Показати схожі тендери

Закупівля експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Одеського району від ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ".

Тип закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Тендер UA-2021-02-26-004938-b
План UA-P-2021-02-26-002017-b link
Статус Торги відмінено
Остання зміна 13.07.2021 00:02
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 10.06.2021 12:06
Очікувана вартість:
45 949 915 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
459 499.15 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 26.02.2021 20:36 до 23.04.2021 10:00
Завершено
Період уточнень
з 26.02.2021 20:36
до 13.04.2021 00:00
Завершено
Період оскарження
з 26.02.2021 20:36
до 19.04.2021 00:00
Поточний період
Період прекваліфікації
з 23.04.2021 10:00
-
Поточний період
Період аукціону
з 10.06.2021 12:06
-
Період уточнень
з 26.02.2021 20:36 до 13.04.2021 00:00
Період оскарження
з 26.02.2021 20:36 до 19.04.2021 00:00
Період аукціону
з 10.06.2021 12:06
Період кваліфікації
з 23.04.2021 10:00
Основні параметри
експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Одеського району
operational maintenance of public motor roads of local importance Odessa region
7.1. Під час проведення процедур закупівель всі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно усі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. У випадках, передбачених частиною четвертою статті 10 Закону, документи замовника щодо процедури закупівлі, передбачені Законом, викладаються українською та англійською мовами. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою 7.2. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та розроблені безпосередньо учасником виключно для участі у вказаній процедурі закупівлі повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції (зокрема копії та дублікати наказів по підприємству учасника, договорів оренди, лізингу, надання послуг тощо) можуть бути складені українською або російською мовами. 7.3. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж передбачено пунктом 7.2. цього розділу мові, учасник надає переклад цього документу та переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гаранті (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі: її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Банківська гарантія повинна бути виданою банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває в стадії ліквідації Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає – 450 000,00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему гарантію. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання /надсилання Замовнику. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття прередбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника(Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Державне підприємство «Служба місцевих автомобільних доріг» (ДП «Служба місцевих доріг») код ЄДРПОУ: 42641417 IBAN: UA768201720355179035000095031 в ДКСУ, м. Київ
7.1. Під час проведення процедур закупівель всі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно усі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. У випадках, передбачених частиною четвертою статті 10 Закону, документи замовника щодо процедури закупівлі, передбачені Законом, викладаються українською та англійською мовами. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою 7.2. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та розроблені безпосередньо учасником виключно для участі у вказаній процедурі закупівлі повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції (зокрема копії та дублікати наказів по підприємству учасника, договорів оренди, лізингу, надання послуг тощо) можуть бути складені українською або російською мовами. 7.3. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж передбачено пунктом 7.2. цього розділу мові, учасник надає переклад цього документу та переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гаранті (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі: її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Банківська гарантія повинна бути виданою банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває в стадії ліквідації Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає – 450 000,00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему гарантію. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання /надсилання Замовнику. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття прередбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника(Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Державне підприємство «Служба місцевих автомобільних доріг» (ДП «Служба місцевих доріг») код ЄДРПОУ: 42641417 IBAN: UA768201720355179035000095031 в ДКСУ, м. Київ
послуги
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
450 000
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Одеського району
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
operational maintenance of public motor roads of local importance Odessa region
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2022 00:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 5 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Детально у проєкті договору
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
14.04.2021 15:44
-
Скасування
13.07.2021 00:02
під час оголошення процедури закупівлі у Додатку 5 «Технічне завдання» не було враховано в повному об’ємі роботи, які передбачає даний предмет закупівлі. У зв’язку з тим що, кінцевий строк подання тендерних пропозицій був 23 квітня 2021р., можливість внести зміни до Тендерної документації відсутня. Також варто відмітити, що зміни до технічного завдання можуть призвести до зміни очікуваної вартості. Враховуючи вище зазначене, виникла необхідність відмінити вказану процедуру закупівлі у зв’язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі послуг саме з такими технічними та якісними характеристиками.
02.07.2021 10:22
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Носуленко Артем Сергійович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Nosulenko Artem
Електронна пошта
Телефон
048 7958918
Мова спілкування
Українська
Замовник
ЄДРПОУ
42641417
Назва (англійською мовою)
Local motor road agency
Повна назва
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ"
Повна назва (англійською мовою)
Local motor road agency
Поштовий індекс
65031
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Одеса
Адреса
ВУЛИЦЯ МИХАЙЛА ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 49
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ ТЕХКОМУНСЕРВІС
Пропозиція:
Відповіді на критерії
Учасник:
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР"
Пропозиція:
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД"
Пропозиція:
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ "
Пропозиція:
Відповіді на критерії
Прекваліфікація
ТОВ ТЕХКОМУНСЕРВІС : [email protected]
відмовлено
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавс,Не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної,Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Зміст
за результатами розгляду пропозиції Учасника ТОВ «ТЕХНОКОМУНСЕРВІС» було виявлено наступне: -Відповідно до ч. 1; ч.2, статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» та ч. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції», розділу ІII. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, Замовник встановлює такі вимоги: 1.1. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації. Документи надаються в сканованому вигляді в форматі Portable Document Format (PDF) або ін.: 1. інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (зазначено в частині І додатку 3); 2. інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону (зазначено в частині ІІ додатку 3); 3. інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – гарантійний лист згідно Додатку 2; 4. документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції; повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників та наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів. У разі якщо тендерна пропозиція подається об'єднанням учасників, до неї обов'язково включається документ про створення такого об'єднання. 5. Електронної банківської гарантії (відповідно до частини 2 цього розділу), якщо надання банківської гарантії передбачено умовами тендерної документації. 6. Інших документів, що вимагаються умовами тендерної документації. Проте, У складі поданої тендерної пропозиції ТОВ «ТЕХКОМУНСЕРВІС» надав лише документи з інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі». Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТЕХКОМУНСЕРВІС» відповідно до вимог абз. 2., п.1., част.1., ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі Закону) - не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону; до вимог абз. 4.,п.1., част.1., ст. 31 Закону- не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; до вимог абз. 1., п.2., ст.31 Закону- не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Документи прекваліфікації
23.04.2021 10:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР" : [email protected]
відмінено
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встан, не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що
Зміст
Відповідно до абз. 6, п.1.1., розділу I. «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ» Тендерної документації, Замовник вимагає надання довідки щодо переліку дорожньо-ремонтних пунктів (майданчиків) від 17 березня 2021р. № 17/03/3, в якій адресна прив’язка кожного пункту в межах новоутворених районів відповідно до предмету закупівлі, відстань між пунктами перевищує 40 км. Відповідно до ч.16, ст.29 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовником розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель від 18.05.2021р. Учасник надав відповідні документи з виправленнями, у складі котрих були: схема розташування дорожньо-ремонтних пунктів (майданчиків) від 19 травня 2021р. № 19/05/1 та Довідка щодо переліку дорожньо-ремонтних пунктів (майданчиків) від 19 травня 2021р. № 19/05/3. Проте, Учасник так і не виправив невідповідність стосовно адресної прив’язки. Підстави відхилення тендерної пропозиції згідно зі статтею 31 Закону України "Про публічні закупівлі". ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО «ЛИДЕР» - відповідно до абз.1, п.1., част.1, ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), а саме – не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; відповідно до абз.5., п.1, ст. 31 Закону- не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
Документи прекваліфікації
23.04.2021 10:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога про усунення невідповідностей
ID
685bd17b277b4db3bac985c76aaa3120
Створено
18.05.2021 17:06
Надати до
19.05.2021 17:06
Зміст
1. Перелік виявлених невідповідностей: - У складі поданої тендерної пропозиції Учасником ДП «ЛИДЕР» надано Довідку, про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 15 квітня 2021 року вих. № 15/04, в якій виявлено наступні невідповідності: - В таблиці п.4., графа 2 (Найменування обладнання) надано обладнання Гудронатор (марка - ЕС-40 4р.), на який не надано технічний паспорт або свідоцтво про реєстрацію тощо або скан-копії договорів оренди/лізингу/надання послуг або оборотно-сальдової відомісті. Довідка в довільній формі від 17 березня 2021 № 17/03/5 не є підтвердження наявності такого обладнання відповідно до вимог Тендерної документації. Також в таблиці п.2., графа 2 (Найменування обладнання) надано обладнання Ручний кущоріз (кущоріз Bosch AHS 45-16,3р.), на який не підтверджено оборотно-сальдовою відомістю. Довідка в довільній формі від 17 березня 2021 № 17/03/5 не є підтвердження наявності такого обладнання відповідно до вимог Тендерної документації. - В підтвердження наявності Асфальтобетонного заводу зазначеного в довідці Учасник надав договір оренди від 04.01.2021 №04/01 укладений із ТОВ «Фортуна» (код ЄДРПОУ 30863834), місцезнаходження якого, згідно розділу 6 договору та відомостей в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань визначено в Одеській обл. Овідіопольський район, с/рада Таїровська, вул. Академіка Вільямса 93 . Місцезнаходження ДП «ЛИДЕР » - в Одеській обл. Овідіопольський район, с/рада Таїровська, вул. Академіка Вільямса 93 Пунктом 1.1.4 Договору встановлено, що об’єкт оренди передається згідно Акту приймання-передавання. Також, згідно ст. 795 ЦКУ передання наймачеві будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) оформляється відповідним документом (актом), який підписується сторонами договору. З цього моменту починається обчислення строку договору найму, якщо інше не встановлено договором. Крім того, статтею 647 ЦК України «Місце укладання договору» встановлено, що договір є укладеним у місці проживання фізичної особи або за місцезнаходженням юридичної особи, яка зробила пропозицію укласти договір, якщо інше не встановлено договором. - У складі пропозиції учасником надано довідку щодо переліку дорожньо-ремонтних пунктів (майданчиків) від 17 березня 2021р. №17/03/3, в якій адресна прив’язка кожного пункту в межах новоутворених районів відповідно до предмету закупівлі, відстань між пунктами перевищує 40 км - Учасник ДП «ЛИДЕР» надав довідку про наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 18 березня 2021р. №18/03, в якій виявлено невідповідність п.30, графі 2 (посада) зазначено Механізатор (Бойков Олександр Анатолійович) проте, в наказі про прийняття на роботу від 10 березня 2021 р. № 07 ВК зазначена посада Машиніст дорожньо-будівельної техніки. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Відповідно до пункту 1.1, розділу І. «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ» Додатку 3, Тендерної документації, Замовник вимагає надання довідки, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій по формі. В підтвердження наявності машин та механізмів(окрім АБЗ), мають бути надані технічні паспорти або свідоцтва про реєстрацію тощо або скан-копії договорів оренди/лізингу/надання послуг тощо на кожну одиницю техніки/обладнання, вказаного в табличці Учасника. Якщо з наданих документів не вбачається підтвердження наявності відвалів, навісного обладнання для тракторів або навісного обладнання для КДМ, це підтверджується додатково, наприклад оборотно-сальдовою відомістю. - При наявності власних виробництв дорожньо-будівельних матеріалів(АБЗ) (якщо вони будуть використовуватися при надані послуг), учасники надають атестат виробництва. У разі відсутності відповідних виробництв, або якщо не планується використання власного АБЗ для виробництва матеріалів при наданні послуг по даному предмету закупівлі - учасник надає атестат виробництва з того виробництва, на якому буде вироблятися асфальтобетонна суміш, а також документ, що підтвердить поставку асфальтобетонної суміші з такого виробництва (це може бути договір оренди, лізингу, поставки тощо). - Лист-підтвердження орендодавця (надавача послуг, власника, тощо), щодо не заперечення використання його машин та механізмів, в тому числі АБЗ для виконання робіт/послуг учасником за предметом закупівлі, з підтвердженням, що договір є діючий на момент проведення закупівлі, а також, за необхідності, буде продовжено на строк необхідний для закінчення послуг по предмету закупівлі. - Довідка в довільній формі з переліком дорожньо-ремонтних пунктів (майданчиків), які будуть задіяні під час зимового утримання, (згідно П Г.1-218-118:2005). В довідці необхідно вказати адресну прив’язку кожного пункту в межах новоутворених районів відповідно до предмету закупівлі, відстань між пунктами не повинна перевищувати 40 км. -Відповідно до пункту 1.2, розділу І. «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ» Додатку 3, Тендерної документації, Замовник вимагає надання довідки, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. В підтвердження наявності працівників, мають бути надані копії наказів про призначення або копії інших документів, що підтверджують наявність працівників, на кожну особу зазначену в табличці. 3. Прелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. - На виконання вимог пунктом 1.1., частини І. КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ, додатку 3 тендерної документації для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати підтвердження наявності Гудронатора (марка - ЕС-40 4р.) і Ручного кущоріза (кущоріз Bosch AHS 45-16,3р.) відповідно до вимог тендерної документації. - Усунути невідповідність щодо місця підписання в Договорі від 04.01.2021 р. № 04/01 та в акті приймання-передачі до Договору оренди АБЗ від 04.01.2021 р. № 04/01 щодо фактичного місця передачі АБЗ-1683. - Відповідно до вимог тендерної документації надати довідку в довільній формі з переліком дорожньо-ремонтних пунктів (майданчиків), в якій адресна прив’язка кожного пункту в межах новоутворених районів відповідно до предмету закупівлі, відстань між пунктами не повинна перевищувати 40 км. - На виконання вимог пунктом 1.2., частини І. КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ, додатку 3 тендерної документації – надати відповідну до вимог тендерної документації Довідку, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з виправленою інформацією щодо посади працівника Механізатор (Бойков Олександр Анатолійович) за наказом про прийняття на роботу від 10 березня 2021 р. № 07 ВК. ПРИМІТКА! Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД" : [email protected]
допущено
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи прекваліфікації
23.04.2021 10:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога про усунення невідповідностей
ID
1452cdb314754a7b9b6d4e11bcc86fe1
Створено
20.05.2021 15:48
Надати до
21.05.2021 15:48
Зміст
1. Перелік виявлених невідповідностей: - У складі поданої тендерної пропозиції Учасником ТОВ «ПРОГРЕСДОРБУД» надано Довідку, що підтверджує наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 22.04 2021 року вих. № 22/5, в якій виявлено наступні невідповідності: В таблиці п.6., графа 2 (Найменування обладнання) надано обладнання Ручний кущоріз який в графі 5 (Власна, орендується чи лізинг (у кого) або залучається (в тому числі надаються послуги) (ким) тощо) орендується у фізичної особи за договором оренди механізмів №19/1 від 19.03.2021р., проте Учасник надав договір № 24/1 від 24.03.2021р. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Відповідно до пункту 1.1, розділу І. «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ» Додатку 3, Тендерної документації, Замовник вимагає надання довідки, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій по формі. В підтвердження наявності машин та механізмів(окрім АБЗ), мають бути надані технічні паспорти або свідоцтва про реєстрацію тощо або скан-копії договорів оренди/лізингу/надання послуг тощо на кожну одиницю техніки/обладнання, вказаного в табличці Учасника. Якщо з наданих документів не вбачається підтвердження наявності відвалів, навісного обладнання для тракторів або навісного обладнання для КДМ, це підтверджується додатково, наприклад оборотно-сальдовою відомістю. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. - На виконання вимог пунктом 1.1., частини І. КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ, додатку 3 тендерної документації для усунення виявлених невідповідностей – Учасник повинен надати відповідну до вимог тендерної документації Довідку, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій по формі, та зазначити відповідну інформацію щодо наданого договору оренди фізичної особи. ПРИМІТКА! Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ " : [email protected]
допущено
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи прекваліфікації
23.04.2021 10:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога про усунення невідповідностей
ID
f74f336b88994248968ded3f0e6af4b3
Створено
20.05.2021 16:11
Надати до
21.05.2021 16:11
Зміст
1. Перелік виявлених невідповідностей: - У складі поданої тендерної пропозиції Учасник ТОВ «ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ» надав Довідку, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 21 квітня 2021 р. №130, в якій виявлена наступна невідповідність: В таблиці п.4., графа 2 (посада) надано працівника Полтарацький С.В. (водії машин та механізмів), у якого не відповідає прізвище, що вказано в наданому наказі від ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ АСО» № 01-П/К від 28 лютого 2020р., де зазначено Полторацький С.В. Також в таблиці п.4., графа 2 (посада) Учасник надає працівника Коваль С.І. (водії машин та механізмів) на якого не надано підтверджуючих копій наказів про призначення або копії інших документів. В таблиці п. 2 та п.3., графа 2 (посада), де в якості Учасник вказав виконавця робіт – Кожухарь В.Г. та в якості майстра - Жидкову О.А. В підтвердження наявності працівників, Учасник надав цивільно-правові угоди від 15 березня 2021р. на цих осіб, проте в самій цивільно-правовій угоді в розділі 1.Предмет договору не зрозуміло, хто з Виконавців займає посаду виконроба, а хто майстра. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Відповідно до п.1.2., розд. І. «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ» ДОДАТКУ 3, Тендерної документації - Учасник повинен надати Довідку, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. До довідки включаються працівники, яких планується залучати до надання послуг. В підтвердження наявності працівників, мають бути надані копії наказів про призначення або копії інших документів, що підтверджують наявність працівників, на кожну особу зазначену в табличці. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. - На виконання вимог пунктом п.1.2., розд. І. «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ» Додатку 3, Тендерної документації для усунення виявлених невідповідностей учасник ТОВ «ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ» повинен надати уточнюючу інформацію і вказати коректне прізвище на працівника- Полтарацького С.В. (водії машин та механізмів) та на працівника - Коваль С.І. (водії машин та механізмів) надати підтверджуючі копії наказів про призначення або копії інших документів. Також надати підтвердження наявності працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме за посадою Виконавець робіт та Майстер, відповідно до вимог Тендерної документації. ПРИМІТКА! Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР" : [email protected]
розглядається
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи прекваліфікації
30.06.2021 13:58
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Торги відмінено
Очікувана вартість
45 949 915 грн.
Період подання пропозицій
до 23.04.2021 10:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ"
Контактний телефон:
048 7958918
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
45 949 915 грн.
Період подання пропозицій
до 23.04.2021 10:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ"
Контактний телефон:
048 7958918
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності