Показати схожі тендери

Закупівля Природний газ від ВОВЧИНЕЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2020-11-28-000210-c
Id Tender abb4c3596c134496912da889183b174d
План UA-P-2020-11-28-000052-c link
Статус Пропозиції розглянуто
Остання зміна 07.01.2025 10:22
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 15.12.2020 15:57
Закінчення аукціону 15.12.2020 16:18
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
360 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 600 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 28.11.2020 14:54 до 15.12.2020 00:00
Завершено
Період уточнень
з 28.11.2020 14:54
до 05.12.2020 00:00
Завершено
Період оскарження
з 28.11.2020 14:54
до 11.12.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 15.12.2020 15:57
до 15.12.2020 16:18
Завершено
Період кваліфікації
з 15.12.2020 16:18
до 22.12.2020 09:27
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 22.12.2020 09:27
до 02.01.2021 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 22.12.2020 09:27
-
Період уточнень
з 28.11.2020 14:54 до 05.12.2020 00:00
Період оскарження
з 28.11.2020 14:54 до 11.12.2020 00:00
Період аукціону
з 15.12.2020 15:57 до 15.12.2020 16:18
Період кваліфікації
з 15.12.2020 16:18 до 22.12.2020 09:27
Період кваліфікації
з 15.12.2020 16:18 до 22.12.2020 09:27
Основні параметри
Природний газ
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 10
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 4
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
природний газ
Код ДК 021:2015
09120000-6 - Газове паливо
Кількість
45 000
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2021 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки Споживача за поставлений природний газ здійснюються на умовах післяплати на підставі виставленого Постачальником рахунку на оплату та підписаного Сторонами Акту приймання-передачі газу, протягом 10 банківських днів з дати підписання Сторонами;
Документи закупівлі
-
04.12.2020 23:26
-
04.12.2020 23:25
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.11.2020 14:51
Проект договору
28.11.2020 14:51
Тендерна документація
28.11.2020 14:51
Тендерна документація
28.11.2020 14:51
Критерії оцінки
28.11.2020 14:51
Критерії прийнятності
28.11.2020 14:51
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Шевчишин Василь
Електронна пошта
Телефон
380661045069
Замовник
ЄДРПОУ
04356194
Повна назва
ВОВЧИНЕЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
76491
Країна
Україна
Область або регіон
Івано-Франківська область
Населений пункт
Вовчинець
Адреса
ВУЛИЦЯ ВОВЧИНЕЦЬКА, будинок 39
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКГАЗ ЗБУТ"
Пропозиція:
270 000 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Ю.КОМОДІТІЗ"
Пропозиція:
202 230 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 22.12.2020 09:27 по 02.01.2021 00:00
Показати документи пропозиції
Тема
Учасник обраний переможцем
Зміст
Протягом одного дня з дати ухвалення такого рішення замовник оприлюднює в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів (UA-2020-11-28-000210-c). ВИРІШИВ: 1. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем процедури відкритих торгів UA-2020-11-28-000210-c (номер закупівлі) «ТзОВ "Ю.КОМОДІТІЗ"»
Документи кваліфікації
07.01.2025 10:22
Довідка НАЗК
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
22.12.2020 09:27
-
22.12.2020 09:26
-
15.12.2020 16:18
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до ст.16 учасник у довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору зазначив, що має аналогічний договір з ТзОВ «ГЛАСКОМЕРЦ» №К-ПГ-С/20-01/21 від 09.12.2019р., на загальну суму 5 870 000,00 грн., однак при детальному вивченні даного договору не вдалось підтвердити згідно актів даної суми. Також учасник надає акти прийому передачі природного газу з навмисно замальованими графами в яких відображено об’єми і суми по актах. Виходячи з вище викладеного замовник не може підтвердити інформацію яку було подано ТзОВ "Ю.КОМОДІТІЗ" у Додаток № 1, табл. 1 ст. 16 Закону Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, закупівлі, протягом 24 год. а саме : Надає всі акти без замолювань або інших спотворень, для підтвердження поданої ТзОВ "Ю.КОМОДІТІЗ" інформації відповідно до Додатоку № 1, табл. 1 ст. 16 Закону а саме підтвердження суми аналогічного договору з ТзОВ «ГЛАСКОМЕРЦ» №К-ПГ-С/20-01/21 від 09.12.2019р., 5 870 000,00 гривень. Також інформуємо Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону
Створено
20.12.2020 20:02
Надати до
21.12.2020 20:02
Договір
UA-2020-11-28-000210-c-c1
Очікує підписання
202 230 грн.
202 230 грн.
З ПДВ
Номенклатура
45 000 (метри кубічні)
природний газ
Номенклатура
природний газ
Кількість
45 000
Одиниця виміру
метри кубічні
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 грудня 2021 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ВОВЧИНЕЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Повна назва
ВОВЧИНЕЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04356194

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Ю.КОМОДІТІЗ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Ю.КОМОДІТІЗ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42601505

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2021-06-22-000030
Дата створення проекту
22.06.2021 13:16
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
22.06.2021 13:44
Дата публікації висновку про результати
22.06.2021 15:23
Дата завершення усунення порушень
08.07.2021 00:00
Дата завершення моніторингу
15.07.2021 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби (Івано-Франківська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 34) 255-64-75
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913619
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Область або регіон
Івано-Франківська
Населений пункт
Івано-Франківськ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 22.06.2021 №407 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області Геннадій БУКОВСЬКИЙ Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 22.06.2021 №407 Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2020-11-28-000210-c 28.11.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
22.06.2021 00:00
Документи рішення
22.06.2021 13:44
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 22 червня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Вовчинецької сільської ради Івано-Франківської міської ради Івано-Франківської області (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «Ю.Комодітіз», вимогу про усунення невідповідностей, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 22.12.2020 №171. За результатами моніторингу встановлено, що Замовником 22.12.2020 прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем ТОВ «Ю.Комодітіз». Відповідно до частини шостої статті 33 Закону Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. На порушення пункту 3 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Ю.Комодітіз» з причин відмовиви від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Ю.Комодітіз» встановлено порушення пункту 3 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюдненню інформації, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів недопущення їх в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Дата висновку
22.06.2021 00:00
Дата публікації
22.06.2021 15:23
Документи висновку
22.06.2021 15:23
-
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
360 000 грн.
Період подання пропозицій
до 15.12.2020 00:00
Замовник:
ВОВЧИНЕЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380661045069
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
360 000 грн.
Період подання пропозицій
до 15.12.2020 00:00
Замовник:
ВОВЧИНЕЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380661045069
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності