Не відповідає кваліфікаційним критеріям. Учасник процедури закупівлі зазначив недостовірну інформацію. Учасником процедури закупівлі не виправлено інформацію в документах, протягом 24 годин
Зміст
Учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону. Учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 Закону. Учасником процедури закупівлі не виправлено інформацію в документах, протягом 24 годин, що подані ним у своїй тендерній пропозиції
Перелік виявлених невідповідностей:
На виконання вимоги щодо надання учасником інформаційної довідки про наявність у нього необхідної матеріально-технічної бази, а саме – інформаційної довідки із зазначенням відомостей про наявність у нього в м. Кропивницький або в Кіровоградській області складів та/або магазинів із продажу запчастин з наданням відповідних документів, що підтверджують право власності, оренди або іншого правочину, який засвідчує право використання таких складів та/або магазинів із продажу запчастин на строк не менше ніж до 31.12.2021 р., останнім надано довідку від 30.03.2021 року № 30/1 із зазначенням відомостей про наявність у учасника, зокрема, складу розташованого за адресою: 25000, м. Кропивницький, вул. Кропивницького, 118. Крім того, на виконання вказаної вимоги учасником надано договір оренди від 11 січня 2021 року № 7-21 відповідно до положень якого, гр. Мацішевський Владислав Андрійович в якості орендодавця передав у строкове платне користування ФОП Трач О. В. частину нежитлового приміщення площею 11 кв. м. розташованого за адресою 25000, м. Кропивницький, вул. Кропивницького, 118. В той же час, ч. 15, ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Замовник має право звернутись за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. За здійсненим запитом підприємства отримано інформацію з Держаного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об’єктів нерухомого майна щодо об’єкта нерухомого майна відповідно до якої, за вказаною ФОП Трач О. В. у договорі оренди від 11 січня 2021 року № 7-21 адресою 25000, м. Кропивницький, вул. Кропивницького, 118 відсутні будь-які реєстраційні відомості щодо знаходження нежитлового приміщення, яке використовується учасником в якості складу.
Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлено невідповідність:
Вищезазначені обставини не відповідають вимогам п. 1, р. 1, додатку 1 до Документації.
Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей:
Для усунення вищевикладених невідповідностей учаснику необхідно надати реєстраційні документи на об’єкт нерухомості на підставі яких укладено відповідний договір оренди частини нежитлового приміщення розташованого за адресою 25000, м. Кропивницький, вул. Кропивницького, 118.
Не відповідає кваліфікаційним критеріям. Учасник процедури не відповідає вимогам встановленим абзацом 1 част. 3 статті 22 цього Закону
Зміст
Учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 та встановлені частиною першою статті 17 цього Закону. Учасник процедури не відповідає вимогам встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону "Про публічні закупівлі"
Перелік виявлених невідповідностей:
На виконання вимоги щодо надання учасником інформації про наявність у нього документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за 2017-2020 рр., учасником у складі своєї пропозиції надано договір поставки запасних частин до транспортних засобів № 29-716 від 11 липня 2019 року укладений з ПАТ «Укрпошта». Додатково, вимогами документації передбачено надання оригіналу позитивного відгуку про виконання учасником наданого аналогічного договору. В той же час, у складі пропозиції ТОВ «ІНТЕГРАЛ-АВТО ПЛЮС» присутня копія відгуку про виконання договору поставки № 29-716 від 11 липня 2019 року.
Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлено невідповідність:
Вищезазначені обставини не відповідають вимогам п. 2, р. 1, додатку 1 до Документації.
Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей:
Для усунення вищевикладених невідповідностей учаснику необхідно надати оригіналу позитивного відгуку про виконання ним договору поставки № 29-716 від 11 липня 2019 року.
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс держаудит служби (Кіровоградська обл.)
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
05.11.2021 № 554
Дніпро
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу Східного офісу Держаудитслужби
від 05.11.2021 № 554
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2021-03-16-002224-а 16.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівель
Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 29 листопада 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель обласного комунального виробничого підприємства «Дніпро – Кіровоград» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – АМКУ) від 29.04.2021 № 9516-р/пк-пз, тендерну пропозицію учасника фізичної особи - підприємця Трач Олег Володимирович (далі – ФОП Трач О.В.), протокол засідання тендерного комітету від 07.05.2021 № 220, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене 07.05.2021, договір, укладений між Замовником та ФОП Трач О.В. від 27.05.2021 № 925-002м/21, пояснення надане Замовником через електронну систему закупівель 18.11.2021.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду АМКУ, не здійснювався.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено невідповідність тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, а саме, у пункті 2 розділу V тендерної документації Замовник зазначив опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, які не відповідають переліку формальних помилок, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 (далі – Наказ № 710).
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено невідповідність тендерної документації вимогам Наказу № 710.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель та з огляду на відсутність механізму його усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення у подальшому встановленого порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття зазначених заходів.
Підприємство ознайомилось із висновком про проведення моніторингу закупівлі UA-2021-03-16-002224-a (далі – Висновок) та повідомляємо Вам про наступне.
Підприємством прийнято до уваги Ваші рекомендації щодо зазначення в подальшому у тендерній документації опису та прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, що затверджені наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 (далі – Наказ № 710) та зобов’язується здійснити заходи направлені на недопущення незазначення вказаного переліку формальних (несуттєвих) помилок у майбутньому.
З повагою
В. о. генерального директора О. ОМЕЛЬКІН
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «Запасні частини до транспортних засобів іноземного виробництва» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-16-002224-а) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Підприємством розглянуто Ваш запит від 16.11.2021 щодо надання документів та пояснень під час проведення моніторингу закупівлі UA-2021-03-16-002224-a та повідомляємо Вам про наступне.
Основним завданням нашого підприємства є забезпечення якісних та безперебійних послуг з водопостачання та водовідведення. Якість надання цих послуг залежить, зокрема від оперативного вирішення питання ремонту та технічного обслуговування транспортних засобів Замовника і як наслідок, наявність необхідних запасних частин прямо впливає на швидкість усунення аварійних ситуацій та виконання виробних задач підприємства, що в свою чергу в результаті виражається у належному забезпеченні населення м. Кропивницький та частини Кіровоградської області послугами водопостачання та водовідведення.
Технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі та його очікувану вартість було визначено на підставі виробничої необхідності підприємства у запасних частинах до автотранспортних засобів, що потребують ремонту та вчасного обслуговування. Крім того, вказані вище відомості були визначені тендерним комітетом на підставі службової записки заступника головного механіка ОКВП «Дніпро – Кіровоград» від 10.03.2021 р. № 44097. Орієнтовна вартість обраховується на підставі відомостей минулих закупівель, комерційних пропозицій та інформації, що є доступною у інтернет - мережі. Додатково зазначаємо, що змістом вказаної службової записки передбачено перелік необхідних запасних частин, що використовуються підприємством.
Додатково на Ваш запит в якості підтвердження вищезазначеного, підприємство надає відповідні копії документів.
Додатки: 1 арк.
З повагою
В. о. генерального директора О. ОМЕЛЬКІН
ОКВП "Дніпро-Кіровоград" виконує рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 29.04.2021 № 9516
Кваліфікований електронний підпис відсутній.
Тип:
скарга
На кваліфікацію:
UA-2021-03-16-002224-a.a1
Стан:
Скасовано
Звинувачення замовника тендеру UA-2021-03-16-002224-a про зговір та пропонування винагороди представнику замовника участником.
У відмові визнання переможця в тендері UA-2021-03-16-002224-a одними з причин відмови замовник стверджує про "виявлення факту впливу на прийняття рішення замовника, і про те, що він має незаперечні докази того, що я, як учасник процедури закупівлі пропоную, даю або погоджуюсь дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі". Також, наголошено про виявлення факту пов'язання з іншими учасниками процедури закупівлі. Вважаю вищевказанні підстави відмови необгрунтованими, не маючими ніяких доказів ,та такими , що несуть ознаки упередженності при визнанні переможця тендеру ,а також мають ознаки наклепу. Вимагаю оскарження даного рішення, та офіційних відмов від цих звинувачень, та надання " незаперечних доказів" своїх звинувачень.