Показати схожі тендери

Закупівля Реконструкція свердловини № 2 водозабору № 5 КП ПОР "Полтававодоканал" по вул. Кондратка, 47- г в с. Петрівка, Полтавського району, Полтавської області від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ПОЛТАВАВОДОКАНАЛ".

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2021-03-10-008709-b
План UA-P-2021-03-03-005698-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 22.04.2021 16:29
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 29.03.2021 15:42
Закінчення аукціону 29.03.2021 16:03
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
5 766 816 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
30 000 грн. (0,52 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.03.2021 15:19 до 26.03.2021 21:00
Завершено
Період уточнень
з 10.03.2021 15:19
до 16.03.2021 00:00
Завершено
Період оскарження
з 10.03.2021 15:19
до 22.03.2021 00:00
Завершено
Період аукціону
з 29.03.2021 15:42
до 29.03.2021 16:03
Завершено
Період кваліфікації
з 29.03.2021 16:03
до 06.04.2021 16:31
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 06.04.2021 16:31
до 17.04.2021 00:00
Завершено
Підписання договору
з 06.04.2021 16:31
до 22.04.2021 16:29
Період уточнень
з 10.03.2021 15:19 до 16.03.2021 00:00
Період оскарження
з 10.03.2021 15:19 до 22.03.2021 00:00
Період аукціону
з 29.03.2021 15:42 до 29.03.2021 16:03
Період кваліфікації
з 29.03.2021 16:03 до 06.04.2021 16:31
Період кваліфікації
з 29.03.2021 16:03 до 06.04.2021 16:31
Основні параметри
Реконструкція свердловини № 2 водозабору № 5 КП ПОР "Полтававодоканал" по вул. Кондратка, 47- г в с. Петрівка, Полтавського району, Полтавської області
роботи
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Реконструкція свердловини № 2 водозабору № 5 КП ПОР "Полтававодоканал" по вул. Кондратка, 47- г в с. Петрівка, Полтавського району, Полтавської області
Код ДК 021:2015
45454000-4 - Перебудовування
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2021 00:00
Умова оплати
Підписання договору
Тип оплати: Аванс
Період: 20 робочі днів
Розмір оплати: 30,0 %
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 70,0 %
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
-
10.03.2021 16:23
-
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Євген Забишний
Електронна пошта
Телефон
+380675318760
Сайт:
http://www.vodokanal.poltava.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
03361661
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ПОЛТАВАВОДОКАНАЛ"
Поштовий індекс
36020
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
м. Полтава
Адреса
ВУЛИЦЯ ПИЛИПА ОРЛИКА, будинок 40-А
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПВП "АРТ-Сервіс"
Пропозиція:
5 756 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ"
Пропозиція:
5 736 816 грн.
Відповіді на критерії
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 06.04.2021 16:31 по 17.04.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Договір
UA-2021-03-10-008709-b-a1
Завершився
Номер
2204/РС/ЕТ
5 726 034.29 грн.
4 771 695.25 грн.
З ПДВ
Підписано
22.04.2021
Строк дії договору з
22.04.2021
по
31.12.2021
Сума оплати за договором
5 726 034.28
Сума оплати за договором без ПДВ
4 771 695.24
Номенклатура
1 (роботи)
Реконструкція свердловини № 2 водозабору № 5 КП ПОР "Полтававодоканал" по вул. Кондратка, 47- г в с. Петрівка, Полтавського району, Полтавської області
Номенклатура
Реконструкція свердловини № 2 водозабору № 5 КП ПОР "Полтававодоканал" по вул. Кондратка, 47- г в с. Петрівка, Полтавського району, Полтавської області
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2021 р.
Зміни до договору
17.06.2021
Статус
Опубліковано
Номер
1
"Замовник" протягом 20 робочих днів після підписання цього договору має право перерхувати Підряднику передплату у розмірі до 30% від загальної договірної ціни на придбання та постачання матеріалів та обладнання, при умові наявності коштів на розрахунковому рахунку Замовника. За умови своєчасного надходження коштів, "Підрядник" зобов'язується використати отриману передплату протягом трьох місяців з дня одержання передплати. По закінченні тримісячного терміну невикористані суми передплати повертаються "Замовнику".
Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Документи зміни договору
Зміни до договору
30.06.2021
Статус
Опубліковано
Номер
2
"Замовник" протягом 60 робочих днів після підписання цього договору має право перерахувати Підряднику передплату у розмірі 3821044,80 грн. з ПДВ на придбання та постачання матеріалів та обладнання, при умові наявності коштів на розрахунковому рахунку Замовника. За умови своєчасного надходження коштів, "Підрядник" зобов'язується використати отриману передплату протягом трьох місяців з дня одержання передплати. По закінченні тримісячного терміну невикористані суми передплати повертаються "Замовнику"
Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Документи зміни договору
Зміни до договору
13.12.2021
Статус
Опубліковано
Номер
3
зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Документи зміни договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2021-10-28-000032
Дата створення проекту
28.10.2021 16:19
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
28.10.2021 16:49
Дата публікації висновку про результати
19.11.2021 14:27
Дата завершення усунення порушень
25.11.2021 00:00
Дата завершення моніторингу
19.11.2021 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс держаудит служби (Кіровоградська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 715-93-42
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127387
Назва
Східний офіс держаудит служби
Країна
Ukraine
Область або регіон
Кіровоградська
Населений пункт
Кропивницький
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 26.10.2021 № 537 Дніпро Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 26.10.2021 № 537 Витяг з переліку процедур закупівель Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-03-10-008709-b 10.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівель Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
26.10.2021 00:00
Документи рішення
28.10.2021 16:49
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 18 листопада 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до істотних умов договору та їх оприлюднення, виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710). Під час моніторингу проаналізовано: річний план комунального підприємства Полтавської обласної ради «Полтававодоканал» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Енергозберігаючі технології» (далі – ТОВ «Енергозберігаючі технології»), протокол розгляду тендерних пропозицій від 05.04.2021, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене 06.04.2021, договір підряду, укладений між Замовником та ТОВ «Енергозберігаючі технології», від 22.04.2021 № 220/РС/ЕТ, додаткові угоди від 17.06.2021 № 1, від 30.06.2021 № 2 до Договору, пояснення надане Замовником через електронну систему закупівель.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до істотних умов договору та їх оприлюднення, виконання вимог Постанови № 710 – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
За результатами моніторингу порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Дата висновку
18.11.2021 00:00
Дата публікації
19.11.2021 14:27
Документи висновку
19.11.2021 14:27
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Реконструкція свердловини № 2 водозабору № 5 КП ПОР «Полтававодоканал» по вул. Кондратка, 47- г в с. Петрівка, Полтавського району, Полтавської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-10-008709-b) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
16.11.2021 13:36
Орган перевірки
20.11.2021 00:00
Документи повідомлення
16.11.2021 13:36
-
Відповідь
Про надання пояснення по моніторингу ID: UA-M-2021-10-28-000032
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені на підставі робочого проекту «Реконструкція свердловини № 2 водозабору № 5 КП ПОР «Полтававодоканал» по вул. Кондратка, 47- г в с. Петрівка, Полтавського району, Полтавської області», який отримав позитивний експертний звіт № 7-450-20-ЕП/КО від 24 грудня 2020 року з дотриманням вимог щодо міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва, його експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення; санітарного й епідеміологічного благополуччя населення; охорони праці; екології; пожежної безпеки; техногенної безпеки; енергозбереження. Очікувана вартість предмета закупівлі робіт по об’єкту «Реконструкція свердловини № 2 водозабору № 5 КП ПОР «Полтававодоканал» по вул. Кондратка, 47- г в с. Петрівка, Полтавського району, Полтавської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-10-008709-b) визначена на підставі загальної кошторисної вартості, що відображені в експертному звіті.
Рішеня
18.11.2021 14:56
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 766 816 грн.
Період подання пропозицій
до 26.03.2021 21:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ПОЛТАВАВОДОКАНАЛ"
Контактний телефон:
+380675318760
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 766 816 грн.
Період подання пропозицій
до 26.03.2021 21:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ПОЛТАВАВОДОКАНАЛ"
Контактний телефон:
+380675318760
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності