Закупівля ДК 021:2015: 66510000-8 Страхові послуги (Послуги добровільного страхування здоров’я на випадок хвороби: інфікування вірусом COVID-19) від Державний вищий навчальний заклад "Ужгородський національний університет".
Цей запис було додано до архіву, інформація по договору доступна до редагування
Подання пропозицій
(
Завершено
)
з 09.04.2021 11:18до 03.06.2021 17:00
Завершено
Період уточнень
з 09.04.2021 11:18
до 24.05.2021 00:00
Завершено
Період оскарження
з 09.04.2021 11:18
до 30.05.2021 00:00
Завершено
Період аукціону
з 04.06.2021 15:58
до 04.06.2021 16:26
Завершено
Період кваліфікації
з 04.06.2021 16:26
до 05.07.2021 22:57
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 11.06.2021 15:02
до 16.07.2021 00:00
Завершено
Підписання договору
з 05.07.2021 22:57
до 22.07.2021 11:53
Період уточнень
з
09.04.2021 11:18
до
24.05.2021 00:00
Період оскарження
з
09.04.2021 11:18
до
30.05.2021 00:00
Період аукціону
з
04.06.2021 15:58
до
04.06.2021 16:26
Період кваліфікації
з
04.06.2021 16:26
до
05.07.2021 22:57
Період кваліфікації
з
04.06.2021 16:26
до
05.07.2021 22:57
Основні параметри
Позиції
Умова оплати
Критерії
Контакти
Пропозиції
Кваліфікація
Договір
Основні параметри
ДК 021:2015: 66510000-8 Страхові послуги (Послуги добровільного страхування здоров’я на випадок хвороби: інфікування вірусом COVID-19)
послуги
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги добровільного страхування здоров’я на випадок хвороби: інфікування вірусом COVID-19
Код ДК 021:2015
66510000-8 -
Страхові послуги
Кількість
1 640
Одиниця виміру
Людей
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
17.05.2022 00:00
Умова оплати
Підписання договору
Тип оплати:
Пiсляплата
Період:
10
банківські
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Страховий платіж за Договором підлягає сплаті одноразово - при укладенні Договору. Страховий платіж сплачується Страхувальником впродовж 10 банківських днів з дати укладання Договору.
Учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону, Учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства
Зміст
При детальному аналізі тендерної документації - ПрАТ СК "ІНТЕРЕКСПРЕС", Код ЄДРПОУ: 33097568,Україна, Київська область, м. Київ, ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРСЬКА, будинок 69, 01033 виявлено наступне:
• Тендерною документацію: «Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п.1.1 передбачає: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та завантажуються файли з: - реєстром документів, наданих учасником у складі тендерної пропозиції.
Проте, з боку, ПрАТ СК "ІНТЕРЕКСПРЕС", Код ЄДРПОУ: 33097568 такого документу не було подано, що не відповідає вимогам ТД у цій частині.
Учасник процедури закупівлі не відповідає, встановленим абзацом першим частиною третьою статті 22 Закону, вимогам до учасника відповідно до законодавства.
• Тендерною документацію: «Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ч. 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону та вимоги, установлені статтею 17 Закону»:
Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме :
2) Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) і працівників відповідної кваліфікації (інформація надається у формі довідки довільної форми з відповідними підтверджуючими документами):
? відповідність знань керівника та головного бухгалтера учасника професійним вимогам за програмою підвищення кваліфікації керівників (головних бухгалтерів) страхових компаній;
? наявність в штаті страховика не менше 2-х осіб з вищою медичною освітою, що залучені до виконання договору, що є предметом закупівлі.
? досвід учасника про врегулюванню страхових випадків за останні 3 роки, страхове відшкодування по яким становило суму не меншу 1 000 000,00 грн.;
? укладення протягом трьох останніх років не менше 3 аналогічних договорів; під аналогічним договором слід розуміти договір про надання послуг з добровільного медичного страхування та/або страхування на випадок хвороби для не менше ніж 1000 співробітників підприємства/ організації із яким/якою укладено такий договір, зі строком дії не менше 1 року.
Учасником ПрАТ СК "ІНТЕРЕКСПРЕС" у складі документації надано Довідку за вих. №729/1 від 02 червня 2021 р., щодо наявності в штаті страховика працівників, які мають медичну, фармацевтичну, економічну освіту. При цьому, Учасником у наданій довідці не зазначена кількість таких працівників.
• Також, у складі документації тендерної пропозиції ПрАТ СК «ІнтерЕкспрес» надано довідку за вих. №729/2 від 02 червня 2021 р. з інформацією про працівників/фахівців, які будуть працювати безпосередньо із Замовником після укладання договору про закупівлю та накази про прийняття на роботу даних співробітників. При цьому, у складі документації тендерної пропозиції Учасником не надана інформація, щодо кількості в штаті страховика співробітників з вищою медичною освітою та не надано відповідних підтверджуючих документів, щодо наявності вищої медичної освіти у таких працівників, що не відповідає вимогам ТД у цій частині.
Учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям,
установленим статтею 16 Закону.
• Учасником ПрАТ СК «ІнтерЕкспрес» у складі документації ТП надано Довідку за вих. №729/8 від 02 червня 2021 р., щодо наявності позитивного досвіду по врегулюванню страхових випадків за останні 3 роки, страхове відшкодування по яким становило суму не меншу 1 000 000 грн. Проте, у складі документації тендерної пропозиції Учасником не надано відповідних підтверджуючих документів, щодо, наявності досвіду учасника по врегулюванню страхових випадків за останні 3 роки, страхове відшкодування по яким становило суму не меншу 1 000 000 грн. що свідчить про те, що учасник не відповідає вимогам ТД у цій частині.
Учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону.
• Учасником ПрАТ СК «ІнтерЕкспрес» у складі документації ТП надані довідки про виконання аналогічних договорів від 02 червня 2021 р за вих. № 729/4 та 729/4/1. При цьому, у складі документації тендерної пропозиції Учасником не надано відповідних підтверджуючих документів, щодо, укладення протягом трьох останніх років не менше 3 аналогічних договорів, що не відповідає вимогам ТД у цій частині.
Учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону.
З вищенаведеного слідує, що ПрАТ СК "ІНТЕРЕКСПРЕС", Код ЄДРПОУ: 33097568,Україна, Київська область, м. Київ, ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРСЬКА, будинок 69, 01033 не виконано вказані вимоги Замовника, які передбачені в Тендерній документації.
Учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону, Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
ДК 021:2015: 66510000-8 Страхові послуги (Послуги добровільного страхування здоров’я на випадок хвороби: інфікування вірусом COVID-19)
Тендер:
UA-2021-04-09-002468-a
Кваліфікований електронний підпис відсутній.
Тип:
скарга
За тендером
UA-2021-04-09-002468-a.c1
Дата:
21.04.2021 15:51
Стан:
Порушення усунуто
порушення прав, законних інтересів та принципу недискримінації учасників
СКАРГА
відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»
Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати
Приватне акціонерне товариство «Страхова компанія «ІнтерЕкспрес» (далі – ПрАТ СК «ІнтерЕкспрес» або Суб’єкт оскарження) має намір взяти участь у Процедурі закупівлі, оголошеній Державним вищим навчальним закладом «Ужгородський національний університет» (далі – Замовник). Предметом закупівлі є Послуги добровільного страхування здоров’я на випадок хвороби: інфікування вірусом COVID-19 (ДК 021:2015:66510000-8). Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-04-09-002468-а розміщено на вебпорталі Уповноваженого органу за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-04-09-002468-а.
Ознайомившись зі змістом Тендерної документації, затвердженою рішенням тендерного комітету ДВНЗ «УжНУ» протокол від 08.04.2021р. № 22 (далі – Тендерна документація), вбачаємо, що Замовник встановив умови, які суперечать законодавству України у сфері публічних закупівель, а також порушують права та законні інтереси ПрАТ СК «ІнтерЕкспрес», а саме:
1. Підпунктом 1 пункту 5.1. Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовник вимагає від учасника закупівлі подання документально підтвердженої інформації про наявність власного медичного асистансу з багатоканальною телефонною лінією, що працює в цілодобовому режимі без вихідних.
Вважаємо, що вищезазначена вимога Замовника суперечить частині третій статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), якою встановлено: якщо для закупівлі послуг замовник встановлює такий кваліфікаційний критерій як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Отже, Суб’єкт оскарження вважає дискримінаційною вимогу Замовника про наявність в учасника закупівлі саме власного медичного асистансу, оскільки ПрАТ СК «ІнтерЕкспрес» на підтвердження відповідності вказаному кваліфікаційному критерію має право надати чинний договір доручення із асистанською компанією, яка від імені та за рахунок ПрАТ СК «ІнтерЕкспрес» надає застрахованим особам відповідні послуги медичного асистансу з багатоканальною телефонною лінією, що працює в цілодобовому режимі без вихідних.
Наявність зазначеного кваліфікаційного критерію, без наявності альтернативних можливостей надати учасником закупівлі відповідного договору із співвиконавцем, призводить до дискримінації учасників закупівлі та передбачуване відхилення Замовником пропозиції Суб’єкта оскарження з причин невідповідності умовам Тендерної документації.
2. Підпунктом 1 пункту 5.1. Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовник вимагає від учасника закупівлі подання документально підтвердженої інформації про наявність у нього представництва в м. Ужгород.
Вважаємо вказану вимогу Замовника дискримінаційною, оскільки обов’язкова наявність у страховика відокремлених підрозділів (філій та представництв) для здійснення ним страхової діяльності на території України – не передбачена законодавством України.
Наголошуємо, що наявність чи відсутність у учасника закупівлі зареєстрованого представництва в м. Ужгород жодним чином не впливає на якість надання ним послуг із добровільного страхування на випадок хвороби, оскільки представництво згідно із вимогами законодавства не має права здійснювати діяльність із страхування. Відповідно з нормою частини другої статті 95 Цивільного кодексу України представництвом є відокремлений підрозділ юридичної особи, що розташований поза її місцезнаходженням та здійснює представництво і захист такої юридичної особи.
Крім того, для обов’язкової наявності представництва в місті Ужгород для надання послуг з добровільного страхування на випадок хвороби немає жодних обґрунтувань та встановлених вимог уповноваженого органу, що здійснює регулювання та нагляд страхової діяльності. Страхові випадки на всій території України супроводжуються цілодобовою асистанською службою (з наявним безкоштовним телефонним зв’язком), а страхові виплати здійснюються страховиком на підставі надісланих заяв застрахованих осіб та медичних документів, що встановлюють факт хвороби, шляхом перерахування грошових коштів страхової виплати за вказаними у заяві банківськими реквізитами, або для отримання в касі банківської установи за вибором отримувачів коштів.
Тому вважаємо вимогу Замовника про обов’язкову наявність у учасника закупівлі представництва в м. Ужгород незаконною та необґрунтованою, а також такою, що створює дискримінацію для ПрАТ СК «ІнтерЕкспрес» у закупівлі та передбачуване відхилення Замовником його пропозиції з підстав невідповідності кваліфікаційним умовам, зазначеним у Тендерній документації.
3. Підпунктом 1 пункту 5.1. Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовник вимагає від учасника закупівлі подання документально підтвердженої інформації про наявність в них рейтингу фінансової стійкості (надійності) учасника, присвоєного уповноваженим НКЦПФР рейтинговим агентством, не нижче uaAA+.
Вважаємо вказану вимогу Замовника дискримінаційною, оскільки згідно з Національною рейтинговою шкалою, затвердженою Постановою Кабінету Міністрів України від 26.04.2007 № 665, існує інвестиційний рівень за основною категорією «uuAA», який «характеризується дуже високою кредитоспроможністю порівняно з іншими українськими позичальниками або борговими інструментами». У примітці, яка міститься в Рейтинговій шкалі, вказано, що «у разі застосування Національною рейтингової шкали можуть використовуватися такі додаткові позначення: - або +, які є проміжними категоріями рейтингу відносно основних категорій».
Тобто, значення «-» або «+» не є окремими категоріями, це показники однієї категорії рейтингу «uuAA» (під категорії основної категорії). Тому наявність в учасника кредитного рейтингу «uuAA+» не є вищим ніж кредитний рейтинг «uuAA».
28 березня 2016 року ПрАТ СК «ІнтерЕкспрес» присвоєно кредитний рейтинг (рейтинг фінансової стійкості) за національною рейтинговою шкалою на рівні uaAA, що підтверджується Свідоцтвом № РА/2021-06, виданим Рейтинговим агентством «Експерт-рейтинг». Строк дії вищезгаданого свідоцтва до 28 березня 2022 року. Тобто на момент оголошення тендеру та подання тендерної пропозиції ПрАТ СК «ІнтерЕкспрес» має чинне Свідоцтво про присвоєння відповідного кредитного рейтингу фінансової стійкості «uuAA», а тому не має необхідності та підстав для отримання Субєктом оскарження нового свідоцтва.
Вважаємо незаконною та дискримінаційною вимогу Замовника про обов’язкову наявність в учасників закупівлі рейтингу фінансової стійкості (надійності), присвоєного уповноваженим НКЦПФР рейтинговим агентством, не нижче uaAA+ .
4. Підпунктом 2 пункту 5.1. Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовник вимагає від учасника закупівлі документального підтвердження про наявність в штаті страховика не менше 2-х осіб з вищою медичною освітою, що залучені до виконання договору, що є предметом закупівлі.
Вважаємо зазначену вимогу Замовника такою, що суперечить частині третій статті 16 Закону, якою встановлено: якщо для закупівлі послуг замовник встановлює такий кваліфікаційний критерій як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Крім того, вважаємо, що зазначена вимога Замовника не ґрунтується на жодних розрахунках стосовно кількості осіб з вищою медичною освітою, які мають бути залучені до виконання договору, що є предметом закупівлі.
Зазначимо, що на дату подання цієї скарги у Суб’єкта оскарження в штаті на посаді начальника управління із особистих видів страхування працює працівник з в вищою медичною освітою, і додатково, у ПрАТ СК «ІнтерЕкспрес» є чинний договір доручення про надання послуг медичного асистансу з асистанською компанією, яка має в штаті працівників з вищою медичною освітою, що залучені до виконання договору, що є предметом закупівлі.
Вважаємо безальтернативну вимогу Замовника щодо документального підтвердження наявності в штаті страховика не менше 2-х осіб з вищою медичною освітою, що залучені до виконання договору, що є предметом закупівлі незаконною, та такою, що створює дискримінацію для ПрАТ СК «ІнтерЕкспрес» та передбачуване відхилення Замовником його пропозиції з причин невідповідності кваліфікаційним умовам, зазначеним у Тендерній документації.
5. У підпункті 3 пункту 5.1. Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовник вимагає від учасника закупівлі наявність фінансової спроможності з відповідними підтверджуючими документами про:
- Рівень самостійного утримання ризиків - (різниця рядків 010 і 020) / (рядок 010) не менше 45 % (згідно розділу 1 Звіту про доходи та витрати страховика станом на 31.12.2020 р.);
- Рівень виплат - (різниця рядків 240 і 150) / (різниця рядків 010 і 020) - не менше 25% та не більше 65% (згідно розділу 1 Звіту про доходи та витрати страховика станом на 31.12.2020 р.);
- наявність страхових резервів у розмірі не менше 20 000 000,00 (двадцяти мільйонів) гривень за останній звітний період;
- Станом на кінець звітного періоду (31.12.2020 р.) не менше 50% страхових резервів сформовані за рахунок: ліквідних цінних паперів (крім цінних паперів інститутів спільного інвестування), емітованих резидентами, які внесені до першого рівня лістингу; грошових коштів на рахунках/депозитах банків, які не визначено не платоспроможними; облігацій внутрішньої державної позики, що рефінансуються Національним банком України;
- Показник андерайтингу (співвідношення витрат, пов’язаних з урегулюванням страхових випадків, і страхових виплат та суми чистих зароблених премій) за останній звітний календарний рік має знаходитись у межах від 10% до 80%;
- Компанія має бути прибуткова або сума збитку за попередній звітній календарний рік не повинна бути більшою 10% від власного капіталу на останню звітну дату);
- Загальний обсяг чистих страхових платежів, переданих у перестрахування, має становити не більше 60% за попередній календарний рік згідно зі звітністю страховика.
Вважаємо, що вказана вище вимога Замовника щодо фінансової спроможності учасників закупівлі є дискримінаційною, оскільки не ґрунтуються на положеннях жодних нормативно-правових актів, які регулюють страхову діяльність в Україні.
Вимоги, згідно з частиною першою статті 984 Цивільного кодексу України, яким повинні відповідати страховики, порядок ліцензування їх діяльності та здійснення державного нагляду за страховою діяльністю встановлюються законом. Відносини у сфері страхування в Україні регулюються Законами України «Про страхування», «Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг», іншими нормативно-правовими актами. Умови забезпечення платоспроможності та вимоги до формування страхових резервів врегульовано статтями 30 та 31 Закону України «Про страхування».
Так, обов’язковими умовами забезпечення платоспроможності страховиків є:
1) наявність сплаченого статутного фонду для страховиків-резидентів або гарантійного депозиту для філій страховиків-нерезидентів та наявності гарантійного фонду страховика;
2) створення страхових резервів, достатніх для майбутніх виплат страхових сум i страхових відшкодувань;
3) перевищення фактичного запасу платоспроможності страховика над розрахунковим нормативним запасом платоспроможності.
Постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання фінансових послуг (крім професійної діяльності на ринку цінних паперів)» №913 від 07.12.2016 (далі — Ліцензійні умови), встановлено вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом (страховиком).
Відповідно до пункту 34 Ліцензійних умов, фінансова установа зобов’язана на будь-яку дату дотримуватися обов’язкових критеріїв i нормативів достатності капіталу та платоспроможності, ліквідності, прибутковості, якості активів та ризиковості операцій, додержання інших показників i вимог, що обмежують ризики за операціями з фінансовими активами, установлених законами та/або нормативно-правовими актами Нацкомфінпослуг, а також вимог законодавства щодо формування резервного капіталу та інших обов’язкових резервів.
Відповідно до пункту 36 Ліцензійних умов фінансова установа зобов’язана виконувати нормативно-правові акти, якими встановлені умови провадження діяльності з надання фінансових послуг, вимоги та рішення Нацкомфінпослуг, що відповідають її повноваженням, визначеним законом, зокрема надавати на такі вимоги та рішення інформацію i звітність у встановлений у них строк.
Відповідно до пункту 45 Ліцензійних умов страховик зобов’язаний дотримуватися умов забезпечення платоспроможності страховика.
Згідно з Положенням про обов’язкові критерії i нормативи достатності капіталу та платоспроможності, ліквідності, прибутковості, якості активів та ризиковості операцій страховика, затвердженим Розпорядженням Нацкомфінпослуг від 07.06.2018 р. № 850 (далі — Положення № 850), а саме, згідно з пунктом 3 розділу 1, страховик зобов’язаний на будь-яку дату дотримуватись критеріїв ліквідності, прибутковості та якості активів страховика, нормативу платоспроможності та достатності капіталу, нормативу ризиковості операцій та нормативу якості активів. При цьому, норматив платоспроможності та достатності капіталу — це сума прийнятних активів, яка на будь-яку дату має бути не меншою нормативного обсягу активів. Нормативний обсяг активів визначасться за формулою, затвердженою Положенням № 850 (пункт 1 розділу 3 вказаного Положення).
Отже, звертаємо увагу, що вимоги Замовника стосовно відповідності фінансової спроможності учасника закупівлі значенням, яких вимагає Замовник для участі у Процедурі закупівлі, не передбачені (не встановлені) положеннями Законів та нормативно-правових актів, що регулюють страхову діяльність в Україні, та за дотримання (або не дотримання) яких страховикам надавалось би (або обмежувалось би) право укладати зі страхувальниками договори добровільного страхування здоров’я на випадок хвороби, а також не підтверджені розрахунками Замовника, які б г'рунтувались на положеннях конкретних нормативно-правових актів, що регулюють відносини у сфері страхування,
Вважаємо вимоги Замовника стосовно відповідності учасника Процедури закупівлі певним значенням фінансових показників, вказаних у Тендерній документації, дискримінаційними, оскільки вони спрямовані на штучне та/або формальне обмеження кола учасників Процедури закупівлі.
Автор:
33097568, ПрАТ СК "ІНТЕРЕКСПРЕС"
01033, Україна, Київська область, м. Київ, ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРСЬКА, будинок 69
1.Виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо внесення змін до тендерної документації за процедурою закупівлі: ДК 021:2015: 66510000-8 Страхові послуги (Послуги добровільного страхування здоров’я на випадок хвороби: інфікування вірусом COVID-19), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за UA-2021-04-09-002468-a.
2.Затвердження тендерної документації (зі змінами) за процедурою закупівлі: ДК 021:2015: 66510000-8 Страхові послуги (Послуги добровільного страхування здоров’я на випадок хвороби: інфікування вірусом COVID-19).
3. Оприлюднення прийнятого рішення через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
Перелік питань порожній. Якщо Ви бажаєте подати питання
Увійти
або
Підписатися.
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.
Завершена закупівля
Очікувана вартість
492 000
грн.
Період подання пропозицій
до
03.06.2021 17:00
Замовник:
Державний вищий навчальний заклад "Ужгородський національний університет"