Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з користування програмним забезпеченням Системи опрацювання звернень до інформаційно-консультаційної служби Кол-Центру від ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНІ ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ".

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2021-01-12-004589-a
План UA-P-2021-01-12-002274-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 05.03.2021 09:41
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 29.01.2021 15:31
Закінчення аукціону 29.01.2021 15:52
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
1 665 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
16 650 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 12.01.2021 17:47 до 28.01.2021 18:00
Завершено
Період уточнень
з 12.01.2021 17:47
до 18.01.2021 00:00
Завершено
Період оскарження
з 12.01.2021 17:47
до 24.01.2021 00:00
Завершено
Період аукціону
з 29.01.2021 15:31
до 29.01.2021 15:52
Завершено
Період кваліфікації
з 29.01.2021 15:52
до 15.02.2021 12:08
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 11.02.2021 13:21
до 26.02.2021 00:00
Завершено
Підписання договору
з 15.02.2021 12:08
до 05.03.2021 09:41
Період уточнень
з 12.01.2021 17:47 до 18.01.2021 00:00
Період оскарження
з 12.01.2021 17:47 до 24.01.2021 00:00
Період аукціону
з 29.01.2021 15:31 до 29.01.2021 15:52
Період кваліфікації
з 29.01.2021 15:52 до 15.02.2021 12:08
Період кваліфікації
з 29.01.2021 15:52 до 15.02.2021 12:08
Основні параметри
Послуги з користування програмним забезпеченням Системи опрацювання звернень до інформаційно-консультаційної служби Кол-Центру
послуги
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з користування програмним забезпеченням Системи опрацювання звернень до інформаційно-консультаційної служби Кол-Центру
Код ДК 021:2015
72260000-5 - Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
04053, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 4
Дата постачання по
31.12.2021 00:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
оплата наданих Послуг здійснюється щоквартально протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту підписання Сторонами Акту
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
-
12.01.2021 17:53
-
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Оксана Пашина
Електронна пошта
Телефон
+380932135582
Сайт:
https://nais.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
39787008
Повна назва
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНІ ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ"
Поштовий індекс
04053
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
місто Київ
Адреса
ВУЛИЦЯ БУЛЬВАРНО-КУДРЯВСЬКА, будинок 4
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УНІСАП"
Пропозиція:
1 664 880 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ІНТЕГРЕЙШНС"
Пропозиція:
1 661 100 грн.
Відповіді на критерії
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 11.02.2021 13:21 по 22.02.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Документи кваліфікації
11.02.2021 13:21
-
29.01.2021 15:53
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до п.2.2 додатку 1 до тендерної документації, учасник у складі своєї пропозиції повинен надати статут (з відміткою державного реєстратора про реєстрацію), або довідку в довільній формі щодо провадження діяльності на підставі відповідного модельного статуту (для учасника-резидента, що є юридичною особою). У випадку відсутності на Статуті відмітки державного реєстратора – надати опис документів, що надаються юридичною особою держаному реєстратору для проведення реєстрації дії «Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи» або лист в довільній формі із зазначенням коду доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, з метою доступу до результатів розгляду документів через портал електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відповідно до умов Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань». У складі тендерної пропозиції ТОВ «Смарт Інтегрейшнс» надано Статут без відмітки державного реєстратора. З метою усунення виявленої невідповідності в пропозиції ТОВ «Смарт Інтегрейшнс» вимогам тендерної документації, учасник повинен надати опис документів, що надаються юридичною особою держаному реєстратору для проведення реєстрації дії «Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи» або лист в довільній формі із зазначенням коду доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, з метою доступу до результатів розгляду документів через портал електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відповідно до умов Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань».
Створено
04.02.2021 11:33
Надати до
05.02.2021 11:33
Період вимог/скарг з 15.02.2021 12:08 по 26.02.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
15.02.2021 12:08
-
11.02.2021 13:21
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до п.2.2 додатку 1 до тендерної документації, учасник у складі своєї пропозиції повинен надати статут (з відміткою державного реєстратора про реєстрацію), або довідку в довільній формі щодо провадження діяльності на підставі відповідного модельного статуту (для учасника-резидента, що є юридичною особою). У випадку відсутності на Статуті відмітки державного реєстратора – надати опис документів, що надаються юридичною особою держаному реєстратору для проведення реєстрації дії «Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи» або лист в довільній формі із зазначенням коду доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, з метою доступу до результатів розгляду документів через портал електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відповідно до умов Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань». У складі тендерної пропозиції ТОВ «УНІСАП» надано Статут без відмітки державного реєстратора. З метою усунення виявленої невідповідності в пропозиції ТОВ «УНІСАП» вимогам тендерної документації, учасник повинен надати опис документів, що надаються юридичною особою держаному реєстратору для проведення реєстрації дії «Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи» або лист в довільній формі із зазначенням коду доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, з метою доступу до результатів розгляду документів через портал електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відповідно до умов Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань».
Створено
11.02.2021 16:52
Надати до
12.02.2021 16:52
Договір
UA-2021-01-12-004589-a-c1
Підписаний і діє
Номер
1021-26
1 664 880 грн.
1 664 880 грн.
Без ПДВ
Підписано
04.03.2021
Строк дії договору з
04.03.2021
по
04.03.2022
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з користування програмним забезпеченням Системи опрацювання звернень до інформаційно-консультаційної служби Кол-Центру
Номенклатура
Послуги з користування програмним забезпеченням Системи опрацювання звернень до інформаційно-консультаційної служби Кол-Центру
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
05.03.2021 09:40
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 665 000 грн.
Період подання пропозицій
до 28.01.2021 18:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНІ ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ"
Контактний телефон:
+380932135582
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 665 000 грн.
Період подання пропозицій
до 28.01.2021 18:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНІ ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ"
Контактний телефон:
+380932135582
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності