Показати схожі тендери

Закупівля Свинець марки С1 від Комунальне підприємство "Харківводоканал".

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2021-01-26-001734-a
План UA-P-2021-01-26-007349-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 02.04.2021 15:28
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 22.02.2021 12:29
Закінчення аукціону 22.02.2021 12:56
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
2 000 069.94 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
10 500 грн. (0,52 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 26.01.2021 13:57 до 19.02.2021 18:00
Завершено
Період уточнень
з 26.01.2021 13:57
до 09.02.2021 00:00
Завершено
Період оскарження
з 26.01.2021 13:57
до 15.02.2021 00:00
Завершено
Період аукціону
з 22.02.2021 12:29
до 22.02.2021 12:56
Завершено
Період кваліфікації
з 22.02.2021 12:56
до 15.03.2021 16:40
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 15.03.2021 16:40
до 26.03.2021 00:00
Завершено
Підписання договору
з 15.03.2021 16:40
до 02.04.2021 15:28
Період уточнень
з 26.01.2021 13:57 до 09.02.2021 00:00
Період оскарження
з 26.01.2021 13:57 до 15.02.2021 00:00
Період аукціону
з 22.02.2021 12:29 до 22.02.2021 12:56
Період кваліфікації
з 22.02.2021 12:56 до 15.03.2021 16:40
Період кваліфікації
з 22.02.2021 12:56 до 15.03.2021 16:40
Основні параметри
Свинець марки С1
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 11 600 (кілограми)
Свинець марки С1 (в чушках)
Опис предмета закупівлі
Свинець марки С1 (в чушках)
Код ДК 021:2015
14712000-5 - Свинець
Кількість
11 600
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
61030, Україна, Харківська область, Харків, вул. Диканівська, 40
Дата постачання по
31.12.2021 00:00
Позиція : №2 2 782 (кілограми)
Свинець марки С1 (листовий)
Опис предмета закупівлі
Свинець марки С1 (листовий)
Код ДК 021:2015
14712000-5 - Свинець
Кількість
2 782
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
61030, Україна, Харківська область, Харків, вул. Диканівська, 40
Дата постачання по
31.12.2021 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок за поставлену партію Товар здійснюється Покупцем на умовах післяоплати в розмірі 100% від вартості партії Товару на підставі підписаної обома Сторонами видаткової накладної, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 90 (дев’яноста) календарних днів з дати поставки відповідної партії Товару.
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
-
11.02.2021 15:39
-
-
-
-
26.01.2021 13:54
-
26.01.2021 13:54
-
26.01.2021 13:54
-
-
26.01.2021 13:54
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Догаєва Ірина Володимирівна
Електронна пошта
Телефон
+380577075740
Замовник
ЄДРПОУ
03361715
Повна назва
Комунальне підприємство "Харківводоканал"
Поштовий індекс
61013
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
Харків
Адреса
ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 2
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФІНАНСОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «РЕСУРСГРУП»
Пропозиція:
1 931 950.56 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ІСТ ЛОУД ГРУП"
Пропозиція:
1 799 224.8 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "КРОСТУ"
Пропозиція:
1 553 256 грн.
Відповіді на критерії
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 15.03.2021 16:40 по 26.03.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник обраний переможцем
Зміст
Керуючись ч.10 ст.29 Закону, продовжено строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 22.03.2021. За результатами розгляду та оцінки ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КРОСТУ» визначено переможцем процедури закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
15.03.2021 16:40
-
22.02.2021 12:56
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КРОСТУ» (код: 39856762) (далі – Учасник), що подані Учасником у тендерній пропозиції на участь у закупівлі: свинець марки С1 - код ДК 021:2015 - 14710000-1 Залізо, свинець, цинк, олово та мідь (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2021-01-26-001734-а). На виконання вимог частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) повідомляємо, що під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено наступні невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось Тендерною документацією від 21.01.2021 № 79/6 (далі – Тендерна документація). Перелік виявлених невідповідностей:1.Учасник в довідці від 05.02.21 №05/02-1 про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (згідно п. 1. Додатку 1 тендерної документації) не вказав номери контактних телефонів відповідальних осіб по складським приміщенням;2.Учасником на підтвердження інформації, зазначеної в довідці від 05.02.21 №05/02-1 про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (згідно п. 1. Додатку 1 тендерної документації) не надано копії належним чином оформленого акту приймання-передачі об’єкту оренди до договору оренди нежитлового приміщення від 01.12.2020 №0112 (Наймодавець: ПП «Чабаненко»»; Орендар: ТОВ «КРОСТУ»).Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: На вимогу п.1. Додатку 1 тендерної документації (далі – Додаток 1) щодо надання Учасником документально підтвердженої інформації про його відповідність кваліфікаційним критеріям процедури закупівлі, необхідно надати довідку в довільній формі про наявність обладнання та матеріально - технічної бази Учасника, що є достатніми для поставки Товару, що є предметом закупівлі, з обов’язковим зазначенням інформації про наявність складського(их) приміщення(нь), розташованого в межах України (адреси його(їх) розташування; контактного(их) номеру(ів) телефону(ів) відповідальної(их) особи(осіб)), оформлена відповідно до вимог тендерної документації.На підтвердження інформації, вказаної в довідці, Учасник надає: копію правовстановлюючого(их) документу(ів) з усіма додатками, що підтверджує(ють) наявність у Учасника, на праві власності/користування, складського(их) приміщення(нь) розташованого(их) в межах України.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. На вимогу п.1. Додатку 1 тендерної документації надати довідку в довільній формі про наявність обладнання та матеріально - технічної бази Учасника, що є достатніми для поставки Товару, що є предметом закупівлі (далі – Довідка), з обов’язковим зазначенням інформації про наявність складського(их) приміщення(нь), розташованого в межах України (адреси його(їх) розташування; контактного(их) номеру(ів) телефону(ів) відповідальної(их) особи(осіб)), оформлена відповідно до вимог тендерної документації; 2. На підтвердження інформації, вказаної в Довідці, надати копію належним чином оформленого акту приймання-передачі об?єкту оренди до договору оренди нежитлового приміщення від 01.12.2020 №0112 (Наймодавець: ПП «Чабаненко»»; Орендар: ТОВ «КРОСТУ»).Всі документи повинні бути надані у відповідності до вимог Тендерної документації.Відповідно частини 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Учасник процедури закупівлі повинен виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник підлягає відхиленню на підставі абзацу 6 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону в разі, якщо він не виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
11.03.2021 14:12
Надати до
12.03.2021 14:12
Договір
UA-2021-01-26-001734-a-a1
Підписаний і діє
Номер
5/4-ПЦ/21
1 553 207.4 грн.
1 294 339.5 грн.
З ПДВ
Підписано
02.04.2021
Строк дії договору з
02.04.2021
по
31.12.2022
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
11 600 (кілограми)
Свинець марки С1 (в чушках)
Номенклатура
Свинець марки С1 (в чушках)
Кількість
11 600
Одиниця виміру
кг.
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
2 782 (кілограми)
Свинець марки С1 (листовий)
Номенклатура
Свинець марки С1 (листовий)
Кількість
2 782
Одиниця виміру
кг.
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
02.04.2021 15:28
-
02.04.2021 15:27
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 000 069.94 грн.
Період подання пропозицій
до 19.02.2021 18:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Харківводоканал"
Контактний телефон:
+380577075740
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 000 069.94 грн.
Період подання пропозицій
до 19.02.2021 18:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Харківводоканал"
Контактний телефон:
+380577075740
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності