роботу за адресою https://tulchynlis.com.ua/golovna.html однак повністю роботи по його створенню ще не завершено. За прогнозами розробників протягом найближчих декількох днів на сайті буде створено розділ «Публічні закупівлі» в якому будуть відображені обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості, зокрема і по закупівлі мінітрактора Solis 26 (24 к.с.). 2. Предметом даної публічної закупівлі підприємства є мінітрактор Solis 26 (24 к.с.). Основними вимогами до предмету закупівлі визначалось те, що він має бути абсолютно новим та повністю укомплектованим. З метою чіткого формулювання назви (визначення) предмета закупівлі та залученні найбільшого числа учасників процедури закупівлі при визначенні коду предмета закупівлі за ДК 021:2015 було визначено саме код 16700000-2 - «Трактори» в розділі «Сільськогосподарська техніка». На визначення коду предмета закупівлю вплинуло і те, що як і в даній групі класифікатора, так і в інших групах класифікатора відсутній подальший поділ на класи, згідно якого можна було чітко визначити предмет закупівлі, який би задовольнив вимоги Замовника до нього (в класифікаторі наявний код предмету закупівлі 16720000-8 «Трактори, що були у використанні», що не задовольняє вимоги Замовника до предмету закупівлі, не розкриває суть предмету закупівлі оскільки закупівля проводилась саме нового трактора). Застосування іншого коду предмета закупівлі не надало б можливості повністю розкрити назву предмета закупівлі в системі Prozorro. Таким чином, ДП «Тульчинське ЛМГ», проводячи процедуру публічної закупівлі за номером UA-2021-04-09-004043-b, дотрималось вимог Закону України «Про публічні закупівлі», а зазначення коду предмету закупівлі жодним чином не вплинуло на суть та результати її проведення. 3. У пункті 5 розділу 3. «Підготовка тендерних пропозицій» тендерної документації допущено технічну помилку, зазначивши що «Тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій», той час як вірним слід було б вважати формулювання «Тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій» Дане формулювання не відповідає діючій редакції Закону України «Про публічні закупівлі», однак використовувалось у попередніх редакціях даного Закону. За результатами проведеної процедури закупівлі допущена технічна помилка, що не вплинуло на процедуру проведення торгів, мету її проведення та кінцевий результат. Дане зауваження враховано тож в подальшому зобов’язуємось не допускати подібних помилок. 4. Умови договору від 20 травня 2021 року №18, укладеного за результатами публічної закупівлі із ПП «Протон» на постачання мінітрактора Solis 26 (24 к.с.) виконано в повному обсязі. Постачання товару проведено 03 червня 2021 року, оплату проведено 08 червня 2021 року. Видаткова накладна, акт прийому – передачі та платіжне доручення – додаються. 5. У відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» по ДП «Тульчинське ЛМГ» був виданий Наказ №211 від 01 серпня 2016 року, згідно якого на підприємстві був створений тендерний комітет у кількості 5 чоловік. Пунктом 4 розділу Х Прикінцеві та перехідні положення Закону передбачено, що тендерний комітет для організації та проведення закупівель може бути утворений до 1 січня 2022 року. На підставі вищезазначеного пункту тендерний комітет на підприємстві було ліквідовано відповідно до Наказу по ДП «Тульчинське ЛМГ» №248 від 31.12.2021 року. Згідно Наказу по ДП «Тульчинське ЛМГ» №12 від 10.01.2022 року призначено уповноважену особу з питань публічних закупівель, яка зокрема повинна мати відповідний сертифікат, отриманий в системі «Prozorro», та прийняти всі справи тендерного комітету. Відтак, враховуючи факт ліквідації тендерного комітету та визначення уповноваженої особи, приймання – передачі справ тендерного комітету, не було оприлюднено звіт про виконання договору по даній закупівлі. В процесі проведення моніторингу звіт про виконання договору опубліковано, порушення усунено.
Рішеня
31.08.2022 12:33
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Запит на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі мінітрактора Solis 26 (24 к.с.) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-04-09-004043-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання: З яких підстав тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету (протокол від 09 квітня 2021 року №6) оприлюднена в електронній системі закупівель Prozorro з недотриманням вимог п.1 частини першої статті 10 Закону? Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
05.09.2022 14:11
Орган перевірки
09.09.2022 00:00
Відповідь
Пояснення на запит з моніторингу
На запит, що проводиться у межах фінансового моніторнигу закупівлі мінітрактора Solis 26 (24 к.с.) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-04-09-004043-b), ДП «Тульчинське ЛМГ» повідомляє наступне: Публікацію оголошення та тендерної документації про закупівлю мінітрактора Solis 26 (24 к.с.) в електронній системі публічних закупівель було проведено 09.04.2021 року в кінці робочого тижня. На наступний робочий день, 12.04.2021 року було проведено перевірку опублікування оголошення та тендерної документації, в ході якої виявлено технічну помилку, а саме, до оголошення завантажено документ не у відповідності присвоєного типу документа. Відразу по виявленню технічної помилки, її було виправлено шляхом підвантаження та присвоєнням вірного типу документа. Положеннями пункту 1 частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, тендерну документацію та проект договору про закупівлю Замовник самостійно та безоплатно оприлюднює в електронній системі закупівель через авторизовані електронні майданчики не пізніше ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Враховуючи, що виправлення допущеної технічної помилки було проведено 12.04.2021 року, то кінцевий строк подання тендерних пропозицій було залишено без змін, а саме, 26.04.2021 року до 19:00 години, що складає 15 днів з дня опублікування оголошення. За результатами проведеної процедури закупівлі було укладено договір на постачання товару, здійснено його постачання та проведена оплата за поставлений товар, відсутні скарги та зауваження зі сторони учасників. Допущена технічна помилка не вплинула на процедуру проведення закупівлі, мету її проведення та кінцевий результат.
Рішеня
08.09.2022 11:33
Замовник
Документи повідомлення
08.09.2022 11:35
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
235 000 грн.
Період подання пропозицій
до 26.04.2021 19:00
Замовник:
ДП Тульчинське лісомисливське господарство
Контактний телефон:
+380676627247
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
235 000 грн.
Період подання пропозицій
до 26.04.2021 19:00
Замовник:
ДП Тульчинське лісомисливське господарство
Контактний телефон:
+380676627247
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності