Показати схожі тендери

Закупівля код ДК 021:2015 - 03320000-8 Велика рогата та інша свійська худоба, дрібні свійські тварини (кролі дорослі (03325100-4), кролі молоді (90-180 денні) (03325100-4), кролі молоді (31-89 денні) (03325100-4), кролі молодь (11-30 денні) (03325100-4), курчата добові (03324000-6), перепілки (03324000-6) від Комунальна організація «Харківський зоологічний парк».

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2020-12-16-001809-c
План UA-P-2020-12-16-001026-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 29.01.2021 16:40
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 04.01.2021 12:46
Закінчення аукціону 04.01.2021 13:07
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
1 753 680 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
17 536.8 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.12.2020 09:43 до 04.01.2021 00:00
Завершено
Період уточнень
з 16.12.2020 09:43
до 25.12.2020 00:00
Завершено
Період оскарження
з 16.12.2020 09:43
до 31.12.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 04.01.2021 12:46
до 04.01.2021 13:07
Завершено
Період кваліфікації
з 04.01.2021 13:07
до 11.01.2021 16:14
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 11.01.2021 16:14
до 22.01.2021 00:00
Завершено
Підписання договору
з 11.01.2021 16:14
до 29.01.2021 16:40
Період уточнень
з 16.12.2020 09:43 до 25.12.2020 00:00
Період оскарження
з 16.12.2020 09:43 до 31.12.2020 00:00
Період аукціону
з 04.01.2021 12:46 до 04.01.2021 13:07
Період кваліфікації
з 04.01.2021 13:07 до 11.01.2021 16:14
Період кваліфікації
з 04.01.2021 13:07 до 11.01.2021 16:14
Основні параметри
код ДК 021:2015 - 03320000-8 Велика рогата та інша свійська худоба, дрібні свійські тварини (кролі дорослі (03325100-4), кролі молоді (90-180 денні) (03325100-4), кролі молоді (31-89 денні) (03325100-4), кролі молодь (11-30 денні) (03325100-4), курчата добові (03324000-6), перепілки (03324000-6)
Категорія: організація яка забезпечує потреби територіальної громади, діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі та юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): страхова гарантія Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: згідно з п.п. 2,3,4 розділу 3 тендерної документації
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
50 000
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиції закупівлі 6
Позиція : №1 360 (штуки)
кролі дорослі
Опис предмета закупівлі
кролі дорослі
Код ДК 021:2015
03325100-4 - Кролі
Кількість
360
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61058, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Сумська, 35
Дата постачання по
31.12.2021 00:00
Позиція : №2 720 (штуки)
кролі молоді (90-180 денні)
Опис предмета закупівлі
кролі молоді (90-180 денні)
Код ДК 021:2015
03325100-4 - Кролі
Кількість
720
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61058, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Сумська, 35
Дата постачання по
31.12.2021 00:00
Позиція : №3 367 (штуки)
кролі молоді (31-89 денні)
Опис предмета закупівлі
кролі молоді (31-89 денні)
Код ДК 021:2015
03325100-4 - Кролі
Кількість
367
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61058, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Сумська, 35
Дата постачання по
31.12.2021 00:00
Позиція : №4 2 438 (штуки)
кролі молодь (11-30 денні)
Опис предмета закупівлі
кролі молодь (11-30 денні)
Код ДК 021:2015
03325100-4 - Кролі
Кількість
2 438
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61058, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Сумська, 35
Дата постачання по
31.12.2021 00:00
Позиція : №5 26 060 (штуки)
курчата добові
Опис предмета закупівлі
курчата добові
Код ДК 021:2015
03324000-6 - Свійська птиця жива
Кількість
26 060
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61058, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Сумська, 35
Дата постачання по
31.12.2021 00:00
Позиція : №6 8 367 (штуки)
перепілки
Опис предмета закупівлі
перепілки
Код ДК 021:2015
03324000-6 - Свійська птиця жива
Кількість
8 367
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61058, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Сумська, 35
Дата постачання по
31.12.2021 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником за отриманий Товар, згідно накладної, протягом 15 робочих днів з моменту його отримання
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
-
16.12.2020 09:44
-
-
16.12.2020 09:43
-
16.12.2020 09:43
-
16.12.2020 09:43
-
16.12.2020 09:43
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Юлія Назаренко
Електронна пошта
Телефон
+380975940943
Замовник
ЄДРПОУ
02220881
Повна назва
Комунальна організація «Харківський зоологічний парк»
Поштовий індекс
61058
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
м. Харків
Адреса
вул. Сумська, буд. 35
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Агапов Олександр Сергійович
Пропозиція:
1 753 111 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Ніколенко Руслан Володимирович
Пропозиція:
1 751 526 грн.
Відповіді на критерії
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 11.01.2021 16:14 по 22.01.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Розділом 3 інструкції з підготовки тендерної документації встановлено ряд вимог до учасників закупівлі, зокрема підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід У складі тендерної пропозиції учасником на підтвердження вказаних у тендерній документації вимог надано завірену копію договору підряду № 12/12 від 11.12.2020 та № 11/12 від 11.12.2020, а також медичні книжки оформлені на ім'я Селезень О.В. та Варнавський О.В. Після детального вивчення тендерної пропозиції учасника встановлено, що у відповідності до вимог тендерної документації, а також положень ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», замовником було встановлено такий кваліфікаційний критерій, як наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Так само, п. 1 Додатку 3 до Тендерної документації (перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника ). Визначено, що у якості документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник надає документи, підтверджуючи трудові відносини. Положеннями ст. ст. 21, 24 Кодексу законів про працю передбачено, що Трудовим договором є угода між працівником і власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом чи фізичною особою, за якою працівник зобов’язується виконувати роботу, визначену цією угодою, а власник підприємства, установи, організації або уповноважений ним орган чи фізична особа зобов’язується виплачувати працівникові заробітну плату і забезпечувати умови праці, необхідні для виконання роботи, передбачені законодавством про працю, колективним договором і угодою сторін. Працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу, та повідомлення центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення формування та реалізації державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування про прийняття працівника на роботу в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Положеннями ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; Враховуючи викладене, на даний час є необхідність про повідомлення учаснику вимоги про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, як підтвердження висунутого кваліфікаційного критерію, наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (з урахуванням положень Додатку 3 до тендерної документації та норм ст. ст. 16, 29 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Створено
05.01.2021 14:26
Надати до
06.01.2021 14:26
Договір
UA-2020-12-16-001809-c-a1
Завершився
Номер
03320000-8
791 555 грн.
791 555 грн.
Без ПДВ
Підписано
29.01.2021
Строк дії договору з
29.01.2021
по
31.03.2022
Сума оплати за договором
791 555
Сума оплати за договором без ПДВ
791 555
Номенклатура
82 (штуки)
кролі дорослі
Номенклатура
кролі дорослі
Кількість
82
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
31 березня 2022 р.
COO
UA Україна
Номенклатура
56 (штуки)
кролі молоді (90-180 денні)
Номенклатура
кролі молоді (90-180 денні)
Кількість
56
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
31 березня 2022 р.
COO
UA Україна
Номенклатура
(штуки)
видалене
Номенклатура
видалене
Кількість
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
31 березня 2022 р.
COO
UA Україна
Номенклатура
(штуки)
видалене
Номенклатура
видалене
Кількість
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
31 березня 2022 р.
COO
UA Україна
Номенклатура
10 140 (штуки)
курчата добові
Номенклатура
курчата добові
Кількість
10 140
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
31 березня 2022 р.
COO
UA Україна
Номенклатура
6 913 (штуки)
перепілки
Номенклатура
перепілки
Кількість
6 913
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
31 березня 2022 р.
COO
UA Україна
Документи договору
Підписаний договір
29.01.2021 16:40
-
09.06.2022 19:53
-
Зміни до договору
02.12.2021
Статус
Опубліковано
Номер
1
Внести зміни до п. 3.1. розділу III. Ціна договору та викласти у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 1 751 526,00 грн (один мільйон сімсот п’ятдесят одна тисяча п’ятсот двадцять шість гривень 00 копійок) ПДВ не передбачено, з яких: - 682 120,00 грн (шістсот вісімдесят дві тисячі сто двадцять гривень 00 копійок) – місцевий бюджет; - 1 069 406,00 грн (один мільйон шістдесят дев’ять тисяч чотириста шість гривень 00 копійок) –власний бюджет (доходи від господарської діяльності підприємства).».
Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Документи зміни договору
02.12.2021 11:27
-
02.12.2021 11:25
Додатки до договору
Зміни до договору
23.12.2021
Статус
Опубліковано
Номер
2
Внести зміни до п. 3.1. та 3.4. Розділу ІІІ «ЦІНА ДОГОВОРУ» зменшивши ціну цього договору 1 751 526,00 грн (один мільйон сімсот п’ятдесят одна тисяча п’ятсот двадцять шість гривень 00 копійок) ПДВ не передбачено, на 1 069 411,00 грн. та викласти у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 682 115,00 грн (шістсот вісімдесят дві тисячі сто п’ятнадцять гривень 00 копійок) ПДВ не передбачено.». «3.4. Джерело фінансування – місцевий бюджет.».
Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Документи зміни договору
23.12.2021 17:39
-
23.12.2021 17:32
Додатки до договору
Зміни до договору
29.12.2021
Статус
Опубліковано
Номер
3
Сторони дійшли згоди продовжити дію договору про закупівлю, на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році. Внести зміни до п. 10.1. Розділу Х «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» та викласти у наступній редакції: «10.1. Цей Договір діє з моменту підписання та до 31.03.2022 року, а в частині розрахунків до повного виконання своїх зобов’язань за договором.».
Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Документи зміни договору
30.12.2021 15:02
-
30.12.2021 15:00
Додатки до договору
Зміни до договору
13.01.2022
Статус
Опубліковано
Номер
4
Внести зміни до п. 3.1. Розділу ІІІ «ЦІНА ДОГОВОРУ» збільшивши ціну цього договору 682 115,00 грн (шістсот вісімдесят дві тисячі сто п’ятнадцять гривень 00 копійок) ПДВ не передбачено, на 136 164,00 грн. та викласти у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 818 279,00 грн (вісімсот вісімнадцять тисяч двісті сімдесят дев’ять гривень 00 копійок) ПДВ не передбачено.».
Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Документи зміни договору
14.01.2022 13:44
-
14.01.2022 13:42
Додатки до договору
Зміни до договору
18.01.2022
Статус
Опубліковано
Номер
5
Внести зміни до п. 5.1. Розділу V «ПОСТАВКА ТОВАРУ» та викласти у наступній редакції: «5.1.Строк поставки товарів: до 31 березня 2022р.».
Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Документи зміни договору
20.01.2022 15:57
-
20.01.2022 15:56
Додатки до договору
Зміни до договору
31.03.2022
Статус
Опубліковано
Номер
6
1. Внести зміни до п. 3.1. Розділу ІІІ «ЦІНА ДОГОВОРУ» зменшивши ціну цього договору 818 279,00 грн (вісімсот вісімнадцять тисяч двісті сімдесят дев’ять гривень 00 копійок) ПДВ не передбачено, на 26 724,00 грн. та викласти у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 791 555,00 грн (сімсот дев’яносто одна тисяча п’ятсот п’ятдесят п’ять гривень 00 копійок) ПДВ не передбачено.». 2. Викласти у новій редакції Додаток 1 до Договору «Специфікація», що є додатком 1 до цієї додаткової угоди.
Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Документи зміни договору
09.06.2022 19:15
-
09.06.2022 19:07
Додатки до договору
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 753 680 грн.
Період подання пропозицій
до 04.01.2021 00:00
Замовник:
Комунальна організація «Харківський зоологічний парк»
Контактний телефон:
+380975940943
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 753 680 грн.
Період подання пропозицій
до 04.01.2021 00:00
Замовник:
Комунальна організація «Харківський зоологічний парк»
Контактний телефон:
+380975940943
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності