Цей запис було додано до архіву, інформація по договору доступна до редагування
Подання пропозицій
(
Завершено
)
з 22.02.2021 09:00до 26.02.2021 09:00
Завершено
Період уточнень
з 16.02.2021 08:56
до 22.02.2021 09:00
Завершено
Період кваліфікації
з 26.02.2021 09:01
до 26.02.2021 13:18
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 26.02.2021 13:18
до 03.03.2021 00:00
Завершено
Підписання договору
з 26.02.2021 13:18
до 03.03.2021 14:59
Період уточнень
з
16.02.2021 08:56
до
22.02.2021 09:00
Період кваліфікації
з
26.02.2021 09:01
до
26.02.2021 13:18
Період кваліфікації
з
26.02.2021 09:01
до
26.02.2021 13:18
Основні параметри
Позиції
Умова оплати
Контакти
Пропозиції
Кваліфікація
Договір
Основні параметри
Канцелярське приладдя
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Канцелярське приладдя
Код ДК 021:2015
30190000-7 -
Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість
3 829
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
65032, Україна, Одеська область, місто Одеса, проспект Шевченка, 4
Дата постачання по
31.12.2021 09:01
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати:
Пiсляплата
Період:
30
банківські
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Оплата здійснюється шляхом перерахування безготівкових коштів на розрахунковий рахунок Продавця після отримання товару Покупцем на підставі видаткових накладних протягом 30 (тридцяти) банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування та/або затримки здійснення платежів не з вини Покупця, розрахунок за придбаний товар здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок та/або можливості здійснити платежі
Перелік скарг порожній. Якщо Ви бажаєте подати скаргу
Увійти
або
Підписатися.
Канцелярське приладдя
Звернення:
За тендером : Канцелярське приладдя
Тема:
Поставка товару
Зміст:
Підкажіть, будь ласка, постачання товару буде відбуватися частинами в міру вашої необхідності до потреби, чи все однією партією?
Дата оприлюднення звернення:
16.02.2021 09:56
Відповідно до вимог до предмету закупівлі (Додаток 3) товар постачається Постачальником окремими партіями на склад Покупця за адресою м. Одеса, проспект Шевченка, 4, протягом 5 (п’яти) робочих днів від дня одержання Постачальником заявки Покупця будь яким способом (листом, електронною поштою). Кінцевий термін постачання 31.12.2021 р.
Дата оприлюднення відповіді:
16.02.2021 10:23
Звернення:
За тендером : Канцелярське приладдя
Тема:
количество поставок
Зміст:
Добрый день. Подскажите пожалуйста приблизительное количество поставок. Необходимо для формирования корректной цены.
Дата оприлюднення звернення:
16.02.2021 17:30
Кількість поставок у 2021 році буде залежати від заявок на канцелярське приладдя від структурних підрозділів апарату Одеської обласної ради. Наприклад у 2020 році кількість поставок склала 6 (шість).
Дата оприлюднення відповіді:
17.02.2021 16:24
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.