Зміст
ВИМОГА
щодо усунення невідповідностей
від 26 січня 2021 року.
1. Найменування замовника: Приватне акціонерне товариство «Прикарпаттяобленерго».
2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 00131564.
3. Місцезнаходження замовника: вул. Індустріальна 34, м. Івано-Франківськ, 76014.
4. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2020-12-18-013266-c
5. Конкретна назва предмета закупівлі: лічильники електричної енергії з функцією передачі даних, однофазні лічильники з функцією передачі даних, однофазні лічильники з функцією передачі даних з використання модему, трифазні лічильники з функцією передачі даних (прямого включення),трифазні лічильники з функцією передачі даних з використанням модему,трифазні лічильники з функцією передачі даних (трансформаторного включення) (код ДК 021:2015 - 38554000-3 - Лічильники електроенергії).
6. Найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім'я, по батькові (для фізичної особи) учасника процедури закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю «Розумні енергосистеми»
Пунктом 8 розділу 3 Тендерної документації передбачено надання документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям:
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору:
- власна довідка з інформацією про постачання товарів аналогічного виду лічильників електричної енергії багатотарифних (з зазначенням назви організації, ідентифікаційного коду за ЄДРПОУ, юридичної та фізичної адреси; предмету, номеру та дати договору, суми, обсягу договору, термінів виконання та стану виконання договору; П.І.Б., посад керівників, які укладали договір; П.І.Б, посади, телефону, e-mail посадової особи контрагента, яка відповідала за виконання договору). Аналогічним вважатиметься договір, предметом поставки якого є аналогічний предмет закупівлі ( електричної енергії багатотарифних ) та кількісний обсяг поставки не менше 500шт. Довідка надається в довільній формі.
Довідка повинна супроводжуватись:
- реалізованим договором поставки (з усіма додатками) кількісним обсягом поставки не менше 500 шт.;
- позитивним відгуком від попереднього контрагента, який підтверджує факт виконання договору, зазначеного в довідці (оформленим на фірмовому бланку контрагента за підписом керівника, із зазначенням: номеру та дати договору, предмету договору);
- видатковими накладними, що підтверджують факт поставки за аналогічним договором (дозволяється подавати в обсязі, достатньому для підтвердження аналогічного кількісного обсягу, що вимагається закупівлею).
Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю:
- фінансова звітність учасника за 2019 рік:
* звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід) (Форма №2 Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності») згідно з Розділом ІІ. Склад та елементи фінансової звітності Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства Фінансів України від 07.02.2013 р. №73
або
* скорочена за показниками фінансова звітність у складі балансу і звіту про фінансові результати, форма і порядок складання яких визначаються Національним положенням (стандартом) бухгалтерського обліку 25 «Спрощена фінансова звітність», затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 25.02.2000 р. №39, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 15.03.2000 р. за №161/4382 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 24.01.2011 р. №25) (із змінами)
або
* податкова декларація платника єдиного податку-фізичної особи-підприємця, форма і порядок складання якої затверджені наказом Міністерства фінансів України «Про затвердження форм податкових декларацій платника єдиного податку» від 19.06.2015 р. №578.
У разі, якщо учасник працює менше 1 (одного) року, то він надає документи на підтвердження фінансової спроможності за період роботи (з дня державної реєстрації створення учасника і до дня оголошення цієї процедури закупівлі включно).
Обсяг річного доходу (виручки) не повинен бути меншим, ніж 20( двадцяти) % очікуваної вартості предмета закупівлі.
-
З зазначених вище документів, надана тільки довідка про постачання товарів аналогічного виду без номеру та дати, та за формою, яка не відповідає вимогам тендерної документації.
Пунктом 7 розділу 3 Тендерної документації передбачено надання документів, що підтверджують повноваження щодо підпису документів:
- паспорт особи (сторінки 1-6 для паспорту, оформленого у вигляді книжечки, або дві сторони для паспорту у формі картки, що містить безконтактний електронний носій) або інший документ, передбачений статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 р. №5492VI (для учасників - фізичних та юридичних осіб);
Учасник не надав зазначених документів .
Згідно п.1 розділу 3 Тендерної документації Документи, що вимагаються від учасників, повинні бути у вигляді:
- електронних кольорових копій з сканованих паперових оригіналів документів учасника ;
- електронних кольорових копій з сканованих паперових копій оригіналів документів, завірених учасником, із зазначенням посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища, з відміткою «Згідно з оригіналом», дати засвідчення копії;
- електронних кольорових копій з сканованих паперових оригіналів документів, виданих учаснику іншими організаціями, підприємствами, установами із зазначенням посади, особистого підпису особи, яка засвідчує документ, її ініціалів та прізвища, на фірмовому бланку (за наявності) із вихідними реквізитами (номер, дата), відбитком печатки (за наявності);
Учасник надав Статут підприємства у чорно-білому варіанті та не засвідчений згідно вимог документації.
Враховуючи вищенаведене, відповідно до п.9 ст.26 Закону України Про публічні закупівлі», просимо ТОВ «Розумні енергосистеми» протягом 24 годин з моменту розміщення повідомлення усунути виявлені невідповідності та завантажити в електронну систему закупівель наступні документи:
- статут оригінал або кольорова копія засвідчена належним чином;
- паспорт особи, уповноваженої на підписання документів;
- - власна довідка з інформацією про постачання товарів аналогічного виду лічильників електричної енергії багатотарифних (з зазначенням назви організації, ідентифікаційного коду за ЄДРПОУ, юридичної та фізичної адреси; предмету, номеру та дати договору, суми, обсягу договору, термінів виконання та стану виконання договору; П.І.Б., посад керівників, які укладали договір; П.І.Б, посади, телефону, e-mail посадової особи контрагента, яка відповідала за виконання договору). Аналогічним вважатиметься договір, предметом поставки якого є аналогічний предмет закупівлі ( електричної енергії багатотарифних ) та кількісний обсяг поставки не менше 500шт. Довідка надається в довільній формі.
Довідка повинна супроводжуватись:
- реалізованим договором поставки (з усіма додатками) кількісним обсягом поставки не менше 500 шт.;
- позитивним відгуком від попереднього контрагента, який підтверджує факт виконання договору, зазначеного в довідці (оформленим на фірмовому бланку контрагента за підписом керівника, із зазначенням: номеру та дати договору, предмету договору);
- видатковими накладними, що підтверджують факт поставки за аналогічним договором (дозволяється подавати в обсязі, достатньому для підтвердження аналогічного кількісного обсягу, що вимагається закупівлею).
- фінансова звітність учасника за 2019 рік.