Цей запис було додано до архіву, інформація по договору доступна до редагування
Подання пропозицій
(
Завершено
)
з 30.10.2020 14:07до 02.12.2020 11:00
Завершено
Період уточнень
з 30.10.2020 14:07
до 22.11.2020 00:00
Завершено
Період оскарження
з 30.10.2020 14:07
до 28.11.2020 00:00
Завершено
Період прекваліфікації
з 02.12.2020 11:01
до 01.02.2021 00:00
Завершено
Період аукціону
з 02.02.2021 12:15
до 02.02.2021 12:42
Завершено
Період кваліфікації
з 02.02.2021 12:42
до 03.02.2021 13:07
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 03.02.2021 13:07
до 14.02.2021 00:00
Завершено
Підписання договору
з 03.02.2021 13:07
до 17.02.2021 15:14
Період уточнень
з
30.10.2020 14:07
до
22.11.2020 00:00
Період оскарження
з
30.10.2020 14:07
до
28.11.2020 00:00
Період аукціону
з
02.02.2021 12:15
до
02.02.2021 12:42
Період кваліфікації
з
02.12.2020 11:01
до
01.02.2021 00:00
Період кваліфікації
з
02.02.2021 12:42
до
03.02.2021 13:07
Період кваліфікації
з
02.02.2021 12:42
до
03.02.2021 13:07
Основні параметри
Позиції
Умова оплати
Контакти
Пропозиції
Період прекваліфікації
Кваліфікація
Договір
Основні параметри
хлор рідкий
Liquid chlorine
Тендерні пропозиції подаються українською мовою
Tender proposals are submitted in Ukrainian
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
хлор рідкий
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Liquid chlorine
Код ДК 021:2015
24310000-0 -
Основні неорганічні хімічні речовини
Кількість
500
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
25000, Україна, Кіровоградська область, Згідно умов тендерної документації, Згідно умов тендерної документації
Дата постачання по
31.12.2021 14:11
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати:
Пiсляплата
Період:
30
банківські
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Продукція постачається Покупцеві окремими партіями.Оплата за поставлену Продукцію здійснюються шляхом перерахування коштів платіжним дорученням на поточний рахунок Постачальника після підписання Сторонами акту прийому-передачі Продукції /видаткової накладної з відстроченням платежу до 30 банківських днів.
Учасник процедури не відповідає вимогам встановленим абзацом 1 част. 3 статті 22 цього Закону
Зміст
Учасник процедури не відповідає вимогам встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону "Про публічні закупівлі" (вимогам п. 18, р. 3, додатку 1 тендерної документації), а саме – на виконання вищевказаної вимоги Документації учасникам необхідно було надати у складі своєї тендерної пропозиції паспорт, сертифікат або декларацію на 12 контейнерів для рідкого хлору, що підтверджують їх технічні характеристики та запірної арматури (укомплектованість контейнерів захисними ковпаками, двома запірними кутовими вентилями *DN-5*Pn=40 з заглушками), а у випадку використання (експлуатації) контейнерів 10 та більше років - експертний висновок про технічний стан та строк служби на кожен з таких контейнерів. В той же час, на виконання даної вимоги Документації, учасником надано 12 паспортів на контейнери для хлору (файли: переклад паспортів частина 1.pdf та переклад паспортів частина 2.pdf), розділом 13 яких встановлюється інформація, зокрема про їх місцезнаходження та найменування власника контейнера. Однак, у змісті наданих паспортів відсутня передбачена розділом 13 інформація щодо відомостей про місцезнаходження контейнерів та інформація щодо їх власників. Крім того, у складі тендерної пропозиції учасника відсутній будь – який інший документ (договір поставки, договір оренди, договір надання послуг з користування тощо) на підставі якого в учасника виникає право власності та/або користування вищезазначеними контейнерами.
Беручи до уваги вищенаведене, у тендерного комітету ОКВП «Дніпро-Кіровоград» відсутня можливість встановити факт наявності у ТОВ «Марілайф» необхідних для виконання умов майбутнього договору поставки 12 контейнерів для хлору рідкого, що в свою чергу не відповідає вимогам документації в цій частині.
Враховуючи вищевикладені обставини, пропонується відхилити пропозицію ТОВ «Марілайф» по закупівлі UA-2020-10-30-001290-a на підставі п. 1, ч. 1, ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» - учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Учасник процедури не відповідає вимогам встановленим абзацом 1 част. 3 статті 22 цього Закону
Зміст
Інформація голови тендерного комітету ОКВП «Дніпро-Кіровоград» Новікова М. Є., щодо необхідності відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Аульська хлоропереливна станція» на підставі рішення постійно діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №965-р/пк-пз від 20.01.2021, а саме:
1. У складі Пропозиції ТОВ "Аульська хлоропереливна станція" завантажено файл "ДнепрКировоград хлор документи пропозиції.pdf", у якому міститься: довідка про наявність обладнання, матеріально-технічну базу та технологій від 30.11.2020 № 303, у якій зазначено, зокрема: вантажний автомобіль марки DAF, сідловий тягач – Е, державний номер АЕ 5107 КТ. Також у складі Пропозиції ТОВ "Аульська хлоропереливна станція" завантажено файл "документи на перевезення.rar", у якому містяться: - свідоцтво про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів № 064577 на транспортний засіб DAF АЕ 5107 КТ дійсне до 04.03.2020; - продовження терміну дії до 04.03.2021 без інформації про свідоцтво та транспортний засіб щодо якого продовжено термін дії. Таким чином свідоцтво № 064577 втратило чинність 04.03.2020. Враховуючи наведене, наявні невідповідності в документах Пропозиції учасника, що підтверджують його відповідність процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону.
2. Відповідно до пункту 20 додатку 1 Документації учасник надає гарантійний лист про те, що учасник власними силами та за власний рахунок здійснюватиме розвантажування товару залучаючи спеціалізовану техніку та спеціально навчений персонал. На підтвердження вищезазначеного, учасник надав свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (або будь-який інший документ виданий уповноваженим органом), що буде здійснювати розвантажування товару та копію посвідчення працівника про проходження навчання на право виконання робіт по безпечному зберіганню, транспортуванню та використанню хімічно-небезпечних речовин (хлору) експлуатації вантажопідіймальних машин і механізмів, що керуються з підлоги чи стаціонарного поста згідно НПАОП 0.00-1.80.18; НПАОП 0.00- 1.45-69; НПАОП 0.00-1.04-7. За таких умов Документація передбачає наявність посвідчень згідно з НПАОП 0.00-1.80.18; НПАОП 0.00 - 1.45-69; НПАОП 0.00-1.04-7 в одного працівника. У складі Пропозиції ТОВ "Аульська хлоропереливна станція" завантажено файл "посвідчення працівників НПАОП.PDF", у якому містяться:
- посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці № 14046 НПАОП 0.00- 1.45-69 видане Мельнику Михайлу Олександровичу;
- посвідчення від 16.06.2020 № 1236 видане Мельнику Михайлу Олександровичу про те що він пройшов навчання та виявив потрібні знання правил вибору та застосуванню засобів індивідуального захисту органів дихання НПАОП 0.00-1.04-7;
- посвідчення від 18.03.2020 № 1199 видане Сербіну Леоніду Миколайовичу про те що він пройшов навчання та виявив потрібні знання під час експлуатації вантажнопідіймальних кранів підіймальних пристроїв і відповідного обладнання НПАОП 0.00- 1.80.18.
Враховуючи наведене, наявні невідповідності в документах Пропозиції учасника, що підтверджують його відповідність вимогам до процедури закупівлі.
Учасник процедури не відповідає вимогам встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону "Про публічні закупівлі"
1. У зв’язку із зміною ціни за одиницю товару, Сторони дійшли взаємної згоди внести зміни до п. 1.3. і викласти його в наступній редакції: «1.3. Кількість та ціна Хімічної продукції, що підлягає поставці за цим Договором складає 464,872 т. та узгоджується Сторонами в специфікаціях на поставку Хімічної продукції (надалі – «Специфікації на поставку Хімічної продукції»). Специфікації на поставку Хімічної продукції підписуються уповноваженими представниками обох Сторін, скріплюються печатками Сторін та є невід’ємними частинами цього Договору. Обсяг закупівлі Хімічної продукції може бути зменшений, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Покупця.» 2. У зв’язку із зміною ціни за одиницю товару, Сторони дійшли взаємної згоди внести зміни до додатку № 1 до Договору і викласти його в наступній редакції: № п/п Найменування продукції Од. вим. Кількість Період поставки Ціна, грн. без ПДВ Сума, грн. з ПДВ 1. Хлор рідкий т. 78,85 З 17.02.2021-по 10.06.2021 18 330,00 1 445 320,50 2. Хлор рідкий т. 386,022 З 11.06.2021 - по 31.12.2021 19 998,03 7 719 679,50 Всього без ПДВ: 9 165 000,00 ПДВ: 1 833 000,00 Всього з ПДВ: 10 998 000,00 3. Всі інші умови Договору № 30-002р/21 від 17.02.2021 р. залишаються чинними і Сторони підтверджують щодо них свої зобов’язання.
Збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії
ОКВП "Дніпро-Кіровоград" виконує рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель відповідного рішення від 20.01.2021 № 965
хлор рідкий
Звернення:
За тендером : хлор рідкий
Тема:
Уточнення до тендерної документації
Зміст:
1. Замовником встановлено вимогу про надання «копії договору про отримання рідкого хлору у виробника на 2021 рік».
Таким чином, позбавлено права учасників прийняти участь у процедурі закупівлі та звужено коло потенційних учасників процедури закупівлі. Учасники, які мають договори з постачальниками, а не виробниками товару прийняти участь у оголошеній процедурі закупівлі не мають змоги.
Просимо внести зміни до тендерної документації з метою недопущення дискримінації та викласти вимогу тендерної документації в наступній редакції: «копії договору про отримання рідкого хлору у виробника або постачальника на 2021 рік»
2. Замовником встановлено вимогу про надання «паспорт, сертифікат або декларацію на 12 контейнерів для рідкого хлору, що підтверджують їх технічні характеристики та запірної арматури (укомплектованість контейнерів захисними ковпаками, двома запірними кутовими вентилями *DN-5*P?=40 з заглушками), а у випадку використання (експлуатації) контейнерів 10 та більше років – експертний висновок про технічний стан та строк служби на кожен з таких контейнерів». Поставки хлору мають відбуватись відповідно до ««Правил охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском». Правила не містять вимог до запірних кутових вентилів на контейнерах для рідкого хлору, з огляду на викладене, просимо видалити вимогу, що визначає конкретні характеристики до запірних кутових вентилів та викласти вимогу в наступній редакції: «паспорт, сертифікат або декларацію на 12 контейнерів для рідкого хлору, що підтверджують їх технічні характеристики та запірної арматури (укомплектованість контейнерів захисними ковпаками, двома запірними кутовими вентилями з заглушками), а у випадку використання (експлуатації) контейнерів 10 та більше років – експертний висновок про технічний стан та строк служби на кожен з таких контейнерів».
Дата оприлюднення звернення:
04.11.2020 14:32
Доброго дня! Ваше запитання розглянуто і опрацьовано. Відповідні зміни до тендерної документації будуть оприлюднені найближчим часом.
Дата оприлюднення відповіді:
09.11.2020 14:32
На даному тендері відміни не були знайдені.
хлор рідкий
Тендер:
UA-2020-10-30-001290-a
Тип:
вимога
На прекваліфікацію:
UA-2020-10-30-001290-a.b1
Дата:
21.12.2020 11:58
Стан:
дано відповідь
Вимога на рішення замовника
ВИМОГА ЗАМОВНИКУ
Протоколом розгляду тендерних пропозицій від 18.12.2020р. тендерну пропозицію учасника ТОВ «Марілайф» було відхилено та не допущено до аукціону.
Замовником зазначено, що учасник процедури не відповідає вимогам встановленим абзацом 1 частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (вимогам п. 18, р.3, додатку 1 тендерної документації.
Відповідно до вимоги п. 18, р.3 додатку 1 тендерної документації Учаснику необхідно подати у складі тендерної пропозиції «паспорт, сертифікат або декларацію на 12 контейнерів для рідкого хлору, що підтверджують їх технічні характеристики та запірної арматури (укомплектованість контейнерів захисними ковпаками, двома запірними кутовими вентилями з заглушками), а у випадку використання (експлуатації) контейнерів 10 та більше років – експертний висновок про технічний стан та строк служби на кожен з таких контейнерів.»
Замовником зазначено як підстави відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Марілайф»:
- Відсутність розділом 13 інформації щодо відомостей про місцезнаходження контейнерів та інформація щодо їх власників;
- Відсутність документу (договір поставки, договір оренди, договір надання послуг з користування тощо) на підставі якого в учасника виникає право власності та/або користування контейнерами.
Звертаємо увагу, що документ на підставі якого в учасника виникає право власності та/або користування контейнерами та інформація щодо відомостей про місцезнаходження контейнерів та інформація щодо їх власників НЕ ВИМАГАЛИСЬ до подання у складі тендерної пропозиції Учасників.
Отже, відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Марілайф» грунтуються на підставі оцінки документів, які не вимагались тендерною документацією по закупівлі та висновки Замовника є лише припущенням.
Якщо виходити з логіки Замовника, то учасниками АТ «Дніпроазот» та ТОВ «Аульська хлоропереливна станція» надано паспорта на контейнери для хлору не в повному обсязі та також повинні були бути відхилені Замовником.
А тому, Замовник протиправно відхилив пропозицію Скаржника порушивши принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення учасників аукціону по закупівлі, що є грубим порушенням законодавства про публічні закупівлі.
Враховуючи викладене, вимагаємо скасувати рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Марілайф» та визнати тендерну пропозицію ТОВ «Марілайф» такою, що відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
Автор:
42638760, ТОВ "Марілайф"
39600, Україна, Полтавська область, Кременчук, пров. Медовий, буд. 2В
ВИМОГА ЗАМОВНИКУ
Протоколом розгляду тендерних пропозицій від 18.12.2020р. тендерну пропозицію учасника ТОВ «Екстрагруп» було допущено до аукціону.
Однак, ознайомившись зі змістом тендерної документації зазначеного учасника, видно, що його пропозиція не відповідає умовам тендерної документації Замовника та має бути відхилена, з огляду на наступне:
1. В порушення вимог п.21 додатку 1 тендерної документації – не надано наказ про призначення уповноваженого з питань безпеки перевезень небезпечних вантажів.
2. Додатком 2 Замовник встановив, що:
Товар що пропонується Учасником повинен відповідати ГОСТ 6718-93 «Хлор рідкий. Технічні умови», сорт вищий.
№
Товар повинен відповідати ГОСТ 6718-93 «Хлор рідкий. Технічні умови», сорт вищий. Найменування показника Показники
1 Колір Рідина янтарного кольору
2 Об’ємна доля хлору Не менш 99,8 %
3 Масова доля води Не більш 0,01 %
4 Масова доля трихлористого азоту Не більш 0,002%
5 Масова доля нелеткого залишку Не більш 0.015 %
6 Гарантійний строк зберігання Не більше 1 року з дати виготовлення
документ про якість повинен містити:
Документ про якість повинен містити:
Товарний знак і (або) найменування підприємства-виробника;
- найменування продукту, його сорт;
- номер партії;
- номера контейнерів, які входять партію;
- дату заповнення тари;
- масу нетто і брутто;
- кількість тарних місць в партії;
- результати проведених аналізів чи підтвердження відповідності якості ГОСТ 6718-93 «Хлор рідкий. Технічні умови», сорт вищий.
На підтвердження цього, п.10 ч.3 Додатку 1 ТД встановлено, що Учасник має надати: копію документу від заводу-виробника, що засвідчує якість продукції (паспорт, сертифікат тощо).
Учасником ТОВ «Екстрагруп» надано, копію паспорту заводу-виробника, що не відповідає показникам якості, що встановив Замовник у своїй документації, зокрема у додатку 2 – показники якості в сертифікаті якості що виданий виробником зазначені не в повному обсязі та різняться, згідно доданого перекладу незрозумілими є показники «вміст у хлорі», «вміст у воді», вміст у трихлористому азоті», «вміст у викидах при випаровувані», взагалі відсутні номера контейнерів що входять у партію масу нето/брутто, чим порушено вимоги додатку 2 та п.10 ч.3 Додатку 1.
Окрім цього, звертаємо увагу Замовника, що пропозиція ТОВ «Марілайф» в цій частині також не відповідає умовам тендерної документації Замовника.
На підставі вищевикладеного, Замовник протиправно визнав пропозицію ТОВ «Екстрагруп» такою, що відповідає умовам тендерної документації Замовника, порушивши принципи недискримінації учасників, об’єктивного та неупередженого розгляду тендерних пропозицій, що є грубим порушенням законодавства про публічні закупівлі, з огляду на пропозиції учасників, які виконали вимоги документації у повному обсязі.
Враховуючи викладене, вимагаємо скасувати рішення Замовника щодо допущення пропозиції учасника ТОВ «Екстрагруп» до аукціону, та визнати тендерну пропозицію ТОВ «Екстрагруп» такою, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
Автор:
33075701, ТОВ АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ
52310, Україна, Дніпропетровська область, Аули, Криничанський район Дніпропетровська область