Показати схожі тендери

Закупівля Портативні радіостанції, радіостанції цифро-аналогові автомобільні, пристрій програмування радіообладнання. від Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Запорізькій області.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2020-10-28-004976-a
План UA-P-2020-10-28-004915-a link
Статус Торги не відбулися
Остання зміна 04.12.2020 00:04
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 16.11.2020 12:18
Закінчення аукціону 16.11.2020 12:39
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
1 265 225 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
6 326.13 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 28.10.2020 13:12 до 13.11.2020 13:16
Завершено
Період уточнень
з 28.10.2020 13:12
до 03.11.2020 00:00
Завершено
Період оскарження
з 28.10.2020 13:12
до 09.11.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 16.11.2020 12:18
до 16.11.2020 12:39
Завершено
Період кваліфікації
з 16.11.2020 12:39
до 23.11.2020 14:23
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 19.11.2020 12:03
до 04.12.2020 00:00
wait
Підписання договору
з 23.11.2020 14:23
-
Період уточнень
з 28.10.2020 13:12 до 03.11.2020 00:00
Період оскарження
з 28.10.2020 13:12 до 09.11.2020 00:00
Період аукціону
з 16.11.2020 12:18 до 16.11.2020 12:39
Період кваліфікації
з 16.11.2020 12:39 до 23.11.2020 14:23
Період кваліфікації
з 16.11.2020 12:39 до 23.11.2020 14:23
Основні параметри
Портативні радіостанції, радіостанції цифро-аналогові автомобільні, пристрій програмування радіообладнання.
ДК 021:2015: 32237000-3 — Портативні радіостанції (Портативні радіостанції, радіостанції цифро-аналогові автомобільні), 32230000-4 — Апаратура для передавання радіосигналу з приймальним (пристрій програмування радіообладнання) - відповідно до НАКАЗУ МРЕТСГУ №1082 від 11.06.2020 визначення предмета закупівлі товару за ЄЗС, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції мають бути складені українською мовою. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100%.
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Портативні радіостанції, радіостанції цифро-аналогові автомобільні, пристрій програмування радіообладнання.
Код ДК 021:2015
32230000-4 - Апаратура для передавання радіосигналу з приймальним пристроєм
Кількість
36
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
69002, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Фортечна, 65
Дата постачання по
25.12.2020 13:16
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 7 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Документи закупівлі
-
28.10.2020 13:28
-
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії прийнятності
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Польська Ольга Сергіївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Polskaya Olga Sergiivna
Електронна пошта
Телефон
+380617879457
Факс
+380617879454
Сайт:
https://zp.dsns.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
38625593
Назва (англійською мовою)
State Emergency Service of Ukraine in Zaporizhia oblast
Повна назва
Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Запорізькій області
Повна назва (англійською мовою)
State Emergency Service of Ukraine in Zaporizhia oblast
Поштовий індекс
69002
Країна
Україна
Область або регіон
Запорізька область
Населений пункт
Запоріжжя
Адреса
Фортечна, 65
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Науково-виробниче комерційне підприємство"Спаринг-Віст"
Пропозиція:
1 264 306.32 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОЛЯ І КО. ЛТД"
Пропозиція:
1 262 649.96 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 19.11.2020 12:03 по 30.11.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації. Учасником процедури закупівлі не виправлено інформацію в документах, протягом 24 годин
Зміст
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам. Учасником процедури закупівлі не виправлено інформацію в документах, протягом 24 годин, що подані ним у своїй тендерній пропозиції
Документи кваліфікації
19.11.2020 12:03
-
Повідомлення про рішення
16.11.2020 12:40
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
За результатами розгляду кваліфікаційної частини пропозиції ТОВ «ДОЛЯ І КО. ЛТД» встановлене наступне. В п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовником зазначено, що Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Тендерна пропозиція, яка подається учасником, повинна містити: інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (Додаток 2); документи, які підтверджують статус та повноваження особи на підписання документів тендерної пропозиції та договору за результатами торгів: - у разі підписання пропозиції та договору керівником організації-Учасника – сканована копія з оригіналу протоколу зборів засновників про призначення директора, президента, голови правління тощо, сканована кольорова копія з оригіналу наказу про призначення керівника або сканована копія з оригіналу виписки (витягу) із зазначених документів. - у разі підписання документів пропозиції та договору іншою особою – сканована копія з оригіналу доручення (довіреності) керівника Учасника та сканована копія з оригіналу наказу (витягу з наказу) про призначення цього керівника на посаду. - сканована копія з оригіналу паспорту посадової особи Учасника, яка уповноважена підписувати тендерну пропозицію та договір (або якщо суб’єкт підприємницької діяльності - фізична особа чи фізична особа-підприємець); - сканована копія з оригіналу довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру (реєстраційного номеру облікової картки платника податків) посадової особи Учасника, яка уповноважена підписувати тендерну пропозицію та договір або якщо суб’єкт підприємницької діяльності – фізична особа чи фізична особа-підприємець*** *** Ця вимога не стосується осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган державної фіскальної служби (раніше – державної податкової служби) і мають відмітку у паспорті. У Додатку 2 до тендерної документації зазначено наступний кваліфікаційний критерій: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Для документального підтвердження інформації про відповідність установленому кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (згідно Додатку 7 до тендерної документації), учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: • оригінал (оригінали) чи копію (копії), аналогічного договору (аналогічних договорів), виконаного (виконаних) у повному обсязі. • оригінал (оригінали) чи копію (копії) видаткової накладної (видаткових накладних), акту (актів), акту (актів) приймання товару (прийому-передачі товару), що свідчить (свідчать) про виконання у повному обсязі наданого аналогічного договору (наданих аналогічних договорів) відповідно до ціни договору (договорів). Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір (договори), який (які) підтверджує(ють) наявність у учасника досвіду щодо постачання товару. У складі своєї пропозиції учасник ТОВ «ДОЛЯ І КО. ЛТД» надав - відомості про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) від 09.11.2020 р. №1868/01-10. Вищезазначена довідки не містить інформації стосовно обсягу та періоду поставки, а також вказана не повна інформація стосовно найменування предмета закупівлі згідно аналогічного договору, а саме відсутня інформація стосовно найменування предмета закупівлі згідно з ДК 021:2015. У складі своєї пропозиції учасник ТОВ «ДОЛЯ І КО. ЛТД» не надав наступні документи для підтвердження статусу та повноваження особи на підписання документів тендерної пропозиції та договору за результатами торгів: - сканована копія з оригіналу паспорту посадової особи Учасника, яка уповноважена підписувати тендерну пропозицію та договір (або якщо суб’єкт підприємницької діяльності - фізична особа чи фізична особа-підприємець); - сканована копія з оригіналу довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру (реєстраційного номеру облікової картки платника податків) посадової особи Учасника, яка уповноважена підписувати тендерну пропозицію та договір або якщо суб’єкт підприємницької діяльності – фізична особа чи фізична особа-підприємець З метою усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону та на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, а саме: у відомостях про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) від 09.11.2020 р. №1868/01-10 зазначити інформацію стосовно обсягу та періоду поставки згідно наданих договорів та видаткових накладних; та у відомостях про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) від 09.11.2020 р. №1868/01-10 зазначити інформацію стосовно найменування предмета закупівлі згідно з ДК 021:2015 згідно наданих договорів. та надати наступні документи для підтвердження статусу та повноваження особи на підписання документів тендерної пропозиції та договору за результатами торгів: - сканована копія з оригіналу паспорту посадової особи Учасника, яка уповноважена підписувати тендерну пропозицію та договір; - сканована копія з оригіналу довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру (реєстраційного номеру облікової картки платника податків) посадової особи Учасника, яка уповноважена підписувати тендерну пропозицію та договір. Відповідно ст. 29 Закону та умов тендерної документації, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону та/або на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Згідно ч. 9 ст. 26 Закону Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Створено
18.11.2020 9:08
Надати до
19.11.2020 9:08
Період вимог/скарг з 23.11.2020 14:23 по 04.12.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам
Документи кваліфікації
23.11.2020 14:22
-
Повідомлення про рішення
19.11.2020 12:05
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
За результатами розгляду кваліфікаційної частини пропозиції ТОВ «ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Науково-виробниче комерційне підприємство «Спаринг-Віст» встановлене наступне. В п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовником зазначено, що Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Тендерна пропозиція, яка подається учасником, повинна містити: інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (Додаток 2); документи, які підтверджують статус та повноваження особи на підписання документів тендерної пропозиції та договору за результатами торгів: - у разі підписання пропозиції та договору керівником організації-Учасника – сканована копія з оригіналу протоколу зборів засновників про призначення директора, президента, голови правління тощо, сканована кольорова копія з оригіналу наказу про призначення керівника або сканована копія з оригіналу виписки (витягу) із зазначених документів. - у разі підписання документів пропозиції та договору іншою особою – сканована копія з оригіналу доручення (довіреності) керівника Учасника та сканована копія з оригіналу наказу (витягу з наказу) про призначення цього керівника на посаду. - сканована копія з оригіналу паспорту посадової особи Учасника, яка уповноважена підписувати тендерну пропозицію та договір (або якщо суб’єкт підприємницької діяльності - фізична особа чи фізична особа-підприємець); - сканована копія з оригіналу довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру (реєстраційного номеру облікової картки платника податків) посадової особи Учасника, яка уповноважена підписувати тендерну пропозицію та договір або якщо суб’єкт підприємницької діяльності – фізична особа чи фізична особа-підприємець*** *** Ця вимога не стосується осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган державної фіскальної служби (раніше – державної податкової служби) і мають відмітку у паспорті. У Додатку 2 до тендерної документації зазначено наступний кваліфікаційний критерій: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Для документального підтвердження інформації про відповідність установленому кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (згідно Додатку 7 до тендерної документації), учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: • оригінал (оригінали) чи копію (копії), аналогічного договору (аналогічних договорів), виконаного (виконаних) у повному обсязі. • оригінал (оригінали) чи копію (копії) видаткової накладної (видаткових накладних), акту (актів), акту (актів) приймання товару (прийому-передачі товару), що свідчить (свідчать) про виконання у повному обсязі наданого аналогічного договору (наданих аналогічних договорів) відповідно до ціни договору (договорів). Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір (договори), який (які) підтверджує(ють) наявність у учасника досвіду щодо постачання товару. У складі своєї пропозиції учасник ТОВ «ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Науково-виробниче комерційне підприємство «Спаринг-Віст» надав - відомості про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) від 10.11.2020 р. №293. Вищезазначена довідка не містить інформації стосовно обсягу та періоду поставки, а також вказана не повна інформація стосовно найменування предмета закупівлі згідно аналогічного договору, а саме відсутня інформація стосовно найменування предмета закупівлі згідно з ДК 021:2015. У складі своєї пропозиції учасник ТОВ «ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Науково-виробниче комерційне підприємство «Спаринг-Віст» надав всі документи для підтвердження статусу та повноваження особи на підписання документів тендерної пропозиції та договору за результатами торгів, але всупереч вимозі замовника надані документи надані не у вигляді сканованих копій з оригіналів документів, а у вигляді сканованих копій з копій документів, що суперечить вимогам замовника. З метою усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону та на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, а саме: у відомостях про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) від 10.11.2020 р. №293 зазначити інформацію стосовно обсягу та періоду поставки згідно наданих договорів та видаткових накладних; та у відомостях про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) від 10.11.2020 р. №293 зазначити інформацію стосовно найменування предмета закупівлі згідно з ДК 021:2015 згідно наданих договорів. та надати наступні документи для підтвердження статусу та повноваження особи на підписання документів тендерної пропозиції та договору за результатами торгів з дотриманням вимог замовника: - у разі підписання пропозиції та договору керівником організації-Учасника – сканована копія з оригіналу протоколу зборів засновників про призначення директора, президента, голови правління тощо, сканована кольорова копія з оригіналу наказу про призначення керівника або сканована копія з оригіналу виписки (витягу) із зазначених документів. - у разі підписання документів пропозиції та договору іншою особою – сканована копія з оригіналу доручення (довіреності) керівника Учасника та сканована копія з оригіналу наказу (витягу з наказу) про призначення цього керівника на посаду. - сканована копія з оригіналу паспорту посадової особи Учасника, яка уповноважена підписувати тендерну пропозицію та договір (або якщо суб’єкт підприємницької діяльності - фізична особа чи фізична особа-підприємець); - сканована копія з оригіналу довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру (реєстраційного номеру облікової картки платника податків) посадової особи Учасника, яка уповноважена підписувати тендерну пропозицію та договір або якщо суб’єкт підприємницької діяльності – фізична особа чи фізична особа-підприємець*** Відповідно ст. 29 Закону та умов тендерної документації, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону та/або на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Згідно ч. 9 ст. 26 Закону Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Створено
19.11.2020 12:04
Надати до
20.11.2020 12:04
Торги не відбулися
Очікувана вартість
1 265 225 грн.
Період подання пропозицій
до 13.11.2020 13:16
Замовник:
Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Запорізькій області
Контактний телефон:
+380617879457
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
1 265 225 грн.
Період подання пропозицій
до 13.11.2020 13:16
Замовник:
Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Запорізькій області
Контактний телефон:
+380617879457
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності