Закупівля 18520000-0 Персональні хронометри (наручні годинники) від Управління зовнішньоекономічної діяльності Дніпропетровської обласної державної адміністрації.
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі.
Не надано будь-яких документів у складі пропозиції учасника.
Вимога внести зміни до Тендерної документації щодо проведення відкритих торгів на закупівлю персональних хронометрів (годинників наручні), код 021:2015-18520000-0 згідно ДК з метою усунення вищевикладених порушень та ПОВНІСТЮ усунути всі дискримінаційні й протиправні вимоги
Не викликає жодних сумнівів, що має місце факт змови Замовника – Дніпропетровської обласної державної адміністрації з ТОВ «Київський годинниковий завод» з метою недопущення до участі в тендері інших постачальників та проведення закупівлі за завищеними цінами
Це повністю підтверджують наступні факти:
1. «Технічне завдання» (Додаток 1 до Оголошення) прописана Замовником під ТОВ «Київський годинниковий завод» та його годинники TIME-R 495-520 (чоловічий) та TIME-R 460-623 (жіночий)
Замовник, порушуючи чинне законодавство та обмежуючи конкуренцію, вводить ПРОТИПРАВНІ ОБМЕЖЕННЯ щодо конструкції корпусів, які вимагаються, щодо циферблатів та їх специфічного дизайну та обмеження щодо виробника/торгової марки механізму.
Так, для чоловічого годинника Замовник протиправно вимагає відповідну конструкцію корпусу, встановлючи обмеження його форми, діаметру (39 мм), вимагає циферблат чорного кольору з накладними металевими значками сріблястого кольору, а також механізм конкретного виробника S. Epson Corp. Y121E
Для жіночого годинника Замовник також протиправно вимагає відповідну конструкцію корпусу, встановлючи обмеження його форми, діаметру 33мм, вимагає циферблат світлого кольору з накладними металевими значками золотого кольору: римські цифри та позначки між ними, а також механізм конкретного виробника S. Epson Corp. Y121E
Встановлюючи подібні протиправні та маніпулятивні обмеження щодо властивим лише конкретним моделям (TIME-R 495-520 (чоловічий) та TIME-R 460-623 (жіночий))
параметрам, які не представляють жодної естетичної або функціональної цінності, Замовник порушує чинне законодавство та закладає у бюджет явно завищену ціну, позбавляючи інших учасників права надати свою продукцію, яка за СУКУПНІСТЮ ВСІХ ПАРАМЕТРІВ буде відповідати вимогам Замовника
Ще раз підкреслюємо, що перелічені вимоги, такі як зазначені з точністю до міліметру діаметру та товщина корпусів годинників, конструкції циферблатів та механізмів, кольори циферблатів, тощо аж ніяк не впливають на якість та технічні характеристики предмету закупівлі.
Вимагаючи конкретні конструкції корпусів в інтересах конкретного постачальника, Замовник порушує ЗУ «Про публічні закупівлі», яка обумовлює, що технічна специфікація не може містити посилання на конкретну торгову марку, конкретну конструкцію або тип предмету закупівлі і, звісно, обмежує конкуренцію на користь конкретного постачальника, дискримінуючи всіх інших учасників, що веде до закупівлі ЗА ЗАВИЩЕНОЮ ЦІНОЮ
Якщо б Замовник надавав би дійсно орієнтовні характеристики та орієнтовний зовнішній вигляд годинників, що плануються до закупівлі, він би безпідставно не посилався би на конкретну конструкцію годинників та не вимагав би відповідність настільки детальному опису та розмірам (до мм), які жодним чином не впливають на якість предмета закупівлі.
Важливо зазначити, що в порушення п.3 ст. 22 Закону, Замовник жодним чином не обґрунтував необхідність своєї вимоги щодо конкретної моделі та конструкції годинників, у тому числі встановлення дискримінаційних обмежень щодо розміру та товщини корпусу, вимог щодо циферблату, його кольору та дизайну (включаючи навіть специфічний тип індикації), а також механізм конкретного виробника S. Epson Corp. Y121E (при існуванні великої кількості навага то якісніших механізмів)
Таким чином, посилання на зазначені моделі TIME-R 495-520 (чоловічий) та TIME-R 460-623 (жіночий) абсолютно нічим необґрунтоване та протирічить вимогам чинного законодавства, так само як і протиправне обмеження Замовником характеристик аналогів предмета закупівлі специфічними параметрами, властивими лише контрактним моделям годинників «TIME-R», які жодним чином не впливають ані на якість, ані на функціональні особливості предмета закупівлі.
Зазначене свідчить про грубе порушення п.3 ч.2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», яка обумовлює, що технічна специфікація не може містити посилання та конкретну конструкцію або тип предмету закупівлі або виробника чи торгову марку, а також про грубе порушення ч.3 ст.5 та ч.4 ст.22 Закону, відповідно якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також до закупівлі за завищеними цінами, крім того має місце порушення Замовником ст.3 Закону щодо дотримання принципів недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Відповідно до вимог Наказу ДП «Зовнішторгвидав» №35 від 13 квітня 2016р., Замовник має забезпечити максимальну економію державних коштів, недискримінацію учасників, запобігти корупційним діям та зловживанням, що у даному випадку свідчить про повне СИСТЕМАТИЧНЕ ігнорування Замовником зазначених вимог. Такими діями Замовник грубо порушує не лише закон «Про публічні закупівлі», але й ст.7 Бюджетного Кодексу України та один з основних принципів здійснення публічних закупівель – забезпечення максимальної економії та ефективності
Таким чином, Замовник БЕЗ жодного обґрунтування, в порушення чинного законодавства, протиправно обмежує характеристики предмета закупівлі специфічними параметрами, властивим лише контрактним моделям годинників TIME-R 495-520 (чоловічий) та TIME-R 460-623 (жіночий), які жодним чином не впливають ані на якість, ані на функціональні особливості предмета закупівлі. Теж саме стосується протиправного обмеження Замовником механізму конкретної ТМ - S. Epson Corp. Y121E (при існуванні великої кількості навага то якісніших механізмів)
Зазначені дії свідчать про попередню змову Замовника з конкретним постачальником - ТОВ «Київський годинниковий завод» та спробу спотворити процес проведення торгів
Більш того, незрозуміло чому Дніпропетровська обласна державна адміністрація, який має захищати національні інтереси під час війни з Росією на обласному рівні, цілеспрямовано хоче скористатися послугами підприємства ТОВ «Київський годинниковий завод», засноване особами з країни-агресора, які до недавнього часу перебували у складі його засновників
Таким чином через протиправні та маніпулятивні обмеження, закладені у тендерній документації, участь у зазначених торгах зможуть взяти лише ТОВ «Київський годинниковий завод» (засноване особами країни-агресора РФії), під товар яких прописаний предмет закупівлі та який продасть свій товар за явно завищеними цінами, що є дискримінаційним по відношенню до інших потенційних учасників
Враховуючи викладене, констатуємо грубе порушення Замовником законодавства про здійснення державних закупівель, зокрема ст.3 та п.3 ч.2, ч.3 ст.5, ч.4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», а також грубе порушення ст. 7 Бюджетного кодексу України та інших норм чинного законодавства
та ВИМАГАЄМО:
внести зміни до Тендерної документації щодо проведення відкритих торгів на закупівлю персональних хронометрів (годинників наручні), код 021:2015-18520000-0 згідно ДК з метою усунення вищевикладених порушень та ПОВНІСТЮ усунути всі дискримінаційні й протиправні вимоги, у тому числі:
1. прибрати протиправну вимогу щодо форми, будь-яких конкретних розмірів корпусів годинників, зокрема діаметру та товщини, вимоги до кольору циферблатів, цифр та їх дизайну
2. прибрати протиправну вимогу щодо конкретного механізму конкретної ТМ - S. Epson Corp. Y121E, натомість прописав необхідні характеристики механізмів з можливістю надавати еквіваленти
3. провести службове розслідування та виявити зацікавлених посадовців, які в порушення чинного законодавства, намагаються підлаштувати тендерну документацію та предмет закупівлі в інтересах конкретного підприємства - ТОВ «Київський годинниковий завод» та у подальшому не допускати встановлення дискримінаційних вимог до учасників, керуватися основними принципами здійснення публічних закупівель та іншими вимогами ЗУ «Про публічні закупівлі»
4. ТАКОЖ просимо надати роз’яснення на підставі якого ТОВАРУ, якого виробника та якого постачальника, Замовник сформував вимоги до годинників чоловічих та жіночих, включаючи обмеження (до мм) їх конструкцій, дизайну та механізмів та зазначити обґрунтування подібних вимог відповідно п.3 ст. 22 Закону необхідності подібної вимоги
Автор:
31629188, Товариство з обмеженою відповідальністю "Перший український годинниковий завод "Київська Русь"
01054, Україна, Київська область, Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 33-Д
Закупівля UA-2020-10-20-008793-a проводиться за спрощеною процедурою на підставі статей 3, 4, 14 Закону України “Про публічні закупівлі” (в редакції Закону № 114-IX від 19 вересня 2019 року) (далі – Закон).
Звертаємо вашу увагу, що це саме спрощена закупівля, а не відкриті торги. Спрощена закупівля, згідно з п.1 ст.14 Закону, проводиться замовником із застосуванням електронного аукціону. Відповідно до п.4 ст.14 Закону,
“у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може (“може”, а не зобов’язаний) вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників”.
Враховуючи зазначене, Документацію на закупівлю товару: код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 18520000-0 Персональні хронометри (наручні годинники) за вказаною спрощеною процедурою Замовником підготовлено у повній відповідності із Законом.
Окрім того, Замовник не здійснює закупівлю товару у Учасника, який не гарантує відсутність застосування щодо нього обмежень, встановлених
ст. 5 Закону України “Про санкції” та Указом Президента України від
19 березня 2019 року № 82/2019 “Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19 березня 2019 року “Про застосування, скасування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)”.
Завершена закупівля
Очікувана вартість
199 680
грн.
Період подання пропозицій
до
30.10.2020 00:00
Замовник:
Управління зовнішньоекономічної діяльності Дніпропетровської обласної державної адміністрації