Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ
з вимогою про усунення невідповідностей учаснику Товариство з обмеженою відповідальністю «ПММ-СЕРВІС» по предмету закупівлі ДК 021:2015 (CPV) 50760000-0 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування громадської вбиральні (Послуги з утримання громадської вбиральні)
оголошення № UA-2021-01-18-001618-b
1. Перелік виявлених невідповідностей: під час розгляду тендерної пропозиції виявлено невідповідність у поданих документах, а саме:
- на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасником надано інформаційну довідку від 02.02.2021 вих. №10-з, про те що для надання послуг у нього в наявності є пилосос миючий KARCHER 8/1 C hand nozzle, Пилосос KARCHER FC 5 PREMIUM та електровіник KARCHER KB 5 white, які він використовує згідно Договору оренди.
Додатком №2 до Тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015 (CPV) 50760000-0 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування громадської вбиральні (Послуги з утримання громадської вбиральні) передбачена технічна специфікація до вказаної закупівлі, якою передбачено, що прибиранню та утриманню підлягають не тільки кабінки громадської вбиральні, а й прилегла територія, зокрема, влітку підмітання, а взимку очищення від снігу, льоду, оброблення протиожеледними матеріалами.
Однак, всупереч вимогам п. 1 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації, учасником не надано в складі тендерної пропозиції інформації щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме щодо наявності обладнання для прибирання прилеглої території, а також не надано документального підтвердження наявності такого обладнання.
Також, учасником на виконання вимог п. 1 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації надано Договір оренди обладнання від 01.02.2021 укладеного між ТзОВ «ПММ-СЕРВІС» («Замовник» згідно договору) та ТОВ «Експлуатаційна служба Нова Оселя Фасілітіс» («Виконавець» згідно договору).
Відповідно до п. 1 Договору оренди обладнання від 01.02.2021, виконавець зобов’язується надати в оренду техніку, передбачену п. 2.1. цього договору, а Замовник зобов’язується прийняти дану техніку для прибирання, оплатити орендну плату в порядку та на умовах, визначених цим Договором.
У п. 2.1. Договору оренди обладнання від 01.02.2021 визначено перелік техніки яку Виконавець надає Замовнику в оренду, а саме: пилосос миючий KARCHER 8/1 C hand nozzle, Пилосос KARCHER FC 5 PREMIUM та електровіник KARCHER KB 5 white. Однак, у п. 2.2. Договору зазначено що прийняття Замовником послуг оренди оформляється актом надання послуг. Також, у п. 3.2. Договору зазначено що акт наданих послуг підписується Сторонами до 5 числа місяця, наступного за календарним місяцем, в якому фактично надавались послуги.
Слід зазначити, що відповідно до ч. 1 ст. 759 Цивільного Кодексу за договором найму (оренди) наймодавець передає або зобов'язується передати наймачеві майно у користування за плату на певний строк. Відповідно до ст. 765 Цивільного Кодексу наймодавець зобов'язаний передати наймачеві майно у користування негайно або у строк, встановлений договором найму.
Відповідно до ст. 901 Цивільного Кодексу за договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов'язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов'язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором.
У інформаційній довідці від 02.02.2021 вих. №10-з учасник зазначив, що обладнання у нього в оренді, однак зі змісту Договору оренди обладнання від 01.02.2021, враховуючи норми Цивільного Кодексу, випливає, що між Сторонами укладено договір про надання послуг а не оренди, що створює невідповідність у поданих документах.
- на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасником надано довідку від 02.02.2021 вих. №11-з, в якій зазначено, що в учасника наявні робітники з комплексного прибирання та утримання будинків з прилеглими територіями в кількості 4 працівника, яких учасник залучає згідно цивільно-правових угод.
Відповідно до Договору №11 від 01.02.2021, Договору №10 від 01.02.2021, Договору №9 від 01.02.2021 та Договору №8 від 01.02.2021, які учасником надано в складі тендерної пропозиції на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, даними договорами визначено основні вимоги щодо обсягу та якості виконання робіт, які повинні виконувати Виконавці, а саме, передбачено що виконавці здійснюють роботи із комплексу робіт з професійного прибирання, підтримують в чистоті приміщення і територію, здійснюють прибирання сходів і службових приміщень, миття вікон на закріпленій території, здійснюють прибирання санвузлів із застосуванням відповідних чистячих і дезинфікуючих засобів з дотриманням технологій.
Додатком 2 до Тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015 (CPV) 50760000-0 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування громадської вбиральні (Послуги з утримання громадської вбиральні) передбачено, що в разі необхідності Виконавець повинен забезпечити виконання ремонту обладнання/устаткування громадської вбиральні.
Однак, всупереч вимогам п. 2 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації учасником не надано в складі тендерної пропозиції інформацію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід необхідні для надання послуг з утримання громадської вбиральні, в частині, що стосується виконання ремонту обладнання/устаткування громадської вбиральні, а також не надано документального підтвердження наявності таких працівників.
2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: вимоги п. 1. Частини 1 Додатку 1 до Тендерної документації; п. 2 Частини 1 Додатку 1 до Тендерної документації.
3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей:
- надати довідку щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме щодо наявності обладнання для прибирання прилеглої території, а також документальне підтвердження наявності такого обладнання, відповідно до вимог, встановлених п. 1 Частини 1 Додатку 1 до Тендерної документації;
- надати інформацію/документ про те що обладнання визначене учасником у довідці від 02.02.2021 вих. №10-з передане у користуванню учаснику (якщо Сторонами Договір від 01.02.2021 укладено саме щодо оренди обладнання), або привести у відповідність довідку від 02.02.2021 вих. №10-з (якщо Сторонами Договір від 01.02.2021 укладено щодо надання послуг);
- надати довідку щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід необхідні для надання послуг з утримання громадської вбиральні, в частині що стосується виконання ремонту обладнання/устаткування громадської вбиральні, а також документальне підтвердження наявності таких працівників, відповідно до вимог, встановлених п. 2 Частини 1 Додатку 1 до Тендерної документації;