Показати схожі тендери

Закупівля Простирадла, підковдри (підодіяльники), наволочки, пелюшки, рушники вафельні-Код за ДК 021:2015 - 39510000-0 Вироби домашнього текстилю від Комунальне некомерційне підприємство «Обласний клінічний онкологічний центр Кіровоградської обласної ради».

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2020-11-16-004515-c
План UA-P-2020-11-16-001873-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 07.12.2020 12:50
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 02.12.2020 13:45
Закінчення аукціону 02.12.2020 14:24
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
140 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
700 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.11.2020 12:05 до 01.12.2020 12:05
Завершено
Період уточнень
з 16.11.2020 11:50
до 20.11.2020 12:05
Завершено
Період аукціону
з 02.12.2020 13:45
до 02.12.2020 14:24
Завершено
Період кваліфікації
з 02.12.2020 14:24
до 03.12.2020 09:32
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 03.12.2020 09:13
до 08.12.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 03.12.2020 09:32
до 07.12.2020 12:50
Період уточнень
з 16.11.2020 11:50 до 20.11.2020 12:05
Період аукціону
з 02.12.2020 13:45 до 02.12.2020 14:24
Період кваліфікації
з 02.12.2020 14:24 до 03.12.2020 09:32
Період кваліфікації
з 02.12.2020 14:24 до 03.12.2020 09:32
Основні параметри
Простирадла, підковдри (підодіяльники), наволочки, пелюшки, рушники вафельні-Код за ДК 021:2015 - 39510000-0 Вироби домашнього текстилю
Мова тендерних пропозицій -УКРАЇНСЬКА.
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Критерій оцінки пропозицій:
Позиції закупівлі 5
Позиція : №1 500 (штуки)
Простирадла джерело фінансування кошти НСЗУ
Опис предмета закупівлі
Простирадла джерело фінансування кошти НСЗУ
Код ДК 021:2015
39512100-5 - Простирадла
Кількість
500
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
25011, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, ВУЛИЦЯ ЯЛТИНСЬКА, будинок 1
Дата постачання по
20.12.2020 00:00
Позиція : №2 300 (штуки)
Підодіяльник (підковдра) джерело фінансування кошти НСЗУ
Опис предмета закупівлі
Підодіяльник (підковдра) джерело фінансування кошти НСЗУ
Код ДК 021:2015
39512200-6 - Підодіяльники
Кількість
300
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
25011, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, ВУЛИЦЯ ЯЛТИНСЬКА, будинок 1
Дата постачання по
20.12.2020 00:00
Позиція : №3 500 (штуки)
Наволочка джерело фінансування кошти НСЗУ
Опис предмета закупівлі
Наволочка джерело фінансування кошти НСЗУ
Код ДК 021:2015
39512500-9 - Наволочки
Кількість
500
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
25011, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, ВУЛИЦЯ ЯЛТИНСЬКА, будинок 1
Дата постачання по
20.12.2020 00:00
Позиція : №4 300 (штуки)
пелюшка джерело фінансування кошти НСЗУ
Опис предмета закупівлі
пелюшка джерело фінансування кошти НСЗУ
Код ДК 021:2015
39511000-7 - Ковдри та пледи
Кількість
300
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
25011, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, ВУЛИЦЯ ЯЛТИНСЬКА, будинок 1
Дата постачання по
20.12.2020 00:00
Позиція : №5 500 (штуки)
рушник вафельний джерело фінансування кошти НСЗУ
Опис предмета закупівлі
рушник вафельний джерело фінансування кошти НСЗУ
Код ДК 021:2015
39514100-9 - Рушники
Кількість
500
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
25011, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, ВУЛИЦЯ ЯЛТИНСЬКА, будинок 1
Дата постачання по
20.12.2020 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться по факту поставки Товару шляхом оплати Замовником вартості товару по безготівковому розрахунку на підставі видаткових накладних протягом 10 банківських днів з дати отримання Товару.
Документи закупівлі
-
18.11.2020 15:24
-
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Майстров Олександр
Електронна пошта
Телефон
380522323171
Замовник
ЄДРПОУ
01994959
Назва (англійською мовою)
Сommunal noncommercial enterprise «REGIONAL CLINICAL ONCOLOGY CENTER OF KIROVOHRAD REGIONAL COUNCIL»
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство «Обласний клінічний онкологічний центр Кіровоградської обласної ради»
Повна назва (англійською мовою)
Сommunal noncommercial enterprise «REGIONAL CLINICAL ONCOLOGY CENTER OF KIROVOHRAD REGIONAL COUNCIL»
Поштовий індекс
25011
Країна
Україна
Область або регіон
Кіровоградська область
Населений пункт
Кропивницький
Адреса
ВУЛИЦЯ ЯЛТИНСЬКА, будинок 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДРІМ ОТТЕ"
Пропозиція:
135 552 грн.
Учасник:
ФОП "Поміляйко Юлія Олександрівна"
Пропозиція:
104 999 грн.
Учасник:
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "МАЙСТЕР А"
Пропозиція:
104 004 грн.
Учасник:
ТОВ "ТКС ПРОМ"
Пропозиція:
99 000 грн.
Учасник:
Ф.О.П. Корочанський М.П.
Пропозиція:
98 994 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 03.12.2020 9:13 по 08.12.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
1. Відхилити пропозицію учасника спрощеної закупівлі за предметом закупівлі - Код за ДК 021:2015 - 39510000-0 Вироби домашнього текстилю (простирадла, підковдра (підодіяльник), наволочка, пелюшка, рушник вафельний) - ФОП КОРОЧАНСЬКИЙ М.П. (далі – Учасник) з наступних підстав: 1.1. Учасник в складі пропозиції не надав підтверджуючі документи, які вимагалися Замовником та/або не підтвердив заявлені Замовником якісні вимоги до предмету закупівлі, які були зазначені Замовником в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, а саме: 1.1.1. Довідка у довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасника (власної, орендованої або інше) не містить чіткої інформації про наявність МТБ у Учасника. В своїй довідці Учасник посилається на те, що для доставки товару немає необхідності мати значні матеріальні ресурси у вигляді складських приміщень та транспортних засобів. Дане посилання учасника є хибним, оскільки Учасник, який пропонує товар вартістю майже в 100000 грн., повинен мати по-перше складське приміщення для зберігання постільної білизни та інших видів домашнього текстилю, а по-друге повинен мати власний або орендований транспортний засіб для доставки такого товару Замовнику, оскільки Замовником в оголошенні чітко було визначено доставка товарів здійснюється транспортом постачальника у робочі дні з 9-00 до 16-00 на умовах DDP-Інкотермс у редакції 2010р, завантажувально-розвантажувальні роботи за рахунок постачальника, місто Кропивницький вулиця Ялтинська,1. Таким чином, вказані вимоги Учасником виконані не були; 1.1.2. Учасником у складі пропозиції надано лише документи, які підтверджують якість рушників бавовняних, а на інші товари, згідно предмету закупівлі, не надано жодних документів, які підтверджують їх якість (сертифікат якості та/або паспорт якості, та/або декларацію якості та/або посвідчення якості) та їхньої відповідності заявленим Замовником критеріям. Так, Учасником надано лише висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на тканини бавовняні бязь (100 % бавовна) вибілена, гладкофарована, вибивна Ш-220 см з маркуванням «Novita», фланель (100% бавовна) вибілена, вибивна Ш-180см та Ш-220 см з маркуванням «Novita», сатин (100% бавовна) вибілений, вибивний Ш-220 см з маркуванням «Novita», хоча згідно заявлених Замовником вимог в тендерній документації (Оголошенні про закупівлю) встановлено, що наприклад розміри простирадл мають бути 145х215см, а щільність матеріалу 146г/м? +-5; наволочки 60х60см, щільність матеріалу: 146г/м? +-5; пелюшки 75х90см та щільність матеріалу: 146г/м? +-5 тощо. Подані Учасником документи у складі пропозиції підтверджують те, що Учасник не є безпосереднім виробником виробів домашнього текстилю, а будь-які документи які підтверджують встановлену Замовником якість до виробів домашнього текстилю, згідно предмету закупівлі, подані не в повному обсязі та з яких не можливо встановити відповідність якісним вимогам Замовника. 1.1.3. Учасник процедури закупівлі у складі пропозиції повинен був надати довідку із зазначенням виробника товару, країни походження та року виготовлення товару, детального опису товару. В поданій Учасником довідці був відсутній детальний опис товару, а лише зазначено дату виготовлення та виробника, детальний опис товару був відсутній; 1.1.4. Учасник процедури закупівлі у складі пропозиції повинен був надати зразок або копію зразка сертифікату якості товару, виданого виробником. Даний документ у складі пропозиції Учасника відсутній.
Документи кваліфікації
03.12.2020 09:12
-
documentType.award.awardNotice
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 03.12.2020 9:32 по 08.12.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
03.12.2020 09:32
-
documentType.award.awardNotice
documentType.award.awardNotice
Договір
UA-2020-11-16-004515-c-a1
Підписаний і діє
Номер
145
99 000 грн.
82 500 грн.
З ПДВ
Підписано
07.12.2020
по
31.12.2020
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
500 (штуки)
Простирадла джерело фінансування кошти НСЗУ
Номенклатура
Простирадла джерело фінансування кошти НСЗУ
Кількість
500
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
300 (штуки)
Підодіяльник (підковдра) джерело фінансування кошти НСЗУ
Номенклатура
Підодіяльник (підковдра) джерело фінансування кошти НСЗУ
Кількість
300
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
500 (штуки)
Наволочка джерело фінансування кошти НСЗУ
Номенклатура
Наволочка джерело фінансування кошти НСЗУ
Кількість
500
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
300 (штуки)
пелюшка джерело фінансування кошти НСЗУ
Номенклатура
пелюшка джерело фінансування кошти НСЗУ
Кількість
300
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
500 (штуки)
рушник вафельний джерело фінансування кошти НСЗУ
Номенклатура
рушник вафельний джерело фінансування кошти НСЗУ
Кількість
500
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
07.12.2020 12:49
-
07.12.2020 12:48
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
140 000 грн.
Період подання пропозицій
до 01.12.2020 12:05
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство «Обласний клінічний онкологічний центр Кіровоградської обласної ради»
Контактний телефон:
380522323171
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
140 000 грн.
Період подання пропозицій
до 01.12.2020 12:05
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство «Обласний клінічний онкологічний центр Кіровоградської обласної ради»
Контактний телефон:
380522323171
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності