Показати схожі тендери

Закупівля Консультування, супроводження та технічна підтримка комп’ютерної програми «Національна автоматизована інформаційна система Департаменту Державної автомобільної інспекції» від ГОЛОВНИЙ СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР МВС.

Тип закупівлі Переговорна процедура
Тендер UA-2021-02-24-009193-b
План UA-P-2021-02-23-007693-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 15.03.2021 14:44
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
9 427 017.6 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 24.02.2021 14:49
до 07.03.2021 00:00
Основні параметри
Консультування, супроводження та технічна підтримка комп’ютерної програми «Національна автоматизована інформаційна система Департаменту Державної автомобільної інспекції»
послуги
Підстава для використання переговорної процедури
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обгрунтування використання переговорної процедури
На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 28 жовтня 2015 р. № 889 «Про утворення територіальних органів з надання сервісних послуг Міністерства внутрішніх справ» утворений Головний сервісний центр МВС (далі – ГСЦ МВС). З метою виконання завдань та функцій, передбачених Положенням про Головний сервісний центр МВС, затвердженим наказом Міністерства внутрішніх справ України від 07 листопада 2015 р. № 1393 (у редакції наказу МВС від 26 листопада 2018 р. № 955), ГСЦ МВС використовує у своїй діяльності територіально-розгалужену національну автоматизовану інформаційну систему Департаменту Державної автомобільної інспекції (далі – НАІС). Вищевказана система НАІС у березні 2016 року була передана з балансу Департаменту Державної автомобільної інспекції МВС України (далі – ДДАІ МВС України) на баланс ГСЦ МВС. У експертному висновку Інституту програмних систем Національної академії наук України від 02 лютого 2021 р. № 239/1-7 зазначено, що метою виконання закупівлі послуг щодо консультування, супроводження та технічна підтримка комп’ютерної програми «Національна автоматизована інформаційна система Департаменту Державної автомобільної інспекції» є підтримка безперебійності функціонування даної комп’ютерної програми. Первинна розробка програмного забезпечення НАІС здійснювалась у рамках виконання договору від 26 жовтня 2011 р. № 1001030/3, виконавцем якого було ТОВ «Д.І.О.-Трейдер Інтернаціонал», яке видало на нього гарантійні зобов’язання. Виключні майнові права на комп’ютерну програму «Національна автоматизована інформаційна система Департаменту Державної автомобільної інспекції» належали ДДАІ МВС України, а авторські права належать фахівцям ТОВ «Д.І.О.-Трейдер Інтернаціонал» (рішення Державної служби інтелектуальної власності України про реєстрацію договору, який стосується права автора на твір від 08 жовтня 2012 р. за № 2002). У лютому 2016 року всі майнові права на твір «Комп’ютерна програма «Національна автоматизована інформаційна система Департаменту Державної автомобільної інспекції» були передані ГСЦ МВС (договір про передачу майнових прав від 19 лютого 2016 р. № 25). НАІС у подальшому також супроводжувалася ТОВ «Д.І.О.-Трейдер Інтернаціонал» (договори від 30 жовтня 2013 р. № 2240/14 щодо послуг з технічної допомоги; від 14 червня 2016 р. № 74, від 13 березня 2017 р. № 60, від 01 березня 2018 р. № 61, від 31 липня 2018 р. № 143, від 22 лютого 2019 р. № 48 та від 26 липня 2019 р. № 158 на послуги щодо консультування, супроводження та технічної підтримки НАІС). У 2021 році передбачається продовження виконання послуг, пов’язаних з програмним забезпеченням НАІС, зокрема таких: – аналіз зареєстрованих інцидентів на основі логу помилок за минулий день задля виявлення потенційних проблем і їх усунення та визначення виконавців для виправлення, обробки і усунення; – аналіз швидкості та оптимізації запитів та роботи з оптимізації – моніторинг кількості запитів; – обробка листів «ГСЦ МВС» у частині корегування по документам та даним фізичним та/або юридичним особам; – розробка нових звітів для ГСЦ МВС; – оптимізація існуючих звітів; – обробка інцидентів за результатами аналізу логу помилок; – обробка інцидентів за результатами аналізу журналу подій (в тому числі припинення спроб несанкціонованого доступу); – обробка таймінгів АРІ (інтерфейс програмування додатків) за результатами аналізу журналу таймінгів і призначення виконавців для обробки; – обробка таймінгів АРІ для виявлення вузьких місць в роботі системи та запобігання різкого зниження продуктивності; – обробка таймінгів АРІ за результатами аналізу журналу таймінгів в частині звітних форм, книг обліку та призначення виконавців для обробки; – обробка листів «ГСЦ МВС» у частині коректування по документам реєстрації ТЗ та критичних довідників, визначення виконавця для обробки; – аналіз коректності побудови послідовностей документів реєстрації ТЗ (історії ТЗ) за даними тестового сервера і призначення виконавців в разі виявлення невідповідностей; – коригування невідповідностей в частині побудови послідовностей документів реєстрації ТЗ (історії ТЗ); – аналіз консістентності даних в пошукових таблицях оперативного і аналітичного пошуку до таблиць сховищ за даними тестового сервера і призначення виконавців в разі виявлення неузгодженості даних; – коригування неузгодженості даних в пошукових таблицях до таблиць зберігання; – проведення навантажувального стрес-тестування за даними тестового сервера з метою встановлення відповідності вимогам по швидкодії і стабільності з причин щомісячного збільшення об’ємів збережених даних; – оптимізація продуктивності за результатами навантажувального стрес-тестування; – усунення ризиків збоїв в роботі ПЗ; – усунення виявлених дефектів ПЗ; – перевірка обміну даних; – аналіз зареєстрованих інцидентів на основі журналу подій (в тому числі несанкціонований доступ) за минулий день та визначення виконавців для виправлення і обробки задля виявлення потенційних проблем і їх усунення; – обробка листів «ГСЦ МВС» в частині коригувань документів і критичних довідників та визначення виконавців; – аналіз зареєстрованих інцидентів на основі лоту помилок за минулий день задля виявлення потенційних проблем і їх усунення та визначення виконавців для виправлення, обробка та усунення; – обробка листів-замовлень «ГСЦ МВС» та внесення змін у функціонал та дані по листам «ГСЦ МВС»; – консультація співробітників сервісних центрів; – контроль роботи механізму використання КЕП; – формування журналів роботи системи для аналізу; – контроль виконання механізмів резервного копіювання; – моніторинг на наявність повільних запитів; – контроль дискового простору; – контроль журналів помилок БД; – контроль роботи шедулерів; – контроль роботи інтеграційних механізмів; – формування лог файлів для розробників; – формування лог файлів для аналітиків; – контроль доступності сервісів; – аналіз зареєстрованих інцидентів на основі логу помилок за минулий день та визначення виконавців для виправлення і обробки; – аналіз оптимізації швидкості. Зважаючи на важливість названих функцій та масштаби програмного забезпечення НАІС, заміна виконавця послуг щодо подальшого супроводження програмного забезпечення призведе до порушення уніфікації, стандартизації та інформаційно-технологічної несумісності технології адміністрування даного програмного забезпечення, або виникнення проблем технічного та технологічного характеру, пов’язаних з веденням баз даних та, як наслідок, викривлення даних у системі. Враховуючи викладене, наявні підстави для застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 4 частини другої статті 40 Закону, а саме відсутність конкуренції з технічних причин та існує необхідність захисту прав інтелектуальної власності. Відповідно до частини першої статті 40 Закону тендерний комітет ГСЦ МВС направив лист від 15 лютого 2021 р. № 31/6545 на адресу ТОВ «Д.І.О.-Трейдер Інтернаціонал» про участь у переговорах. ТОВ «Д.І.О.-Трейдер Інтернаціонал» надало для перевірки кваліфікаційним вимогам наступні документи: – інформаційну довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка містить таку інформацію: найменування обладнання, кількість, технічний стан, форма власності; – інформаційну довідку щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, яка містить таку інформацію: П.І.Б., кваліфікація, посада, стаж роботи; – інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору(-ів) (за останні два роки), яка містить таку інформацію: дата та номер договору, найменування замовника, предмет договору, сума договору, загальний строк дії договору; – копії договорів; – копію Статуту; – копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість; – документ, яким надано повноваження представнику діяти від імені Учасника. З наданих документів вбачається, що документація ТОВ «Д.І.О.-Трейдер Інтернаціонал» відповідає кваліфікаційним критеріям Замовника. З метою здійснення закупівлі послуг за предметом: «Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням – за кодом ДК 021:2015 – 72260000-5 (консультування, супроводження та технічна підтримка комп’ютерної програми «Національна автоматизована інформаційна система Департаменту Державної автомобільної інспекції»)» пропонується обрати процедуру закупівлі – переговорну процедуру закупівлі. Строк надання послуги: березень - грудень 2021 року. Переговори проведено: 16 лютого 2021 р. об 10 год. 00 хв., протокол № 44.
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Позиція
Опис предмета закупівлі
Консультування, супроводження та технічна підтримка комп’ютерної програми «Національна автоматизована інформаційна система Департаменту Державної автомобільної інспекції»
Код ДК 021:2015
72260000-5 - Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Кількість
15 587
Одиниця виміру
Людино-година
Адреса постачання
04071, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Лук'янівська, 62
Дата постачання з
04.03.2021 00:00
Дата постачання по
31.12.2021 00:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за надані Виконавцем послуги здійснюється Замовником щомісячно, впродовж наступного місяця, за місяцем, в якому надавались Послуги, впродовж 5 робочих днів з моменту підписання Акту приймання-передачі Послуг шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Виконавця на підставі рахунку та Акту приймання – передачі послуг, але не пізніше 20-го числа наступного місяця.
Документи закупівлі
24.02.2021 14:42
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Дубас Максим Леонідович
Електронна пошта
Телефон
080442722887
Факс
044272-36-92
Замовник
ЄДРПОУ
40109173
Назва (англійською мовою)
Main Service Center of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine
Повна назва
Головний сервісний центр МВС
Поштовий індекс
04071
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. Лук’янівська, 62
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 24.02.2021 14:49 по 07.03.2021 0:00
Документи кваліфікації
Договір
UA-2021-02-24-009193-b-c1
Підписаний і діє
Номер
52
9 427 017.6 грн.
7 855 848 грн.
З ПДВ
Підписано
12.03.2021
Строк дії договору з
04.03.2021
по
31.12.2021
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
15 587 (Людино-година)
Консультування, супроводження та технічна підтримка комп’ютерної програми «Національна автоматизована інформаційна система Департаменту Державної автомобільної інспекції»
Номенклатура
Консультування, супроводження та технічна підтримка комп’ютерної програми «Національна автоматизована інформаційна система Департаменту Державної автомобільної інспекції»
Кількість
15 587
Одиниця виміру
Людино-година
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
15.03.2021 12:30
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
9 427 017.6 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
Головний сервісний центр МВС
Контактний телефон:
080442722887
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
9 427 017.6 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
Головний сервісний центр МВС
Контактний телефон:
080442722887
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності