Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015-50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Послуги з поточного ремонту лабораторного обладнання) від СУМСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ДЕРЖАВНА ЛАБОРАТОРІЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ БЕЗПЕЧНОСТІ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ТА ЗАХИСТУ СПОЖИВАЧІВ.

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2021-01-12-000493-b
План UA-P-2021-01-12-000202-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 05.02.2021 13:27
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 21.01.2021 14:55
Закінчення аукціону 21.01.2021 15:16
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
110 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
550 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.01.2021 15:00 до 20.01.2021 12:00
Завершено
Період уточнень
з 12.01.2021 13:34
до 16.01.2021 15:00
Завершено
Період аукціону
з 21.01.2021 14:55
до 21.01.2021 15:16
Завершено
Період кваліфікації
з 21.01.2021 15:16
до 26.01.2021 16:45
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 22.01.2021 14:40
до 29.01.2021 00:00
Завершено
Підписання договору
з 26.01.2021 16:45
до 05.02.2021 13:27
Період уточнень
з 12.01.2021 13:34 до 16.01.2021 15:00
Період аукціону
з 21.01.2021 14:55 до 21.01.2021 15:16
Період кваліфікації
з 21.01.2021 15:16 до 26.01.2021 16:45
Період кваліфікації
з 21.01.2021 15:16 до 26.01.2021 16:45
Основні параметри
ДК 021:2015-50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Послуги з поточного ремонту лабораторного обладнання)
Послуги з поточного ремонту лабораторного обладнання
послуги
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
ДК 021:2015-50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Послуги з поточного ремонту лабораторного обладнання)
Код ДК 021:2015
50410000-2 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2021 00:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Документи закупівлі
-
12.01.2021 13:33
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Легеза Вікторія
Електронна пошта
Телефон
+380542611382
Замовник
ЄДРПОУ
00720148
Повна назва
СУМСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ДЕРЖАВНА ЛАБОРАТОРІЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ БЕЗПЕЧНОСТІ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ТА ЗАХИСТУ СПОЖИВАЧІВ
Поштовий індекс
40009
Країна
Україна
Область або регіон
Сумська область
Населений пункт
Суми
Адреса
ВУЛИЦЯ ЛЮБЛІНСЬКА, будинок 17
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДП МЕДТЕХСЕРВІС"
Пропозиція:
99 499 грн.
Учасник:
ФОП "ВЕЛИЧКО ОЛЕКСІЙ ВАСИЛЬОВИЧ"
Пропозиція:
98 400 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 22.01.2021 14:40 по 27.01.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
Учасником не виконано вимоги п. 4.8. додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Замовник в п. 4.8. додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимагав від учасників надати реєстраційні та відповідні дозвільні документи на підтвердження права виконувати зазначені послуги, що вимагаються чинним законодавством України до зазначеного обладнання (ліцензія, дозвіл тощо). Суб’єкти господарювання, незалежно від форм власності та організаційно-правових форм, що займаються монтажем, демонтажем, проводять технічне обслуговування, ремонт, модифікацію (реконструкцію чи модернізацію), перевірку технічного стану (проводять технічний огляд, експертне обстеження) обладнання, що працює під тиском понад 0,5 бар (в т. ч. стерилізаторів парових) згідно вимог Закону України «Про охорону праці», у відповідності до «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107, до початку виконання робіт повинні отримати Дозвіл Уповноваженого органу на виконання вказаних робіт. Тобто, при визначенні суб’єктом господарювання підприємства-виконавця робіт потрібно враховувати, чи має спеціалізоване підприємство відповідний Дозвіл.
Документи кваліфікації
22.01.2021 14:40
-
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 26.01.2021 16:45 по 29.01.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Учасник обраний переможцем
Зміст
Пропозиція учасника відповідає вимогам, що підтверджують інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, технічним вимогам та іншим умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Документи кваліфікації
Договір
UA-2021-01-12-000493-b-b1
Завершився
Номер
29/21
81 218.4 грн.
81 218.4 грн.
Без ПДВ
Підписано
05.02.2021
Строк дії договору з
05.02.2021
по
28.02.2022
Сума оплати за договором
68 218.4
Сума оплати за договором без ПДВ
68 218.4
Номенклатура
1 (послуга)
ДК 021:2015-50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Послуги з поточного ремонту лабораторного обладнання)
Номенклатура
ДК 021:2015-50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Послуги з поточного ремонту лабораторного обладнання)
Кількість
1
Одиниця виміру
посл.
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
05.02.2021 12:59
Підписаний договір
05.02.2021 13:01
-
05.02.2021 13:27
-
20.04.2021 15:31
-
23.03.2022 11:32
-
Зміни до договору
20.04.2021
Статус
Опубліковано
Номер
1
Сторони домовились змінити Додаток 1 до Договору та викласти його в новій редакції
Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Документи зміни договору
20.04.2021 15:32
-
20.04.2021 15:32
-
Зміни до договору
15.12.2021
Статус
Опубліковано
Номер
2
Сторони уклали цю Додаткову угоду № 2 (далі - Додаткова угода) до Договору № 29/21 від 05.02.2021 р. про надання послуг (далі – Договір) про наступне: 1. Керуючись п. 1 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 8.2 Договору Сторони домовились зменшити обсяги закупівлі та, відповідно, зменшити суму договору на 31 280,60 грн. 2. Сторони домовились викласти п. 4.9. договору в наступній редакції: «Сума договору 68 218,40 грн. (Шістдесят вісім тисяч двісті вісімнадцять грн. 40 коп.) без ПДВ.
Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Документи зміни договору
15.12.2021 09:58
-
15.12.2021 09:58
Підписаний договір
Зміни до договору
30.12.2021
Статус
Опубліковано
Номер
3
Сторони прийшли до згоди продовжити строк дії Договору для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.
Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Документи зміни договору
30.12.2021 09:40
-
30.12.2021 09:40
Підписаний договір
Зміни до договору
05.01.2022
Статус
Опубліковано
Номер
4
- Сторони уклали цю Додаткову угоду № 4 (далі - Додаткова угода) до Договору № 29/21 від 05.02.2021 р. про надання послуг (далі – Договір) про наступне: 1. Керуючись нормами ч. 6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», чинного цивільного та господарського законодавства та пунктом 6.3 Договору, Сторони прийшли до згоди збільшити суму договору на 13000,00 грн. без ПДВ. для проведення процедури закупівлі на початку 2022 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. 2. Сторони домовились викласти п. 4.9. договору в наступній редакції: «Сума договору 81218,40 грн. (Вісімдесят одна тисяча двісті вісімнадцять грн. 40 коп.) без ПДВ.
Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Документи зміни договору
05.01.2022 09:53
-
05.01.2022 09:53
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
110 000 грн.
Період подання пропозицій
до 20.01.2021 12:00
Замовник:
СУМСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ДЕРЖАВНА ЛАБОРАТОРІЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ БЕЗПЕЧНОСТІ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ТА ЗАХИСТУ СПОЖИВАЧІВ
Контактний телефон:
+380542611382
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
110 000 грн.
Період подання пропозицій
до 20.01.2021 12:00
Замовник:
СУМСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ДЕРЖАВНА ЛАБОРАТОРІЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ БЕЗПЕЧНОСТІ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ТА ЗАХИСТУ СПОЖИВАЧІВ
Контактний телефон:
+380542611382
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності