Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015 (CPV) 50760000-0 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування громадської вбиральні (Послуги з утримання громадської вбиральні) від Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2021-01-18-001618-b
План UA-P-2021-01-18-002128-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 16.04.2021 11:13
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 04.02.2021 14:26
Закінчення аукціону 04.02.2021 14:53
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
735 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 675 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.01.2021 14:01 до 03.02.2021 12:00
Завершено
Період уточнень
з 18.01.2021 14:01
до 24.01.2021 00:00
Завершено
Період оскарження
з 18.01.2021 14:01
до 30.01.2021 00:00
Завершено
Період аукціону
з 04.02.2021 14:26
до 04.02.2021 14:53
Завершено
Період кваліфікації
з 04.02.2021 14:53
до 01.04.2021 16:30
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 09.02.2021 16:26
до 12.04.2021 00:00
Завершено
Підписання договору
з 01.04.2021 16:30
до 16.04.2021 11:13
Період уточнень
з 18.01.2021 14:01 до 24.01.2021 00:00
Період оскарження
з 18.01.2021 14:01 до 30.01.2021 00:00
Період аукціону
з 04.02.2021 14:26 до 04.02.2021 14:53
Період кваліфікації
з 04.02.2021 14:53 до 01.04.2021 16:30
Період кваліфікації
з 04.02.2021 14:53 до 01.04.2021 16:30
Основні параметри
ДК 021:2015 (CPV) 50760000-0 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування громадської вбиральні (Послуги з утримання громадської вбиральні)
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова (детальніше в Тендерній документації)
послуги
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з утримання громадської вбиральні
Код ДК 021:2015
50760000-0 - Ремонт і технічне обслуговування громадських вбиралень
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
79000, Україна, Львівська область, Львів, Б. Хмельницького, 275
Дата постачання по
31.12.2021 00:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Кошти місцевого бюджету. Всі виплати Виконавцю здійснюються Замовником після отримання Замовником відповідних бюджетних призначень. Розрахунок за надані послуги здійснюється Замовником згідно бюджетного законодавства на підставі виставленого Виконавцем рахунка
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
-
18.01.2021 14:05
-
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Потурай Орислава Василівна
Електронна пошта
Телефон
380322521984
Факс
380322521767
Замовник
ЄДРПОУ
04056115
Назва (англійською мовою)
Shevchenkivska raionna administraciya Lvivskoyi miskoyi radi
Повна назва
Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради
Повна назва (англійською мовою)
Shevchenkivskyi District Administration of Lviv City Council
Поштовий індекс
79058
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
ВУЛИЦЯ ЛИПИНСЬКОГО, будинок 11
Реєстр пропозицій
Учасник:
Львівське комунальне транспортно-ремонтно-аварійне підприємство "ТРАП"
Пропозиція:
590 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПММ-СЕРВІС"
Пропозиція:
545 779 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Львівське комунальне підприємство "Балатон-409"
Пропозиція:
541 779 грн.
Відповіді на критерії
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 09.02.2021 16:26 по 10.02.2021 17:27
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
09.02.2021 16:24
-
documentType.award.awardNotice
04.02.2021 14:53
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 10.02.2021 17:36 по 21.02.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Переможець процедури закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю
Зміст
Відхилити переможця процедури закупівлі – ЛКП «Балатон-409» на підставі абз. 1 п.3 ч. 1 ст. 31 Закону, а саме переможець процедури закупівлі відмовився від укладення договору про закупівлю
Документи кваліфікації
10.02.2021 17:34
-
documentType.award.awardNotice
10.02.2021 17:28
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 16.02.2021 16:53 по 27.02.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства
Зміст
на підставі абз. 2 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: - всупереч вимогам Додатку №2 до Тендерної документації учасником не надано в складі пропозиції калькуляції ціни надання послуг відповідно до Додатку 2 ТД, згідно початкової ціни пропозиції. Відповідно до вимог Додатку №2 до Тендерної документації калькуляція розрахунку вартості послуг повинна була бути розроблена відповідно до вимог наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 25.12.2013 №603 «Про затвердження Норм часу та матеріально-технічних ресурсів, норм обслуговування для робітників при утриманні будинків, споруд і прибудинкових територій». Закон України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 № 996-XIV (зі змінами) поширюється на всіх юридичних осіб, створених відповідно до законодавства України, незалежно від їх організаційно-правових форм і форм власності, на представництва іноземних суб’єктів господарської діяльності (далі - підприємства), які зобов’язані вести бухгалтерський облік та подавати фінансову звітність, а також на операції з виконання державного та місцевих бюджетів і складання фінансової звітності про виконання бюджетів з урахуванням бюджетного законодавства. Метою ведення бухгалтерського обліку і складання фінансової звітності є надання користувачам для прийняття рішень повної, правдивої та неупередженої інформації про фінансовий стан та результати діяльності підприємства. Бухгалтерський облік та фінансова звітність ґрунтуються на таких принципах, зокрема: повне висвітлення - фінансова звітність повинна містити всю інформацію про фактичні та потенційні наслідки господарських операцій та подій, здатних вплинути на рішення, що приймаються на її основі; нарахування - доходи і витрати відображаються в бухгалтерському обліку та фінансовій звітності в момент їх виникнення, незалежно від дати надходження або сплати грошових коштів; превалювання сутності над формою - операції обліковуються відповідно до їх сутності, а не лише виходячи з юридичної форми; інших принципах, визначених міжнародними стандартами або національними положеннями (стандартами) бухгалтерського обліку, або національними положеннями (стандартами) бухгалтерського обліку в державному секторі залежно від того, які з наведених стандартів застосовуються підприємством. Відповідно до Положення (стандарту) бухгалтерського обліку, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України 31.12.99 N 318, норми цього Положення (стандарту) застосовуються підприємствами, організаціями та іншими юридичними особами (далі - підприємства) незалежно від форм власності (крім банків, бюджетних установ та підприємств, які відповідно до законодавства складають фінансову звітність за міжнародними стандартами фінансової звітності). Відповідно до п. 11 Положення (стандарту) бухгалтерського обліку собівартість реалізованої продукції (робіт, послуг) складається з виробничої собівартості продукції (робіт, послуг), яка була реалізована протягом звітного періоду, нерозподілених постійних загальновиробничих витрат та наднормативних виробничих витрат. До виробничої собівартості продукції (робіт, послуг) включаються: прямі матеріальні витрати; прямі витрати на оплату праці; інші прямі витрати; змінні загальновиробничі та постійні розподілені загальновиробничі витрати. Перелік і склад статей калькулювання виробничої собівартості продукції (робіт, послуг) установлюються підприємством. Також слід зазначити, що цей документ окреслює загальні принципи формування собівартості, тоді як безпосередня процедура й специфіка наводяться в галузевих методичних рекомендаціях. Зокрема під час розрахунку вартості надання послуг з утримання будинків і споруд учасники повинні враховувати «Норми часу та матеріально-технічних ресурсів, норми обслуговування для робітників при утриманні будинків, споруд і прибудинкових територій» затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 25.12.2013 №603. Учасником в складі тендерної документації надано лист від 02.02.2021 вих. №7-ш із назвою «Калькуляція ціни надання послуг», однак даний документ не відповідає вимогам Тендерної документації та не відповідає вимогам наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 25.12.2013 №603 «Про затвердження Норм часу та матеріально-технічних ресурсів, норм обслуговування для робітників при утриманні будинків, споруд і прибудинкових територій».
Документи кваліфікації
16.02.2021 16:50
-
documentType.award.awardNotice
10.02.2021 17:36
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей учаснику Товариство з обмеженою відповідальністю «ПММ-СЕРВІС» по предмету закупівлі ДК 021:2015 (CPV) 50760000-0 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування громадської вбиральні (Послуги з утримання громадської вбиральні) оголошення № UA-2021-01-18-001618-b 1. Перелік виявлених невідповідностей: під час розгляду тендерної пропозиції виявлено невідповідність у поданих документах, а саме: - на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасником надано інформаційну довідку від 02.02.2021 вих. №10-з, про те що для надання послуг у нього в наявності є пилосос миючий KARCHER 8/1 C hand nozzle, Пилосос KARCHER FC 5 PREMIUM та електровіник KARCHER KB 5 white, які він використовує згідно Договору оренди. Додатком №2 до Тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015 (CPV) 50760000-0 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування громадської вбиральні (Послуги з утримання громадської вбиральні) передбачена технічна специфікація до вказаної закупівлі, якою передбачено, що прибиранню та утриманню підлягають не тільки кабінки громадської вбиральні, а й прилегла територія, зокрема, влітку підмітання, а взимку очищення від снігу, льоду, оброблення протиожеледними матеріалами. Однак, всупереч вимогам п. 1 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації, учасником не надано в складі тендерної пропозиції інформації щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме щодо наявності обладнання для прибирання прилеглої території, а також не надано документального підтвердження наявності такого обладнання. Також, учасником на виконання вимог п. 1 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації надано Договір оренди обладнання від 01.02.2021 укладеного між ТзОВ «ПММ-СЕРВІС» («Замовник» згідно договору) та ТОВ «Експлуатаційна служба Нова Оселя Фасілітіс» («Виконавець» згідно договору). Відповідно до п. 1 Договору оренди обладнання від 01.02.2021, виконавець зобов’язується надати в оренду техніку, передбачену п. 2.1. цього договору, а Замовник зобов’язується прийняти дану техніку для прибирання, оплатити орендну плату в порядку та на умовах, визначених цим Договором. У п. 2.1. Договору оренди обладнання від 01.02.2021 визначено перелік техніки яку Виконавець надає Замовнику в оренду, а саме: пилосос миючий KARCHER 8/1 C hand nozzle, Пилосос KARCHER FC 5 PREMIUM та електровіник KARCHER KB 5 white. Однак, у п. 2.2. Договору зазначено що прийняття Замовником послуг оренди оформляється актом надання послуг. Також, у п. 3.2. Договору зазначено що акт наданих послуг підписується Сторонами до 5 числа місяця, наступного за календарним місяцем, в якому фактично надавались послуги. Слід зазначити, що відповідно до ч. 1 ст. 759 Цивільного Кодексу за договором найму (оренди) наймодавець передає або зобов'язується передати наймачеві майно у користування за плату на певний строк. Відповідно до ст. 765 Цивільного Кодексу наймодавець зобов'язаний передати наймачеві майно у користування негайно або у строк, встановлений договором найму. Відповідно до ст. 901 Цивільного Кодексу за договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов'язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов'язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором. У інформаційній довідці від 02.02.2021 вих. №10-з учасник зазначив, що обладнання у нього в оренді, однак зі змісту Договору оренди обладнання від 01.02.2021, враховуючи норми Цивільного Кодексу, випливає, що між Сторонами укладено договір про надання послуг а не оренди, що створює невідповідність у поданих документах. - на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасником надано довідку від 02.02.2021 вих. №11-з, в якій зазначено, що в учасника наявні робітники з комплексного прибирання та утримання будинків з прилеглими територіями в кількості 4 працівника, яких учасник залучає згідно цивільно-правових угод. Відповідно до Договору №11 від 01.02.2021, Договору №10 від 01.02.2021, Договору №9 від 01.02.2021 та Договору №8 від 01.02.2021, які учасником надано в складі тендерної пропозиції на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, даними договорами визначено основні вимоги щодо обсягу та якості виконання робіт, які повинні виконувати Виконавці, а саме, передбачено що виконавці здійснюють роботи із комплексу робіт з професійного прибирання, підтримують в чистоті приміщення і територію, здійснюють прибирання сходів і службових приміщень, миття вікон на закріпленій території, здійснюють прибирання санвузлів із застосуванням відповідних чистячих і дезинфікуючих засобів з дотриманням технологій. Додатком 2 до Тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015 (CPV) 50760000-0 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування громадської вбиральні (Послуги з утримання громадської вбиральні) передбачено, що в разі необхідності Виконавець повинен забезпечити виконання ремонту обладнання/устаткування громадської вбиральні. Однак, всупереч вимогам п. 2 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації учасником не надано в складі тендерної пропозиції інформацію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід необхідні для надання послуг з утримання громадської вбиральні, в частині, що стосується виконання ремонту обладнання/устаткування громадської вбиральні, а також не надано документального підтвердження наявності таких працівників. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: вимоги п. 1. Частини 1 Додатку 1 до Тендерної документації; п. 2 Частини 1 Додатку 1 до Тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати довідку щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме щодо наявності обладнання для прибирання прилеглої території, а також документальне підтвердження наявності такого обладнання, відповідно до вимог, встановлених п. 1 Частини 1 Додатку 1 до Тендерної документації; - надати інформацію/документ про те що обладнання визначене учасником у довідці від 02.02.2021 вих. №10-з передане у користуванню учаснику (якщо Сторонами Договір від 01.02.2021 укладено саме щодо оренди обладнання), або привести у відповідність довідку від 02.02.2021 вих. №10-з (якщо Сторонами Договір від 01.02.2021 укладено щодо надання послуг); - надати довідку щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід необхідні для надання послуг з утримання громадської вбиральні, в частині що стосується виконання ремонту обладнання/устаткування громадської вбиральні, а також документальне підтвердження наявності таких працівників, відповідно до вимог, встановлених п. 2 Частини 1 Додатку 1 до Тендерної документації;
Створено
12.02.2021 16:07
Надати до
13.02.2021 16:07
Період вимог/скарг з 18.02.2021 13:06 по 01.03.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
- учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. - всупереч вимогам Додатку №2 до Тендерної документації учасником не надано в складі пропозиції калькуляції ціни надання послуг відповідно до Додатку 2 ТД, згідно початкової ціни пропозиції. Відповідно до вимог Додатку №2 до Тендерної документації калькуляція розрахунку вартості послуг повинна була бути розроблена відповідно до вимог наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 25.12.2013 №603 «Про затвердження Норм часу та матеріально-технічних ресурсів, норм обслуговування для робітників при утриманні будинків, споруд і прибудинкових територій». Закон України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 № 996-XIV (зі змінами) поширюється на всіх юридичних осіб, створених відповідно до законодавства України, незалежно від їх організаційно-правових форм і форм власності, на представництва іноземних суб’єктів господарської діяльності (далі - підприємства), які зобов’язані вести бухгалтерський облік та подавати фінансову звітність, а також на операції з виконання державного та місцевих бюджетів і складання фінансової звітності про виконання бюджетів з урахуванням бюджетного законодавства. Метою ведення бухгалтерського обліку і складання фінансової звітності є надання користувачам для прийняття рішень повної, правдивої та неупередженої інформації про фінансовий стан та результати діяльності підприємства. Бухгалтерський облік та фінансова звітність ґрунтуються на таких принципах, зокрема: повне висвітлення - фінансова звітність повинна містити всю інформацію про фактичні та потенційні наслідки господарських операцій та подій, здатних вплинути на рішення, що приймаються на її основі; нарахування - доходи і витрати відображаються в бухгалтерському обліку та фінансовій звітності в момент їх виникнення, незалежно від дати надходження або сплати грошових коштів; превалювання сутності над формою - операції обліковуються відповідно до їх сутності, а не лише виходячи з юридичної форми; інших принципах, визначених міжнародними стандартами або національними положеннями (стандартами) бухгалтерського обліку, або національними положеннями (стандартами) бухгалтерського обліку в державному секторі залежно від того, які з наведених стандартів застосовуються підприємством. Відповідно до Положення (стандарту) бухгалтерського обліку, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України 31.12.99 N 318, норми цього Положення (стандарту) застосовуються підприємствами, організаціями та іншими юридичними особами (далі - підприємства) незалежно від форм власності (крім банків, бюджетних установ та підприємств, які відповідно до законодавства складають фінансову звітність за міжнародними стандартами фінансової звітності). Відповідно до п. 11 Положення (стандарту) бухгалтерського обліку собівартість реалізованої продукції (робіт, послуг) складається з виробничої собівартості продукції (робіт, послуг), яка була реалізована протягом звітного періоду, нерозподілених постійних загальновиробничих витрат та наднормативних виробничих витрат. До виробничої собівартості продукції (робіт, послуг) включаються: прямі матеріальні витрати; прямі витрати на оплату праці; інші прямі витрати; змінні загальновиробничі та постійні розподілені загальновиробничі витрати. Перелік і склад статей калькулювання виробничої собівартості продукції (робіт, послуг) установлюються підприємством. Також слід зазначити, що цей документ окреслює загальні принципи формування собівартості, тоді як безпосередня процедура й специфіка наводяться в галузевих методичних рекомендаціях. Зокрема під час розрахунку вартості надання послуг з утримання будинків і споруд учасники повинні враховувати «Норми часу та матеріально-технічних ресурсів, норми обслуговування для робітників при утриманні будинків, споруд і прибудинкових територій» затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 25.12.2013 №603. Учасником в складі тендерної документації надано документ «Кошторис витрат з утримання громадської вбиральні», однак даний документ не відповідає вимогам Тендерної документації та не відповідає вимогам наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 25.12.2013 №603 «Про затвердження Норм часу та матеріально-технічних ресурсів, норм обслуговування для робітників при утриманні будинків, споруд і прибудинкових територій».
Документи кваліфікації
18.02.2021 13:04
-
documentType.award.awardNotice
16.02.2021 16:53
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей учаснику Львівське комунальне транспортно-ремонтно-аварійне підприємство «ТРАП» по предмету закупівлі ДК 021:2015 (CPV) 50760000-0 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування громадської вбиральні (Послуги з утримання громадської вбиральні) оголошення № UA-2021-01-18-001618-b 1. Перелік виявлених невідповідностей: під час розгляду тендерної пропозиції виявлено невідповідність у поданих документах, а саме: - на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасником надано довідку від 27.01.2021 №47, в якій зазначено, що в учасника наявні працівники, зокрема: директор, головний інженер, головний бухгалтер, начальник дільниці благоустрою, токар, водії вантажних та легкового автомобілів, трактористи, двірники, монтажник будівельний, та вантажник. Додатком 2 до Тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015 (CPV) 50760000-0 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування громадської вбиральні (Послуги з утримання громадської вбиральні) передбачено, що в разі необхідності Виконавець повинен забезпечити виконання ремонту обладнання/устаткування громадської вбиральні. Однак, всупереч вимогам п. 2 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації учасником не надано в складі тендерної пропозиції інформацію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід необхідні для надання послуг з утримання громадської вбиральні, в частині, що стосується виконання ремонту обладнання/устаткування громадської вбиральні, а також не надано документального підтвердження наявності таких працівників. - на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору учасником надано інформаційну довідку від 21.01.2021 №45, скан-копію Договору №5/18 від 29.01.2018 та відгук від контрагента. Однак, всупереч вимогам п. 3 Частини 1Додатку №1 до Тендерної документації учасником не надано в складі тендерної пропозиції скан-копiю (-ї) документу (-ів) на підтвердження фактичного надання послуг за аналогічним договором, зазначеного в наданій Учасником Довідці, акти виконаних робіт, тощо. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: вимоги п. 2 Частини 1 Додатку 1 до Тендерної документації; п. 3 Частини 1 Додатку 1 до Тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід необхідні для надання послуг з утримання громадської вбиральні, в частині що стосується виконання ремонту обладнання/устаткування громадської вбиральні, відповідно до вимог, встановлених п. 2 Частини 1 Додатку 1 до Тендерної документації; - надати скан-копiю (-ї) документу (-ів) на підтвердження фактичного надання послуг за наданим аналогічним договором (акти виконаних робіт тощо).
Створено
17.02.2021 9:52
Надати до
18.02.2021 9:52
Період вимог/скарг з 31.03.2021 17:18 по 11.04.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства
Зміст
- всупереч вимогам п. 5 Розділу ІІІ Тендерної документації, а саме в складі тендерної пропозиції учасником не надано лист гарантії щодо підтвердження надання достовірної інформації.
Документи кваліфікації
31.03.2021 17:16
-
documentType.award.awardNotice
30.03.2021 16:45
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Період вимог/скарг з 01.04.2021 16:30 по 12.04.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
01.04.2021 16:29
-
documentType.award.awardNotice
31.03.2021 17:18
Витяг з ЄДР
Угоди
UA-2021-01-18-001618-b-c2
Підписаний і діє
Номер
63/Т/21
545 779 грн.
545 779 грн.
Без ПДВ
Підписано
15.04.2021
по
31.12.2021
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з утримання громадської вбиральні
Номенклатура
Послуги з утримання громадської вбиральні
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
16.04.2021 11:13
-
16.04.2021 11:12
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
735 000 грн.
Період подання пропозицій
до 03.02.2021 12:00
Замовник:
Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради
Контактний телефон:
380322521984
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
735 000 грн.
Період подання пропозицій
до 03.02.2021 12:00
Замовник:
Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради
Контактний телефон:
380322521984
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності