Показати схожі тендери

Закупівля Електрична енергія від КНП "ЦРЛ Подільського району".

Тип закупівлі Переговорна процедура
Тендер UA-2021-03-26-000763-b
План UA-P-2021-03-26-002767-c link
Статус Торги відмінено
Остання зміна 14.06.2021 00:01
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
473 579.83 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 01.04.2021 14:38
до 12.04.2021 00:00
Основні параметри
Електрична енергія
товари
Підстава для використання переговорної процедури
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обгрунтування використання переговорної процедури
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Позиція
Опис предмета закупівлі
Електрична енергія
Код ДК 021:2015
09310000-5 - Електрична енергія
Кількість
189 430
Одиниця виміру
Кіловат-година
Адреса постачання
66300, Україна, Одеська область, м. Подільськ, вул. Каштанова 76
Дата постачання по
31.12.2021 10:56
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Документи закупівлі
26.03.2021 10:55
-
Скасування
14.06.2021 00:01
Неможливість усунення виявлених порушень.
03.06.2021 14:57
-
03.06.2021 14:55
-
03.06.2021 14:55
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Карауш Олександр Григорович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380486273166
Факс
+380486272227
Замовник
ЄДРПОУ
01111121
Повна назва
КНП "ЦРЛ Подільського району"
Поштовий індекс
66300
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Подільськ
Адреса
вулиця Каштанова 76
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 01.04.2021 14:38 по 12.04.2021 0:00
Документи кваліфікації
01.04.2021 14:37
-
01.04.2021 14:35
Звіт про оцінку
Договір
UA-2021-03-26-000763-b-a1
Очікує підписання
473 579.83 грн.
473 579.83 грн.
З ПДВ
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
189 430 (Кіловат-година)
Електрична енергія
Номенклатура
Електрична енергія
Кількість
189 430
Одиниця виміру
кВт*год
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2021-05-14-000037
Дата створення проекту
14.05.2021 13:13
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
14.05.2021 14:28
Дата публікації висновку про результати
28.05.2021 14:36
Дата завершення усунення порушень
12.06.2021 00:00
Дата завершення моніторингу
05.06.2021 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 48) 724-35-76
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477150
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Область або регіон
Одеська
Населений пункт
Одеса
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 14.05.2021 Одеса № 252 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідні записки начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 14.05.2021 та в.о. завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Василя ФЕДОРЯКИ від 14.05.2021. В.о. начальника Валентина КОРОЛЬ Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 14.05.2021 № 252 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу унікальний номер дата оприлюднення Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі 1 2 3 4 21. UA-2021-03-26-000763-b 26.03.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
14.05.2021 00:00
Документи рішення
14.05.2021 14:28
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 27 травня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, наявності підстав для відміни переговорної процедури закупівлі, своєчасності надання інформації та документів у випадках визначених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Центральна районна лікарня Подільського району Куяльницької сільської ради» (далі – Замовник) на 2021 рік, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 01.04.2021, протокол засідання тендерного комітету Замовника від 26.03.2021 № 24, пояснення Замовника, оприлюднене в електронній системі закупівель 27.05.2021, звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2021-04-02-000759-a та протокол засідання тендерного комітету від 02.04.2021 № 30. Аналізом питання своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення встановлено наступне. Так, за результатами проведених переговорів Замовником прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з товариством з обмеженою відповідальністю «Одеська обласна енергопостачальна компанія» (далі – ТОВ «ООЕК»). Відповідно до частини сьомої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через 10 днів (п’ять днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Станом на момент оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі була відсутня інформація щодо укладеного за результатами застосування переговорної процедури закупівлі договору з ТОВ «ООЕК». З метою дослідження зазначеного питання Південним офісом Держаудитслужби через електронну систему закупівель надано запит Замовнику про надання пояснень стосовно неукладення або неоприлюднення відповідного договору. Так, Замовником 27.05.2021 в електронній системі закупівель оприлюднено пояснення відповідно до якого договір з ТОВ «ООЕК» про закупівлю електричної енергії було укладено за результатами іншої переговорної процедури закупівлі. До пояснення Замовником було оприлюднено звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2021-04-02-000759-a та протокол засідання тендерного комітету від 02.04.2021 № 30. Аналізом питання наявності підстав для відміни переговорної процедури закупівлі встановлено, що станом на момент завершення моніторингу процедури закупівлі Замовником не відмінено переговорну процедуру закупівлі, чим порушено вимоги частини 8 статті 40 Закону. Аналізом питання своєчасності надання інформації та документів у випадках визначених Законом встановлено наступне. Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Отже, кінцевим терміном надання Замовником відповідних пояснень (інформації, документів) через електронну систему закупівель на запит Південного офісу Держаудитслужби від 21.05.2021 протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту є 26.05.2021 року. На порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону відповідні пояснення надані Замовником 27.05.2021, тобто на четвертий робочий день з дня оприлюднення запиту. Аналізом питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено наступне. Відповідно до частини четвертої статті 40 Закону за результатами проведених переговорів з учасником (учасниками) процедури закупівлі замовник приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю. Відповідно до частини п’ятої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю обов’язково безоплатно оприлюднюється в електронній системі закупівель протягом одного дня після ухвалення рішення. Так, згідно протоколу засідання тендерного комітету Замовника від 26.03.2021 № 24 рішення про намір укласти договір з ТОВ «ООЕК» прийнято Замовником 26.03.2021. Повідомлення про намір укласти договір оприлюднено Замовником 01.04.2021 о 14:38, тобто на 6-й день після ухвалення відповідного рішення, чим порушено вимоги частини п’ятої статті 40 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках визначених законом встановлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питання наявності підстав для відміни переговорної процедури закупівлі встановлено порушення частини восьмої статті 40 Закону. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення частини п’ятої статті 40 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення,– порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів, передбачених частиною 8 статті 40 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Дата висновку
27.05.2021 00:00
Дата публікації
28.05.2021 14:36
Документи висновку
28.05.2021 14:36
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Виявлені порушення усунуті.
Дата публікації
03.06.2021 16:02
Документи інформації про усунення порушення
03.06.2021 16:03
-
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
.
Результат
Усунуто
Дата публікації
04.06.2021 08:31
Інформація про результати по порушеннях
встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу : так
Документи інформації про усунення порушення
04.06.2021 08:31
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу переговорної процедури закупівлі за предметом: ДК 021:2015: 09310000-5 Електрична енергія (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-26-000763-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення із наступних питань: Відповідно до частини 7 статті 40 Закону Замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через 10 днів (п’ять днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. На підставі викладеного, просимо надати пояснення та документальне підтвердження з наступних питань: 1. Чи укладено Замовником договір про закупівлю за результатами застосування вказаної переговорної процедури закупівлі? 2. У разі укладення договору про закупівлю за результатами застосування зазначеної переговорної процедури закупівлі просимо надати пояснення, чому Замовником не оприлюднено договір про закупівлю протягом трьох робочих днів з дня його укладення? Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
21.05.2021 12:48
Орган перевірки
27.05.2021 00:00
Документи повідомлення
21.05.2021 12:49
-
Відповідь
Пояснення з власної ініціативи
Проте, що відкриті торги с закупівлі електричної енергії були двічи відмінені через недостатню кількість учасників, а єдиним учасником закупівлі було ТОВ "Одеська обласна енергопостачальна компанія (ТОВ 00ЕК), Згідно з п. 1 ч.2 ст. 40 Закону України "Про публічні закупівлі", 02.04.2021 року, застосована переговорна процедура закупівлі. Про це тендерним комітетом КНП ЦРЛ Подільського району був складен протокол, який в цей же день був викладений на майданчику ДЗО. 13.04.2021 року між замовником і постачальником був складений договір, який 14.04.2021 року був викладений на майданчику, про що свідчить Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA 2021-04-02-00079-а, який разом з протоколом додається.
Рішеня
27.05.2021 12:32
Замовник
Документи повідомлення
27.05.2021 12:32
-
27.05.2021 12:32
-
27.05.2021 12:41
-
Відповідь
Роз'яснення щодо висновку
Виявлені порушення усунені
Висновку
03.06.2021 15:06
Замовник
Документи повідомлення
03.06.2021 15:17
-
Торги відмінено
Очікувана вартість
473 579.83 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
КНП "ЦРЛ Подільського району"
Контактний телефон:
+380486273166
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
473 579.83 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
КНП "ЦРЛ Подільського району"
Контактний телефон:
+380486273166
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності