1. Надати на вимогу Учасника відповідно до умов тендерної документації наступну відповідь:
«Законодавство не містить визначення дискримінаційних вимог тендерної документації. Проте відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України "Щодо розробки тендерної документації" від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 зазначено, що замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та вказує в тендерній документації про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII, із змінами та доповненнями, роз’яснень Мінекономрозвитку дозволяється підвищувати ціну за одиницю товару у разі коливання ціни такого товару. Таке коливання має бути підтверджено відповідним експертним висновком з ТПП, Держзовнішінформ або іншим уповноваженим органом. Зазначені органи при підготовці висновків щодо коливання ціни частіш за все використовують документи та інформаційні матеріали інтернет сайтів: http:// index.minfin.com.ua/ та https://vseazs.com/.
Тому зазначену інформацію Замовник має право сам перевірити у відкритому доступі використовуючи сайти: http://prozorro.gov.ua/; http://index.minfin.com.ua та https://vseazs.com/. Зазначене питання було предметом розгляду постійно діючої адміністративній Колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, рішення прийнято 25.02.2020р. У ході розгляду зазначеного питання, порушень з боку Замовника, при встановлені зазначеної вимоги не встановлено, у задоволені скарги в цій частині відмовлено.
На підставі п.3 ч.1 ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі» в разі встановлення факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною пятнадцятою статті 29 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Відповідно до інформації, яка є у відкритому доступі на сайті http:// index.minfin.com.ua/ та https://vseazs.com/ замовником була перевірена інформація, щодо збільшення цін у договорі №74 від 06.05.2019р. з моменту укладання договору 06.05.2019р. до моменту укладання додаткової угоди 05.06.2019р. В цей період ціна фактично не збільшувалась (навіть знижувалась), а Учасником укладено додаткову угоду, якою було збільшено ціну за одиницю товару на 9,86% (2,58грн./л) на А-92 та на 9,89% (2,70грн./л) на ДП.
Тобто, вважаємо, що інформація, що зазначена учасником у довідках №1811 від 18.11.2020 р. є недостовірною, оскільки були наявні випадки припинення договірних відносин із зазначених вище причин.
На нашу думку всі вимоги, викладені в тендерній документації, не суперечать діючому Законодавству, є необхідними для успішного проведення Закупівлі та гарантованого отримання якісного товару, за найнижчою ціною, у визначені терміни.
Враховуючи вищенаведене, вважаємо, що рішення Уповноваженої особи ГУНП в Запорізькій області №35 від «25» листопада 2020 р. не суперечить вимогам чинного законодавства, є обґрунтованим та виваженим. Тому вважаємо, що для перегляду рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ «ЗОГ-РІТЕЙЛ», не має жодних законних підстав. Вважаємо вашу вимогу безпідставною та необґрунтованою».
2. Забезпечити оприлюднення відповіді на вимогу Учасника через авторизований електронний майданчик в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.