Показати схожі тендери

Закупівля Будівництво моста через річку Бистриця Солотвинська та транспортної розв"язки в районі вул. Хіміків-Надрічна (І черга «Будівництво транспортної розв"язки в районі вул. Хіміків-Надрічна в м. Івано-Франківську») від УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Тендер UA-2021-02-23-002971-b
План UA-P-2021-02-23-001415-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 30.06.2021 13:28
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 31.05.2021 15:58
Закінчення аукціону 31.05.2021 16:26
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
329 690 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 650 000 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 23.02.2021 10:29 до 26.03.2021 09:00
Завершено
Період уточнень
з 23.02.2021 10:29
до 16.03.2021 00:00
Завершено
Період оскарження
з 23.02.2021 10:29
до 22.03.2021 00:00
Завершено
Період прекваліфікації
з 26.03.2021 09:03
до 25.04.2021 00:00
Завершено
Період аукціону
з 31.05.2021 15:58
до 31.05.2021 16:26
Завершено
Період кваліфікації
з 31.05.2021 16:26
до 07.06.2021 15:59
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 07.06.2021 15:59
до 18.06.2021 00:00
Завершено
Підписання договору
з 07.06.2021 15:59
до 30.06.2021 13:28
Період уточнень
з 23.02.2021 10:29 до 16.03.2021 00:00
Період оскарження
з 23.02.2021 10:29 до 22.03.2021 00:00
Період аукціону
з 31.05.2021 15:58 до 31.05.2021 16:26
Період кваліфікації
з 26.03.2021 09:03 до 25.04.2021 00:00
Період кваліфікації
з 31.05.2021 16:26 до 07.06.2021 15:59
Період кваліфікації
з 31.05.2021 16:26 до 07.06.2021 15:59
Основні параметри
Будівництво моста через річку Бистриця Солотвинська та транспортної розв'язки в районі вул. Хіміків-Надрічна (І черга «Будівництво транспортної розв'язки в районі вул. Хіміків-Надрічна в м. Івано-Франківську»)
Construction of a bridge over the Bystrytsia Solotvynska river and transport interchange in the vicinity of Khimikiv-Nadrichna streets (1 stage - Construction of a transport interchange in the vicinity of Khimikiv-Nadrichna streets in Ivano-Frankivsk)
Категорія Замовника - орган місцевого самоврядування
Customer category - local government
роботи
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
1 600 000
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Будівництво моста через річку Бистриця Солотвинська та транспортної розв'язки в районі вул. Хіміків-Надрічна (І черга «Будівництво транспортної розв'язки в районі вул. Хіміків-Надрічна в м. Івано-Франківську»)
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Construction of a bridge over the Bystrytsia Solotvynska river and transport interchange in the vicinity of Khimikiv-Nadrichna streets (1 stage - Construction of a transport interchange in the vicinity of Khimikiv-Nadrichna streets in Ivano-Frankivsk)
Код ДК 021:2015
45221000-2 - Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
76000, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, в районі вул. Хіміків-Надрічна
Дата постачання по
31.12.2022 00:00
Умова оплати
Підписання договору
Тип оплати: Аванс
Період: 5 банківські днів
Розмір оплати: 60,0 %
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 5 банківські днів
Розмір оплати: 40,0 %
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
-
23.02.2021 10:56
-
23.02.2021 10:34
Проект договору
23.02.2021 10:34
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
23.02.2021 10:33
-
23.02.2021 10:33
-
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Паньо Ігор Ярославович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Panjo Igor
Електронна пошта
Телефон
380342530651
Факс
0342752358
Мова спілкування
Українська
Замовник
ЄДРПОУ
05397574
Назва (англійською мовою)
DEPARTMENT OF CAPITAL CONSTRUCTION OF IVANO-FRANKIVSK CITY COUNCIL
Повна назва
УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва (англійською мовою)
DEPARTMENT OF CAPITAL CONSTRUCTION OF IVANO-FRANKIVSK CITY COUNCIL
Поштовий індекс
76018
Країна
Україна
Область або регіон
Івано-Франківська область
Населений пункт
Івано-Франківськ
Адреса
Вулиця НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 6
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112"
Пропозиція:
257 800 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ ПБС
Пропозиція:
257 700 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АДАМАНТ"
Пропозиція:
219 000 000 грн.
Відповіді на критерії
Прекваліфікація
ТОВ "МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112" : [email protected]
257 800 000 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи прекваліфікації
26.03.2021 09:04
Витяг з ЄДР
26.03.2021 09:04
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога про усунення невідповідностей
ID
93ea63be5d684ecab07a3449968e37d9
Створено
16.04.2021 15:59
Надати до
17.04.2021 15:59
Зміст
- Згідно з Додатком 2 Тендерної документації Замовника, Учасник повинен надати довідку про кваліфікацію та досвід фахівців основних спеціальностей, що будуть залучені до виконання робіт, які є предметом цієї закупівлі за встановленою формою. Мінімально-необхідну кількість працівників, які обов’язково включаються до довідки для виконання робіт по предмету закупівлі зазначено в Таблиці 2 Додатку 2 Тендерної документації. Для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, мають бути надані копії наказів про призначення або інші документи, що підтверджують наявність працівників, на кожну особу зазначену в Таблиці 2. Для підтвердження відповідної кваліфікації працівників робітничих професій Учасник повинен надати документи, що підтверджують освітню та професійну кваліфікацію, в тому числі й монтажників з монтажу сталевих та залізобетонних конструкцій 3-6 розряду, Учасник повинен надати документи, що підтверджують освітню та професійну кваліфікацію. Учасник ТОВ «Мостобудівельний загін №112» надав довідку про кваліфікацію і досвід фахівців основних спеціальностей, які будуть залучені до виконання робіт від 19.03.2021 року вих№1037, у п.51 якої зазначено монтажника з монтажу сталевих та залізобетонних виробів і конструкцій 6 розряду Кузьменка Павла Олександровича. В наказі про прийняття на роботу від 24.11.2020 року Кузьменко Павло Олександрович прийнятий на роботу на посаду монтажника з монтажу сталевих та залізобетонних конструкцій 6 розряду. Також завантажено Посвідчення №5-20/10, видане Кузьменку Павлу Олександровичу як монтажнику сталевих та залізобетонних конструкцій 4 розряду. Учаснику необхідно надати можливість усунути дану невідповідність в порядку, встановленому ч.9 ст.26, ч.16 ст.29 Закону шляхом завантаження документу, що підтверджує 6 розряд монтажника з монтажу сталевих та залізобетонних виробів і конструкцій 6 розряду Кузьменка Павла Олександровича, або, як альтернатива, надати оновлену довідку про кваліфікацію і досвід фахівців основних спеціальностей, які будуть залучені до виконання робіт, у п.51 якої зазначити іншого монтажника з монтажу сталевих та залізобетонних виробів і конструкцій 3-6 розряду та надати копію наказу про його призначення або інший документ, що підтверджує наявність такого працівника, а також документ, що підтверджує його освітню та професійну кваліфікацію монтажника з монтажу сталевих та залізобетонних виробів і конструкцій. - На підтвердження освітньої та професійної кваліфікації працівника Тертичного Андрія Миколайовича, вказаного в пункті 21 довідки про кваліфікацію і досвід фахівців основних спеціальностей, які будуть залучені до виконання робіт від 19.03.2021 року вих№1037, як водія навантажувача 4 розряду, даним Учасником завантажено посвідчення тракториста-машиніста, заповнене російської мовою (хоча сам бланк посвідчення є українською мовою). У п.7 Розділу 1 Тендерної документації Замовника зазначено, що уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Учаснику необхідно надати можливість усунути дану невідповідність в порядку, встановленому ч.9 ст.26, ч.16 ст.29 Закону шляхом надання автентичного перекладу посвідчення тракториста-машиніста Тертичного Андрія Миколайовича, або, як альтернатива, надати оновлену довідку про кваліфікацію і досвід фахівців основних спеціальностей, які будуть залучені до виконання робіт, у п.21 якої зазначити іншого водія механізму (механізатора) та надати копію наказу про призначення або інший документ, що підтверджує наявність такого працівника, а також документ, що підтверджує його освітню та професійну кваліфікацію. - У п.57 довідки про кваліфікацію і досвід фахівців основних спеціальностей, які будуть залучені до виконання робіт від 19.03.2021 року вих№1037 зазначено електрогазозварника 5 розряду Очкурова Євгена Вікторовича. У Додатку 2 ТД Замовник вимагав для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, Учасником мають бути надані копії наказів про призначення або інші документи, що підтверджують наявність працівників, на кожну особу зазначену в Таблиці 2 Додатку 2 ТД. У наказі про прийняття на роботу від 11.03.2020 року вказано, що Очкурова Євгена Вікторовича прийнято на роботу електрогазозварником 4 розряду. Учаснику необхідно надати можливість усунути дану невідповідність в порядку, встановленому ч.9 ст.26, ч.16 ст.29 Закону шляхом надання оновленої довідки про кваліфікацію і досвід фахівців основних спеціальностей, які будуть залучені до виконання робіт, у п.57 якої зазначити електрогазозварника 4 розряду Очкурова Євгена Вікторовича (тобто, привести інформацію у п.57 довідки у відповідність до наказу про прийняття на роботу Очкурова Євгена Вікторовича). - У п.67 довідки про кваліфікацію і досвід фахівців основних спеціальностей, які будуть залучені до виконання робіт від 19.03.2021 року вих№1037 зазначено слюсаря будівельного 6 розряду Красіля Юрія Тихоновича. У Додатку 2 ТД Замовник вимагав для підтвердження відповідної кваліфікації працівників робітничих професій від Учасник документи, що підтверджують освітню та професійну кваліфікацію, в тому числі зварників. Учасником не надано документ, що підтверджує освітню та професійну кваліфікацію Красіля Юрія Тихоновича. Учаснику необхідно надати можливість усунути дану невідповідність в порядку, встановленому ч.9 ст.26, ч.16 ст.29 Закону шляхом завантаження документу, що підтверджує освітню та професійну кваліфікацію Красіля Юрія Тихоновича, або, як альтернатива, надати оновлену довідку про кваліфікацію і досвід фахівців основних спеціальностей, які будуть залучені до виконання робіт, у п.67 якої зазначити іншого слюсаря 4-6 розряду та надати копію наказу про призначення або інший документ, що підтверджує наявність такого працівника, а також документ, що підтверджує його освітню та професійну кваліфікацію. - В Додатку 2 Тендерної документації замовника вказано, що Учасник також повинен надати в складі тендерної пропозиції скановану (у форматі PDF) копію договору (договорів) на виконання робіт з нового будівництва мостів, шляхопроводів та естакад категорія складності по яких не нижче ніж V, або класу наслідків (відповідальності) СС3 з сталезалізобетонною або металевою прогоновою будовою (не менше одного договору, з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). У складі тендерної пропозиції Учасником надано сканокопію у форматі PDF договору субпідряду №СП-112 від 25.11.2019 року, укладеного між ТОВ «Мостобудівельний загін №112» та ТОВ «Спецпроект-інвест» по об’єкту «Будівництво Подільського мостового переходу через річку Дніпро у м.Києві». В п.3.1. вказаного Договору зазначено, що загальна вартість (Договірна ціна) робіт за Договором є динамічною та становить загальну суму на яку підписано Сторонами додаткові угоди до цього договору та відповідні Акти приймання-виконання будівельних робіт форми №КБ-2в і Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати форми №КБ-3. У пункті 5.1. цього ж договору зазначено, що виконання робіт здійснюється відповідно до календарних графіків виконання робіт, в яких визначаються дати початку та закінчення всіх видів та комплексів (етапів) робіт. У складі тендерної пропозиції не надано Договірної ціни та Календарного графіку виконання робіт. Учаснику необхідно надати можливість усунути дану невідповідність в порядку, встановленому ч.9 ст.26, ч.16 ст.29 Закону шляхом завантаження Договірної ціни та Календарного графіку виконання робіт до Договору субпідряду №СП-112 від 25.11.2019 року, укладеного між ТОВ «Мостобудівельний загін №112» та ТОВ «Спецпроект-інвест» по об’єкту «Будівництво Подільського мостового переходу через річку Дніпро у м.Києві».
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АДАМАНТ" : [email protected]
219 000 000 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи прекваліфікації
26.03.2021 09:04
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога про усунення невідповідностей
ID
a8a557156abe461a94ab648229a0b3d6
Створено
16.04.2021 16:02
Надати до
17.04.2021 16:02
Зміст
У п.56 довідки про кваліфікацію та досвід фахівців основних спеціальностей, що будуть залучені до виконання робіт №81/15 від 24.03.2021 року даним Учасником зазначено електромонтера з ремонту та обслуговування електроустаткування Козлова Івана Івановича. На підтвердження його освітньої та професійної кваліфікації Учасником надано копію свідоцтва про присвоєння кваліфікаційного рівня з робітничих професій №142 від 27.06.2008, а саме електромонтера 5 розряду, не засвідчену в порядку, встановленому в п.1 розділу 3 Тендерної документації Замовника. А саме, документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документу (окрім документів, виданих іншими підприємствами/ установами/ організаціями). Учаснику необхідно надати можливість усунути дану невідповідність в порядку, встановленому ч.9 ст.26, ч.16 ст.29 Закону шляхом завантаження засвідченої у встановленому порядку копії свідоцтва про присвоєння кваліфікаційного рівня з робітничих професій №142 від 27.06.2008 Козлова Івана Івановича, або сканокопію з оригіналу даного документа. - В Додатку 2 Тендерної документації замовника вказано, що Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції скановану (у форматі PDF) копію договору (договорів) на виконання робіт з нового будівництва мостів, шляхопроводів та естакад категорія складності по яких не нижче ніж V, або класу наслідків (відповідальності) СС3 з сталезалізобетонною або металевою прогоновою будовою (не менше одного договору, з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). У складі тендерної пропозиції даним Учасником надано скановану копію у форматі PDF договору підряду на виконання окремих видів та комплексів робіт від 03.07.2017 року №03/07-2017, укладеного між ТОВ «Будівельна компанія «Адамант» та ТОВ «Еко-Буд-Трейд» по об’єкту «Будівництво Подільського мостового переходу через річку Дніпро у м.Києві». В п.3.1. вказаного Договору зазначено, що загальна вартість (Договірна ціна) робіт за Договором є динамічною та становить загальну суму на яку підписано Сторонами додаткові угоди до цього договору та відповідні Акти приймання-виконання будівельних робіт форми №КБ-2в і Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати форми №КБ-3. У пункті 5.1. цього ж договору зазначено, що виконання робіт здійснюється відповідно до календарних графіків виконання робіт, в яких визначаються дати початку та закінчення всіх видів та комплексів (етапів) робіт. У складі тендерної пропозиції не надано Договірної ціни та Календарного графіку виконання робіт. Учаснику необхідно надати можливість усунути дану невідповідність в порядку, встановленому ч.9 ст.26, ч.16 ст.29 Закону шляхом завантаження Договірної ціни та Календарного графіку виконання робіт до Договору підряду на виконання окремих видів та комплексів робіт від 03.07.2017 року №03/07-2017, укладеного між ТОВ «Будівельна компанія «Адамант» та ТОВ «Еко-Буд-Трейд» по об’єкту «Будівництво Подільського мостового переходу через річку Дніпро у м.Києві». - На виконання вимоги Додатку 2 Тендерної документації Замовника Учасником надано довідку про наявність парку машин та механізмів, необхідних для забезпечення виконання проєктних рішень, що є предметом даної закупівлі від 22.03.2021 року №78/1 за встановленою формою. В пунктах з 14.1 по 17.2 включно даної довідки зазначені крани: автокран МАЗ 533702, 16т; кран на автомобільному ходу КС-55727-1,25 т; кран МКГ-25БР, 25т; спеціальний вантажний автокран BUMAR-253, 25 т; кран Manitowoc 777 (вантажопідйомність 181 т); кран Manitowoc 555 (вантажопідйомність 135 т). Також надано договори, на підставі яких Учасник володіє та користується вказаними кранами. А саме: договір №17-06-20 п про надання послуг, укладений з ТОВ «Буд-Об’єкт», Договір №03-107 від 29.03.2019 року, укладений з Комунальним підприємством по ремонту і утриманню мостів і шляхів м.Києва «Київавтошляхміст», Договір №17/18 від 17.07.2018 року, укладений з ПАТ «Південспецбуд». Проте, у специфікаціях до зазначених договорів не міститься інформація про вантажопідйомність вище перелічених кранів. Оскільки Замовник вимагав у Додатку 2 Тендерної документації Крани вантажопід’ємністю: Не менше 10 т (2); Не менше 16 т (2); Не менше 25 т (2); Не менше 63 т (2), Учасник повинен підтвердити вантажопід’ємність кранів, зазначених в п.14.1-17.2 довідки від 22.03.2021 року №78/1. Учаснику необхідно надати можливість усунути дану невідповідність в порядку, встановленому ч.9 ст.26, ч.16 ст.29 Закону шляхом завантаження документів, що підтверджують вантажопід’ємність кранів: автокрану МАЗ 533702, 16 т; кран на автомобільному ходу КС-55727-1,25 т; крану МКГ-25БР, 25т; спеціального вантажного автокрану BUMAR-253, 25 т; крану Manitowoc 777 (вантажопідйомність 181 т); крану Manitowoc 555 (вантажопідйомність 135 т).
ТОВ ПБС : [email protected]
257 700 000 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи прекваліфікації
26.03.2021 09:05
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога про усунення невідповідностей
ID
b0979ba0825741e5b5db39eb28563ca1
Створено
16.04.2021 15:57
Надати до
17.04.2021 15:57
Зміст
- Замовником в п.2 Додатку 2 Тендерної документації вимагалося для підтвердження наявності працівників що мають кваліфікацію та досвід, фахівців основних спеціальностей, що будуть залучені до виконання робіт, які є предметом цієї закупівлі за встановленою формою в Таблиці 2 надати інженера-проектувальника з обов`язковою наявністю вищої освіти за спеціальністю «Мости та тунелі» рівнем не нижче магістра та стажем роботи у мостовому або дорожньому господарстві не менше 5-х років, а також надати копію наказу про призначення або (інші документи, що підтверджують наявність працівника), копію кваліфікаційного сертифікату відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних зі створенням об’єктів архітектури (інженера-проєктувальника) категорії - інженерно-будівельне проєктування у частині забезпечення механічного опору та стійкості щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3 (значні наслідки), якого планує залучати для виготовлення Робочої документації по об’єкту закупівлі. ТОВ «ПБС» надав довідку №24/03-35 від 24.03.2021р. про кваліфікацію та досвід, фахівців основних спеціальностей, що будуть залучені до виконання робіт, у п.17 якої заначив інформацію про стаж інженера-проектувальника автомобільних доріг Дзеби Михайла Володимировича стаж роботи - 2 роки, що не відповідає вимогам встановленим Замовником Додатку 2 Тендерної документації (5 років) та є невідповідністю між вимогами Замовника та наданими Учасником інформацією та документами. У складі Тендерної пропозиції надано диплом магістра Дзеби Михайла Володимировича - М18 №131189 НУ «Львівська політехніка» за спеціальністю «Будівництво та цивільна інженерія». У встановленій формі Таблиці 2 Замовник вимагав від Учасника надати інженера-проектувальника з обов`язковою наявністю вищої освіти за спеціальністю «Мости та тунелі», рівнем не нижче магістра, що є невідповідністю між вимогами Замовника та наданими Учасником інформацією та документами. Учасником у складі Тендерної пропозиції надано Кваліфікаційний сертифікат Дзеба Михайло Володимирович серія АР №016817 від 12.11.20р на виконання робіт інженерно-будівельного проєктування доріг щодо об`єктів будівництва класу наслідків – СС2(середні наслідки), а Замовник вимагав копію кваліфікаційного сертифікату відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних зі створенням об’єктів архітектури (інженера-проєктувальника) категорії - інженерно-будівельне проєктування у частині забезпечення механічного опору та стійкості щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3 (значні наслідки), якого планує залучати для виготовлення Робочої документації по об’єкту закупівлі. Тому, встановлена невідповідність між вимогами Замовника та наданими Учасником інформацією та документами. Також, Учасником у складі Тендерної пропозиції надано Кваліфікаційний сертифікат Сабат Людмили Сергіївни серія АР № 012518 від 08.11.16р. на виконання робіт з інженерно-будівельного проєктування доріг щодо об`єктів будівництва класу наслідків – СС3(значні наслідки), а Замовник вимагав копію кваліфікаційного сертифікату відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних зі створенням об’єктів архітектури (інженера-проєктувальника) категорії - інженерно-будівельне проєктування у частині забезпечення механічного опору та стійкості щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3 (значні наслідки), якого планує залучати для виготовлення Робочої документації по об’єкту закупівлі. Тому, встановлена невідповідність між вимогами Замовника та наданими Учасником інформацією та документами. - Замовником в п.3 Додатку 2 Тендерної документації вимагалося від Учасника закупівлі у складі його пропозиції надати сканокопію договору (не менше одного), укладеного не раніше 2010 року про виконання інженером-проєктувальником аналогічних проєктних робіт, тобто робіт з нового будівництва мостів, шляхопроводів та естакад класу наслідків (відповідальності) СС3, а також скановану копію позитивного Експертного звіту (без додатків) щодо розгляду проєктної документації за проєктом будівництва об’єкта, по якому підтверджується досвід. Учасником надано договір №47-П від 18.09.2018р. на виконання інженером-проектувальником проектних робіт: «Коригування робочого проекту «Будівництво мостового переходу на км 28+750 автомобільної дороги державного значення Т-09-09 Снятин-Косів-старі Кути у Івано-Франківській області», а також надано Експертний звіт щодо розгляду проектної документації по робочому проекту «Коригування робочого проекту «Будівництво мостового переходу на км 28+750 автомобільної дороги державного значення Т-09-09 Снятин-Косів-старі Кути у Івано-Франківській області» де Генеральним проектувальником зазначено Сабат Людмилу Сергіївну. Замовником в п.3 Додатку 2 Тендерної документації встановлена чітка вимога до учасників надати сканокопію договору не менще одного про виконання інженером-проєктувальником аналогічних проєктних робіт, тобто саме робіт з нового будівництва мостів, шляхопроводів та естакад класу наслідків (відповідальності) СС3, а також скановану копію позитивного Експертного звіту (без додатків). Оскільки Учасником надано договір №47-П від 18.09.2018р. на виконання інженером-проектувальником проектних робіт: «Коригування робочого проекту, а не нового будівництва , тому існує невідповідність між вимогами Замовника та наданими Учасником інформацією та документами. Учасником у складі Тендерної пропозиції не надано копії договору про виконання інженером-проектувальником Дзебою М. В. аналогічних проєктних робіт та копію позитивного Експертного звіту щодо розгляду проєктної документації за проєктом будівництва об’єкта, по якому підтверджується досвід. Тому, існує невідповідність між вимогами Замовника та наданими Учасником інформацією та документами. Отже, Учасник ТОВ «ПБС» не виконав вимогу Замовника про надання сканокопії договору (не менше одного), укладеного не раніше 2010 року про виконання інженером-проєктувальником аналогічних проєктних робіт, тобто робіт з нового будівництва мостів, шляхопроводів та естакад класу наслідків (відповідальності) СС3, а також скановану копію позитивного Експертного звіту (без додатків) щодо розгляду проєктної документації за проєктом будівництва об’єкта, по якому підтверджується досвід, що є невідповідністю між вимогами Замовника та наданими Учасником інформацією та документами. - У п.1 Розділу 3 Тендерної документації Замовника передбачено вимогу надати документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. У складі Тендерної пропозиції ТОВ «ПБС» надано витяг з протоколу № 09/08/2019 Загальних зборів учасників від 09.08.2019р., яким уповноважено директора ТОВ «ПБС» Пастернака О.С. представляти інтереси товариства в процесі здійснення закупівель за державні кошти на торгах відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі». У плані закупівель Замовника, розміщеному за посиланням https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2021-02-23-001415-a джерелом фінансування вказано кошти місцевого та державного бюджетів. У складі Тендерної пропозиції відсутній документ, який підтверджує повноваження директора ТОВ «ПБС» Пастернака О.С. підписати документи Тендерної пропозиції на участь у Закупівлі за кошти місцевого бюджету. Тому, встановлена невідповідність між вимогами Замовника та наданими Учасником інформацією та документами. Даному Учаснику необхідно надати можливість усунути дану невідповідність в порядку, встановленому ч.9 ст.26, ч.16 ст.29 Закону шляхом: -? завантаження документа, що підтверджує право підпису директором ТОВ «ПБС» Пастернаком О.С. Тендерної пропозиції Закупівлі за кошти місцевого бюджету. -? надати підтверджуючу інформацію про стаж роботи у мостовому або дорожньому господарстві інженера-проєктувальника Дзеби Михайла Володимировича, який повинен становити не менше 5-ти років, шляхом завантаження оновленої довідки про кваліфікацію та досвід, фахівців основних спеціальностей, що будуть залучені до виконання робіт із внесенням відповідних змін у п.17 довідки. -? завантаження копії кваліфікаційного сертифікату Дзеби Михайла Володимировича на виконання окремих видів робіт (послуг), пов’язаних зі створенням об’єктів архітектури (інженера-проєктувальника) категорії - інженерно-будівельне проєктування у частині забезпечення механічного опору та стійкості щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3 (значні наслідки), якого планує залучати для виготовлення Робочої документації по об’єкту закупівлі, сканокопію договору (не менше одного), укладеного не раніше 2010 року про виконання інженером-проєктувальником аналогічних проєктних робіт, тобто робіт з нового будівництва мостів, шляхопроводів та естакад класу наслідків (відповідальності) СС3, а також скановану копію позитивного Експертного звіту (без додатків) щодо розгляду проєктної документації за проєктом будівництва об’єкта, по якому підтверджується досвід. -? завантаження копії кваліфікаційного сертифікату Сабат Людмили Сергіївни на виконання окремих видів робіт (послуг), пов’язаних зі створенням об’єктів архітектури (інженера-проєктувальника) категорії - інженерно-будівельне проєктування у частині забезпечення механічного опору та стійкості щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3 (значні наслідки), якого планує залучати для виготовлення Робочої документації по об’єкту закупівлі, сканокопію договору (не менше одного), укладеного не раніше 2010 року про виконання інженером-проєктувальником аналогічних проєктних робіт, тобто робіт з нового будівництва мостів, шляхопроводів та естакад класу наслідків (відповідальності) СС3, а також скановану копію позитивного Експертного звіту (без додатків) щодо розгляду проєктної документації за проєктом будівництва об’єкта, по якому підтверджується досвід. Або, як альтернатива, надати іншого інженера–проектувальника, інформацію про якого зазначити у п.17 оновленої довідки про кваліфікацію та досвід, фахівців основних спеціальностей, що будуть залучені до виконання робіт, копію наказу про призначення або інший документ, що підтверджує наявність інженера –проектувальника, копію кваліфікаційного сертифікату відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних зі створенням об’єктів архітектури (інженера-проєктувальника) категорії - інженерно-будівельне проєктування у частині забезпечення механічного опору та стійкості щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3 (значні наслідки), якого планує залучати для виготовлення Робочої документації по об’єкту закупівлі, сканокопію договору (не менше одного), укладеного не раніше 2010 року про виконання інженером-проєктувальником аналогічних проєктних робіт, тобто робіт з нового будівництва мостів, шляхопроводів та естакад класу наслідків (відповідальності) СС3, а також скановану копію позитивного Експертного звіту (без додатків) щодо розгляду проєктної документації за проєктом будівництва об’єкта, по якому підтверджується досвід.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 07.06.2021 15:59 по 18.06.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
07.06.2021 15:58
-
documentType.award.awardNotice
31.05.2021 16:26
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2021-02-23-002971-b-a1
Підписаний і діє
Номер
15-21
219 000 000 грн.
182 500 000 грн.
З ПДВ
Підписано
25.06.2021
по
31.12.2021
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (роботи)
Будівництво моста через річку Бистриця Солотвинська та транспортної розв'язки в районі вул. Хіміків-Надрічна (І черга «Будівництво транспортної розв'язки в районі вул. Хіміків-Надрічна в м. Івано-Франківську»)
Номенклатура
Будівництво моста через річку Бистриця Солотвинська та транспортної розв'язки в районі вул. Хіміків-Надрічна (І черга «Будівництво транспортної розв'язки в районі вул. Хіміків-Надрічна в м. Івано-Франківську»)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
30.06.2021 13:27
-
30.06.2021 13:25
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2021-06-25-000061
Дата створення проекту
25.06.2021 15:30
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
25.06.2021 15:53
Дата публікації висновку про результати
21.07.2021 19:08
Дата завершення усунення порушень
27.07.2021 00:00
Дата завершення моніторингу
20.07.2021 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 25.06.2021 № 203 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 16 UA-2021-02-23-002971-b 23.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
25.06.2021 00:00
Документи рішення
25.06.2021 15:53
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 16 липня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва Івано-Франківської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету Замовника від 23.02.2021, протокол розгляду тендерних пропозицій, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АДАМАНТ» (далі – ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АДАМАНТ»), товариства з обмеженою відповідальністю «ПБС» (далі – ТОВ «ПБС»), товариства з обмеженою відповідальністю «МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112» (далі – ТОВ «МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112»), повідомлення про намір укласти договір від 07.06.2021, договір про закупівлю від 25.06.2021 № 15-21, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ) від 25.05.2021 № 11515-р/пк-пз, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 02.07.2021. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АДАМАНТ», ТОВ «ПБС» та ТОВ «МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
16.07.2021 00:00
Дата публікації
21.07.2021 19:08
Документи висновку
21.07.2021 19:08
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з будівництва моста через річку Бистриця Солотвинська та транспортної розв'язки в районі вул. Хіміків-Надрічна (І черга «Будівництво транспортної розв'язки в районі вул. Хіміків-Надрічна в м. Івано-Франківську») (ДК 021:2015: 45221000-2 — Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-23-002971-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
01.07.2021 09:58
Орган перевірки
07.07.2021 00:00
Документи повідомлення
01.07.2021 09:58
-
Відповідь
Пояснення
Управлінням капітального будівництва Івано-Франківської міської ради розглянуто, в межах компетенції, Ваш запит про надання пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено очікувану вартість закупівлі робіт з будівництва моста через річку Бистриця Солотвинська та транспортної розв'язки в районі вул. Хіміків-Надрічна (І черга «Будівництво транспортної розв'язки в районі вул. Хіміків-Надрічна в м. Івано-Франківську») (ДК 021:2015: 45221000-2 — Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-23-002971-b, далі по тексту - Закупівля), а також надання посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування зазначеної Закупівлі. На задоволення вашого запиту повідомляємо, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі розробленої у встановленому законом поряду проєктно-кошторисної докуметацї та отриманого позитивного Експертного звіту Державного підприємства «ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНО-ВИШУКУВАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ» від 05.03.2019р. №191/е/19 по об’єкту «Будівництво моста через річку Бистриця Солотвинська та транспортної розв’язки в районі вул. Хіміків-Надрічна (І черга «Будівництво транспортної розв’язки в районі вул.Хіміків-Надрічна в м.Івано-Франківську»)». Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до рішення Івано-Франківської міської ради від 24.12.2020 року №364-3 «Про бюджет Івано-Франківської міської територіальної громади на 2021 рік» (зі змінами). Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до п.27 ч.1 ст.Закону України «Про публічні закупівлі», Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15.04.2020 року №708, листа Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 03.09.2020 року №3304-04/53972-06 «Про визначення предмета закупівлі та розміщення інформації в електронній системі закупівель», з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», Експертного звіту по об’єкту Закупівлі. На виконання Постанови КМУ від 16.12.2020 року №1266 відповідна інформація про Закупівлю розміщена на офіційному веб-сайті м.Івано-Франківська в архівованому файлі за наступним посиланням в підрозділі «Управління капітального будівництва Івано-Франківської міської ради 2021»: https://www.mvk.if.ua/obgrzak, а також додається до відповіді на запит на (на 1 арк.)
Рішеня
02.07.2021 09:42
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
329 690 000 грн.
Період подання пропозицій
до 26.03.2021 09:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380342530651
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
329 690 000 грн.
Період подання пропозицій
до 26.03.2021 09:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380342530651
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності