Показати схожі тендери

Закупівля Ноутбуки, персональні комп’ютери, планшети від Житомирський державний університет імені Івана Франка.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2020-10-28-003712-b
План UA-P-2020-10-28-006779-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 02.12.2020 15:58
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 13.11.2020 13:15
Закінчення аукціону 13.11.2020 13:36
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
2 570 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
25 700 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 28.10.2020 23:55 до 13.11.2020 00:00
Завершено
Період уточнень
з 28.10.2020 23:55
до 03.11.2020 00:00
Завершено
Період оскарження
з 28.10.2020 23:55
до 09.11.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 13.11.2020 13:15
до 13.11.2020 13:36
Завершено
Період кваліфікації
з 13.11.2020 13:36
до 20.11.2020 20:37
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 20.11.2020 20:37
до 01.12.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 20.11.2020 20:37
до 02.12.2020 15:58
Період уточнень
з 28.10.2020 23:55 до 03.11.2020 00:00
Період оскарження
з 28.10.2020 23:55 до 09.11.2020 00:00
Період аукціону
з 13.11.2020 13:15 до 13.11.2020 13:36
Період кваліфікації
з 13.11.2020 13:36 до 20.11.2020 20:37
Період кваліфікації
з 13.11.2020 13:36 до 20.11.2020 20:37
Основні параметри
Ноутбуки, персональні комп’ютери, планшети
Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територальної громади. Вид закупівлі - відкриті торги. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиції закупівлі 5
Позиція : №1 20 (штуки)
Ноутбук
Опис предмета закупівлі
Ноутбук
Код ДК 021:2015
30213100-6 - Портативні комп’ютери
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
10008, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. В.Бердичівська, 40
Дата постачання по
31.12.2020 02:00
Позиція : №2 50 (штуки)
Ноутбук
Опис предмета закупівлі
Ноутбук
Код ДК 021:2015
30213100-6 - Портативні комп’ютери
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
10008, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. В.Бердичівська, 40
Дата постачання по
31.12.2020 02:00
Позиція : №3 75 (штуки)
Персональний комп'ютер
Опис предмета закупівлі
Персональний комп'ютер
Код ДК 021:2015
30213000-5 - Персональні комп’ютери
Кількість
75
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
10008, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. В.Бердичівська, 40
Дата постачання по
31.12.2020 02:00
Позиція : №4 32 (штуки)
Персональний комп'ютер
Опис предмета закупівлі
Персональний комп'ютер
Код ДК 021:2015
30213000-5 - Персональні комп’ютери
Кількість
32
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
10008, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. В.Бердичівська, 40
Дата постачання по
31.12.2020 02:00
Позиція : №5 6 (штуки)
Планшет
Опис предмета закупівлі
Планшет
Код ДК 021:2015
30213200-7 - Планшетні комп’ютери
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
10008, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. В.Бердичівська, 40
Дата постачання по
31.12.2020 02:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом оплати Покупцем фактично поставленого Товару, на підставі видаткових накладних, з відстрочкою платежу до 30 (тридцяти) банківських днів, за умови надання Покупцю затверджених належним чином Продавцем первинних документів. Вид закупівлі - відкриті торги. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Документи закупівлі
-
28.10.2020 23:59
-
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Романюк Михайло Борисович
Електронна пошта
Телефон
,380412431522
Замовник
ЄДРПОУ
02125208
Назва (англійською мовою)
Zhytomyr Ivan Franko State University
Повна назва
Житомирський державний університет імені Івана Франка
Повна назва (англійською мовою)
Zhytomyr Ivan Franko State University
Поштовий індекс
10008
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
Житомир
Адреса
вул. В.Бердичівська, 40
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "КОМЕЛ"
Пропозиція:
2 570 000 грн.
Учасник:
ФОП Портянко Олексій Юрійович
Пропозиція:
2 569 080 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 20.11.2020 20:37 по 01.12.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
20.11.2020 20:37
-
13.11.2020 13:36
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ФОП Портянко Олексій Юрійович: 1) перелік виявлених невідповідностей – Лист-відгук від ТОВ «Комтех Полісся» до Договору №39 від 01 жовтня 2020 року не підтверджує відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, а саме він не завірений підписом керівника замовника, не містить інформацію щодо найменування предмету закупівлі згідно аналогічного договору, дотримання учасником умов договору, в тому числі в частині повноти комплектації товару, відсутність фактів виявлення недоліків щодо якості поставленого товару в процесі експлуатації. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності – пункт 5.2 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції - для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, учасник повинен надати у порядку згідно п. 1.3 цієї документації всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: - сканкопію аналогічного договору (під аналогічним договором в цій ТД розуміється виконання учасником договорів щодо поставок товару, що є предметом закупівлі по даних торгах); - сканкопію (-ї) видаткових або податкових, або товаро-транспортних накладних, або інших документів, що підтверджують отримання покупцем (замовником) товару згідно з аналогічним договором, наданим у пропозиції (у кількості від одної до трьох одиниць). - позитивний відгук (або рекомендаційний лист, тощо) від замовника згідно аналогічного договору, інформацію про виконання якого надано у складі тендерної пропозиції, що має бути складений на фірмовому бланку замовника (за наявності), завірений підписом керівника замовника, окрім цього відгук повинен містити інформацію щодо реквізитів договору, щодо виконання якого надається такий відгук (дата укладення, номер за наявності), а також найменування предмету закупівлі згідно договору, та інформацію про: вартість договору, дотримання учасником умов договору, в тому числі в частині повноти комплектації товару, відсутність фактів виявлення недоліків щодо якості поставленого товару в процесі експлуатації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – Учасник повинен протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей надати позитивний відгук (рекомендаційний лист) від ТОВ «Комтех Полісся» до Договору №39 від 01 жовтня 2020 року, інформацію про виконання якого надано у складі тендерної пропозиції, що має бути складений на фірмовому бланку замовника (за наявності), завірений підписом керівника замовника, окрім цього відгук повинен містити інформацію щодо реквізитів договору, щодо виконання якого надається такий відгук (дата укладення, номер за наявності), а також найменування предмету закупівлі згідно договору, та інформацію про: вартість договору, дотримання учасником умов договору, в тому числі в частині повноти комплектації товару, відсутність фактів виявлення недоліків щодо якості поставленого товару в процесі експлуатації.
Створено
18.11.2020 19:06
Надати до
19.11.2020 19:06
Договір
UA-2020-10-28-003712-b-a1
Підписаний і діє
Номер
318
2 569 080 грн.
2 569 080 грн.
Без ПДВ
Підписано
02.12.2020
по
31.12.2020
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
20 (штуки)
Ноутбук
Номенклатура
Ноутбук
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
50 (штуки)
Ноутбук
Номенклатура
Ноутбук
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
75 (штуки)
Персональний комп'ютер
Номенклатура
Персональний комп'ютер
Кількість
75
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
32 (штуки)
Персональний комп'ютер
Номенклатура
Персональний комп'ютер
Кількість
32
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
6 (штуки)
Планшет
Номенклатура
Планшет
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
02.12.2020 15:55
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 570 000 грн.
Період подання пропозицій
до 13.11.2020 00:00
Замовник:
Житомирський державний університет імені Івана Франка
Контактний телефон:
,380412431522
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 570 000 грн.
Період подання пропозицій
до 13.11.2020 00:00
Замовник:
Житомирський державний університет імені Івана Франка
Контактний телефон:
,380412431522
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності