Показати схожі тендери

Закупівля ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Реконструкція будівлі для розміщення «Вінницького інноваційно-технологічного парку» за адресою: м. Вінниця, вул. 600 річчя, 21А (Літера Б) (Коригування) (ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція) від Комунальне підприємство "Вінницький муніципальний центр інновацій".

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2021-03-31-003655-c
План UA-P-2021-03-18-010079-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 17.05.2021 12:31
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 19.04.2021 15:14
Закінчення аукціону 19.04.2021 15:36
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
109 430 696 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
547 153.48 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 31.03.2021 16:12 до 16.04.2021 00:01
Завершено
Період уточнень
з 31.03.2021 16:12
до 06.04.2021 00:00
Завершено
Період оскарження
з 31.03.2021 16:12
до 12.04.2021 00:00
Завершено
Період аукціону
з 19.04.2021 15:14
до 19.04.2021 15:36
Завершено
Період кваліфікації
з 19.04.2021 15:36
до 26.04.2021 12:43
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 26.04.2021 12:43
до 07.05.2021 00:00
Завершено
Підписання договору
з 26.04.2021 12:43
до 17.05.2021 12:31
Період уточнень
з 31.03.2021 16:12 до 06.04.2021 00:00
Період оскарження
з 31.03.2021 16:12 до 12.04.2021 00:00
Період аукціону
з 19.04.2021 15:14 до 19.04.2021 15:36
Період кваліфікації
з 19.04.2021 15:36 до 26.04.2021 12:43
Період кваліфікації
з 19.04.2021 15:36 до 26.04.2021 12:43
Основні параметри
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Реконструкція будівлі для розміщення «Вінницького інноваційно-технологічного парку» за адресою: м. Вінниця, вул. 600 річчя, 21А (Літера Б) (Коригування) (ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція)
роботи
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
300 000
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Реконструкція будівлі для розміщення «Вінницького інноваційно-технологічного парку» за адресою: м. Вінниця, вул. 600 річчя, 21А (Літера Б) (Коригування) (ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція)
Код ДК 021:2015
45454000-4 - Перебудовування
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
21027, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул.600-річчя, 21А
Дата постачання по
31.12.2022 00:00
Умова оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата виконаних робіт проводиться щомісячно проміжним платежем в міру виконання робіт за звітний період та на підставі актів приймання виконаних робіт протягом 15 календарних днів від дати їх підписання та у відповідності до Плану фінансування будівництва.Єдиний критерій оцінки - ціна. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що складаються безпосередньо Учасником та подаються учасником у складі тендерної пропозиції, викладаються українською мовою.Документи або копії документів, які надаються учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.Забезпечення тендерної пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. Умови надання забезпечення тендерної пропозиції викладені в тендерній документації. Категорія замовника:підприємства, установи, організації, зазначені у п.3 ч.1 ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі", Місцезнаходження замовника:Україна, 21050, Вінницька обл., місто Вінниця, ВУЛИЦЯ СОБОРНА, будинок 59
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
-
08.04.2021 00:31
-
Тендерна документація
Критерії прийнятності
31.03.2021 16:12
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Володимир Семенюк
Електронна пошта
Телефон
+380432328800
Сайт:
https://vmci.vn.ua
Замовник
ЄДРПОУ
41330330
Повна назва
Комунальне підприємство "Вінницький муніципальний центр інновацій"
Поштовий індекс
21050
Країна
Україна
Область або регіон
Вінницька область
Населений пункт
м. Вінниця
Адреса
вул. Соборна, 59
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС"
Пропозиція:
108 099 102.29 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІННИЦЯБУД"
Пропозиція:
103 500 000 грн.
Відповіді на критерії
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 26.04.2021 12:43 по 07.05.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
26.04.2021 12:42
-
26.04.2021 12:41
Звіт про оцінку
19.04.2021 15:36
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.01.0001 00:00
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.01.0001 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей Під час розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВІННИЦЯБУД» (код ЄДРПОУ 01273444) виявлені невідповідності в інформації та документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон), подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1) Відповідно до п.1.1 ч.1 Додатку 2 до ТД «Інформація, що документально підтверджує інформацію про відповідність кваліфікаційним критеріям» довідка щодо наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (п. 1. ч.2 ст. 16 Закону), необхідних та достатніх для виконання умов договору про закупівлю робіт в разі якщо обладнання та матеріально-технічна база є орендованою чи залучена за договором наданням послуг має містити найменування орендодавця (надавача послуг), його код ЄДРПОУ, № та дату договору оренди (договору про надання послуг), разом з тим, довідка, подана учасником, такої інформації щодо залученого обладнання та/або техніки не містить. 2) Відповідно до п.2.1 ч.2 Додатку 2 до ТД «Інформація, що документально підтверджує інформацію про відповідність кваліфікаційним критеріям» довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (п. 2. ч.2 ст. 16 Закону) обов’язково має містити інформацію про наявність інженерно-технічних працівників, в тому числі інженера-сантехніка, разом з тим, довідка, подана учасником, такої інформації не містить. 3) Відповідно до п.2.1 ч.2 Додатку 2 до ТД «Інформація, що документально підтверджує інформацію про відповідність кваліфікаційним критеріям» (п. 2. ч.2 ст. 16 Закону) по кожному з працівників необхідно було окремо надати копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме копії трудових книжок таких працівників із записами про прийом на роботу до учасника. Виявлена невідповідність: посада працівника Троянчука М.М. в довідці зазначена як «Начальник дільниці вентиляції і кондиціювання», а в копії трудової книжки – «Начальник вентиляційної дільниці»; 4) Відповідно до п.3.1 ч.3 Додатку 2 до ТД «Інформація, що документально підтверджує інформацію про відповідність кваліфікаційним критеріям» учасник повинен надати довідку у формі таблиці про досвід виконання/часткового виконання аналогічного договору (договорів) (п. 3. ч.2 ст. 16 Закону) за 2017-2021 роки, а відповідно до п.3.4 ч.3 того ж додатку 2 до ТД - відгук від замовника щодо виконання/часткового виконання аналогічного договору, інформацію про виконання якого надано у складі тендерної пропозиції, що має бути складений на фірмовому бланку замовника (за наявності), завірений підписом уповноваженої посадової особи замовника, відгук повинен бути датований, окрім цього відгук повинен містити інформацію щодо номеру, дати договору, кінцевий строк виконання робіт згідно договору, найменування об’єкту будівництва, обсяги виконаних робіт учасником по об`єкту в грошовому еквіваленті… Виявлена невідповідність: - в довідці, поданій учасником щодо аналогічного договору «Добудова головного корпусу клінічної лікарні швидкої медичної допомоги по вул.Київській, 68 м.Вінниця (завершення робіт) від 06.12.2019р. №0612/19 зазначена сума виконання договору 50 380 863,08 грн., натомість відгук замовника Департамента капітального будівництва містить інформацію щодо виконання даного договору в сумі 45 695 599,88 грн. - в довідці, поданій учасником щодо аналогічного договору міститься інформація щодо договору «Реконструкція газової котельні (корегування) що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єкту СС1» від 10.07.2019р. № 900-19/28 на суму 7 251 070,35 грн. Разом з тим, відгук КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго» щодо виконання зазначеного договору серед документів, поданих учасником, відсутній. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей (п.3 абз. 3 ч. 16.ст. 29 Закону): 1) Довідку щодо наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних та достатніх для виконання умов договору про закупівлю робіт у відповідності до вимог ТД Замовника. 2) Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у відповідності до вимог ТД Замовника та/або документи, що усувають невідповідність у назві посади щодо Троянчука М.М. 3) Довідку у формі таблиці про досвід виконання/часткового виконання аналогічного договору (договорів) та/або відгуки замовників у відповідності до вимог ТД Замовника (привести у відповідність суму виконання договору від 06.12.2019р. №0612/19 та надати відгук щодо виконання договору від 10.07.2019р. № 900-19/28). Відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо надати інформацію та документи, які усувають виявлені невідповідності (пояснення, скориговані довідки, документи)
Створено
21.04.2021 11:18
Надати до
22.04.2021 11:18
Договір
UA-2021-03-31-003655-c-a1
Підписаний і діє
Номер
13/05-21
103 500 000 грн.
86 250 000 грн.
З ПДВ
Підписано
13.05.2021
Строк дії договору з
13.05.2021
по
31.12.2022
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (роботи)
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Реконструкція будівлі для розміщення «Вінницького інноваційно-технологічного парку» за адресою: м. Вінниця, вул. 600 річчя, 21А (Літера Б) (Коригування) (ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція)
Номенклатура
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Реконструкція будівлі для розміщення «Вінницького інноваційно-технологічного парку» за адресою: м. Вінниця, вул. 600 річчя, 21А (Літера Б) (Коригування) (ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
17.05.2021 12:31
-
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2021-10-26-000035
Дата створення проекту
26.10.2021 11:01
Статус
вирішено
Дата публікації моніторингу
26.10.2021 11:09
Дата публікації висновку про результати
18.11.2021 18:43
Дата завершення усунення порушень
03.12.2021 00:00
Дата завершення моніторингу
17.11.2021 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 26.10.2021 № 371 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Галина ВАШЕКА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 20 UA-2021-03-31-003655-c 31.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
26.10.2021 00:00
Документи рішення
26.10.2021 11:09
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 15 листопада 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та внесення змін до неї, розгляду тендерної пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Вінницький муніципальний центр інновацій» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ВІННИЦЯБУД» (далі – ТОВ «ВІННИЦЯБУД»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір від 26.04.2021, договір від 13.05.2021 № 13/05-21, пояснення Замовника на запит Держаудитслужби, отримані 04.11.2021 через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу установлено, що у пункті 6 розділу VI тендерної документації Замовник установив вимогу щодо надання банківської гарантії в паперовій формі разом з копією ліцензії НБУ на право здійснення банківських операцій банком, а також копією документу, який підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, що завірені цим банком. Таким чином, Замовник установив у тендерній документації вимогу щодо надання інформації в паперовому вигляді, чим порушив вимоги частини восьмої статті 12 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог частини восьмої статті 12 Закону. За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ВІННИЦЯБУД», відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму його усунення керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
15.11.2021 00:00
Дата публікації
18.11.2021 18:43
Документи висновку
18.11.2021 18:43
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі реконструкції будівлі для розміщення «Вінницького інноваційно-технологічного парку» за адресою: м. Вінниця, вул. 600 річчя, 21А (Літера Б) (Коригування) (ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-31-003655-c) 18 листопада 2021 року в електронній системі було оприлюднено висновок про результати, яким встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї, а саме: «у пункті 6 розділу VI тендерної документації Замовник установив вимогу щодо надання банківської гарантії в паперовій формі разом з копією ліцензії НБУ на право здійснення банківських операцій банком, а також копією документу, який підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, що завірені цим банком. Таким чином, Замовник установив у тендерній документації вимогу щодо надання інформації в паперовому вигляді, чим порушив вимоги частини восьмої статті 12 Закону». Комунальним підприємством «Вінницький муніципальний центр інновацій» (далі – Замовник) було детально опрацьовано висновок Державної аудиторської служби України (далі - Висновок), про що повідомляємо наступне. Керуючись частиною 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовником було використано право одноразово звернутись до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням стосовно змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку. Враховуючі те, що станом на 14.00 25.11.2021 року відповідні роз’яснення в електронній системі закупівель оприлюднені не були, надаємо інформацію про наступне. Щодо виявленого порушення: п.16 ч.2 статті 22 Закону визначено, що у тендерній документації зазначаються відомості про розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає таке забезпечення надати). Також стаття 27 Закону не містить умов надання такого забезпечення, проте надає замовнику право вимагати від переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією або в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. При складанні тендерної документації замовником було використано право зазначити умови надання забезпечення договору із врахуванням того, що Законом не визначено імперативну норму щодо таких умов. Виникнення права вимоги забезпечення виконання договору про закупівлю у Замовника настає до учасника який визнаний переможцем та зобов’язання надання забезпечення виконання договору у переможця виникає не пізніше дати укладення договору. Разом з тим, договірне забезпечення - це документ, який надається при укладенні договору, а оскільки договір укладається поза межами системи в паперовому вигляді, то й договірне забезпечення та всі інші документи для укладення договору, надаються поза межами системи в паперовому вигляді. Щодо притягнення до відповідальності винних осіб: у Висновку зазначено, що з огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму його усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Слід зазначити, що у чинному законодавстві для працівників існує тільки дисциплінарний вид відповідальності. Так, відповідно до статті 148 Кодексу законів про працю дисциплінарне стягнення не може бути накладене пізніше шести місяців з дня вчинення проступку. Відповідно, порушення зазначене у Висновку вчинено більше як шість місяців, тому притягнення до відповідальності винних осіб буде кваліфікуватись як порушення трудового законодавства. Враховуючі вищевикладене, повідомляємо, що з усіма членами тендерного комітету було проведено роз’яснювальну роботу щодо недопущення порушень законодавства у сфері публічних закупівель та наголошено не неухильне дотримання норм бюджетного законодавства у своїй подальшій роботі.
Дата публікації
25.11.2021 14:42
Документи інформації про усунення порушення
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
Усунуто
Результат
Усунуто
Дата публікації
13.12.2021 14:23
Інформація про результати по порушеннях
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї : так
Документи інформації про усунення порушення
13.12.2021 14:24
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі реконструкції будівлі для розміщення «Вінницького інноваційно-технологічного парку» за адресою: м. Вінниця, вул. 600 річчя, 21А (Літера Б) (Коригування) (ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-31-003655-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Також просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу 6 тендерної документації, в частині надання банківської гарантії на забезпечення виконання договору про закупівлю. Крім цього, просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо осіб тендерного комітету, які прийняли рішення про визначення переможця торгів та щодо осіб тендерного комітету, які відповідальні за оприлюднення інформації про закупівлю. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
02.11.2021 11:40
Орган перевірки
06.11.2021 00:00
Документи повідомлення
02.11.2021 11:41
-
Відповідь
Відповідь на запит
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі реконструкції будівлі для розміщення «Вінницького інноваційно-технологічного парку» за адресою: м. Вінниця, вул. 600 річчя, 21А (Літера Б) (Коригування) (ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-31-003655-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 через електронну систему було надіслано запит на отримання пояснень. Керуючись вимогами частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», комунальне підприємство «Вінницький муніципальний центр інновацій» (далі – Комунальне підприємство) надає пояснення на запит Державної аудиторської служби України: 1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Відповідно до пункту 4 розділу ІІІ Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 №293 здійснюється відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. Розмір витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а також його очікуваної вартості визначений на підставі проектно – кошторисної документації по об’єкту «Реконструкція будівлі для розміщення «Вінницького інноваційно-технологічного парку» за адресою: м. Вінниця, вул. 600 річчя, 21А (Літера Б) (Коригування)» затвердженої наказом комунального підприємства від 17.09.2020 № 40 відповідно до вимог Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 року №560 (зі змінами), положень державних будівельних норм ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», на підставі експертного звіту ТОВ «УКРАЇНСЬКА МІЖРЕГІОНАЛЬНА БУДІВЕЛЬНА ЕКСПЕРТИЗА» від 08 травня 2020 року № 00551 - 20. 2. Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено за посиланням: https://www.vmr.gov.ua/MunicipalEnreprise/Lists/VinnytsiaMunicipalInnovationCenter/ShowContent.aspx?ID=27 3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу 6 тендерної документації, в частині надання банківської гарантії на забезпечення виконання договору про закупівлю. Вимогами тендерної документації передбачено, що Учасник повинен внести не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у вигляді банківської гарантії (безвідклична, безумовна банківська гарантія, оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639) у розмірі 5% від вартості договору. На виконання вимог тендерної документації переможцем закупівлі в день підписання договору було подано Банківську гарантію № 3466-21Г від 13.05.2021 року, оформлену відповідно до вимог законодавства (додається). 4. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо осіб тендерного комітету, які прийняли рішення про визначення переможця торгів та щодо осіб тендерного комітету, які відповідальні за оприлюднення інформації про закупівлю. Наказом Комунального підприємства від 17.12.2020 № 53 (додається) затверджено наступний склад тендерного комітету: - голова тендерного комітету – Семенюк В. В., головний інженер; - заступник голови тендерного комітету - Загнітко І.В., начальник відділу інвестицій; - секретар тендерного комітету - Гуменюк Е. Є. , фахівець з публічних закупівель; - члени тендерного комітету: Клімішина О. М. – юрисконсульт; Притула М. О. – фахівець з інформаційних технологій. 26 квітня 2021 року тендерним комітетом замовника у вищезазначеному складі було прийняте рішення щодо визнання переможцем закупівлі за предметом «Реконструкція будівлі для розміщення «Вінницького інноваційно-технологічного парку» за адресою: м. Вінниця, вул. 600 річчя, 21А (Літера Б) (Коригування)» та про намір укласти договір з ТОВ «Вінницябуд». Відповідне рішення оприлюднене в електронній системі закупівель відповідно до ч.1 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» відповідальною за оприлюднення інформації особою. Наказом Комунального підприємства від 21.04.2020 № 17 затверджено Положення про тендерний комітет комунального підприємства «Вінницький муніципальний центр інновацій» (далі - Положення), відповідно до якого комітет відповідає за організацію та проведення процедур закупівель, голова тендерного комітету оприлюднює інформацію про здійснення закупівель відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до пункту 11 Положення відповідальність за оприлюднення інформації по закупівлі покладена на Голову тендерного комітету Семенюка В. В. (витяг з Положення додається). Додатки: 1. Банківська гарантія (скан-копія) на 1 арк.; 2. Наказ від 17.12.2020 № 53 (скан-копія) на 2 арк.; 3. Витяг з Положення про тендерний комітет (скан-копія) на 1 арк.
Рішеня
04.11.2021 16:11
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
Звернення за роз'ясненнями
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі реконструкції будівлі для розміщення «Вінницького інноваційно-технологічного парку» за адресою: м. Вінниця, вул. 600 річчя, 21А (Літера Б) (Коригування) (ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-31-003655-c) 18 листопада 2021 року в електронній системі було оприлюднено висновок про результати, яким встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї, а саме: «у пункті 6 розділу VI тендерної документації Замовник установив вимогу щодо надання банківської гарантії в паперовій формі разом з копією ліцензії НБУ на право здійснення банківських операцій банком, а також копією документу, який підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, що завірені цим банком. Таким чином, Замовник установив у тендерній документації вимогу щодо надання інформації в паперовому вигляді, чим порушив вимоги частини восьмої статті 12 Закону». Комунальним підприємством «Вінницький муніципальний центр інновацій» (далі – Замовник) було детально опрацьовано висновок Державної аудиторської служби України (далі - Висновок), про що повідомляємо наступне. Частиною 8 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено, що подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Разом з тим, п.16 ч.2 зазначається, що у тендерній документації зазначаються відомості про розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає таке забезпечення надати). Також стаття 27 Закону не містить умов надання такого забезпечення, проте надає замовнику право вимагати від переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією або в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. При складанні тендерної документації замовником було використано право зазначити умови надання забезпечення договору із врахуванням того, що Законом не визначено імперативну норму щодо таких умов, так саме, як і до документів, визначених ч.2 ст.41 Закону на відміну від інших документів, які має надати переможець закупівлі, умови надання яких зазначені у ч.6 ст.17 Закону, а саме: «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті». Також за Висновком Замовника зобов’язано здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення. Хочемо зазначити, що у чинному законодавстві для працівників існує тільки дисциплінарний вид відповідальності. Так, відповідно до статті 148 Кодексу законів про працю дисциплінарне стягнення не може бути накладене пізніше шести місяців з дня вчинення проступку. Відповідно, порушення зазначене у Висновку вчинено більше як шість місяців. Враховуючі вищевикладену інформацію, що дозволяє зробити висновок про неузгодженість норм Закону, з метою дотримання норм законодавства при проведенні процедур закупівель у майбутньому, керуючись частиною 8 статті 8 Закону, прошу надати роз’яснення змісту Висновку та його зобов’язань, а саме: - щодо недопущення встановленого порушення у подальшому, враховуючи ст. ст. 12, 27 та 41 Закону, оскільки виникнення права вимоги забезпечення виконання договору про закупівлю у Замовника настає до учасника який визнаний переможцем та зобов’язання надання забезпечення виконання договору у переможця виникає не пізніше дати укладення договору. Разом з тим, договірне забезпечення - це документ, який надається при укладенні договору, а оскільки договір укладається поза межами системи в паперовому вигляді, то й договірне забезпечення та всі інші документи для укладення договору, надаються поза межами системи в паперовому вигляді. - щодо притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, зважаючи на неможливість застосування дисциплінарного стягнення у зв’язку зі спливом строку шести місяців та відсутності в чинному законодавстві інших видів відповідальності за допущене порушення.
Висновку
19.11.2021 15:51
Замовник
Документи повідомлення
19.11.2021 15:51
-
19.11.2021 17:44
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
109 430 696 грн.
Період подання пропозицій
до 16.04.2021 00:01
Замовник:
Комунальне підприємство "Вінницький муніципальний центр інновацій"
Контактний телефон:
+380432328800
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
109 430 696 грн.
Період подання пропозицій
до 16.04.2021 00:01
Замовник:
Комунальне підприємство "Вінницький муніципальний центр інновацій"
Контактний телефон:
+380432328800
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності