Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з розробки програмного забезпечення з метою модернізації та доопрацювання інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO» від ДП "ПРОЗОРРО".

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2020-12-21-011532-c
План UA-P-2020-12-21-008035-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 29.01.2021 15:09
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 11.01.2021 13:10
Закінчення аукціону 11.01.2021 13:31
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
4 500 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
45 000 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.12.2020 15:30 до 06.01.2021 17:00
Завершено
Період уточнень
з 21.12.2020 15:30
до 27.12.2020 00:00
Завершено
Період оскарження
з 21.12.2020 15:30
до 02.01.2021 00:00
Завершено
Період аукціону
з 11.01.2021 13:10
до 11.01.2021 13:31
Завершено
Період кваліфікації
з 11.01.2021 13:31
до 15.01.2021 17:10
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 15.01.2021 17:10
до 26.01.2021 00:00
Завершено
Підписання договору
з 15.01.2021 17:10
до 29.01.2021 15:09
Період уточнень
з 21.12.2020 15:30 до 27.12.2020 00:00
Період оскарження
з 21.12.2020 15:30 до 02.01.2021 00:00
Період аукціону
з 11.01.2021 13:10 до 11.01.2021 13:31
Період кваліфікації
з 11.01.2021 13:31 до 15.01.2021 17:10
Період кваліфікації
з 11.01.2021 13:31 до 15.01.2021 17:10
Основні параметри
Послуги з розробки програмного забезпечення з метою модернізації та доопрацювання інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»
послуги
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
135 000
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з розробки програмного забезпечення з метою модернізації та доопрацювання інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»
Код ДК 021:2015
72262000-9 - Послуги з розробки програмного забезпечення
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
01601, Україна, Київська область, м.Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 22
Дата постачання з
22.01.2021 00:00
Дата постачання по
21.05.2021 00:00
Умова оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата Послуг здійснюється не пізніше 10 (десяти) календарних днів після підписання Акту здачі-приймання наданих послуг
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
-
21.12.2020 15:32
-
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ася Мансурова
Електронна пошта
Телефон
+380442814296
Сайт:
https://prozorro.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
02426097
Повна назва
ДП "ПРОЗОРРО"
Поштовий індекс
01601
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул Бульварно-Кудрявська (Воровського), 22
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЗОРІ РІШЕННЯ"
Пропозиція:
4 423 950 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МК-КОНСАЛТИНГ"
Пропозиція:
4 051 625 грн.
Відповіді на критерії
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 15.01.2021 17:10 по 26.01.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей Під час перевірки відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі: код ДК 021:2015 - 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (послуги з розробки програмного забезпечення з метою модернізації та доопрацювання інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO») (ідентифікатор закупівлі UA-2020-12-21-011532-c) у складі тендерної пропозиції ТОВ «МК-КОНСАЛТИНГ» встановлено невідповідність умовам тендерної документації в частині інформації, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон). На виконання вимоги пп. 9.1. п. 9 Додатку № 1 до Тендерної документації в зв’язку з помилковим вказанням строку надання послуг згідно договору № 00000266/Г від 15.11.2019 замовник вважає доцільним витребувати від учасника процедури закупівлі ТОВ «МК-КОНСАЛТИНГ», пропозиція якого знаходиться у статусі кваліфікації, дозавантажити виправлену довідку про досвід виконання аналогічних договорів. На виконання вимоги п. 9. Додатку № 1 до Тендерної документації в зв’язку з наявною невідповідністю щодо реквізитів договорів спеціаліста (номер та дата договору) (якщо порівнювати) pdf файл "Договори зі спеціалістами" з pdf файлом "Довідка про кваліфікацію спеціалістів", а саме зі спеціалістом Фісенко, замовник вважає доцільним витребувати від учасника процедури закупівлі ТОВ «МК-КОНСАЛТИНГ», пропозиція якого знаходиться у статусі кваліфікації, привести у відповідність Довідку, що містить інформацію про наявність в учасника спеціалістів відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для належного виконання договору відповідно до предмета закупівлі, за наведеною формою (таблиця 1.1). На виконання вимоги п. 9. Додатку № 1 до Тендерної документації в довідці МК-Консалтинг "Довідка про досвід розгортання ЦБД со скриншотами" йде мова про скріншоти успішного проходження автоматизованого тестування всіх сервісів відповідно до набору сценаріїв автоматизованого тестування, що повинні знаходитись в тендерній пропозиції МК в архіві під назвою "screenshots.zip", проте в тендерній пропозиції МК подало даний архівний файл під назвою "screenshots.zip.zip", а в додатку до даної довідки назвало даний архівний файл як "screenshots.tar". В зв’язку з цим, замовник вважає доцільним витребувати від учасника процедури закупівлі ТОВ «МК-КОНСАЛТИНГ», пропозиція якого зніходиться у статусі кваліфікації, привести у відповідність назви файлів "screenshots.zip.zip" та "screenshots.tar" (в документі "Довідка про досвід розгортання ЦБД со скриншотами") на "screenshots.zip". Керуючись частиною 9 статті 26 Закону замовником встановлюється вимога щодо усунення вказаних невідповідностей, виявлених у тендерній документації, у термін 24 години з моменту публікації даної вимоги в системі закупівель.
Створено
14.01.2021 16:08
Надати до
15.01.2021 16:08
Договір
UA-2020-12-21-011532-c-a1
Підписаний і діє
Номер
00000331/Г
4 051 625 грн.
4 051 625 грн.
Без ПДВ
Підписано
29.01.2021
Строк дії договору з
29.01.2021
по
28.05.2021
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з розробки програмного забезпечення з метою модернізації та доопрацювання інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»
Номенклатура
Послуги з розробки програмного забезпечення з метою модернізації та доопрацювання інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2021-02-10-000020
Дата створення проекту
10.02.2021 11:13
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
10.02.2021 11:47
Дата публікації висновку про результати
04.03.2021 18:45
Дата завершення усунення порушень
20.03.2021 00:00
Дата завершення моніторингу
04.03.2021 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 485-17-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 10.02.2021 № 40 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України від 10.02.2021 № 40 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 78 UA-2020-12-21-011532-c 21.12.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
10.02.2021 00:00
Документи рішення
10.02.2021 11:47
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 02 березня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель державного підприємства «ПРОЗОРРО» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 21.12.2020 № 21/12/1-ВТ, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «МК-КОНСАЛТИНГ» (далі – ТОВ «МК-КОНСАЛТИНГ»), повідомлення про намір укласти договір від 15.01.2021, договір від 29.01.2021 № 00000331/Г, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 19.02.2021. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що відповідно до пункту 10 додатку 1 тендерної документації для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Замовник установив вимогу до учасників торгів про надання довідки, що містить інформацію про наявність в учасника спеціалістів відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для належного виконання договору відповідно до предмета закупівлі, за наведеною формою (таблиця 1.1). Крім цього, зазначеними вимогами встановлено, що для підтвердження правових відносин щодо спеціалістів, які зазначені в таблиці 1.1, необхідно надати скан-копії трудових книжок або договорів цивільно-правового характеру або інше. Учасник ТОВ «МК-КОНСАЛТИНГ» у складі своєї тендерної пропозиції надав інформаційні довідки від 06.01.2021 № 11 та від 15.01.2021 № 2 (виправлена) про наявність спеціалістів відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (яких планується залучити для виконання умов договору), в яких зазначив інформацію, зокрема, про DevOps Лукач О.Е. (пункт 6) та Python розробників Кузнєцова О.А. та Стрюкова О.Р. (пункти 10, 11) (далі - Спеціалісти). Також в складі тендерної пропозиції учасник ТОВ «МК-КОНСАЛТИНГ» надав договір від 31.05.2019 № 31/05-2019 ЛОЕ про надання послуг з розробки програмного забезпечення та виконання робіт (з додатковими угодами до нього від 19.06.2019 № 1, від 20.06.2019 № 2 та від 26.07.2019 № 3), укладений ТОВ «МК-КОНСАЛТИНГ» з фізичною особою-підприємцем Лукач О.Е. терміном дії до 31.05.2020, договір від 01.02.2019 № 01.02.19-К про надання послуг щодо підтримки програмного продукту (з додатковими угодами до нього від 01.03.2019 №1, від 01.04.2019 № 2, від 03.06.2019 № 3 та від 01.07.2019 № 4), укладений ТОВ «МК-КОНСАЛТИНГ» з фізичною особою-підприємцем Кузнєцовим О.А. терміном дії до 31.12.2019, договір від 01.02.2019 № 01.02.19-С про надання послуг щодо підтримки програмного продукту (з додатковими угодами до нього від 01.03.2019 №1 та від 01.04.2019 № 2), укладений ТОВ «МК-КОНСАЛТИНГ» з фізичною особою-підприємцем Стрюковим О.Р. терміном дії до 31.12.2019. Слід зазначити, що документи, які свідчать про продовження терміну дії зазначених договорів, та/або інші документи, які підтверджують наявність правових відносин учасника з відповідними Спеціалістами станом на момент проведення процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції вказаного учасника відсутні. Таким чином, учасник ТОВ «МК-КОНСАЛТИНГ» не підтвердив правових відносин з вищезазначеними Спеціалістами на момент проведення процедури закупівлі, чим не дотримався вимог пункту 10 додатку 1 тендерної документації. Проте, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «МК-КОНСАЛТИНГ», визнав його переможцем та уклав з ним договір від 29.01.2021 № 00000331/Г.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «МК-КОНСАЛТИНГ» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
02.03.2021 00:00
Дата публікації
04.03.2021 18:45
Документи висновку
04.03.2021 18:45
-
Оскарження в суді
Аргументовані заперечення до висновку від 04 березня 2021 року про результати моніторингу закупівлі UA-2020-12-21-011532-c За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «МК-КОНСАЛТИНГ» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922), а саме: За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що відповідно до пункту 10 додатку 1 тендерної документації для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Замовник установив вимогу до учасників торгів про надання довідки, що містить інформацію про наявність в учасника спеціалістів відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для належного виконання договору відповідно до предмета закупівлі, за наведеною формою (таблиця 1.1). Крім цього, зазначеними вимогами встановлено, що для підтвердження правових відносин щодо спеціалістів, які зазначені в таблиці 1.1, необхідно надати скан-копії трудових книжок або договорів цивільно-правового характеру або інше. Учасник ТОВ «МК-КОНСАЛТИНГ» у складі своєї тендерної пропозиції надав інформаційні довідки від 06.01.2021 № 11 та від 15.01.2021 № 2 (виправлена) про наявність спеціалістів відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (яких планується залучити для виконання умов договору), в яких зазначив інформацію, зокрема, про DevOps Лукач О.Е. (пункт 6) та Python розробників Кузнєцова О.А. та Стрюкова О.Р. (пункти 10, 11) (далі - Спеціалісти). Також в складі тендерної пропозиції учасник ТОВ «МК-КОНСАЛТИНГ» надав договір від 31.05.2019 № 31/05-2019 ЛОЕ про надання послуг з розробки програмного забезпечення та виконання робіт (з додатковими угодами до нього від 19.06.2019 № 1, від 20.06.2019 № 2 та від 26.07.2019 № 3), укладений ТОВ «МК-КОНСАЛТИНГ» з фізичною особою-підприємцем Лукач О.Е. терміном дії до 31.05.2020, договір від 01.02.2019 № 01.02.19-К про надання послуг щодо підтримки програмного продукту (з додатковими угодами до нього від 01.03.2019 №1, від 01.04.2019 № 2, від 03.06.2019 № 3 та від 01.07.2019 № 4), укладений ТОВ «МК-КОНСАЛТИНГ» з фізичною особою-підприємцем Кузнєцовим О.А. терміном дії до 31.12.2019, договір від 01.02.2019 № 01.02.19-С про надання послуг щодо підтримки програмного продукту (з додатковими угодами до нього від 01.03.2019 №1 та від 01.04.2019 № 2), укладений ТОВ «МК-КОНСАЛТИНГ» з фізичною особою-підприємцем Стрюковим О.Р. терміном дії до 31.12.2019. Слід зазначити, що документи, які свідчать про продовження терміну дії зазначених договорів, та/або інші документи, які підтверджують наявність правових відносин учасника з відповідними Спеціалістами станом на момент проведення процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції вказаного учасника відсутні. Таким чином, учасник ТОВ «МК-КОНСАЛТИНГ» не підтвердив правових відносин з вищезазначеними Спеціалістами на момент проведення процедури закупівлі, чим не дотримався вимог пункту 10 додатку 1 тендерної документації. Проте, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «МК-КОНСАЛТИНГ», визнав його переможцем та уклав з ним договір від 29.01.2021 № 00000331/Г. За результатами розгляду зауваження, повідомляємо про наступне. Умовами тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету ДП «ПРОЗОРРО» (протокол від 21.12.2020 р. № 21/12/1-ВТ) не встановлювалась вимога щодо кількості працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, інформацію про яких має надати учасник. Учасник ТОВ «МК-КОНСАЛТИНГ» в складі тендерної пропозиції надав Інформаційну довідку про наявність спеціалістів відповідної кваліфікації, яких планується залучити для виконання умов договору. Отже, Учасник надав інформацію, по працівниках, з якими наявні трудові або цивільно-правові правовідносини, а також стосовно працівників, яких планує залучити до виконання договору. Вказана інформація узгоджується з вимогами Додатку 4 Тендерної документації, а саме Проекту договору, згідно з п. 3.3. якого встановлено, що (далі – цит.) «3.3. ЗАМОВНИК у будь-який час може вимагати заміни або відсторонення будь-якого Спеціаліста з зазначенням причини. Причина заміни або відсторонення Спеціаліста від надання Послуг вказується ВИКОНАВЦЕВІ виключно для інформації та не може вважатися підставою для відмови або задоволення вимоги ЗАМОВНИКА. Відсторонення Спеціаліста здійснюється не пізніше 14 (чотирнадцятого) дня із дня отримання відповідної вимоги ВИКОНАВЦЕМ. Більш того, у разі якщо участь Спеціаліста у наданні Послуг створює загрозу результатам, порушує роботу інших Спеціалістів або працівників ЗАМОВНИКА, відсторонення Спеціаліста здійснюється негайно у день надання відповідної вимоги.» Відповідно, інформацією, що надана Учасником про 9 (дев’ятьох) спеціалістів, які є фахівцями з усіх спеціальностей, що вимагались Тендерною документацією в обсязі достатньому, що дозволить виконати умови договору у повному обсязі та з якими належним чином оформлені трудові або цивільно-правові відносини, підтверджено спроможність виконати умови договору не тільки в частині надання послуг з розробки програмного забезпечення з метою модернізації та доопрацювання інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO», а й в частині забезпечення Позивача кваліфікованими спеціалістами на його вимогу, в тому рахунку і заміну наявних працівників на вимогу Позивача, шляхом оформлення відносин з такими спеціалістами відповідно до вимог діючого законодавства. Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що у Замовника відсутні підстави відхиляти пропозицію Учасника, відповідно до абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону № 922, у разі надання Учасником в складі тендерної пропозиції угод цивільно –правового характеру з DevOps Лукач О.Е. та Python розробників Кузнєцова О.А. та Стрюкова О.Р. термін дії яких завершений та не є підставою для висновку щодо неможливості Учасником виконати умови договору при наявності 9 (дев’ятьох) працівників відповідної кваліфікації, з усіх спеціальностей, що вимагались Тендерною документацією, які мають необхідні знання та досвід для належного виконання договору відповідно до предмета закупівлі. З урахуванням вищезазначеного Замовник аргументовано не погоджується з висновком від 04 березня 2021 року про результати моніторингу закупівлі UA-2020-12-21-011532-c та буде змушений відстоювати свої законні права та інтереси у судовому порядку.
Дата публікації
12.03.2021 12:14
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з розробки програмного забезпечення з метою модернізації та доопрацювання інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-12-21-011532-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
16.02.2021 13:28
Орган перевірки
20.02.2021 00:00
Документи повідомлення
16.02.2021 13:28
-
Відповідь
Відповідь на звернення
Розрахунок очікуваної вартості базувався на даних попередніх аналогічних договорів, зокрема договору від 18.09.2020 №00000308/Г щодо закупівлі послуг з розробки програмного забезпечення з метою модернізації та доопрацювання інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO», що діяв на момент формування тендерної документації та оголошення відповідної процедури закупівлі, а саме на оцінці використання годин спеціалістів у попередніх періодах та прогнозі таких витрат у майбутньому. Тобто, розрахунок очікуваної вартості здійснено шляхом перемноження ставки погодинної оплати відповідних спеціалістів, що зафіксовані у зазначеному договорі, і планової кількості годин, протягом яких будуть залучені ті чи інші спеціалісти, підсумовуванням отриманих значень та збільшенням отриманої суми на 10% з метою можливості створення конкурентного середовища. Технічні та якісні характеристики встановлені на підставі технологій та програмних продуктів, що використовуються в інформаційно-телекомунікаційній системі «PROZORRO». Адже Послуги з розробки програмного забезпечення полягають в модернізації та доопрацюванні інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO», опис якої наведено в Технічному завданні, що наведене в додатку до тендерної документації.
Рішеня
19.02.2021 13:32
Замовник
Документи повідомлення
19.02.2021 13:32
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 500 000 грн.
Період подання пропозицій
до 06.01.2021 17:00
Замовник:
ДП "ПРОЗОРРО"
Контактний телефон:
+380442814296
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 500 000 грн.
Період подання пропозицій
до 06.01.2021 17:00
Замовник:
ДП "ПРОЗОРРО"
Контактний телефон:
+380442814296
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності