Закупівля Автоматичний гематологічний 3-DIFF аналізатор від Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Уманської районної ради.
Цей запис було додано до архіву, інформація по договору доступна до редагування
Подання пропозицій
(
Завершено
)
з 01.12.2020 11:00до 04.12.2020 00:00
Завершено
Період уточнень
з 25.11.2020 11:53
до 01.12.2020 10:00
Завершено
Період кваліфікації
з 04.12.2020 00:01
до 04.12.2020 18:50
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 04.12.2020 18:50
до 09.12.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 04.12.2020 18:50
до 16.12.2020 08:10
Період уточнень
з
25.11.2020 11:53
до
01.12.2020 10:00
Період кваліфікації
з
04.12.2020 00:01
до
04.12.2020 18:50
Період кваліфікації
з
04.12.2020 00:01
до
04.12.2020 18:50
Основні параметри
Позиції
Умова оплати
Контакти
Пропозиції
Кваліфікація
Договір
Основні параметри
Автоматичний гематологічний 3-DIFF аналізатор
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначені у додатку 1 документації оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Категорії замовника - Юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі: є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Автоматичний гематологічний 3-DIFF аналізатор
Код ДК 021:2015
38430000-8 -
Детектори та аналізатори
GMDN
35476
Аналізатор гематологічний IVD, автоматичний
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
20300, Україна, Черкаська область, Умань, вул. Білогрудівська, буд. 2
Дата постачання по
31.12.2020 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати:
Пiсляплата
Період:
10
банківські
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Розрахунки за Товар здійснюються на підставі видаткової накладної Постачальника, який виписується у відповідності до заявки Покупця та специфікації. Покупець здійснює оплату за одержаний Товар шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 10 банківських днів з моменту отримання Товару. У разі затримки (відсутності) бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування цієї закупівлі.Категорії замовника - Юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі: є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%). Код та номенклатурна позиція предмету закупівлі-38430000-8 – Детектори та аналізатори. Місцезнаходження замовника: 20300, Черкаська обл., місто Умань, ВУЛИЦЯ Білогрудівська, будинок 2