Показати схожі тендери

Закупівля 15510000-6 Молоко та вершки (молоко коров’яче питне пастеризоване (3,2% жиру)) від УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Тендер UA-2021-01-13-001583-c
План UA-P-2021-01-13-006319-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 21.07.2021 15:28
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 30.06.2021 12:00
Закінчення аукціону 30.06.2021 12:33
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
12 500 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
62 500 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 13.01.2021 18:46 до 09.03.2021 18:50
Завершено
Період уточнень
з 13.01.2021 18:46
до 27.02.2021 00:00
Завершено
Період оскарження
з 13.01.2021 18:46
до 05.03.2021 00:00
Завершено
Період прекваліфікації
з 12.03.2021 20:18
до 28.06.2021 00:00
Завершено
Період аукціону
з 30.06.2021 12:00
до 30.06.2021 12:33
Завершено
Період кваліфікації
з 30.06.2021 12:33
до 01.07.2021 14:12
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 01.07.2021 14:12
до 12.07.2021 00:00
Завершено
Підписання договору
з 01.07.2021 14:12
до 21.07.2021 15:28
Період уточнень
з 13.01.2021 18:46 до 27.02.2021 00:00
Період оскарження
з 13.01.2021 18:46 до 05.03.2021 00:00
Період аукціону
з 30.06.2021 12:00 до 30.06.2021 12:33
Період кваліфікації
з 12.03.2021 20:18 до 28.06.2021 00:00
Період кваліфікації
з 30.06.2021 12:33 до 01.07.2021 14:12
Період кваліфікації
з 30.06.2021 12:33 до 01.07.2021 14:12
Основні параметри
15510000-6 Молоко та вершки (молоко коров’яче питне пастеризоване (3,2% жиру))
15510000-6 Milk and cream (cow's milk pasteurized (3.2% fat))
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
370 000
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 1 (Назва)
15510000-6 Молоко та вершки (молоко коров’яче питне пастеризоване (3,2% жиру))
Опис предмета закупівлі
15510000-6 Молоко та вершки (молоко коров’яче питне пастеризоване (3,2% жиру))
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
15510000-6 Milk and cream (cow's milk pasteurized (3.2% fat)
Код ДК 021:2015
15510000-6 - Молоко та вершки
Кількість
1
Одиниця виміру
Назва
Адреса постачання
36000, Україна, Полтавська область, Полтавської ОТГ, Навчальні заклади світи Полтавської ОТГ
Дата постачання по
31.12.2021 18:50
Позиція : №2 500 000 (літр)
молоко коров’яче питне пастеризоване (3,2% жиру)
Опис предмета закупівлі
молоко коров’яче питне пастеризоване (3,2% жиру)
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Milk Cow Drinking Pasteurized (3.2% Fat)
Код ДК 021:2015
15511100-4 - Пастеризоване молоко
Кількість
500 000
Одиниця виміру
літр
Адреса постачання
36000, Україна, Полтавська область, Полтавської ОТГ, Навчальні заклади світи Полтавської ОТГ
Дата постачання по
31.12.2021 18:50
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 15 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за поставлений Товар проводяться шляхом: оплати Замовником після пред'явлення Учасником рахунка на оплату Товару по факту поставки Товару
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
-
01.03.2021 10:14
-
Проект договору
Тендерна документація
-
Скасування
01.05.2021 17:04
На підставі п.1 ч.1 ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі» відмінити торги по процедурі закупівлі 15510000-6 Молоко та вершки (молоко коров’яче питне пастеризоване (3,2% жиру))
01.05.2021 17:04
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Трибрат Оксана Євгенівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Tribrat Oksana Eugene
Електронна пошта
Телефон
+380532573136
Факс
+380532573136
Мова спілкування
Українська
Замовник
ЄДРПОУ
02145725
Назва (англійською мовою)
Educational Department of the Executive Committee of Poltava City Council
Повна назва
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва (англійською мовою)
Educational Department of the Executive Committee of Poltava City Council
Поштовий індекс
36000
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
Полтава
Адреса
вул. Соборності, 36
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАЙ-МК.."
Пропозиція:
9 800 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Фізична особа-підприємець Марченко Віта Олександрівна
Пропозиція:
9 780 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ «ЛІКЕА»
Пропозиція:
8 095 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна
Пропозиція:
7 700 000 грн.
Відповіді на критерії
Прекваліфікація
ТОВ «ЛІКЕА» : [email protected]
8 095 000 грн.
відмінено
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам В результаті розгляду було встановлено: По-перше, Умовами тендерної документації додаток 2 пункт 4 передбачено надання в складі пропозицій учасників «Сканований оригінал акту складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин, що виданий управлінням Держпродспоживслужби України у 2020 або 2021 роках на обстеження транспорту Учасника.» Додаток 2 пункт 11 містить вимогу «Умовами Додатку 2 тендерної документації передбачено надання учасниками в складі пропозиції актів, згідно форм затверджених наказами Міністерства аграрної політики та продовольства України № 446 та № 447 від 08.08.2019 року . Надані учасником акти не повинні містити виявлених порушень. Ненадання учасником документів передбачених Додатком 2 тендерної документації або надання актів, згідно форм затверджених наказами Міністерства аграрної політики та продовольства України № 446 та № 447 від 08.08.2019 року, з виявленими порушеннями призведе до відхилення пропозиції учасника, як такої що не відповідає умовам пункту 2 частини 1 ст. 31 ЗУ Про публічні закупівлі». Форма акту, затверджена наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України № 447 від 08.08.2019 року, передбачає заповнення розділів форми шляхом проставляння відповідних позначень або внесення відповідної інформації. В складі пропозиції учасника ТОВ «Лікеа» міститься акт № 259/6-21 від 28.01.2021 року складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин, що виданий на обстеження транспорту Учасника, який складено не за формою затвердженою наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України № 447 від 08.08.2019 року, даний акт не містить позначки відсутність або наявність порушень вимог законодавства у розділі «Опис виявлених порушень вимог законодавства», а тому учасник не надав в складі пропозиції акту, який відповідає умовам п 4, п 11 додатку 2 тендерної документації. Також, наявна додаткова обставина того, що вказаний акт № 259/6-21 від 28.01.2021 року надано не в повному обсязі, а саме: сторінка один містить дату видачі документа від 28.01.2021 року, а сторінка 23 містить інформацію, що даний акт отримано 11.12.2020 року, цим самим часові межі не мають хронологічної послідовності, а отже акт № 259/6-21 від 28.01.2021 року надано не в повному обсязі, він не містить всіх сторінок за формою затвердженою наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України № 447 від 08.08.2019 року, що видані єдиною датою. По-друге: Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації Перелік документів, який Учасник надає обов’язково у складі тендерної пропозиції: 8. Сканований оригінал договору на проведення робіт із санітарної обробки транспорту учасника та документи, що підтверджують проведення робіт (акт про надання послуг та довідка про санітарну обробку). Документи, що підтверджують проведення робіт, повинні бути чинними на дату подання пропозицій. Отже виходячи із вимоги Замовника вбачається, що учасник повинен надати оригінал договору на проведення робіт із санітарної обробки саме транспорту учасника. Учасник у складі пропозиції наданого файл назва якого: «Договір про надання послуг санітарного оброблення автотранспортних засобів» який містить договір №б/н від 09 листопада 2020 року на надання послуг із санітарної обробки автомобілів, але наданий договір не містить інформації, що послуги надаються саме на транспорті засоби Учасника, так як не містить інформації на які саме транспорті засоби буде надаватись послуга. По-третє: Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації Перелік документів, який Учасник надає обов’язково у складі тендерної пропозиції: 10. Сканований оригінал акту складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, що виданий управлінням Держпродспоживслужби України на потужності учасника у 2020 або 2021 роках. 11. Відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» всі оператори ринку харчових продуктів зобов’язані впровадити систему керування безпекою харчових продуктів НАССР (аналіз ризиків і контролю критичних точок) всі оператори ринку харчових продуктів зобов’язані забезпечити безпечність та якості харчової продукції. Умовами Додатку 2 тендерної документації передбачено надання учасниками в складі пропозиції актів, згідно форм затверджених наказами Міністерства аграрної політики та продовольства України № 446 та № 447 від 08.08.2019 року . Отже учасник повинен надати акт складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР згідно форм затверджених наказами Міністерства аграрної політики та продовольства України № 446 від 08.08.2019 року . Учасник у складі пропозиції надає файл назва якого: «Акт складений за результатами проведення держ контролю НАССР 446» який містить АКТ від 13 листопада 2020 року 33698/27-20 складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, але даний акт не містить обов’язково заповненої інформації, а саме: на сторінці 20 даного акту відсутня наступна інформація Отже наданий учасником акт не відповідає встановленій законом формі, відсутня інформація у обов’язкових до заповнення полях, а тому документ не вважається наданим, а пропозиція учасника не відповідає вимогам Замовника.
Документи прекваліфікації
12.03.2021 20:19
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога про усунення невідповідностей
ID
cad3fe2532614348853d9dd28aa5eeb6
Створено
01.05.2021 17:12
Надати до
02.05.2021 17:12
Зміст
За результатом розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЛІКЕА», ЄДРПОУ 43356209, виявлено невідповідність вимогам тендерної документації за такими пунктами: - відповідно до п.1 Додатку 4 тендерної документації учасник в складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: Скан - копія довідки від учасника в довільній формі про виконання аналогічного* договору (ів) із зазначенням назви, адреси, коду ЄДРПОУ або реєстраційного номеру облікової картки платника податків (для фізичних осіб) контрагента та інформації про договір. Зразок (орієнтовна форма) довідки щодо відомостей про виконання аналогічних договорів із зазначенням назв, адрес, коду ЄДРПОУ або реєстраційного номеру облікової картки платника податків (для фізичних осіб) та контактних телефонів Контрагентів та інформації про договір. Учасником надано довідку про досвід виконання аналогічного договору, керуючись нормами ч 9 ст. 26 та ч.16 ст. 29 Закону просимо учасника торгів: ТОВ "Лікеа", ЄДРПОУ 43356209, який подав пропозицію на участь у відкритих торгах з публікацією англійською мовою на закупівлю ДК 021:2015: 15510000-6 Молоко та вершки (молоко коров’яче питне пастеризоване (3,2% жиру)), виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: - у наданій ним довідці про досвід виконання аналогічного договору зазначити відомості про контактний телефон контрагента
Фізична особа-підприємець Марченко Віта Олександрівна : [email protected]
9 780 000 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи прекваліфікації
12.03.2021 20:19
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна : [email protected]
7 700 000 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи прекваліфікації
12.03.2021 20:20
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАЙ-МК.." : [email protected]
9 800 000 грн.
відмінено
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації. Учасник процедури закупівлі зазначив недостовірну інформацію. Учасником процедури закупівлі не виправлено інформацію в документах, протягом 24 годин
Зміст
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам. Учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону. Учасником процедури закупівлі не виправлено інформацію в документах, протягом 24 годин, що подані ним у своїй тендерній пропозиції В результаті розгляду було встановлено: Умовами тендерної документації додаток 2 пункт 4 передбачено надання в складі пропозицій учасників «Сканований оригінал акту складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин, що виданий управлінням Держпродспоживслужби України у 2020 або 2021 роках на обстеження транспорту Учасника.» Додаток 2 пункт 11 містить вимогу «Умовами Додатку 2 тендерної документації передбачено надання учасниками в складі пропозиції актів, згідно форм затверджених наказами Міністерства аграрної політики та продовольства України № 446 та № 447 від 08.08.2019 року . Надані учасником акти не повинні містити виявлених порушень. Ненадання учасником документів передбачених Додатком 2 тендерної документації або надання актів, згідно форм затверджених наказами Міністерства аграрної політики та продовольства України № 446 та № 447 від 08.08.2019 року, з виявленими порушеннями призведе до відхилення пропозиції учасника, як такої що не відповідає умовам пункту 2 частини 1 ст. 31 ЗУ Про публічні закупівлі». Форма акту, затверджена наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України № 447 від 08.08.2019 року, передбачає заповнення розділів форми шляхом проставляння відповідних позначень або внесення відповідної інформації. В складі пропозиції учасника ТОВ «Край-МК» міститься акт № 176/6-21 від 22.01.2021 року складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин, що виданий на обстеження транспорту Учасника, який складено не за формою затвердженою наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України № 447 від 08.08.2019 року, даний акт не містить позначки відсутність або наявність порушень вимог законодавства у розділі «Опис виявлених порушень вимог законодавства», а тому учасник не надав в складі пропозиції акту, який відповідає умовам п 4, п 11 додатку 2 тендерної документації. 1. Умовами тендерної документації додаток 2 пункт 8 передбачено надання в складі пропозицій учасників «Сканований оригінал договору на проведення робіт із санітарної обробки транспорту учасника та документи, що підтверджують проведення робіт (акт про надання послуг та довідка про санітарну обробку). Документи, що підтверджують проведення робіт, повинні бути чинними на дату подання пропозицій». В складі пропозиції учасника ТОВ «Край-МК» міститься договір 05119/3 від 10.01.2019р на виконання робіт з миття та санітарної обробки (дезінфекції) транспорту, вказаний договір наданий не в повному об’ємі, а cаме: надані додаткові угоди з 2 по 6 відсутня додаткова угода № 1. Додаткові угоди є невід’ємними частинами договору, договір наданий не в повному обсязі вважається не наданим. 3. Умовами тендерної документації додаток 2 пункт 8 передбачено надання в складі пропозицій учасників «Сканований оригінал договору на проведення робіт із санітарної обробки транспорту учасника та документи, що підтверджують проведення робіт (акт про надання послуг та довідка про санітарну обробку). Документи, що підтверджують проведення робіт, повинні бути чинними на дату подання пропозицій». В складі пропозиції учасника ТОВ «Край-МК» міститься договір 05119/3 від 10.01.2019р на виконання робіт з миття та санітарної обробки (дезінфекції) транспорту. Даний договір містить додаток 1 згідно якого сторони домовились про ціну на санітарну обробку транспорту, а саме вартість однієї санітарної обробки складає 70 грн(для транспорту 1,5 до 3 т) та 90 грн (для транспорту от 3 до 6 т). В складі пропозиції учасника ТОВ «Край-МК» містяться акт № ОУ-0000441 здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 05 березня 2021 року та акт № ОУ-0000405 здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 25 лютого 2021 року. Вказані акти містять аналогічну інформацію щодо найменування авто, кількості обробок та її ціні, а саме: санітарна обробка була проведена на 4 автотранспортних засоби (пежо боксер АЕ 7966ІА, Форд транзіт АЕ 0378НВ, Форд АЕ 3163СВ, Форд Транзіт 6403 МН) у кількості 2 шт за ціною за ціною 116,66 грн без ПДВ. В складі пропозиції учасника ТОВ «Край-МК» міститься довідка про наявність спеціалізованого автотранспорту, яким буде здійснюватись поставка товару, згідно якої учасник ТОВ «Край-МК» повідомив про наявність двох транспортних засобів: Форд транзіт АЕ 0378НВ, Форд Транзіт АЕ 3163СВ. Надані акти містять ознаки недостовірної інформації: вказані чотири авто, на які було проведено по дві санобробки, зазначена у акті сума не відповідає інформації по узгодженій ціні згідно договору 05119/3 від 10.01.2019р на виконання робіт з миття та санітарної обробки (дезінфекції) транспорту. Мінімальна сума згідно цін на санітарну обробку згідно наданого договору повинна була складати: 4 авто * 70 грн * 2 санобробки кожна= 466,66 грн (без ПДВ) або 560 грн (з ПДВ). 4. Відповідно до п.1 Додатку 4 тендерної документації учасник в складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: Скан - копія довідки від учасника в довільній формі про виконання аналогічного* договору (ів) із зазначенням назви, адреси, коду ЄДРПОУ або реєстраційного номеру облікової картки платника податків (для фізичних осіб) контрагента та інформації про договір. Зразок (орієнтовна форма) довідки щодо відомостей про виконання аналогічних договорів із зазначенням назв, адрес, коду ЄДРПОУ або реєстраційного номеру облікової картки платника податків (для фізичних осіб) та контактних телефонів Контрагентів та інформації про договір. Також відповідно до п.1 Додатку 4 тендерної документації учасник в складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: Лист(и) – позитивний (і) відгук (и) про виконання аналогічного (их) договору (ів) закупівлі (із зазначенням номеру, дати), що вказаний у довідці. Учасником надано відгук про співпрацю та довідку щодо відомостей про виконання аналогічних договорів, в наданих документах зазначені відмінні назви предметів аналогічних договорів. Керуючись нормами ч 9 ст. 26 та ч.16 ст. 29 Закону замовником була розміщена вимога про усунення даної невідповідності. Учасником ТОВ «Край-МК» було розміщено оновлену довідку щодо відомостей про виконання аналогічних договорів та надано скановані оригінали договорів, зазначених у довідці. Відповідно до ч 9 ст. 26 Закону замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Скановані оригінали аналогічних договорів не вимагались умовами тендерної документації, а тому вони не брались до уваги. Згідно оновленої довідки щодо відомостей про виконання аналогічних договорів зазначено: Договір № 480 від 06.11.2019 року, предмет договору – Молоко та вершки код Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015: 15510000-6 Молоко пастерізоване. Договір № 457 від 16.12.2020 року, предмет договору – Молоко та вершки код Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015: 15510000-6 Пастерізоване молоко (3,2 % жирність). Згідно наданого відгуку зазначено: Договір № 480 від 06.11.2019 року, предмет договору – Молоко та вершки (молоко пастерізоване). Договір № 457 від 16.12.2020 року, предмет договору - Пастерізоване молоко. На підставі викладеного у пропозиції учасника він не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Документи прекваліфікації
12.03.2021 20:20
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога про усунення невідповідностей
ID
bf059090d0794bc288de2ae40a114043
Створено
01.05.2021 17:12
Надати до
02.05.2021 17:12
Зміст
За результатом розгляду тендерної пропозиції ТОВ "Край-МК", ЄДРПОУ 40333959, виявлено невідповідність вимогам тендерної документації за такими пунктами: - відповідно до п.1 Додатку 4 тендерної документації учасник в складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: Скан - копія довідки від учасника в довільній формі про виконання аналогічного* договору (ів) із зазначенням назви, адреси, коду ЄДРПОУ або реєстраційного номеру облікової картки платника податків (для фізичних осіб) контрагента та інформації про договір. Зразок (орієнтовна форма) довідки щодо відомостей про виконання аналогічних договорів із зазначенням назв, адрес, коду ЄДРПОУ або реєстраційного номеру облікової картки платника податків (для фізичних осіб) та контактних телефонів Контрагентів та інформації про договір. Також відповідно до п.1 Додатку 4 тендерної документації учасник в складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: Лист(и) – позитивний (і) відгук (и) про виконання аналогічного (их) договору (ів) закупівлі (із зазначенням номеру, дати), що вказаний у довідці. Учасником надано відгук про співпрацю та довідку щодо відомостей про виконання аналогічних договорів, керуючись нормами ч 9 ст. 26 та ч.16 ст. 29 Закону просимо учасника торгів: ТОВ "Край-МК", ЄДРПОУ 40333959, який подав пропозицію на участь у відкритих торгах з публікацією англійською мовою на закупівлю ДК 021:2015: 15510000-6 Молоко та вершки (молоко коров’яче питне пастеризоване (3,2% жиру)), виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: - привести у відповідність інформацію про предмет аналогічного договору у наданій ним довідці щодо відомостей про виконання аналогічних договорів та у відгуку про співпрацю
ТОВ «ЛІКЕА» : [email protected]
8 095 000 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи прекваліфікації
22.06.2021 09:24
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАЙ-МК.." : [email protected]
9 800 000 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи прекваліфікації
22.06.2021 09:29
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 01.07.2021 14:12 по 12.07.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
01.07.2021 14:12
-
30.06.2021 12:34
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2021-01-13-001583-c-a1
Завершився
Номер
75Т
2 023 930.2 грн.
1 686 608.5 грн.
З ПДВ
Підписано
21.07.2021
Строк дії договору з
21.07.2021
по
31.12.2021
Сума оплати за договором
2 023 930.2
Сума оплати за договором без ПДВ
1 686 608.5
Номенклатура
1 (Назва)
15510000-6 Молоко та вершки (молоко коров’яче питне пастеризоване (3,2% жиру))
Номенклатура
15510000-6 Молоко та вершки (молоко коров’яче питне пастеризоване (3,2% жиру))
Кількість
1
Одиниця виміру
найменувань
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
COO
UA Україна
Номенклатура
250 000 (літр)
молоко коров’яче питне пастеризоване (3,2% жиру)
Номенклатура
молоко коров’яче питне пастеризоване (3,2% жиру)
Кількість
250 000
Одиниця виміру
літр
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
COO
UA Україна
Документи договору
21.07.2021 15:27
-
21.07.2021 15:28
-
23.07.2021 15:27
-
11.08.2021 13:58
-
08.11.2021 10:39
-
17.11.2021 14:51
-
29.12.2021 14:25
-
Зміни до договору
23.07.2021
Статус
Опубліковано
Номер
1
Зменшення обсягів закупівлі, Узгоджене зменшення ціни
Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Документи зміни договору
23.07.2021 14:54
-
Зміни до договору
11.08.2021
Статус
Опубліковано
Номер
2
Зміна ціни за одиницю товару
Збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії
Документи зміни договору
Зміни до договору
08.11.2021
Статус
Опубліковано
Номер
3
Зменшення обсягів закупівлі
Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Документи зміни договору
Додатки до договору
Зміни до договору
17.11.2021
Статус
Опубліковано
Номер
4
Зміна ціни за одиницю товару
Збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії
Документи зміни договору
Додатки до договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2021-08-20-000001
Дата створення проекту
20.08.2021 08:10
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
26.08.2021 16:29
Дата публікації висновку про результати
16.09.2021 14:37
Дата завершення усунення порушень
22.09.2021 00:00
Дата завершення моніторингу
17.09.2021 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 99) 192-08-11
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127020
Назва
Північно-східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Полтава
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північно-східний офіс Держаудитслужби (Полтавська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 033-71-07
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127020
Назва
Північно-східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Область або регіон
Полтавська
Населений пункт
Полтава
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 26.08.2021 № 367 Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби 26.08.2021 № 367 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2021-01-13-001583-c, 13.08.2021, дані автоматичних індикаторів ризиків. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
26.08.2021 00:00
Документи рішення
26.08.2021 16:29
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 16 вересня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; розгляду тендерних пропозицій; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; відповідності договору та додаткової угоди до нього законодавству. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – замовник) на 2021 рік; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету замовника від 13.01.2021 № 15, зі змінами від 01.03.2021; тендерна пропозиція учасника ФОП Випущенко Людмила Миколаївна; протокольне рішення уповноваженої особи замовника від 22.03.2021 № 9 та від 01.07.2021 № 110; скарги учасників до органу оскарження від 04.02.2021 № UA-2021-01-13-001583-c.c1, від 25.02.2021 № UA-2021-01-13-001583-c.b2, від 01.04.2021 № UA-2021-01-13-001583-c.c3, від 18.05.2021 № UA-2021-01-13-001583-c.c5 та UA-2021-01-13-001583-c.c6; рішення органу оскарження від 17.02.2021 № 2944, від 09.03.2021 № 4407, від 15.04.2021 № 8081, від 08.06.2021 № 12870 та № 12874, повідомлення про намір укласти договір від 01.07.2021; договір про закупівлю товарів від 21 липня 2021 року № 75 Т на суму 7700000,00 грн. (з ПДВ), укладений з ФОП Випущенко Людмила Миколаївна; додаткові угоди до вищевказаного договору від 23.07.2021 № 1 та від 11.08.2021 № 2. В електронному кабінеті щодо вказаної процедури закупівлі спрацював індикатор ризику RISK-2-15 «Закупівля товарів та послуг у одного учасника». Так, згідно опису вищевказаного індикатора ризику «Замовник обирає одного і того самого учасника більше ніж у 4 тендерах протягом року за різними предметами закупівлі». В той же час, відомості веб-потралу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчать, що замовник обирає одного і того самого учасника більше ніж у 4 тендерах протягом року за різними предметами закупівлі: • «15530000-2 Вершкове масло (масло вершкове селянське (не нижче 72,5 % жирності))» за UA-2021-01-13-001321-b, договір про закупівлю товарів від 21 липня 2021 року № 74 Т на суму 3757240,80 грн; • «15820000 –2 Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів» за UA-2021-01-14-000840-c, договір про закупівлю товарів від 15 лютого 2021 року № 35 Т на суму 562755,42 грн; • «15330000-0 - Оброблені фрукти та овочі (повидло яблучне першого гатунку, стерилізоване (без консервантів), фрукти насіннячкові сушені вищого ґатунку, виноград сушений (ізюм))» за UA-2021-01-16-000234-c, договір про закупівлю товарів від 15 лютого 2021 року № 34 Т на суму 1272618,90 грн; • «15420000-8 - Рафіновані олії та жири (олія соняшникова рафінована)» за UA-2021-01-13-006515-a, договір про закупівлю товарів від 15 лютого 2021 року № 33 Т на суму 707534,10 грн; • «15550000-8 Молочні продукти різні (сметана не нижче 15% жирності)» за UA-2021-01-14-000631-b, договір про закупівлю товарів від 15 лютого 2021 року № 26 Т на суму 1202988,30 грн; • «15830000-5 - Цукор і супутня продукція (мед натуральний)» за UA-2021-01-15-001559-c, договір про закупівлю товарів від 15 лютого 2021 року № 25 Т на суму 318992,52 грн.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; розгляду тендерних пропозицій; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; відповідності договору та додаткової угоди до нього законодавству – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-.
Дата висновку
16.09.2021 00:00
Дата публікації
16.09.2021 14:37
Документи висновку
16.09.2021 14:37
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
12 500 000 грн.
Період подання пропозицій
до 09.03.2021 18:50
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380532573136
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
12 500 000 грн.
Період подання пропозицій
до 09.03.2021 18:50
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380532573136
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності