Показати схожі тендери

Закупівля Новорічні та Різдвяні свята. від Управління культури Житомирської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2020-11-16-013265-c
План UA-P-2020-11-16-010598-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 17.12.2020 16:19
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 03.12.2020 14:09
Закінчення аукціону 03.12.2020 14:36
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
340 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 700 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.11.2020 17:12 до 02.12.2020 11:00
Завершено
Період уточнень
з 16.11.2020 17:12
до 22.11.2020 00:00
Завершено
Період оскарження
з 16.11.2020 17:12
до 28.11.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 03.12.2020 14:09
до 03.12.2020 14:36
Завершено
Період кваліфікації
з 03.12.2020 14:36
до 04.12.2020 17:04
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 04.12.2020 17:04
до 15.12.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 04.12.2020 17:04
до 17.12.2020 16:19
Період уточнень
з 16.11.2020 17:12 до 22.11.2020 00:00
Період оскарження
з 16.11.2020 17:12 до 28.11.2020 00:00
Період аукціону
з 03.12.2020 14:09 до 03.12.2020 14:36
Період кваліфікації
з 03.12.2020 14:36 до 04.12.2020 17:04
Період кваліфікації
з 03.12.2020 14:36 до 04.12.2020 17:04
Основні параметри
Новорічні та Різдвяні свята.
Категорія замовника: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган (згідно ст. 2 ч. 1 п. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 №922-VIII в редакції Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель" від 19.09.2019 №114-ІХ): юридична особа є одержувачем бюджетних коштів; не є суб'єктом господарювання. Місцезнаходження замовника: майдан ім. С.П.Корольова, 4/2, м. Житомир, 10014. Mова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська (відповідно до тендерної документації). Умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладенням ЕЦП/КЕП Гаранта (далі - Банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити ЕЦП/КЕП Банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана Учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 р. № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
послуги
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
10 200
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Організація і проведення Новорічних та Різдвяних свят
Код ДК 021:2015
79950000-8 - Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів
specialNorms
000 Спеціальні норми та інше
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
10002, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Велика Бердичівська, 61/18
Дата постачання з
18.12.2020 00:00
Дата постачання по
27.12.2020 00:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 5 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Документи закупівлі
-
20.11.2020 14:31
-
-
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ірина Яхимович
Електронна пошта
Телефон
+380412437799
Замовник
ЄДРПОУ
13554415
Повна назва
Управління культури Житомирської міської ради
Поштовий індекс
10014
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
м. Житомир
Адреса
майдан ім. С.П.Корольова, 4/2
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ЛЕЛІЧЕНКО ЛЮБОВ КОСТЯНТИНІВНА"
Пропозиція:
330 000 грн.
Учасник:
ФОП "СИДОРЕЦЬ РУСЛАН ВАСИЛЬОВИЧ"
Пропозиція:
300 000 грн.
Учасник:
ФОП "ГАЛИЦЬКИЙ АНАТОЛІЙ ІВАНОВИЧ"
Пропозиція:
290 000 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 04.12.2020 17:04 по 15.12.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
04.12.2020 17:04
-
04.12.2020 17:03
Звіт про оцінку
03.12.2020 14:37
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік невідповідностей. Відповідно до вимог п. 1 Додатку № 3 тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність матеріально - технічної бази (виробничих баз, офісних приміщень, тощо) згідно форми наведеної Таблиці. В підтвердження інформації, викладеної в довідці, Учасник у складі пропозиції зокрема надано посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії документів, які підтверджують право власності Учасника на об’єкти, перелічені Учасником в графі 2 Таблиці. Однак, у складі пропозиції ФОП ГАЛИЦЬКИЙ АНАТОЛІЙ ІВАНОВИЧ відсутні посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії документів, які підтверджують право власності учасника ФОП ГАЛИЦЬКИЙ АНАТОЛІЙ ІВАНОВИЧ на об’єкти, перелічені учасником в пунктах 1-42 інформації про перелік матеріально-технічної бази. Тому, враховуючи викладене, керуючись ч. 16 ст. 29 Закону “Про публічні закупівлі”, у спосіб та у термін визначний ч. 9 ст. 26 цього Закону, вимагаємо від учасника надати копії документів, які підтверджують право власності учасника на об’єкти зазначені в пунктах 1-42 інформації про перелік матеріально-технічної бази.
Створено
03.12.2020 16:54
Надати до
04.12.2020 16:54
Договір
UA-2020-11-16-013265-c-b1
Підписаний і діє
Номер
189
290 000 грн.
290 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
16.12.2020
Строк дії договору з
16.12.2020
по
31.12.2020
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (послуга)
Організація і проведення Новорічних та Різдвяних свят
Номенклатура
Організація і проведення Новорічних та Різдвяних свят
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
specialNorms
000 Спеціальні норми та інше
Документи договору
17.12.2020 16:19
-
17.12.2020 16:17
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
340 000 грн.
Період подання пропозицій
до 02.12.2020 11:00
Замовник:
Управління культури Житомирської міської ради
Контактний телефон:
+380412437799
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
340 000 грн.
Період подання пропозицій
до 02.12.2020 11:00
Замовник:
Управління культури Житомирської міської ради
Контактний телефон:
+380412437799
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності