Показати схожі тендери

Закупівля запасні частини до транспортних засобів іноземного виробництва від ОКВП "Дніпро - Кіровоград".

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2021-03-16-002224-a
План UA-P-2021-03-15-001665-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 31.05.2021 11:37
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 05.04.2021 13:45
Закінчення аукціону 05.04.2021 14:12
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
2 355 777 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
47 115 грн. (2,00 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.03.2021 11:33 до 04.04.2021 11:00
Завершено
Період уточнень
з 16.03.2021 11:33
до 25.03.2021 00:00
Завершено
Період оскарження
з 16.03.2021 11:33
до 31.03.2021 00:00
Завершено
Період аукціону
з 05.04.2021 13:45
до 05.04.2021 14:12
Завершено
Період кваліфікації
з 05.04.2021 14:12
до 07.05.2021 13:21
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 07.04.2021 14:56
до 18.05.2021 00:00
Завершено
Підписання договору
з 07.05.2021 13:21
до 31.05.2021 11:37
Період уточнень
з 16.03.2021 11:33 до 25.03.2021 00:00
Період оскарження
з 16.03.2021 11:33 до 31.03.2021 00:00
Період аукціону
з 05.04.2021 13:45 до 05.04.2021 14:12
Період кваліфікації
з 05.04.2021 14:12 до 07.05.2021 13:21
Період кваліфікації
з 05.04.2021 14:12 до 07.05.2021 13:21
Основні параметри
запасні частини до транспортних засобів іноземного виробництва
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
запасні частини до транспортних засобів іноземного виробництва
Код ДК 021:2015
34330000-9 - Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів
Кількість
685
Одиниця виміру
Назва
Адреса постачання
25009, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Соборна, 19а
Дата постачання по
31.12.2021 11:37
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
-
16.03.2021 11:38
-
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Новіков Михайло Єгорович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Novikov Mihajlo Egorovich
Електронна пошта
Телефон
+380522332193
Факс
+380522330794
Сайт:
http://dnipro-kirovograd.com.ua
Замовник
ЄДРПОУ
03346822
Назва (англійською мовою)
RUPC "Dnipro-Kirovograd"
Повна назва
ОКВП "Дніпро - Кіровоград"
Повна назва (англійською мовою)
RUPC "Dnipro-Kirovograd"
Поштовий індекс
25009
Країна
Україна
Область або регіон
Кіровоградська область
Населений пункт
Кропивницький
Адреса
вул. Соборна, 19А
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "ІНТЕГРАЛ-АВТО ПЛЮС"
Пропозиція:
1 750 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП ЧІПІЖКО ВЯЧЕСЛАВ ВІКТОРОВИЧ
Пропозиція:
1 499 999 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Трач Олег Володимирович
Пропозиція:
1 490 900 грн.
Відповіді на критерії
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 07.04.2021 14:56 по 18.04.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає кваліфікаційним критеріям. Учасник процедури закупівлі зазначив недостовірну інформацію. Учасником процедури закупівлі не виправлено інформацію в документах, протягом 24 годин
Зміст
Учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону. Учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 Закону. Учасником процедури закупівлі не виправлено інформацію в документах, протягом 24 годин, що подані ним у своїй тендерній пропозиції
Документи кваліфікації
07.04.2021 14:56
-
Повідомлення про рішення
05.04.2021 14:12
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: На виконання вимоги щодо надання учасником інформаційної довідки про наявність у нього необхідної матеріально-технічної бази, а саме – інформаційної довідки із зазначенням відомостей про наявність у нього в м. Кропивницький або в Кіровоградській області складів та/або магазинів із продажу запчастин з наданням відповідних документів, що підтверджують право власності, оренди або іншого правочину, який засвідчує право використання таких складів та/або магазинів із продажу запчастин на строк не менше ніж до 31.12.2021 р., останнім надано довідку від 30.03.2021 року № 30/1 із зазначенням відомостей про наявність у учасника, зокрема, складу розташованого за адресою: 25000, м. Кропивницький, вул. Кропивницького, 118. Крім того, на виконання вказаної вимоги учасником надано договір оренди від 11 січня 2021 року № 7-21 відповідно до положень якого, гр. Мацішевський Владислав Андрійович в якості орендодавця передав у строкове платне користування ФОП Трач О. В. частину нежитлового приміщення площею 11 кв. м. розташованого за адресою 25000, м. Кропивницький, вул. Кропивницького, 118. В той же час, ч. 15, ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Замовник має право звернутись за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. За здійсненим запитом підприємства отримано інформацію з Держаного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об’єктів нерухомого майна щодо об’єкта нерухомого майна відповідно до якої, за вказаною ФОП Трач О. В. у договорі оренди від 11 січня 2021 року № 7-21 адресою 25000, м. Кропивницький, вул. Кропивницького, 118 відсутні будь-які реєстраційні відомості щодо знаходження нежитлового приміщення, яке використовується учасником в якості складу. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлено невідповідність: Вищезазначені обставини не відповідають вимогам п. 1, р. 1, додатку 1 до Документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення вищевикладених невідповідностей учаснику необхідно надати реєстраційні документи на об’єкт нерухомості на підставі яких укладено відповідний договір оренди частини нежитлового приміщення розташованого за адресою 25000, м. Кропивницький, вул. Кропивницького, 118.
Створено
06.04.2021 11:04
Надати до
07.04.2021 11:04
Період вимог/скарг з 08.04.2021 17:25 по 19.04.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає кваліфікаційним критеріям. Учасник процедури не відповідає вимогам встановленим абзацом 1 част. 3 статті 22 цього Закону
Зміст
Учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 та встановлені частиною першою статті 17 цього Закону. Учасник процедури не відповідає вимогам встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону "Про публічні закупівлі"
Документи кваліфікації
08.04.2021 17:25
-
Повідомлення про рішення
07.04.2021 14:57
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 12.04.2021 10:26 по 23.04.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
12.04.2021 10:26
-
08.04.2021 17:25
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: На виконання вимоги щодо надання учасником інформації про наявність у нього документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за 2017-2020 рр., учасником у складі своєї пропозиції надано договір поставки запасних частин до транспортних засобів № 29-716 від 11 липня 2019 року укладений з ПАТ «Укрпошта». Додатково, вимогами документації передбачено надання оригіналу позитивного відгуку про виконання учасником наданого аналогічного договору. В той же час, у складі пропозиції ТОВ «ІНТЕГРАЛ-АВТО ПЛЮС» присутня копія відгуку про виконання договору поставки № 29-716 від 11 липня 2019 року. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлено невідповідність: Вищезазначені обставини не відповідають вимогам п. 2, р. 1, додатку 1 до Документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення вищевикладених невідповідностей учаснику необхідно надати оригіналу позитивного відгуку про виконання ним договору поставки № 29-716 від 11 липня 2019 року.
Створено
08.04.2021 17:27
Надати до
09.04.2021 17:27
Період вимог/скарг з 07.05.2021 13:21 по 18.05.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
07.05.2021 13:21
-
Повідомлення про рішення
07.05.2021 13:18
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2021-03-16-002224-a-b2
Завершився
Номер
925-002м/21
1 490 900 грн.
1 490 900 грн.
Без ПДВ
Підписано
27.05.2021
Строк дії договору з
27.05.2021
по
31.12.2021
Сума оплати за договором
10 550
Сума оплати за договором без ПДВ
10 550
Номенклатура
685 (Назва)
запасні частини до транспортних засобів іноземного виробництва
Номенклатура
запасні частини до транспортних засобів іноземного виробництва
Кількість
685
Одиниця виміру
найменувань
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
COO
CN Китайська Народна Республіка
Документи договору
Підписаний договір
31.05.2021 11:37
-
24.01.2022 10:51
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2021-11-08-000040
Дата створення проекту
08.11.2021 14:39
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
08.11.2021 16:04
Дата публікації висновку про результати
30.11.2021 17:00
Дата завершення усунення порушень
15.12.2021 00:00
Дата завершення моніторингу
30.11.2021 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс держаудит служби (Кіровоградська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 545-63-67
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127387
Назва
Східний офіс держаудит служби
Країна
Ukraine
Область або регіон
Кіровоградська
Населений пункт
Кропивницький
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 05.11.2021 № 554 Дніпро Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 05.11.2021 № 554 Витяг з переліку процедур закупівель Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-03-16-002224-а 16.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівель Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
05.11.2021 00:00
Документи рішення
08.11.2021 16:04
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 29 листопада 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель обласного комунального виробничого підприємства «Дніпро – Кіровоград» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – АМКУ) від 29.04.2021 № 9516-р/пк-пз, тендерну пропозицію учасника фізичної особи - підприємця Трач Олег Володимирович (далі – ФОП Трач О.В.), протокол засідання тендерного комітету від 07.05.2021 № 220, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене 07.05.2021, договір, укладений між Замовником та ФОП Трач О.В. від 27.05.2021 № 925-002м/21, пояснення надане Замовником через електронну систему закупівель 18.11.2021. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду АМКУ, не здійснювався. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено невідповідність тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, а саме, у пункті 2 розділу V тендерної документації Замовник зазначив опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, які не відповідають переліку формальних помилок, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 (далі – Наказ № 710).
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено невідповідність тендерної документації вимогам Наказу № 710. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель та з огляду на відсутність механізму його усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення у подальшому встановленого порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття зазначених заходів.
Дата висновку
29.11.2021 00:00
Дата публікації
30.11.2021 17:00
Документи висновку
30.11.2021 17:00
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Підприємство ознайомилось із висновком про проведення моніторингу закупівлі UA-2021-03-16-002224-a (далі – Висновок) та повідомляємо Вам про наступне. Підприємством прийнято до уваги Ваші рекомендації щодо зазначення в подальшому у тендерній документації опису та прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, що затверджені наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 (далі – Наказ № 710) та зобов’язується здійснити заходи направлені на недопущення незазначення вказаного переліку формальних (несуттєвих) помилок у майбутньому. З повагою В. о. генерального директора О. ОМЕЛЬКІН
Дата публікації
02.12.2021 08:34
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «Запасні частини до транспортних засобів іноземного виробництва» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-16-002224-а) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
16.11.2021 13:40
Орган перевірки
20.11.2021 00:00
Документи повідомлення
16.11.2021 13:41
-
Відповідь
Відповідь на запит
Підприємством розглянуто Ваш запит від 16.11.2021 щодо надання документів та пояснень під час проведення моніторингу закупівлі UA-2021-03-16-002224-a та повідомляємо Вам про наступне. Основним завданням нашого підприємства є забезпечення якісних та безперебійних послуг з водопостачання та водовідведення. Якість надання цих послуг залежить, зокрема від оперативного вирішення питання ремонту та технічного обслуговування транспортних засобів Замовника і як наслідок, наявність необхідних запасних частин прямо впливає на швидкість усунення аварійних ситуацій та виконання виробних задач підприємства, що в свою чергу в результаті виражається у належному забезпеченні населення м. Кропивницький та частини Кіровоградської області послугами водопостачання та водовідведення. Технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі та його очікувану вартість було визначено на підставі виробничої необхідності підприємства у запасних частинах до автотранспортних засобів, що потребують ремонту та вчасного обслуговування. Крім того, вказані вище відомості були визначені тендерним комітетом на підставі службової записки заступника головного механіка ОКВП «Дніпро – Кіровоград» від 10.03.2021 р. № 44097. Орієнтовна вартість обраховується на підставі відомостей минулих закупівель, комерційних пропозицій та інформації, що є доступною у інтернет - мережі. Додатково зазначаємо, що змістом вказаної службової записки передбачено перелік необхідних запасних частин, що використовуються підприємством. Додатково на Ваш запит в якості підтвердження вищезазначеного, підприємство надає відповідні копії документів. Додатки: 1 арк. З повагою В. о. генерального директора О. ОМЕЛЬКІН
Рішеня
18.11.2021 16:45
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 355 777 грн.
Період подання пропозицій
до 04.04.2021 11:00
Замовник:
ОКВП "Дніпро - Кіровоград"
Контактний телефон:
+380522332193
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 355 777 грн.
Період подання пропозицій
до 04.04.2021 11:00
Замовник:
ОКВП "Дніпро - Кіровоград"
Контактний телефон:
+380522332193
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності