Показати схожі тендери

Закупівля ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Реконструкція ІІ нитки напірного каналізаційного колектора від КНС №1 «Ново-Пилипівська» до Марто-Іванівських каналізаційних очисних споруд м. Олександрія» (Код ДК 021:2015 - 45454000-4 – «Перебудовування») від ОКВП "Дніпро - Кіровоград".

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2020-11-11-008880-a
План UA-P-2020-11-11-007274-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 16.12.2020 09:21
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 30.11.2020 14:14
Закінчення аукціону 30.11.2020 14:41
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
11 937 884.1 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
238 757.68 грн. (2,00 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 11.11.2020 16:02 до 27.11.2020 11:00
Завершено
Період уточнень
з 11.11.2020 16:02
до 17.11.2020 00:00
Завершено
Період оскарження
з 11.11.2020 16:02
до 23.11.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 30.11.2020 14:14
до 30.11.2020 14:41
Завершено
Період кваліфікації
з 30.11.2020 14:41
до 03.12.2020 16:37
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 03.12.2020 16:37
до 14.12.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 03.12.2020 16:37
до 16.12.2020 09:21
Період уточнень
з 11.11.2020 16:02 до 17.11.2020 00:00
Період оскарження
з 11.11.2020 16:02 до 23.11.2020 00:00
Період аукціону
з 30.11.2020 14:14 до 30.11.2020 14:41
Період кваліфікації
з 30.11.2020 14:41 до 03.12.2020 16:37
Період кваліфікації
з 30.11.2020 14:41 до 03.12.2020 16:37
Основні параметри
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Реконструкція ІІ нитки напірного каналізаційного колектора від КНС №1 «Ново-Пилипівська» до Марто-Іванівських каналізаційних очисних споруд м. Олександрія» (Код ДК 021:2015 - 45454000-4 – «Перебудовування»)
Тендерні пропозиції подаються українською мовою
роботи
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
65 000
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Реконструкція ІІ нитки напірного каналізаційного колектора від КНС №1 «Ново-Пилипівська» до Марто-Іванівських каналізаційних очисних споруд м. Олександрія» (Код ДК 021:2015 - 45454000-4 – «Перебудовування»)
Код ДК 021:2015
45454000-4 - Перебудовування
Кількість
1
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
28000, Україна, Кіровоградська область, м. Олександрія, згідно умов документації
Дата постачання по
31.12.2021 16:06
Умова оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 5 календарні днів
Розмір оплати: 95,0 %
Опис:
Оплата за проміжні виконання робіт. Оплата здійснюється після підписання сторонами актів прийняття виконаних підрядних робіт (типова форма № КБ-2в) та Довідка про вартість виконаних підрядних робіт (типова форма № КБ-3)
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 28 календарні днів
Розмір оплати: 5,0 %
Опис:
Остаточне виконання робіт. Оплата здійснюється після виконання Підрядником реєстрації Декларації про готовність об’єкта до експлуатації
Документи закупівлі
-
11.11.2020 16:19
-
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Новіков Михайло Єгорович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Novikov Mihajlo Egorovich
Електронна пошта
Телефон
+380522332193
Факс
+380522330794
Сайт:
http://dnipro-kirovograd.com.ua
Замовник
ЄДРПОУ
03346822
Назва (англійською мовою)
RUPC "Dnipro-Kirovograd"
Повна назва
ОКВП "Дніпро - Кіровоград"
Повна назва (англійською мовою)
RUPC "Dnipro-Kirovograd"
Поштовий індекс
25009
Країна
Україна
Область або регіон
Кіровоградська область
Населений пункт
Кропивницький
Адреса
вул. Соборна, 19А
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "СІТІ БУД ПЛЮС"
Пропозиція:
11 803 393.2 грн.
Учасник:
ТОВ "НОВОБУДТЕХ"
Пропозиція:
10 473 120 грн.
Учасник:
ТОВ КСМ-ГРУП
Пропозиція:
10 473 119 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 03.12.2020 16:37 по 14.12.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
03.12.2020 16:31
-
Повідомлення про рішення
30.11.2020 14:42
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2020-11-11-008880-a-b1
Підписаний і діє
Номер
68-005/21
10 473 119 грн.
8 727 599.17 грн.
З ПДВ
Підписано
16.12.2020
Строк дії договору з
16.12.2020
по
31.12.2021
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (Одиниця)
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Реконструкція ІІ нитки напірного каналізаційного колектора від КНС №1 «Ново-Пилипівська» до Марто-Іванівських каналізаційних очисних споруд м. Олександрія» (Код ДК 021:2015 - 45454000-4 – «Перебудовування»)
Номенклатура
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Реконструкція ІІ нитки напірного каналізаційного колектора від КНС №1 «Ново-Пилипівська» до Марто-Іванівських каналізаційних очисних споруд м. Олександрія» (Код ДК 021:2015 - 45454000-4 – «Перебудовування»)
Кількість
1
Одиниця виміру
од
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
16.12.2020 09:20
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2021-11-08-000043
Дата створення проекту
08.11.2021 15:36
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
08.11.2021 16:44
Дата публікації висновку про результати
29.11.2021 16:52
Дата завершення усунення порушень
14.12.2021 00:00
Дата завершення моніторингу
30.11.2021 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс держаудит служби (Кіровоградська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 66) 706-24-52
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127387
Назва
Східний офіс держаудит служби
Країна
Ukraine
Область або регіон
Кіровоградська
Населений пункт
Кропивницький
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 05.11.2021 № 554 Дніпро Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 05.11.2021 № 554 Витяг з переліку процедур закупівель Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-11-11-008880-а 11.11.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівель Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
05.11.2021 00:00
Документи рішення
08.11.2021 16:44
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 26 листопада 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до істотних умов договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель обласного комунального виробничого підприємства «Дніпро – Кіровоград» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «КСМ - ГРУП» (далі – ТОВ «КСМ – ГРУП»), роз’яснення Замовника від 07.12.2020 на вимогу щодо усунення порушення учасника приватного підприємства «СІТІ БУД ПЛЮС» від 03.12.2020, протокол засідання тендерного комітету від 03.12.2020 № 436, повідомлення про намір укласти договір, договір підряду, укладений між Замовником та ТОВ «КСМ – ГРУП», від 16.12.2020 № 68-005/21, додаткові угоди від 22.12.2020 № 1, від 22.12.2020 № 2, від 28.12.2020 № 3, від 04.03.2021 № 4, від 23.04.2021 № 5, від 13.07.2021 № 6 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, пояснення надане Замовником через електронну систему закупівель 18.11.2021. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено невідповідність тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, а саме, у пункті 2 розділу V тендерної документації Замовник зазначив опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, які не відповідають переліку формальних помилок, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 (далі – Наказ № 710).
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено невідповідність тендерної документації вимогам Наказу № 710. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до істотних умов договору – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель та з огляду на відсутність механізму його усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення у подальшому встановленого порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття зазначених заходів.
Дата висновку
26.11.2021 00:00
Дата публікації
29.11.2021 16:52
Документи висновку
29.11.2021 16:52
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Підприємство ознайомилось із висновком про проведення моніторингу закупівлі UA-2020-11-11-008880-a (далі – Висновок) та повідомляємо Вам про наступне. Підприємством прийнято до уваги Ваші рекомендації щодо зазначення в подальшому у тендерній документації опису та прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, що затверджені наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 (далі – Наказ № 710) та зобов’язується здійснити заходи направлені на недопущення незазначення вказаного переліку формальних (несуттєвих) помилок у майбутньому. З повагою В. о. генерального директора О. ОМЕЛЬКІН
Дата публікації
30.11.2021 14:03
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Реконструкція ІІ нитки напірного каналізаційного колектора від КНС №1 «Ново-Пилипівська» до Марто-Іванівських каналізаційних очисних споруд м. Олександрія» (Код ДК 021:2015-45454000-4) – «Перебудовування»)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-11-11-008880-а) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
16.11.2021 16:58
Орган перевірки
20.11.2021 00:00
Документи повідомлення
16.11.2021 16:59
-
Відповідь
Відповідь на запит
Підприємством розглянуто Ваш запит від 16.11.2021 щодо надання документів та пояснень під час проведення моніторингу закупівлі UA-2020-11-11-008880-a та повідомляємо Вам про наступне. Обґрунтування технічних, якісних характеристик та його очікувану вартість було визначено на підставі проектної документації, розробленої проектним відділом виробничо-навчального центру ОКВП «Дніпро-Кіровоград». Проектна документація пройшла експертизу на відповідність будівельним вимогам та отримала позитивний експертний звіт № 12-0112-20 від 28.07.2020 р. Загальна кошторисна вартість будівництва згідно експертного звіту складає 12 627,788 тис. грн. За вирахуванням витрат, які належать до виплат Замовника, орієнтовна вартість закупівлі склала 11 937,8841 тис. грн. Додатково на Ваш запит в якості підтвердження вищевказаного, підприємство надає відповідні копії документів. Додатки: 3 арк. З повагою В. о. генерального директора О. ОМЕЛЬКІН
Рішеня
18.11.2021 16:42
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
11 937 884.1 грн.
Період подання пропозицій
до 27.11.2020 11:00
Замовник:
ОКВП "Дніпро - Кіровоград"
Контактний телефон:
+380522332193
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
11 937 884.1 грн.
Період подання пропозицій
до 27.11.2020 11:00
Замовник:
ОКВП "Дніпро - Кіровоград"
Контактний телефон:
+380522332193
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності