Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт проїзду від вул. Плеханова до вул. І. Богуна в м. Павлоград від Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради .

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2021-02-16-013627-a
План UA-P-2021-01-11-003966-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 30.03.2021 16:37
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 11.03.2021 12:09
Закінчення аукціону 11.03.2021 12:30
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
6 333 686.4 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
31 668.43 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.02.2021 16:25 до 10.03.2021 10:00
Завершено
Період уточнень
з 16.02.2021 16:25
до 28.02.2021 00:00
Завершено
Період оскарження
з 16.02.2021 16:25
до 06.03.2021 00:00
Завершено
Період аукціону
з 11.03.2021 12:09
до 11.03.2021 12:30
Завершено
Період кваліфікації
з 11.03.2021 12:30
до 15.03.2021 08:27
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 15.03.2021 08:27
до 26.03.2021 00:00
Завершено
Підписання договору
з 15.03.2021 08:27
до 30.03.2021 16:37
Період уточнень
з 16.02.2021 16:25 до 28.02.2021 00:00
Період оскарження
з 16.02.2021 16:25 до 06.03.2021 00:00
Період аукціону
з 11.03.2021 12:09 до 11.03.2021 12:30
Період кваліфікації
з 11.03.2021 12:30 до 15.03.2021 08:27
Період кваліфікації
з 11.03.2021 12:30 до 15.03.2021 08:27
Основні параметри
Капітальний ремонт проїзду від вул. Плеханова до вул. І. Богуна в м. Павлоград
Загальна вартість робіт за проєктом складає 6 333 686,40 грн. Фінансування в 2021 році складає 980 000,0 грн. Фінансування в 2022 році складає 5 353 686,40 грн.
роботи
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт проїзду від вул. Плеханова до вул. І. Богуна в м. Павлоград
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
51400, Україна, Дніпропетровська область, м. Павлоград, від вул. Плеханова до вул. І.Богуна
Дата постачання з
01.09.2021 00:00
Дата постачання по
24.12.2022 00:00
Умова оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 5 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок проводиться Замовником шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника на протязі 5 календарних днів після підписання Сторонами акту приймання виконаних будівельних робіт ф.КБ-2в і довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати ф.КБ-3.
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
-
16.02.2021 16:32
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Яна Худович
Електронна пошта
Телефон
+380508802388,+380508806445
Замовник
ЄДРПОУ
26137720
Повна назва
Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради
Поштовий індекс
51400
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Павлоград
Адреса
вул. Соборна, будинок 115
Реєстр пропозицій
Учасник:
ДОЧІРНЄ ІНОЗЕМНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОДОР"
Пропозиція:
5 560 880 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС"
Пропозиція:
5 529 315 грн.
Відповіді на критерії
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 15.03.2021 8:27 по 26.03.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
15.03.2021 08:27
-
11.03.2021 12:31
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2021-02-16-013627-a-b1
Підписаний і діє
Номер
148
5 529 315 грн.
4 607 762.5 грн.
З ПДВ
Підписано
30.03.2021
Строк дії договору з
30.03.2021
по
31.12.2022
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт проїзду від вул. Плеханова до вул. І. Богуна в м. Павлоград
Номенклатура
Капітальний ремонт проїзду від вул. Плеханова до вул. І. Богуна в м. Павлоград
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2021-03-31-000021
Дата створення проекту
31.03.2021 14:14
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
09.04.2021 10:40
Дата публікації висновку про результати
05.05.2021 11:16
Дата завершення усунення порушень
21.05.2021 00:00
Дата завершення моніторингу
01.05.2021 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 56) 722-22-72
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477689
Назва
Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Область або регіон
Дніпропетровська
Населений пункт
Дніпро
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
08.04.2021 № 161 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 08.04.2021 № 161 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 1 UA-2021-02-16-013627-a 16.02.2021 Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради (код ЄДРПОУ 26137720) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
08.04.2021 00:00
Документи рішення
09.04.2021 10:40
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 30 квітня 2021 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради (далі Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, тендерну пропозицію ТОВ «ЄВРОБУД ПЛЮС», договір від 30.03.2021 №148, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель. Відповідно до пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету від 16.02.2021 №21, учасник має надати ціну пропозиції (договірну ціну) на виконання послуг, яка повинна бути розрахована відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво». Якщо документи та розрахунок ціни пропозиції Учасника не відповідають вищенаведеним вимогам, пропозиція буде відхилена замовником. Відповідно до вимог пункту 6.2.3 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 ціна пропозиції підрядника формується на підставі вартості підрядних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкту, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у 6.2.10, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів. Таким чином, від учасників у складі тендерних пропозицій імперативно вимагалось надання розрахунку ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) за статтями витрат договірної ціни у відповідності до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, до складу якої зокрема включаються ЗВВ, що розраховані з урахуванням показників I та III блоку ЗВВ, які визначені саме розрахунково-аналітичним методом виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням потужності будівельної організації-підрядника (з урахуванням трудовитрат робітників, зайнятих на керуванні і обслуговуванні власних машин та механізмів), та з наданням підтверджуючих розрахунків у відповідності до пункту 4.3 ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013. Моніторингом установлено, що учасником ТОВ «ЄВРОБУД ПЛЮС» не надано пояснювальну записку до договірної ціни, розрахунки загальновиробничих та адміністративних витрат на підставі обґрунтованої їх величини і структури, що склалися на підприємстві Учасника за попередній звітний період (рік), що суперечить вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а відтак, не відповідає умовам пункту 6 розділу 3 тендерної документації. Як наслідок, тендерна пропозиція ТОВ «ЄВРОБУД ПЛЮС» не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та на підставі пункту 1 частини 1 статті 31 Закону підлягає відхиленню. Окрім того, моніторингом установлено, що перелік формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, зазначених Замовником у пункті 1 розділу ІІІ тендерної документації, не відповідає переліку формальних (несуттєвих) помилок, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №710 (далі Наказ №710).
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог Наказу №710. За результатами аналізу обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, шляхом припинення зобов’язань за договором від 30.03.2021 №148 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
30.04.2021 00:00
Дата публікації
05.05.2021 11:16
Документи висновку
05.05.2021 11:16
-
Оскарження в суді
ПРОШУ СУД: 1. Прийняти позовну заяву до провадження. 2. Скасувати висновок від 05.05.2021 р. по закупівлі ID:a44ef4dfdccc437f8bf3a44d8e85cdee, Ідентифікатор закупівлі:UA-2021-02-16-013627-a Закупівля на prozorro.gov.ua, який видав Східний офіс Держаудитслужби. 3. Судові витрати по справі, у розмірі 2270,00 грн., покласти на Відповідача та стягнути з нього на нашу користь сплачений нами судовий збір.
Дата публікації
19.05.2021 14:51
Інформація про відкриття провадження
06.09.2021
160/7968/21
Документи оскарження в суді
Інформація про усунення порушення
Зміст
висновок по мониторингу скасовано в судовому порядку.
Дата публікації
23.06.2022 13:29
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-02-16-013627-a відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» постала потреба в отриманні пояснень. 1. Відповідно до пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету від 16.02.2021 №21 учасник має надати ціну пропозиції (договірну ціну) на виконання послуг, яка повинна бути розрахована відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво». Якщо документи та розрахунок ціни пропозиції Учасника не відповідають вищенаведеним вимогам, пропозиція буде відхилена замовником. Відповідно до вимог пункту 6.2.3 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 ціна пропозиції підрядника формується на підставі вартості підрядних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкту, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у 6.2.10, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів. Моніторингом установлено, що учасником ТОВ «ЄВРОБУД ПЛЮС» не надано пояснювальну записку до договірної ціни, розрахунки загальновиробничих та адміністративних витрат на підставі обґрунтованої їх величини і структури, що склалися на підприємстві Учасника за попередній звітний період (рік), що суперечить вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Чому не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ЄВРОБУД ПЛЮС»? Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
09.04.2021 10:55
Орган перевірки
15.04.2021 00:00
Документи повідомлення
09.04.2021 10:55
-
Відповідь
відповідь
Тендерною документацією не вимагалось надання пояснювальної записки до договірної ціни, розрахунків загальновиробничих та адміністративних витрат на підставі обґрунтованої їх величини і структури, що склалися на підприємстві Учасника за попередній звітний період (рік).
Рішеня
09.04.2021 11:57
Замовник
Відповідь
відповідь
Тендерною документацією не вимагалось надання пояснювальної записки до договірної ціни, розрахунків загальновиробничих та адміністративних витрат на підставі обґрунтованої їх величини і структури, що склалися на підприємстві Учасника за попередній звітний період (рік).
Рішеня
09.04.2021 12:00
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
6 333 686.4 грн.
Період подання пропозицій
до 10.03.2021 10:00
Замовник:
Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради
Контактний телефон:
+380508802388,+380508806445
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
6 333 686.4 грн.
Період подання пропозицій
до 10.03.2021 10:00
Замовник:
Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради
Контактний телефон:
+380508802388,+380508806445
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності