Закупівля код ДК 021:2015 - 03320000-8 Велика рогата та інша свійська худоба, дрібні свійські тварини (кролі дорослі (03325100-4), кролі молоді (90-180 денні) (03325100-4), кролі молоді (31-89 денні) (03325100-4), кролі молодь (11-30 денні) (03325100-4), курчата добові (03324000-6), перепілки (03324000-6) від Комунальна організація «Харківський зоологічний парк».
Цей запис було додано до архіву, інформація по договору доступна до редагування
Подання пропозицій
(
Завершено
)
з 16.12.2020 09:43до 04.01.2021 00:00
Завершено
Період уточнень
з 16.12.2020 09:43
до 25.12.2020 00:00
Завершено
Період оскарження
з 16.12.2020 09:43
до 31.12.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 04.01.2021 12:46
до 04.01.2021 13:07
Завершено
Період кваліфікації
з 04.01.2021 13:07
до 11.01.2021 16:14
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 11.01.2021 16:14
до 22.01.2021 00:00
Завершено
Підписання договору
з 11.01.2021 16:14
до 29.01.2021 16:40
Період уточнень
з
16.12.2020 09:43
до
25.12.2020 00:00
Період оскарження
з
16.12.2020 09:43
до
31.12.2020 00:00
Період аукціону
з
04.01.2021 12:46
до
04.01.2021 13:07
Період кваліфікації
з
04.01.2021 13:07
до
11.01.2021 16:14
Період кваліфікації
з
04.01.2021 13:07
до
11.01.2021 16:14
Основні параметри
Позиції
Умова оплати
Критерії
Контакти
Пропозиції
Кваліфікація
Договір
Основні параметри
код ДК 021:2015 - 03320000-8 Велика рогата та інша свійська худоба, дрібні свійські тварини (кролі дорослі (03325100-4), кролі молоді (90-180 денні) (03325100-4), кролі молоді (31-89 денні) (03325100-4), кролі молодь (11-30 денні) (03325100-4), курчата добові (03324000-6), перепілки (03324000-6)
Категорія: організація яка забезпечує потреби територіальної громади, діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі та юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів
Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): страхова гарантія
Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: згідно з п.п. 2,3,4 розділу 3 тендерної документації
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
Розділом 3 інструкції з підготовки тендерної документації встановлено ряд вимог до учасників закупівлі, зокрема підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
У складі тендерної пропозиції учасником на підтвердження вказаних у тендерній документації вимог надано завірену копію договору підряду № 12/12 від 11.12.2020 та № 11/12 від 11.12.2020, а також медичні книжки оформлені на ім'я Селезень О.В. та Варнавський О.В.
Після детального вивчення тендерної пропозиції учасника встановлено, що у відповідності до вимог тендерної документації, а також положень ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», замовником було встановлено такий кваліфікаційний критерій, як наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Так само, п. 1 Додатку 3 до Тендерної документації (перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника ). Визначено, що у якості документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник надає документи, підтверджуючи трудові відносини.
Положеннями ст. ст. 21, 24 Кодексу законів про працю передбачено, що Трудовим договором є угода між працівником і власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом чи фізичною особою, за якою працівник зобов’язується виконувати роботу, визначену цією угодою, а власник підприємства, установи, організації або уповноважений ним орган чи фізична особа зобов’язується виплачувати працівникові заробітну плату і забезпечувати умови праці, необхідні для виконання роботи, передбачені законодавством про працю, колективним договором і угодою сторін.
Працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу, та повідомлення центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення формування та реалізації державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування про прийняття працівника на роботу в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Положеннями ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
Враховуючи викладене, на даний час є необхідність про повідомлення учаснику вимоги про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, як підтвердження висунутого кваліфікаційного критерію, наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (з урахуванням положень Додатку 3 до тендерної документації та норм ст. ст. 16, 29 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Внести зміни до п. 3.1. розділу III. Ціна договору та викласти у наступній редакції:
«3.1. Ціна цього Договору становить 1 751 526,00 грн (один мільйон сімсот п’ятдесят одна
тисяча п’ятсот двадцять шість гривень 00 копійок) ПДВ не передбачено, з яких:
- 682 120,00 грн (шістсот вісімдесят дві тисячі сто двадцять гривень 00 копійок) –
місцевий бюджет;
- 1 069 406,00 грн (один мільйон шістдесят дев’ять тисяч чотириста шість гривень 00
копійок) –власний бюджет (доходи від господарської діяльності підприємства).».
Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Внести зміни до п. 3.1. та 3.4. Розділу ІІІ «ЦІНА ДОГОВОРУ» зменшивши ціну цього
договору 1 751 526,00 грн (один мільйон сімсот п’ятдесят одна тисяча п’ятсот двадцять
шість гривень 00 копійок) ПДВ не передбачено, на 1 069 411,00 грн. та викласти у
наступній редакції:
«3.1. Ціна цього Договору становить 682 115,00 грн (шістсот вісімдесят дві тисячі сто
п’ятнадцять гривень 00 копійок) ПДВ не передбачено.».
«3.4. Джерело фінансування – місцевий бюджет.».
Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Сторони дійшли згоди продовжити дію договору про закупівлю, на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році.
Внести зміни до п. 10.1. Розділу Х «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» та викласти у наступній редакції:
«10.1. Цей Договір діє з моменту підписання та до 31.03.2022 року, а в частині розрахунків до повного виконання своїх зобов’язань за договором.».
Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Внести зміни до п. 3.1. Розділу ІІІ «ЦІНА ДОГОВОРУ» збільшивши ціну цього
договору 682 115,00 грн (шістсот вісімдесят дві тисячі сто п’ятнадцять гривень 00
копійок) ПДВ не передбачено, на 136 164,00 грн. та викласти у наступній редакції:
«3.1. Ціна цього Договору становить 818 279,00 грн (вісімсот вісімнадцять тисяч двісті
сімдесят дев’ять гривень 00 копійок) ПДВ не передбачено.».
Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
1. Внести зміни до п. 3.1. Розділу ІІІ «ЦІНА ДОГОВОРУ» зменшивши ціну цього договору 818 279,00 грн (вісімсот вісімнадцять тисяч двісті сімдесят дев’ять гривень 00 копійок) ПДВ не передбачено, на 26 724,00 грн. та викласти у наступній редакції:
«3.1. Ціна цього Договору становить 791 555,00 грн (сімсот дев’яносто одна тисяча п’ятсот п’ятдесят п’ять гривень 00 копійок) ПДВ не передбачено.».
2. Викласти у новій редакції Додаток 1 до Договору «Специфікація», що є додатком 1 до цієї додаткової угоди.
Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника