Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт акушерсько-гінекологічного відділення КЗОЗ «Лозівська ЦРЛ» КЗОЗ «Лозівське ТМО», що розташована за адресою: 64600, Харківська область, Лозівський район, с. Катеринівка, вул. Живописна, 42. Коригування. код ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 від Комунальне некомерційне підприємство "Лозівське територіальне медичне об"єднання " Лозівської міської ради Харківської області.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2020-11-23-001088-a
План UA-P-2020-11-23-001365-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 13.01.2021 15:49
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 10.12.2020 12:57
Закінчення аукціону 10.12.2020 13:36
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
10 736 166 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
53 680.83 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 23.11.2020 11:58 до 09.12.2020 12:03
Завершено
Період уточнень
з 23.11.2020 11:58
до 29.11.2020 00:00
Завершено
Період оскарження
з 23.11.2020 11:58
до 05.12.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 10.12.2020 12:57
до 10.12.2020 13:36
Завершено
Період кваліфікації
з 10.12.2020 13:36
до 24.12.2020 11:26
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 24.12.2020 11:26
до 04.01.2021 00:00
Завершено
Підписання договору
з 24.12.2020 11:26
до 13.01.2021 15:49
Період уточнень
з 23.11.2020 11:58 до 29.11.2020 00:00
Період оскарження
з 23.11.2020 11:58 до 05.12.2020 00:00
Період аукціону
з 10.12.2020 12:57 до 10.12.2020 13:36
Період кваліфікації
з 10.12.2020 13:36 до 24.12.2020 11:26
Період кваліфікації
з 10.12.2020 13:36 до 24.12.2020 11:26
Основні параметри
Капітальний ремонт акушерсько-гінекологічного відділення КЗОЗ «Лозівська ЦРЛ» КЗОЗ «Лозівське ТМО», що розташована за адресою: 64600, Харківська область, Лозівський район, с. Катеринівка, вул. Живописна, 42. Коригування. код ДСТУ Б Д.1.1-1:2013
Закупівля оголошена в рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України (зі змінами) від 25.11.2015 року №1068. Договір укладений за результатами цієї процедури набере чинності з моменту письмового підтвердження Мінрегіону та Європейського інвестиційного банку (далі - ЄІБ) "без заперечень". У разі не надання ЄІБ резолюції "без заперечень" договірні відносини вважаються такими, що не розпочалися. Рішення ЄІБ є остаточним і безапеляційним. Тендерні пропозиції повинні бути складені українською мовою.
роботи
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
40 000
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт акушерсько-гінекологічного відділення КЗОЗ «Лозівська ЦРЛ» КЗОЗ «Лозівське ТМО», що розташована за адресою: 64600, Харківська область, Лозівський район, с. Катеринівка, вул. Живописна, 42. Коригування. код ДСТУ Б Д.1.1-1:2013
Код ДК 021:2015
45000000-7 - Будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
64662, Україна, Харківська область, Лозівський район, село Катеринівка, вулиця Живописна, 42
Дата постачання по
31.03.2021 12:03
Умова оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Аванс
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Перед початком робіт Замовник може сплатити Підряднику попередню оплату (аванс) для виконання будівельно-монтажних робіт згідно постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (аванс надається на 3 місяці з моменту виплати). У разі вимоги Підрядником попередньої оплати (авансу), Підрядник до надання Замовнику рахунку (інвойсу) на попередню оплату (авансу) (або разом з ним) має надати Замовнику безвідкличну банківську гарантію повернення попередньої оплати (авансу) на суму, еквівалентну сумі попередньої оплати (авансу), з терміном дії до повного зарахування попередньої оплати (авансу) згідно актів приймання виконаних будівельних робіт або повернення Підрядником суми попередньої оплати (авансу) згідно з пунктом 12.4 Договору, але не меньше 4 (чотирьох) календарних місяців (у тому числі 30 (тридцять) днів для реалізації Замовником права отримання коштів цієї гарантії). Умови гарантії можуть передбачати пропорційне зменшення суми гарантії на суми прийнятих робіт згідно актів приймання виконаних будівельних робіт.
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 45 календарні днів
Розмір оплати: 65,0 %
Опис:
Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою.
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 45 календарні днів
Розмір оплати: 5,0 %
Опис:
Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації.
Документи закупівлі
-
23.11.2020 12:09
-
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Кащей Мирослава Ігорівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380504026095
Замовник
ЄДРПОУ
40199749
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство "Лозівське територіальне медичне об'єднання " Лозівської міської ради Харківської області
Поштовий індекс
64604
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
місто Лозова
Адреса
Машинобудівників 29
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Моноліт-Центр"
Пропозиція:
9 300 000 грн.
Учасник:
Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС"
Пропозиція:
9 299 000 грн.
Учасник:
ТОВ "КАТРИЧ ТРЕЙД КОМПАНІ"
Пропозиція:
9 000 000 грн.
Учасник:
ТОВ "АВЛЕН"
Пропозиція:
8 999 999 грн.
Учасник:
Приватне виробничо-комерційне підприємство "Авангард-Н"
Пропозиція:
8 999 998 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 24.12.2020 11:26 по 04.01.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
24.12.2020 11:25
-
Повідомлення про рішення
Повідомлення про рішення
10.12.2020 13:36
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога з усунення невідповідностей тендерної пропозиції наданої Приватне виробничо-комерційне підприємство "Авангард-Н" на підставі ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» відповідно ч.8 розділ ІІІ тендерної документації Тендерним комітетом при розгляді тендерної пропозиції Приватне виробничо-комерційне підприємство "Авангард-Н" виявлено невідповідності з тендерною документацією згідно розділу ІІІ частини 5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону»: Пп.5.1.1 тендерної документації (додаток 5): У довідці, яка підтверджує наявність у Учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі не достатньо кількості техніки та обладнання відповідно локальному кошторису; Пп.5.2.1 тендерної документації (додаток 6): Довідка про наявність у Учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі, містить інформацію про наявність автомобіля вантажного держ. № ВМ3301ВМ, але у довідці про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, не вказана наявність водія відповідної кваліфікації. П.5.3 тендерної документації: Загальний досвід роботи Учасника має бути не менше 4 (чотирьох) років. Учасник повинен був надати: Інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 7 документації. Завірені копії підтверджуючих документів (договорів, актів виконаних робіт на всю суму договору, видаткових накладних тощо). Оригінали листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічного договору, з зазначенням інформації про належне виконання договору, введення в експлуатацію об’єкту/завершення робіт за період 2017-2020рр., що підтверджує його досвід роботи не менше 4 років. Учасник надав копії аналогічних договорів з додатками за період 2018-2020рр. Відповідно ч.9 ст.26 Закону Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
21.12.2020 15:04
Надати до
22.12.2020 15:04
Договір
UA-2020-11-23-001088-a-c1
Підписаний і діє
Номер
1
8 999 998 грн.
7 499 998.33 грн.
З ПДВ
Підписано
13.01.2021
Строк дії договору з
13.01.2021
по
31.03.2021
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт акушерсько-гінекологічного відділення КЗОЗ «Лозівська ЦРЛ» КЗОЗ «Лозівське ТМО», що розташована за адресою: 64600, Харківська область, Лозівський район, с. Катеринівка, вул. Живописна, 42. Коригування. код ДСТУ Б Д.1.1-1:2013
Номенклатура
Капітальний ремонт акушерсько-гінекологічного відділення КЗОЗ «Лозівська ЦРЛ» КЗОЗ «Лозівське ТМО», що розташована за адресою: 64600, Харківська область, Лозівський район, с. Катеринівка, вул. Живописна, 42. Коригування. код ДСТУ Б Д.1.1-1:2013
Кількість
1
Одиниця виміру
роб
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
13.01.2021 15:49
-
13.01.2021 15:47
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2021-01-21-000002
Дата створення проекту
21.01.2021 10:02
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
21.01.2021 17:31
Дата публікації висновку про результати
27.01.2021 17:05
Дата завершення усунення порушень
11.02.2021 00:00
Дата завершення моніторингу
12.02.2021 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 343-55-02
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40478572
Назва
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Область або регіон
Харківська
Населений пункт
Харків
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 20.01.2021 № 7 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 20.01.2021 року. В.о. начальника Владислав КАЛІНІНІКОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 20.01.2021 № 7 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 1 2 3 4 11. UA-2020-11-23-001088-a 23.11.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
20.01.2021 00:00
Документи рішення
21.01.2021 17:31
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 27.01.2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 19.04.2020 року) (далі - Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальне некомерційне підприємство «Лозівське територіальне медичне об'єднання» Лозівської міської ради Харківської області (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 23.11.2020 №182, тендерна пропозиція Приватного виробничо-комерційного підприємства «Авангард-Н» (далі - ПВКП «Авангард-Н» або учасник-переможець), протокол розгляду тендерної пропозиції від 24.12.2020 №204, вимога про усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір від 24.12.2020, договір про закупівлю робіт (договір підряду) від 13.01.2021 №1. За наслідками моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що в пункті 1 підпункту 10 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації вказано перелік формальних помилок, який не відповідає вимогам встановленим Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №710, зареєстрованого в Міністерстві юстиції 29.07.2020 за № 715/34998 (далі - Наказ від 15.04.2020 №710). Моніторингом питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону, Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (далі - Повідомлення) у документах, якщо під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Проте, повідомлення до учасника ПВКП «Авангард-Н» містить вимогу довантаження до тендерної пропозиції документів, які були відсутні у складі тендерної пропозиції, зокрема: завірені копії підтверджуючих документів (договір від 03.04.2017 №399, актів виконаних робіт на всю суму договору, лист-відгук про належне виконання договору).Учасником ПВКП «Авангард-Н» в тендерній пропозиції було надано два аналогічних договори від 18.10.2018 №9 та від 22.07.2020 №23, тоді як підпунктом 5.3 пункту 5 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено надання документального підтвердження відповідного досвіду виконання аналогічного договору не менше 2 (двох) аналогічних договорів протягом останніх 4 (чотирьох) років. Одже, зазначене є порушенням Замовником вимоги частини 16 статті 29 Закону в частині встановлення вимог щодо усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що учасник ПВКП «Авангард-Н» не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону. Відповідно до абзацу другого пункту першого частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону. Однак, Замовником на порушення вимог абзацу третього пункту першого частини першої статті 31 Закону визнано переможцем та укладено договір від 13.01.2021 №1 з ПВКП «Авангард-Н».
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За наслідками моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення Замовником Наказу від 15.04.2020 №710. За результатами моніторингу питанні відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення частини шістнадцятої статті 29 Закону. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, встановлено порушення Замовником вимог до абзацу другого пункту першого частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходи передбачені Цивільним та Господарським кодексами України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
27.01.2021 00:00
Дата публікації
27.01.2021 17:05
Документи висновку
27.01.2021 17:05
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі. Ознайомившись із висновком за результатом моніторингу закупівлі за №UA-M-2021-01-21-000002, відносно процедури закупівлі за предметом "Капітальний ремонт акушерсько-гінекологічного відділення КЗОЗ «Лозівська ЦРЛ» КЗОЗ «Лозівське ТМО», що розташована за адресою: 64600, Харківська область, Лозівський район, с. Катеринівка, вул. Живописна, 42. Коригування. код ДСТУ Б Д.1.1-1:2013" шляхом застосування процедури відкритих торгів, що опублікована у системі публічних закупівель Prozorro за №UA-2020-11-23-001088-а, яка розпочата Комунальним некомерційним підприємством "Лозівське територіальне медичне об’єднання" Лозівської міської ради Харківської області повідомляємо наступне: 1. Тендерною документацією вимагалось підтвердити : «5.3. Наявність документально підтвердженого відповідного досвіду виконання аналогічного договору: 5.3.1. Інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 7 цієї документації. 5.3.2. Завірені копії підтверджуючих документів (договорів, актів виконаних робіт на всю суму договору, видаткових накладних тощо). 5.3.3. Оригінали листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічного договору, з зазначенням інформації про належне виконання договору, введення в експлуатацію об’єкту/завершення робіт. Відповідний досвід роботи: не менше 2 (двох) аналогічних договорів протягом останніх 4 (чотирьох) років із вартістю кожного договору не менше 30% від суми тендерної пропозиції. Загальний досвід роботи Учасника має бути не менше 4 (чотирьох) років. Під аналогічними розуміються договори співставні за складом та характером робіт.» Тобто, Учасники повинні надати довідку та підтверджуючі, до зазначеної в довідці інформації, документи (договори, акти, відгуки тощо). Замовником була опублікована вимога про усунення невідповідностей у пропозиції ПВКП «Авангард-Н». Одним з пунктів вимоги була умова щодо внесення зміни в інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів (була наявна в пропозиції), а саме додавання інформації про договір, який виконувався у 2017 році, з додавання підтверджуючих документів про його виконання. Вимога про усунення невідповідностей ПВКП «Авангард-Н» була виконана протягом зазначеного терміну. Відповідно ч.16 ст.29 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «16. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель». Тобто, передбачена необхідність усунення невідповідностей стосовно інформації та/або документів, як документах, що були подані так і в тих, які вимагались, але не були подані в складі пропозиції. Отже, вимога про усунення невідповідностей здійснена у відповідності до ч.16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі». 2. Пропозиція ПВКП «Авангард-Н» відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону. Для підтвердження відповідного досвіду роботи вимагалось подання не менше 2 (двох) аналогічних договорів протягом останніх 4 (чотирьох) років із вартістю кожного договору не менше 30% від суми тендерної пропозиції, а загальний досвід роботи Учасника має бути не менше 4 (чотирьох) років. Тобто учасник мав надати два договори, які були виконані на протязі періоду з 2017 по 2020 роки. Вимога про те, в якому році, чи роках конкретно ці договори виконува-лись, в тендерній документації не зазначена. Для підтвердження загального досвіду роботи (4 роки) документацією не передба-чено подання конкретних документів. А подані у складі пропозиції баланси та звіти про фінрезультати за 2016 та 2017 роки підтведжують наявність загального досвіду більше ніж 4 роки. 3. Наслідки (теоретичні) розірвання договору: - для проведення повторної закупівлі необхідно 2 місяці. - в результаті проведення повторних торгів, вартість робіт може збільшитись, що призведе до додаткових витрат бюджетних коштів (сума зафіксована в Міністерстві розвитку громад та територій). - Підрядник може звернутись до суду з вимогою щодо відшкодування Замовником упущеної вигоди (ст. 22 ЦКУ) та витрат понесених при оформленні забезпечення виконання договору.
Дата публікації
02.02.2021 16:06
Завершена закупівля
Очікувана вартість
10 736 166 грн.
Період подання пропозицій
до 09.12.2020 12:03
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Лозівське територіальне медичне об'єднання " Лозівської міської ради Харківської області
Контактний телефон:
+380504026095
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
10 736 166 грн.
Період подання пропозицій
до 09.12.2020 12:03
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Лозівське територіальне медичне об'єднання " Лозівської міської ради Харківської області
Контактний телефон:
+380504026095
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності