Цей запис було додано до архіву, інформація по договору доступна до редагування
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 24.12.2020 12:21
до 30.12.2020 00:00
Основні параметри
Позиції
Умова оплати
Контакти
Кваліфікація
Договір
Моніторинги
Основні параметри
Централізоване опалення
Якісні послуги
послуги
Підстава для використання переговорної процедури
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обгрунтування використання переговорної процедури
Відповідно до проектної документації всі зовнішні інженерні мережі по теплопостачанню Гусятинського коледжу Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя під’єднані до мереж Комунального підприємства теплових мереж «Тернопільтеплокомуненерго». Отримання теплової енергії від інших підприємств технічно неможливе і таких підприємств на території селища Гусятин немає. Дана інформація підтверджена тим, що «Тернопільтеплокомуненерго», яке надає послуги на ринку постачання теплової енергії у селищі Гусятин, включено до переліку суб’єктів природних монополій. Зведений перелік суб’єктів природних монополій розміщений на офіційному сайті Антимонопольного комітету України. Таким чином, найбільш прийнятною процедурою щодо закупівлі коледжем теплової енергії є переговорна процедура закупівлі, відповідно до якої замовник укладає договір з учасником після проведення з ним переговорів. Підставою служить стаття Закону : відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на товари, роботи чи послуги, які можуть бути поставлені, виконані чи надані тільки певним постачальником (виконавцем), за відсутності при цьому альтернативи.
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Позиція
Опис предмета закупівлі
Централізоване опалення
Код ДК 021:2015
09323000-9 -
Централізоване опалення
Кількість
400
Одиниця виміру
Гігакалорія
Адреса постачання
48201, Україна, Тернопільська область, Гусятин, вул. Шевченка, 3.
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби (Тернопільська обл.)
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
14.06.2021 № 388
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області Євген ДЕРЖЕРУКА
Додаток
до наказу
Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 14.06.2021 № 388
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
2. UA-2020-12-24-005242-c від 24.12.2020 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 16 червня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон), оприлюднення інформації про закупівлю, наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Гусятинського фахового коледжу Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя (далі – Замовник) на 2020 рік, повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури від 24.12.2020, договір від 30.12.2020 №5002/5035, додаткову угоду №1 від 05.02.2021 та додаткову угоду №2 від 11.02.2021.
Проведеним моніторингом відображення закупівлі у річному плані встановлено, що на порушення вимог пункту 4 частини другої статті 4 Закону річний план закупівель Замовника UA-P-2020-12-09-000412-a не містить інформації щодо коду економічного класифікації видатків бюджету (для бюджетних коштів).
Моніторингом встановлено, що Замовник недотримався термінів та в електронній системі закупівель не оприлюднив договір від 30.12.2020 №5002/5035 в цілому, а саме:
- договір №5002 про надання послуги з постачання теплової енергії від 30.12.2020;
- додаток №1 до договору №5002 про надання послуги з постачання теплової енергії-обсяги постачання теплової енергії споживачу від 30.12.2020 та таблиця даних споживача;
- додаток №2 до договору №5002 про надання послуги з постачання теплової енергії – схема теплотраси, що перебуває на балансі споживача;
- додаток №3 до договору №5002 про надання послуги з постачання теплової енергії– інформація про вузол (вузли) комерційного обліку теплової енергії ;
- договір №5035 про надання послуги з постачання теплової енергії від 30.12.2020;
- додаток №1 до договору №5035 про надання послуги з постачання теплової енергії-обсяги постачання теплової енергії споживачу від 30.12.2020 та таблиця даних споживача;
- додаток №2 до договору №5035 про надання послуги з постачання теплової енергії – схема теплотраси , що перебуває на балансі споживача;
- додаток №3 до договору №5035 про надання послуги з постачання теплової енергії – інформація про вузол (вузли) комерційного обліку теплової енергії, які передбачені пунктом 1.1 вищевказаного договору, чим порушив вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимог пункту 4 частини другої статті 4 Закону.
За результатами моніторингу питання дотримання законодавства при оприлюднені договору встановлено порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та внесення змін до договору - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору від 30.12.2020 №5002/5035 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.