Показати схожі тендери

Закупівля Секційні крісла для актового залу від Відділ культури, молоді та спорту Жовківської районної державної адміністрації.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2020-11-06-000013-c
План UA-P-2020-11-05-013305-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 10.12.2020 15:19
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 23.11.2020 11:16
Закінчення аукціону 23.11.2020 11:37
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
300 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 000 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 06.11.2020 00:07 до 22.11.2020 18:00
Завершено
Період уточнень
з 06.11.2020 00:07
до 12.11.2020 00:00
Завершено
Період оскарження
з 06.11.2020 00:07
до 18.11.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 23.11.2020 11:16
до 23.11.2020 11:37
Завершено
Період кваліфікації
з 23.11.2020 11:37
до 26.11.2020 16:57
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 26.11.2020 16:57
до 07.12.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 26.11.2020 16:57
до 10.12.2020 15:19
Період уточнень
з 06.11.2020 00:07 до 12.11.2020 00:00
Період оскарження
з 06.11.2020 00:07 до 18.11.2020 00:00
Період аукціону
з 23.11.2020 11:16 до 23.11.2020 11:37
Період кваліфікації
з 23.11.2020 11:37 до 26.11.2020 16:57
Період кваліфікації
з 23.11.2020 11:37 до 26.11.2020 16:57
Основні параметри
Секційні крісла для актового залу
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Секційні крісла для актового залу
Код ДК 021:2015
39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
80300, Україна, Львівська область, Жовківський р-н, -
Дата постачання по
31.12.2020 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Документи закупівлі
-
06.11.2020 00:09
-
06.11.2020 00:07
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Паламарчук Віра
Електронна пошта
Телефон
+380325221044,+380325221236
Сайт:
http://culture.myzhovkva.com
Замовник
ЄДРПОУ
02229250
Повна назва
Відділ культури, молоді та спорту Жовківської районної державної адміністрації
Поштовий індекс
80300
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Жовківський р-н, м. Жовква
Адреса
вул. Львівська, буд. 37
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ЯНЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ"
Пропозиція:
228 000 грн.
Учасник:
ТОВ "КОМПАНІЯ ХАТОР - М"
Пропозиція:
227 999 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 26.11.2020 16:57 по 07.12.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
26.11.2020 16:57
-
26.11.2020 16:54
Звіт про оцінку
23.11.2020 11:38
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2020-11-06-000013-c-b1
Завершився
Номер
10/12
227 999 грн.
189 999.17 грн.
З ПДВ
Підписано
10.12.2020
Строк дії договору з
10.12.2020
по
31.12.2020
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Причина припинення договору
Розірвано угоду за згодою сторін.
Номенклатура
50 (штуки)
Секційні крісла для актового залу
Номенклатура
Секційні крісла для актового залу
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
10.12.2020 15:13
Підписаний договір
10.12.2020 15:19
-
Додатки до договору
23.12.2020 16:58
-
Зміни до договору
15.12.2020
Статус
Опубліковано
Номер
1
Уточнення предмету закупівлі.
Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Документи зміни договору
15.12.2020 11:40
-
Додатки до договору
Зміни до договору
15.12.2020
Статус
Опубліковано
Номер
1
Уточнення назви закупівлі.
Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Документи зміни договору
18.12.2020 12:16
-
18.12.2020 12:15
Додатки до договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2020-12-17-000052
Дата створення проекту
17.12.2020 16:44
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
17.12.2020 17:07
Дата публікації висновку про результати
18.12.2020 13:30
Дата завершення усунення порушень
06.01.2021 00:00
Дата завершення моніторингу
14.01.2021 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Область або регіон
Львівська
Населений пункт
Львів
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Область або регіон
Львівська
Населений пункт
Львів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 17.12.2020 № 245 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 17.12.2020 № 245. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-11-06-000013-c, 06.11.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
17.12.2020 00:00
Документи рішення
17.12.2020 17:07
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 18 грудня 2020 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів відповідно до вимог Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), що оприлюднюються, відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Відділу культури, молоді та спорту Жовківської районної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2020 рік (UA-P-2020-11-05-013305-c); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджено рішенням тендерного комітету від 05.11.2020р., реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерна пропозиція ТОВ «КОМПАНІЯ ХАТОР - М», повідомлення про намір укласти договір; договір від 10.12.2020 № 10/12, додаткова угода від 15.12.2020 № 1. Відповідно до частини 6 статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Однак, переможцем торгів ТОВ «КОМПАНІЯ ХАТОР - М» у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір, документи, що підтверджують відсутність підстав, частини першої та другої статті 17 Закону шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, не подані. Відповідно до частини 7 статті 33 Закону у разі ненадання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника, визначає переможця процедури закупівлі серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув. Таким чином, на порушення вимог частини 7 статті 33 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «КОМПАНІЯ ХАТОР - М» , яким, як переможцем торгів, не надано документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, а укладено з ним договір від 10.12.2020 № 10/12 на суму 227 999,00 грн з ПДВ.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог частини 7 статті 33 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів відповідно до вимог Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), що оприлюднюються, відповідності тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушення вимог частини 7 статті 33 Закону шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
18.12.2020 00:00
Дата публікації
18.12.2020 13:30
Документи висновку
18.12.2020 13:30
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Повідомляємо, що на виконання ваших вимог, замовником розірвано договір із учасником. Оплати, за даною угодою не відбувались.
Дата публікації
23.12.2020 17:28
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
Порушення усунено шляхом розірвання Договору від 10.12.2020 № 10/12 за згодою сторін (Додаткова угода від 22.12.2020 №2).
Результат
Усунуто
Дата публікації
29.12.2020 10:16
Інформація про результати по порушеннях
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) : так
Документи інформації про усунення порушення
29.12.2020 10:17
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
300 000 грн.
Період подання пропозицій
до 22.11.2020 18:00
Замовник:
Відділ культури, молоді та спорту Жовківської районної державної адміністрації
Контактний телефон:
+380325221044,+380325221236
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
300 000 грн.
Період подання пропозицій
до 22.11.2020 18:00
Замовник:
Відділ культури, молоді та спорту Жовківської районної державної адміністрації
Контактний телефон:
+380325221044,+380325221236
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності