Показати схожі тендери

Закупівля Централізоване опалення від Гусятинський коледж ТНТУ ім,Івана Пулюя.

Тип закупівлі Переговорна процедура (скорочена)
Тендер UA-2020-12-24-005242-c
План UA-P-2020-12-09-000412-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 31.12.2020 14:14
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
720 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 24.12.2020 12:21
до 30.12.2020 00:00
Основні параметри
Централізоване опалення
Якісні послуги
послуги
Підстава для використання переговорної процедури
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обгрунтування використання переговорної процедури
Відповідно до проектної документації всі зовнішні інженерні мережі по теплопостачанню Гусятинського коледжу Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя під’єднані до мереж Комунального підприємства теплових мереж «Тернопільтеплокомуненерго». Отримання теплової енергії від інших підприємств технічно неможливе і таких підприємств на території селища Гусятин немає. Дана інформація підтверджена тим, що «Тернопільтеплокомуненерго», яке надає послуги на ринку постачання теплової енергії у селищі Гусятин, включено до переліку суб’єктів природних монополій. Зведений перелік суб’єктів природних монополій розміщений на офіційному сайті Антимонопольного комітету України. Таким чином, найбільш прийнятною процедурою щодо закупівлі коледжем теплової енергії є переговорна процедура закупівлі, відповідно до якої замовник укладає договір з учасником після проведення з ним переговорів. Підставою служить стаття Закону : відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на товари, роботи чи послуги, які можуть бути поставлені, виконані чи надані тільки певним постачальником (виконавцем), за відсутності при цьому альтернативи.
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Позиція
Опис предмета закупівлі
Централізоване опалення
Код ДК 021:2015
09323000-9 - Централізоване опалення
Кількість
400
Одиниця виміру
Гігакалорія
Адреса постачання
48201, Україна, Тернопільська область, Гусятин, вул. Шевченка, 3.
Дата постачання з
01.01.2021 11:28
Дата постачання по
31.12.2021 11:28
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 3 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Безготівковий розрахунок
Документи закупівлі
24.12.2020 11:24
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Корніцька Надія Миколаївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380355722012
Факс
+380355722012
Сайт:
http://www.guscollege.com/
Замовник
ЄДРПОУ
01864180
Повна назва
Гусятинський коледж ТНТУ ім,Івана Пулюя
Поштовий індекс
48201
Країна
Україна
Область або регіон
Тернопільська область
Населений пункт
Гусятин
Адреса
вул.Шевченка 3
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 24.12.2020 12:21 по 30.12.2020 0:00
Документи кваліфікації
24.12.2020 12:21
-
24.12.2020 12:19
-
Договір
UA-2020-12-24-005242-c-c1
Підписаний і діє
Номер
5002/5035
720 000 грн.
600 000 грн.
З ПДВ
Підписано
30.12.2020
Строк дії договору з
01.01.2021
по
31.12.2021
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
400 (Гігакалорія)
Централізоване опалення
Номенклатура
Централізоване опалення
Кількість
400
Одиниця виміру
Гкал
Ціна за одиницю
1 799.51
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2021 р.
Документи договору
31.12.2020 14:14
-
31.12.2020 14:12
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2021-06-14-000048
Дата створення проекту
14.06.2021 15:42
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
14.06.2021 16:20
Дата публікації висновку про результати
16.06.2021 11:46
Дата завершення усунення порушень
03.07.2021 00:00
Дата завершення моніторингу
08.07.2021 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби (Тернопільська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 98) 930-83-94
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913637
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Область або регіон
Тернопільська
Населений пункт
Тернопіль
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 14.06.2021 № 388 Тернопіль Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16) НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області Євген ДЕРЖЕРУКА Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 14.06.2021 № 388 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 2. UA-2020-12-24-005242-c від 24.12.2020 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
14.06.2021 00:00
Документи рішення
14.06.2021 16:20
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 16 червня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон), оприлюднення інформації про закупівлю, наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Гусятинського фахового коледжу Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя (далі – Замовник) на 2020 рік, повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури від 24.12.2020, договір від 30.12.2020 №5002/5035, додаткову угоду №1 від 05.02.2021 та додаткову угоду №2 від 11.02.2021. Проведеним моніторингом відображення закупівлі у річному плані встановлено, що на порушення вимог пункту 4 частини другої статті 4 Закону річний план закупівель Замовника UA-P-2020-12-09-000412-a не містить інформації щодо коду економічного класифікації видатків бюджету (для бюджетних коштів). Моніторингом встановлено, що Замовник недотримався термінів та в електронній системі закупівель не оприлюднив договір від 30.12.2020 №5002/5035 в цілому, а саме: - договір №5002 про надання послуги з постачання теплової енергії від 30.12.2020; - додаток №1 до договору №5002 про надання послуги з постачання теплової енергії-обсяги постачання теплової енергії споживачу від 30.12.2020 та таблиця даних споживача; - додаток №2 до договору №5002 про надання послуги з постачання теплової енергії – схема теплотраси, що перебуває на балансі споживача; - додаток №3 до договору №5002 про надання послуги з постачання теплової енергії– інформація про вузол (вузли) комерційного обліку теплової енергії ; - договір №5035 про надання послуги з постачання теплової енергії від 30.12.2020; - додаток №1 до договору №5035 про надання послуги з постачання теплової енергії-обсяги постачання теплової енергії споживачу від 30.12.2020 та таблиця даних споживача; - додаток №2 до договору №5035 про надання послуги з постачання теплової енергії – схема теплотраси , що перебуває на балансі споживача; - додаток №3 до договору №5035 про надання послуги з постачання теплової енергії – інформація про вузол (вузли) комерційного обліку теплової енергії, які передбачені пунктом 1.1 вищевказаного договору, чим порушив вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимог пункту 4 частини другої статті 4 Закону. За результатами моніторингу питання дотримання законодавства при оприлюднені договору встановлено порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та внесення змін до договору - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору від 30.12.2020 №5002/5035 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
16.06.2021 00:00
Дата публікації
16.06.2021 11:46
Документи висновку
16.06.2021 11:46
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Порушення усунуто. Договір №5002/5035 від 30.12.2020 року розірвано. Розпочинаємо повторну процедуру закупівлі теплової енергії.
Дата публікації
23.06.2021 15:53
Документи інформації про усунення порушення
23.06.2021 15:53
-
23.06.2021 16:27
-
23.06.2021 16:46
-
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
порушення усунуто
Результат
Усунуто
Дата публікації
23.06.2021 16:14
Інформація про результати по порушеннях
встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу : так
Документи інформації про усунення порушення
23.06.2021 16:15
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
720 000 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
Гусятинський коледж ТНТУ ім,Івана Пулюя
Контактний телефон:
+380355722012
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
720 000 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
Гусятинський коледж ТНТУ ім,Івана Пулюя
Контактний телефон:
+380355722012
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності