Закупівля Закупівля послуг з проведення незалежної аудиторської перевірки фінансової звітності Державної інноваційної фінансово-кредитної установи за МСФЗ
ДК 021:2015 код 79210000-9 «Бухгалтерські та аудиторські послуги
від ДЕРЖАВНА ІННОВАЦІЙНА ФІНАНСОВО-КРЕДИТНА УСТАНОВА.
Цей запис було додано до архіву, інформація по договору доступна до редагування
Подання пропозицій
(
Завершено
)
з 25.11.2020 15:54до 18.12.2020 15:00
Завершено
Період уточнень
з 25.11.2020 15:54
до 08.12.2020 00:00
Завершено
Період оскарження
з 25.11.2020 15:54
до 14.12.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 21.12.2020 12:27
до 21.12.2020 13:00
Завершено
Період кваліфікації
з 21.12.2020 13:00
до 18.02.2021 11:01
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 21.12.2020 22:48
до 01.03.2021 00:00
Завершено
Підписання договору
з 18.02.2021 11:01
до 21.04.2021 11:00
Період уточнень
з
25.11.2020 15:54
до
08.12.2020 00:00
Період оскарження
з
25.11.2020 15:54
до
14.12.2020 00:00
Період аукціону
з
21.12.2020 12:27
до
21.12.2020 13:00
Період кваліфікації
з
21.12.2020 13:00
до
18.02.2021 11:01
Період кваліфікації
з
21.12.2020 13:00
до
18.02.2021 11:01
Основні параметри
Позиції
Умова оплати
Контакти
Пропозиції
Кваліфікація
Відміни
Договір
Основні параметри
Закупівля послуг з проведення незалежної аудиторської перевірки фінансової звітності Державної інноваційної фінансово-кредитної установи за МСФЗ
ДК 021:2015 код 79210000-9 «Бухгалтерські та аудиторські послуги
Проведення річної аудиторської перевірки фінансової звітності за МСФЗ за 2020 рік.
послуги
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Закупівля послуг з проведення незалежної аудиторської перевірки фінансової звітності Державної інноваційної фінансово-кредитної установи за МСФЗ
ДК 021:2015 код 79210000-9 «Бухгалтерські та аудиторські послуги
Код ДК 021:2015
79210000-9 -
Бухгалтерські та аудиторські послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
01054, Україна, Київська область, Київ, вул. Богдана Хмельницького, 65-Б
Дата постачання по
15.02.2021 00:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати:
Пiсляплата
Період:
5
календарні
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Оплата за Договором здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) календарних днів з дня отримання Замовником рахунку-фактури на підставі підписаного обома сторонами Акту приймання-передачі наданої послуги з аудиту.
Згідно з ст. 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Закупівлі послуг з проведення незалежної аудиторської перевірки фінансової звітності Державної інноваційної фінансово-кредитної установи за МСФЗ ДК 021:2015 код 79210000-9 "Бухгалтерські та аудиторські послуги" проводилась відповідно до річного плану закупівель на 2020 рік.
Учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону; Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Зміст
Учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону;
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Закупівля послуг з проведення незалежної аудиторської перевірки фінансової звітності Державної інноваційної фінансово-кредитної установи за МСФЗ
ДК 021:2015 код 79210000-9 «Бухгалтерські та аудиторські послуги
Закупівля послуг з проведення незалежної аудиторської перевірки фінансової звітності Державної інноваційної фінансово-кредитної установи за МСФЗ
ДК 021:2015 код 79210000-9 «Бухгалтерські та аудиторські послуги
Тендер:
UA-2020-11-25-013133-c
Кваліфікований електронний підпис відсутній.
Тип:
скарга
За тендером
UA-2020-11-25-013133-c.b2
Дата:
01.02.2021 16:19
Стан:
Порушення усунуто
Скарга щодо відміни торгів
Скарга
щодо дій та прийнятих рішень Замовника про відміну торгів
Замовником – ДЕРЖАВНОЮ ІННОВАЦІЙНОЮ ФІНАНСОВО-КРЕДИТНОЮ УСТАНОВОЮ було об’явлено відкриті торги по закупівлі «79210000-9 Бухгалтерські та аудиторські послуги», номер відкритих торгів у Prozorro UA-P-2020-11-20-007893-c.
Відповідно до Протоколу №114 від 21.12.2020 р. «розгляд тендерних пропозицій» на закупівлю «79210000-9 Бухгалтерські та аудиторські послуги», проведено оцінку найбільш економічно вигідної пропозиції (за ціною), а саме пропозиції ТОВ «ЕЙЧ ЕЛ БІ ЮКРЕЙН».
За результатами розгляду пропозиції було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЕЙЧ ЕЛ БІ ЮКРЕЙН» на підставі ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з чим ТОВ «ЕЙЧ ЕЛ БІ ЮКРЕЙН» подало скаргу (UA-2020-11-25-013133-c.c1 від 28.12.2020р.) до Антимонопольного комітету України на неправомірні дії Замовника.
За результатами розгляду скарги, рішенням № 430-р/пк-пз від 13.01.2021 р. Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, було постановлено – зобов'язати ДЕРЖАВНУ ІННОВАЦІЙНУ ФІНАНСОВО-КРЕДИТНУ УСТАНОВУ скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ЕЙЧ ЕЛ БІ ЮКРЕЙН» та рішення про визначення приватного підприємства «АУДИТОРСЬКА ФІРМА «АУДИТ-ОПТІМ» переможцем процедури закупівлі – «Закупівля послуг з проведення незалежної аудиторської перевірки фінансової звітності Державної інноваційної фінансово-кредитної установи за МСФЗ ДК 021:2015 код 79210000-9 «Бухгалтерські та аудиторські послуги».
На нашу думку, з метою недопущення акцепту найвигіднішої пропозиції конкурсних торгів, Замовником – ДЕРЖАВНОЮ ІННОВАЦІЙНОЮ ФІНАНСОВО-КРЕДИТНОЮ УСТАНОВОЮ протоколом № 23 від 22.01.2021 р. (рішення уповноваженої особи ДЕРЖАВНОЇ ІННОВАЦІЙНОЇ ФІНАНСОВО-КРЕДИТНОЇ УСТАНОВИ) було відмінено процедуру відкритих торгів по предмету закупівлі «Бухгалтерські та аудиторські послуги», мотивуючи тим що: «Закупівля послуг проводилася відповідно до фінансового плану Установи на 2020 рік та включена до річного плану закупівель на 2020 рік……З огляду на те, що закупівля Послуг проводиться відповідно до річного плану закупівель на 2020 рік, Установа не може підписувати договір про закупівлю Послуг та проводити оплату у 2021 році за кошти, що передбачені на закупівлю Послуг на 2020 рік…..».
Тобто, підставою відміни процедури відкритих торгів, стала відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Метою діяльності ДЕРЖАВНОЇ ІННОВАЦІЙНОЇ ФІНАНСОВО-КРЕДИТНОЇ УСТАНОВИ відповідно до Статуту є здійснення фінансової підтримки інноваційної діяльності суб’єктів господарювання різних форм власності, а також залучення вітчизняних та іноземних інвестицій для розвитку реального сектору економіки, підвищення вітчизняного потенціалу з експорту продукції, що виробляється на підприємствах галузей національної економіки, захисту та підтримки національного товаровиробника.
Відповідно до ст. 1 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» №996-XIV в редакції від 14.11.2020 (далі – Закон №996-XIV) підприємства, що становлять суспільний інтерес, – підприємства – емітенти цінних паперів, цінні папери яких допущені до торгів на фондових біржах або щодо цінних паперів яких здійснено публічну пропозицію, банки, страховики, недержавні пенсійні фонди, інші фінансові установи (крім інших фінансових установ та недержавних пенсійних фондів, що належать до мікропідприємств та малих підприємств) та підприємства, які відповідно до цього Закону належать до великих підприємств.
Згідно ч. 1 ст. 14 Закону України №996-XIV підприємства зобов’язані подавати фінансову звітність органам, до сфери управління яких вони належать, трудовим колективам на їх вимогу, власникам (засновникам) відповідно до установчих документів, якщо інше не передбачено цим Законом. Органам державної влади та іншим користувачам фінансова звітність подається відповідно до законодавства.
Згідно ч. 3 ст. 14 Закону України №996-XIV підприємства, що становлять суспільний інтерес (крім великих підприємств, які не є емітентами цінних паперів), публічні акціонерні товариства, суб’єкти природних монополій на загальнодержавному ринку та суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність у видобувних галузях, зобов’язані не пізніше ніж до 30 квітня року, що настає за звітним періодом, оприлюднювати річну фінансову звітність та річну консолідовану фінансову звітність разом з аудиторським висновком на своїй веб-сторінці (у повному обсязі) та в інший спосіб у випадках, визначених законодавством.
Статутом ДЕРЖАВНОЇ ІННОВАЦІЙНОЇ ФІНАНСОВО-КРЕДИТНОЇ УСТАНОВИ передбачено, що Установа зобов’язана вести бухгалтерський та оперативний облік, складати статистичну і фінансову звітність згідно із законодавством (абз. 9 ст. 24).
Статутом передбачено ведення бухгалтерського обліку результатів своєї діяльності відповідно до законодавства (ст. 50); фінансові результати діяльності Установи визначаються на підставі річної фінансової звітності (ст. 51); фінансовий рік Установи відповідає календарному, установа подає до органів державної статистики звітність в обсягах та у строк, передбачені законодавством (ст. 52).
Отже, з вищенаведеного слідує, що ДЕРЖАВНА ІННОВАЦІЙНА ФІНАНСОВО-КРЕДИТНА УСТАНОВА є підприємством, що становить суспільний інтерес та повинна в обов’язковому порядку оприлюднювати річну фінансову звітність разом з аудиторським звітом за 2020 р. (URL:https://sfii.gov.ua/publichna-informaciya/ дата звернення: 31.01.2021 р. – звіти незалежного аудитора про фінансовий стан ДІФКУ за 2017-2018-2019 роки).
Відповідно Закону України «Про публічні закупівлі», метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до п. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
ТОВ «ЕЙЧ ЕЛ БІ ЮКРЕЙН» не погоджується із відміною закупівлі та вважає що такі причини відміни є необґрунтованими, оскільки:
- виходячи зі змісту опублікованого протоколу №24 від 22.01.2021 р. рішення про відміну торгів по даній закупівлі робіт не було підтверджено належним чином жодними документами чи іншими достатніми аргументованими на те причинами;
- окрім того, згідно Статуту Установи органом управління Установи є правління, яке утворюється у складі голови та заступників. Правління Установи правомочне приймати рішення, якщо на його засіданні присутні не менш як дві третини її членів. Відкритим залишається питання, чи була наділена повноваженнями С. І. Загорулько щодо прийняття та підписання рішення (протокол №24) уповноваженої особи;
- відповідно до Статуту в Установі для покриття непередбачуваних витрат, в т.ч. завданих внаслідок проваджуваної нею діяльності, утворюється резервний (страховий) фонд у розмірі 25 відсотків статутного капіталу Установи, що цілком могло б покрити вартість по предмету закупівлі «Бухгалтерські та аудиторські послуги»;
- ДЕРЖАВНА ІННОВАЦІЙНА ФІНАНСОВО-КРЕДИТНА УСТАНОВА є підприємством, що становить суспільний інтерес та повинна в обов’язковому порядку проводити аудит фінансової звітності за 2020 р., а тому посилання на неможливість провести закупівлю послуг на 2020 рік відповідно до фінансового плану Установи є необґрунтованим.
З урахуванням викладеного, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі»
ПРОСИМО:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати ДЕРЖАВНУ ІННОВАЦІЙНУ ФІНАНСОВО-КРЕДИТНУ УСТАНОВУ скасувати рішення уповноваженої особи оформленого Протоколом від 22 січня 2021 року про відміну торгів.
Автор:
23731031, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЙЧ ЕЛ БІ ЮКРЕЙН"
Скасовано рішення про відміну торгів закупівлі послуг з проведення незалежної аудиторської перевірки фінансової звітності Державної інноваційної фінансово-кредитної установи за МСФЗ за ДК 021:2015 код 79210000-9 "Бухгалтерські та аудиторські послуги"
Кваліфікований електронний підпис відсутній.
Тип:
скарга
На кваліфікацію:
UA-2020-11-25-013133-c.c1
Дата:
28.12.2020 18:22
Стан:
Порушення усунуто
Лист-скарга
ДЕРЖАВНОЮ ІННОВАЦІЙНОЮ ФІНАНСОВО-КРЕДИТНОЮ УСТАНОВОЮ (далі – Замовник) було оголошено відкриті торги на закупівлю «79210000-9 Бухгалтерські та аудиторські послуги» (номер у Prozorro: UA-P-2020-11-20-007893-c).
Після проведення електронного аукціону Замовником проведено оцінку найбільш економічно вигідної за ціною пропозиції, а саме пропозиції ТОВ «ЕЙЧ ЕЛ БІ ЮКРЕЙН» (далі – Учасник).
Відповідно до Протоколу №114 розгляду тендерних пропозицій від 21.12.2020 р., за результатами розгляду пропозиції було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника на підставі ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Підставою для прийняття такого рішення, на думку Тендерного комітету, стали наступні фактори:
1) невідповідність тендерної пропозиції Учасника критерію та умовам Тендерної документації, у зв’язку із відсутністю довідки складеної у довільній формі, зі списком наявних в Учасника не менше ніж 3 працівників, які безпосередньо залучені до надання Замовнику аудиторських послуг, працюють на умовах повної зайнятості та з якими укладений трудовий договір відповідно до п. 2 абз. 2 Додатку 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»;
2) ненаданням Учасником у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону згідно з Додатку 2, а саме:
- фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
- службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
Зазначене рішення є незаконним, прийнятим на користь іншого учасника, всупереч вимогам Тендерної документації та вимогам Закону «Про публічні закупівлі», у зв’язку із чим, підлягає скасуванню з наступних підстав:
Відповідно до вимог п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону.
Відповідно до вимог ч. 1 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Зокрема, Учасником було надано відповідну інформацію про те, що у штаті компанії на момент подання пропозиції наявні 44 працівники, з них не менше 14 аудиторів, що безпосередньо залучені до надання аудиторських послуг і працюють на умовах повної зайнятості, та з якими укладено трудові договори, щонайменше сім осіб мають чині сертифікати (дипломи) професійних організацій, що підтверджують високий рівень знань з міжнародних стандартів фінансової звітності. До жодного з зазначених аудиторів не застосовувались санкції Аудиторською палатою України.
Відповідно до вимог ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Відповідно до вимог п. 2 додатку № 1 до тендерної документації, від учасників вимагалось надати:
Довідку про персонал Учасника, складену у довільній формі, що містить інформацію про наявність та чисельність штатних кваліфікованих працівників, не менше 10 осіб.
Довідку, складену у довільній формі, зі списком наявних в Учасника не менше ніж 3 працівників, які безпосередньо залучені до надання Замовнику аудиторських послуг, працюють на умовах повної зайнятості та з якими укладений трудовий договір. Довідка також повинна містити інформацію про займану посаду та кваліфікаційний рівень кожного працівника.
На виконання вимог п. 2. додатку № 1 тендерної документації, з боку Учасника було надано:
- «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації» у вигляді таблиці, яка містить усі необхідні дані щодо наявності та чисельності штатних кваліфікованих працівників, не менше 10 осіб та список наявних в Учасника не менше ніж 3 працівників, які безпосередньо залучені до надання Замовнику аудиторських послуг, працюють на умовах повної зайнятості та з якими укладений трудовий договір.
Тобто, на виконання вимог п. 2. додатку № 1 тендерної документації, з боку Учасника вищенаведену інформацію було подано у вигляді однієї сформованої таблиці, а не окремих двох довідок, що на думку Замовника є порушенням вимог тендерної документації.
Оскільки, вимоги Тендерної документації містять посилання на надання довідок у довільній формі (довільний - нічим не обмежений; який виникає, здійснюється за власним бажанням – відповідно до Великого тлумачного словника української мови), ми вважаємо, що надання такої інформації у вигляді однієї таблиці, яка містить усю необхідну інформацію, не є порушенням умов тендерної документації, що вимагалася згідно Додатку №1.
Окрім того, на думку Замовника, Учасник порушив умови тендерної документації визначені у Додатку №2, щодо надання інформації про відповідність Учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону. Проте, зазначена інформація була надана Замовнику в повному обсязі у вигляді довідки в довільній формі, яка називається «Лист гарантія», що можна назвати формальною помилкою, так як згідно додатку №10 до тендерної документації, а саме п.3 формальною помилкою є невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним Замовником у тендерній документації. Також звертаємо Вашу увагу, що згідно п.12 додатку №10 до тендерної документації, подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається Замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду.
Таким чином, Учасником було надано вичерпний пакет документів.
Відповідно до вимог п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі якщо:
-не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
-не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
-зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;
-не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
-не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
-не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону;
-визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону.
Однак, тендерна пропозиція Учасника ТОВ «ЕЙЧ ЕЛ БІ ЮКРЕЙН» повністю відповідає вимогам тендерної документації.
Відповідно до вимог п. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Рішення Замовника про дискваліфікацію Учасника має явний дискримінаційний підхід, оскільки, як вже зазначалось вище, тендерна пропозиція Учасника повністю відповідає вимогам тендерної документації, а дії Замовника направлені на усунення від надання «Бухгалтерських та аудиторських послуг» саме ТОВ «ЕЙЧ ЕЛ БІ ЮКРЕЙН» на користь ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АУДИТОРСЬКА ФІРМА "АУДИТ-ОПТІМ".
З урахуванням викладеного, керуючись статтями 3, 5, 8, 18, 22, 23, 25, 28, 30 Закону.
ПРОСИМО:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду.
2. Призупинити процедуру закупівлі на строк до винесення рішення за скаргою.
3. Зобов’язати замовника скасувати рішення від 21.12.2020 року, оформлене Протоколом № 114 від 21.12.2020 року по закупівлі 79210000-9 Бухгалтерські та аудиторські послуги», номер відкритих торгів у Prozorro UA-P-2020-11-20-007893-c та визначити переможця торгів скаржника ТОВ «ЕЙЧ ЕЛ БІ ЮКРЕЙН.
Автор:
23731031, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЙЧ ЕЛ БІ ЮКРЕЙН"
Рішення № 430-р/пк-пз від 13.01.2021 АМКУ - виконано
Перелік питань порожній. Якщо Ви бажаєте подати питання
Увійти
або
Підписатися.
Закупівля послуг з проведення незалежної аудиторської перевірки фінансової звітності Державної інноваційної фінансово-кредитної установи за МСФЗ
ДК 021:2015 код 79210000-9 «Бухгалтерські та аудиторські послуги
Тендер:
UA-2020-11-25-013133-c
Кваліфікований електронний підпис накладено.
За лотом
Дата оприлюднення з часом
22.01.2021 17:17
Кінець періоду оскарження з часом
02.02.2021 00:00
Стан
скасовано
Відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Згідно з ст. 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Закупівлі послуг з проведення незалежної аудиторської перевірки фінансової звітності Державної інноваційної фінансово-кредитної установи за МСФЗ ДК 021:2015 код 79210000-9 "Бухгалтерські та аудиторські послуги" проводилась відповідно до річного плану закупівель на 2020 рік.