Закупівля 15610000-7 Продукція борошномельно-круп"яної промисловості (крупа гречка І гатунку (15613000-8 Продукція із зерна зернових культур), крупа пшоно І ґатунку (15613000-8 Продукція із зерна зернових культур), крупа пшенична І ґатунку (15613000-8 Продукція із зерна зернових культур), крупа рис І гатунку (15614000-5 Рис оброблений)) від Черкаський інститут пожежної безпеки імені Героїв Чорнобиля Національного університету цивільного захисту України.
Цей запис було додано до архіву, інформація по договору доступна до редагування
Подання пропозицій
(
Завершено
)
з 12.11.2020 12:26до 30.11.2020 10:00
Завершено
Період уточнень
з 12.11.2020 12:26
до 20.11.2020 00:00
Завершено
Період оскарження
з 12.11.2020 12:26
до 26.11.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 01.12.2020 12:20
до 01.12.2020 12:47
Завершено
Період кваліфікації
з 01.12.2020 12:47
до 07.12.2020 13:15
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 07.12.2020 12:56
до 18.12.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 07.12.2020 13:15
до 18.12.2020 08:32
Період уточнень
з
12.11.2020 12:26
до
20.11.2020 00:00
Період оскарження
з
12.11.2020 12:26
до
26.11.2020 00:00
Період аукціону
з
01.12.2020 12:20
до
01.12.2020 12:47
Період кваліфікації
з
01.12.2020 12:47
до
07.12.2020 13:15
Період кваліфікації
з
01.12.2020 12:47
до
07.12.2020 13:15
Основні параметри
Позиції
Умова оплати
Контакти
Пропозиції
Кваліфікація
Договір
Основні параметри
15610000-7 Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (крупа гречка І гатунку (15613000-8 Продукція із зерна зернових культур), крупа пшоно І ґатунку (15613000-8 Продукція із зерна зернових культур), крупа пшенична І ґатунку (15613000-8 Продукція із зерна зернових культур), крупа рис І гатунку (15614000-5 Рис оброблений))
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи , що мають відношення до неї, викладаються українською мовою.
Учасник процедури закупівлі не виправив невідповідності в інформації та/або документах протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
в складі тендерної пропозиції міститься довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, та технологій , в якій зазначено автомобіль, який буде задіяний для здійснення постачання товару та виконання умов договору, а саме PEUGEOT PARTNER, реєстраційний номер СА3354АР. Також надано договір про надання послуг від 18.11.2020р. №01-Д1-13 укладений з ДУ «Черкаський обласний лабораторний центр Міністерства охорони здоровя» щодо проведення профілактичної дезінфекції поверхонь, приміщень, транспортних засобів, а також акт здачі-приймання наданих послуг від 18.11.2020р., з наданих документів не зрозуміло, який транспортний засіб буде оброблятися. Крім того, акт здачі-приймання наданих послуг від 18.11.2020р. не містить підстав, на яких проводилась санітарна обробка, зокрема посилань на укладений договір, що є в порушення п.1.3 Додатка 2 до Тендерної документації.
Керуючись частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», замовником 04.12.2020 року було опубліковано повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям. Учасник не виправив виявлені невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей щодо підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі кваліфікаційному критерію відповідно до статті 16 Закону, а саме наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, Отже, учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією код за ДК 021:2015 – 15610000-7 Продукція борошномельно-круп'яної промисловості. 1. Найменування замовника: Черкаський інститут пожежної безпеки імені Героїв Чорнобиля Національного університету цивільного захисту України. 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 39117736. 3. Місцезнаходження замовника: 18034, Україна , Черкаська обл., Черкаси, Онопрієнка, 8. 4. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2020-11-12-002370-a. Найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи) учасника процедури закупівлі: ФОП Циблієва Любов Вікторівна (код 2421912261). 6. Перелік виявлених невідповідностей: в складі пропозиції міститься довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, та технологій , в якій зазначено автомобіль, який буде задіяний для здійснення постачання товару та виконання умов договору, а саме PEUGEOT PARTNER, реєстраційний номер СА3354АР. Також надано договір про надання послуг від 18.11.2020р. №01-Д1-13 укладений з ДУ «Черкаський обласний лабораторний центр Міністерства охорони здоровя» щодо проведення профілактичної дезінфекції поверхонь, приміщень, транспортних засобів, а також акт здачі-приймання наданих послуг від 18.11.2020р., з наданих документів не зрозуміло, який транспортний засіб буде оброблятися. Крім того, акт здачі-приймання наданих послуг від 18.11.2020р. не містить підстав, на яких проводилась санітарна обробка, зокрема посилань на укладений договір. 7. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 1.3 Додатку 2 до Тендерної документації 8. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: відповідно до п.1.3 Додатку 2 до Тендерної документації надати документ, який підтверджує про санітарну обробку саме транспортного засобу, яким буде здійснюватися поставка товару, а також акти або інші документи виконання робіт з дезінфекції автотранспортного засобу з посиланням на договір, згідно якого проводилась санітарна обробка автотранспорту.
Учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним критеріям, зазначеним у Законі та/або наявні підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, Учасник процедури закупівлі не відповідає вимогам тендерної документації, Учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам тендерної документації
Зміст
у складі пропозиції не надано: форми "ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ" (Додаток 1); інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону (Додаток 2); інформації щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону (Додаток 2); інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, (у тому числі відповідної технічної специфікації) згідно із Додатком 4; довідку/лист у довільній формі, яка/який підтверджує, що учасник ознайомився з проектом договору (Додаток 5) та гарантує свої зобов’язання за ним; довідки, складеної у довільній формі, яка містить відомості про підприємство (реквізити (адреса – юридична та фактична, поштовий індекс, телефон, факс, телефон для контактів, банківські реквізити); керівництво (посада, ім'я, по батькові, телефон для контактів) – для юридичних осіб; форма власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (для юридичних осіб); інформація про те, що дане підприємство є (чи не є) платником податку на додану вартість; дані про особу яка має право підпису договору); копії документів, на підтвердження відповідності вимогам ДСТУ та/або ТУ У (сертифікат (посвідчення) якості, відповідності, ветеринарне свідоцтво та/ або інший документ, який засвідчує якість продукції) (зазначені документи повинні бути діючими на момент розкриття тендерних пропозицій); листа-гарантії в довільній формі, за підписом учасника/уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі її використання), щодо підтвердження учасника, що поставлений товар (надані послуги або виконані роботи) є таким (-ми), що не має (-ють) негативного впливу на навколишнє середовище, учасником застосовуються засоби з захисту довкілля, тобто учасник гарантує, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі відповідають встановленим законодавством нормам; скан-копії довідки(ок) не раніше, ніж десятиденної давнини по відношенню до дати розкриття тендерних пропозицій, видану(і) банківськими установами, у яких обслуговується учасник, про наявність поточних рахунків, їх стан та про відсутність заборгованості по сплаті відсотків за кредитами; скан-копію експлуатаційного дозволу на потужності з виробництва харчових продуктів (стосується виробників товару), у разі якщо це передбачено вимогами ст.23 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»; скан-копію експлуатаційного дозволу на потужності з виробництва та/або переробки, та/або зберігання, та/або реалізації харчових продуктів (стосується Учасників, які не є виробниками товару), у разі якщо це передбачено вимогами ст.23 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»; скан-копію декларації виробника або копію посвідчення про якість товару (який пропонується до постачання); гарантійний лист щодо відповідності запропонованого товару даним технічним вимогам до предмета закупівлі; гарантійний лист, щодо відповідальності за достовірність наданої інформації у своїй пропозиції. Крім того, в порушення пункту 1.4 частини 1 розділу ІІІ Тендерної документації, тендерна пропозиція учасника не містить накладений кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі. Отже, учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям та вимогам до учасника, встановлених тендерною документацією.
Перелік скарг порожній. Якщо Ви бажаєте подати скаргу
Увійти
або
Підписатися.
Перелік питань порожній. Якщо Ви бажаєте подати питання
Увійти
або
Підписатися.
На даному тендері відміни не були знайдені.
15610000-7 Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (крупа гречка І гатунку (15613000-8 Продукція із зерна зернових культур), крупа пшоно І ґатунку (15613000-8 Продукція із зерна зернових культур), крупа пшенична І ґатунку (15613000-8 Продукція із зерна зернових культур), крупа рис І гатунку (15614000-5 Рис оброблений))
Тендер:
UA-2020-11-12-002370-a
Тип:
вимога
На кваліфікацію:
UA-2020-11-12-002370-a.c1
Дата:
07.12.2020 19:51
Стан:
відхилено
Вимога про надання додаткової інформації стосовно об’явлення переможцем торгів ФОП Корякиної Л.В..
Вимога про надання додаткової інформації стосовно об’явлення переможцем торгів ФОП Корякиної Л.В..
Документи тендерної пропозиції учасника ФОП Корякиної Л.В., які подані для участі у даний процедурі закупівлі, не відповідають вимогам тендерної документації :
1.Згідно п.1.1 додатку 2 до тендерної документації, Учасник закупівлі на підтвердження встановленим кваліфікаційним критеріям повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції довідку, складену у довільній формі про наявність обладання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для здійснення поставки товару та виконання умов договору до предмету закупівлі. Про те, учасником закупівлі, ФОП Корякиної Л.В., надана довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази необхідної для постачання товару. З змісту цієї довідки зрозуміло, що у Учасника закупівлі, ФОП Корякиної Л.В , відсутні технології, необхідні для здійснення поставки товару. Таким чином, тендерна документація Учасника закупівлі не відповідає п.1.1 додатку 2 до тендерної документації
2.В складі пропозиції учасника ФОП Корякиної Л.В. для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, надано відгуки про виконання договору № 280 від 10.12.2018 р. та № 99 від 19.04.2019 р. виданні відділом освіті, молоді та спорту Смілянської міської ради, в яких не зазначено кількість аналогічних договорів та стану виконання договорів стосовно предмету закупівлі, що є порушенням пункту 3.1 додатка 2 до Тендерної документації.
3.Також, на підтвердження встановленим кваліфікаційним критеріям ( п.1.2 додатку 2 ) Учасник закупівлі повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції скан - копії документів, що підтверджують наявність у учасника власного чи орендованого автотранспорту, або оренду послуг перевезення ( транспортних послуг ).
ФОП Корякина Л.В., на підтвердження цього пункту тендерної документації, надала копію Договору оренди транспортного засобу Б/Н від 27.02.2020 року. Згідно п.1.1 ,цього Договору, Орендодавець зобов’язуєтся надати Орендареві в тимчасове, безоплатне володіння та користування автомобілем, чим порушено вимоги законодавства , а саме, ст..759, главі 58, Цивільного кодексу України,а саме : за договором найму ( оренди ) наймодавець передає або зобов’язується передати наймачеві майно у користування за плату на певній строк, безоплатно майно може передаватися тільки шляхом укладання договору позички. Тому даний Договір був оформлен з порушенням загальних положень про найм ( оренду ) викладених у ст.759,главі 58 Цивільного кодексу України та не має юридичної сили та є нікчемним. Таким чином, Учасник закупівлі не виконав вимоги тендерної документації, а саме : п 1.2 та 1.3 Додатку 2, та не може гарантувати виконання своїх зобов’язань у разі підписання з ним Договору про закупівлю.
4.Згідно з п.2.2 Додатку 2 Тендерної документації,Учасник закупівлі повинен надати скан – копію санітарних книжок із своєчасним проходженням медогляду працівників, які здійснюватимуть постачання товару. Учасник закупівлі , ФОП Корякина Л.В,взагалі не подала у склади тендерної документації ніяких документів (скан – копії санітарної книжки із своєчасним проходженням медогляду та водійського посвідчення водія) ,що можуть підтвердити, що Учасник закупівлі, а саме, ФОП Корякина, може гарантувати дотримання санітарних норм при постачанні продуктів харчування, та взагалі виконувати постачання предмету закупівлі Замовнику. Таким чином, Учасник закупівлі не виконав вимоги тендерної документації, а саме : п 2.2 Додатку 2 Тендерної документації.
5. Згідно Наказу МОЗ України № 66 від 11.03.1998 року. «Про затвердження форми первинного обліку № 1-ОМК та інструкції щодо порядку Ії ведення» а саме, п.2.5, дані про допуск до роботи за висновками медичних обстежень, вносяться лікарем лікувально-профілактичного закладу, де проводилося медичне обстеження. Висновок має бути однозначний: « допускається » або « не допускається » . Поряд з підписом у дужках чітко пишеться прізвище лікаря. Підпис завіряється печаткою лікувально-профілактичного закладу, де проведене медичне обстеження.
У складі тендерної пропозиції Учасника ФОП Корякиної Л.В. надана копія особової медичної книжки за № АА 896847 на Білостоцького Олександра Сергійовича ( ? ), який перебуває на посади директора, в цієї медичной книжки нема висновків лікарів про допуск директора Білостоцького Олександра Сергійовича до роботи. Також підписи лікарів не завірені печаткою лікувально-профілактичного закладу, де проводилося медичне обстеження. Таким чином, особова медична книжки за № АА 896847 на Білостоцького Олександра Сергійовича , оформлена з порушенням Наказу МОЗ України № 66 від 11.03.1998 року. «Про затвердження форми первинного обліку № 1-ОМК та інструкції щодо порядку Ії ведення» а саме, п.2.5. , та є недійсною. Таким чином, Учасник закупівлі не виконав вимоги тендерної документації, а саме : п 2.2 Додатку 2 Тендерної документації.
6. В складі пропозиції учасника ФОП Корякиної Л.В. для підтвердження пункту 13 розділу ІІІ інструкції з підготовки тендерної документації надана довідка про те ,що в ПАБ « Державний ощадний банк України» ФОП Корякіній Л.В. 02.03.2018 року було відкрито поточний рахунок. Довідка не має ні номеру ні дати видачі документу. Таким чином неможливо виконати вимоги тендерної документації стосовно визначення строків придатності цього документу, а саме: пункту 13 розділу ІІІ тендерної документації : скан - копії довідки не раніше, ніж десятиденної давнини по відношенню до дати розкриття тендерних пропозицій, видана(і) банківськими установами, у яких обслуговується учасник, про наявність поточних рахунків, їх стан та про відсутність заборгованості по сплаті відсотків за кредитами. У разі наявності кількох рахунків або обслуговування учасника більш ніж однієї банківською установою – довідка надається кожною установою за всіма відкритими рахунками ».
Таким чином порушена вимога пункту 13 частини 1 Розділу ІІІ інструкції з підготовки тендерних пропозицій.
Тому прошу Вас надати додаткову інформацію, чому пропозиція ФОП Корякиної Л.В. була акцептована та Учасник ФОП Корякина Л.В була визнаначена переможцем торгів ні дивлячись на те що його пропозиція подана з порушеннями та не відповідає умовам закупівлі, що вимагалось п.1.1,п.1.2,п.1.3,п.2.2,п.3.1,п. додатку 2 та п.13 частини 1 Розділу III тендерної документації Замовника.
Автор:
2421912261, ФОП Циблієва Любов Вікторівна
18026, Україна, Черкаська область, черкаси, 30 років Перемоги, буд.8,кв.149.
Причина відміни:
Помилка у визаченні об'єкта оскарження
Завершена закупівля
Очікувана вартість
50 500
грн.
Період подання пропозицій
до
30.11.2020 10:00
Замовник:
Черкаський інститут пожежної безпеки імені Героїв Чорнобиля Національного університету цивільного захисту України