Показати схожі тендери

Закупівля Ноутбуки, персональний комп’ютер (30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина) ) від Відділ освіти Підволочиської селищної ради.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2020-10-20-002458-a
План UA-P-2020-10-20-001911-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 02.12.2020 10:28
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 09.11.2020 15:59
Закінчення аукціону 09.11.2020 16:26
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
362 138 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 810.69 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.10.2020 13:42 до 06.11.2020 08:00
Завершено
Період уточнень
з 20.10.2020 13:42
до 27.10.2020 00:00
Завершено
Період оскарження
з 20.10.2020 13:42
до 02.11.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 09.11.2020 15:59
до 09.11.2020 16:26
Завершено
Період кваліфікації
з 09.11.2020 16:26
до 19.11.2020 12:14
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 13.11.2020 14:55
до 30.11.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 19.11.2020 12:14
до 02.12.2020 10:28
Період уточнень
з 20.10.2020 13:42 до 27.10.2020 00:00
Період оскарження
з 20.10.2020 13:42 до 02.11.2020 00:00
Період аукціону
з 09.11.2020 15:59 до 09.11.2020 16:26
Період кваліфікації
з 09.11.2020 16:26 до 19.11.2020 12:14
Період кваліфікації
з 09.11.2020 16:26 до 19.11.2020 12:14
Основні параметри
Ноутбуки, персональний комп’ютер (30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина) )
Технічні х-ки згідно умов тендерної документації. Місцезнаходження-Україна Тернопільська область смт. Підволочиськ 47800 вул. А. Шептицького, 4 Категорія Замовника -Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територальної громади (юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів).Відкриті торги. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками усі документи у складі, можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати переклад українською мовою завірений учасником або бюро перекладів, або нотаріусом. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 1 (штуки)
персональний комп’ютер
Опис предмета закупівлі
персональний комп’ютер
Код ДК 021:2015
30213300-8 - Настільні комп’ютери
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
47800, Україна, Тернопільська область, смт. Підволочиськ, Шептицького,4
Дата постачання по
30.11.2020 00:00
Позиція : №2 22 (штуки)
ноутбуки
Опис предмета закупівлі
ноутбуки
Код ДК 021:2015
30213100-6 - Портативні комп’ютери
Кількість
22
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
47800, Україна, Тернопільська область, смт. Підволочиськ, Шептицького,4
Дата постачання по
30.11.2020 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за товар здійснюються на умовах відстрочки платежу протягом 30 банківських днів з дня поставки (передачі) товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5-ти банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Протягом всього періоду затримки бюджетного фінансування до Покупця не можуть застосовуватись штрафні санкції за порушення строків оплати за поставлений Товар.
Документи закупівлі
-
20.10.2020 13:48
-
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії прийнятності
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ірена Витвицька
Електронна пошта
Телефон
+380970621112
Замовник
ЄДРПОУ
40508989
Повна назва
Відділ освіти Підволочиської селищної ради
Поштовий індекс
47800
Країна
Україна
Область або регіон
Тернопільська область
Населений пункт
смт. Підволочиськ
Адреса
вул. А. Шептицького, 4
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС"
Пропозиція:
361 995 грн.
Учасник:
фізична особа-підприємець Цуканов Максим Ігорович
Пропозиція:
339 999 грн.
Учасник:
ТОВ "КВП"НЕОТЕК"
Пропозиція:
339 998 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 13.11.2020 14:55 по 24.11.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Зміст
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Учасник надіслав лист про неможливість поставки товару.
Документи кваліфікації
13.11.2020 14:55
-
13.11.2020 14:48
Звіт про оцінку
09.11.2020 16:27
Витяг з ЄДР
09.11.2020 16:27
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 17.11.2020 14:33 по 28.11.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Зміст
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Документи кваліфікації
17.11.2020 14:33
-
17.11.2020 14:31
Звіт про оцінку
13.11.2020 14:56
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 19.11.2020 12:14 по 30.11.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
19.11.2020 12:14
-
Звіт про оцінку
17.11.2020 14:34
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2020-10-20-002458-a-c1
Підписаний і діє
Номер
232
361 995 грн.
301 662.5 грн.
З ПДВ
Підписано
02.12.2020
Строк дії договору з
02.12.2020
по
31.12.2020
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (штуки)
персональний комп’ютер
Номенклатура
персональний комп’ютер
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
22 (штуки)
ноутбуки
Номенклатура
ноутбуки
Кількість
22
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
02.12.2020 10:25
-
02.12.2020 10:24
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2020-12-03-000007
Дата створення проекту
03.12.2020 10:40
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
03.12.2020 12:56
Дата публікації висновку про результати
16.12.2020 13:58
Дата завершення усунення порушень
01.01.2021 00:00
Дата завершення моніторингу
25.12.2020 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби (Тернопільська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 96) 543-35-42
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913637
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Область або регіон
Тернопільська
Населений пункт
Тернопіль
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 03.12.2020 №74 Тернопіль Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Євген ДЕРЖЕРУКА Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 03.12.2020 №74 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 4. UA-2020-10-20-002458-a від 20.10.2020 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
03.12.2020 00:00
Документи рішення
03.12.2020 12:56
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Підволочиської селищної ради (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 20.10.2020, протокол засідання тендерного комітету від 13.11.2020 щодо відхилення тендерної пропозиції, протокол засідання тендерного комітету від 17.11.2020 щодо відхилення тендерної пропозиції, протокол засідання тендерного комітету від 19.11.2020 щодо визначення переможця процедури закупівлі та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «КВП«НЕОТЕК» (далі – ТОВ «КВП«НЕОТЕК»), тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Цуканова Максима Ігоровича (далі – ФОП Цуканов М.І.), тендерну пропозицію приватного підприємства «КОМТЕХСЕРВІС» (далі - ПП «КОМТЕХСЕРВІС»), повідомлення про намір укласти договір від 19.11.2020, договір закупівлі від 02.12.2020 №232, додаткова угода від 02.12.2020 №1. Проведеним аналізом відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення, зокрема: - на порушення вимог частини п’ятої статті 17 Закону, пункту 2 частини другої статті 22 Закону, Додатком №7 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо надання гарантійного листа, що за своїм змістом, окрім іншого, підтверджує про не перебування учасника закупівлі під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції» чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, при наявності відповідної публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації».
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону, встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 17 Закону, пункту 2 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону, оприлюднення інформації про закупівлю, підстав відхилення тендерних пропозицій ТОВ «КВП«НЕОТЕК» та ФОП Цуканов М.І., розгляду тендерної пропозиції ПП «КОМТЕХСЕРВІС», своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходів щодо недопущення виявлених порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
16.12.2020 00:00
Дата публікації
16.12.2020 13:58
Документи висновку
16.12.2020 13:58
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Тендерний комітет відділу освіти Підволочиської селищної ради уважно розглянув та опрацював висновок про результати моніторингу закупівлі від 16.12.2020 щодо закупівлі товару «Ноутбуки, персональний комп’ютер (30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина) )» та повідомляє, що нами в порушення вимог частини п’ятої статті 17 Закону, пункту 2 частини другої статті 22 Закону, було встановлено вимогу до Учасників надати в складі Тендерної пропозиції гарантійний лист, що за своїм змістом, окрім іншого, підтверджує про не перебування Учасника закупівлі під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції» чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, при наявності відповідної публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації». Відповідно до зобов’язання про усунення порушень, викладеного у висновку моніторингу, зокрема шляхом недопущення їх у подальшому, тендерний комітет відділу освіти Підволочиської селищної прийняв до уваги зауваження Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, та зобов’язується не допускати у подальшому подібних порушень.
Дата публікації
18.12.2020 13:07
Документи інформації про усунення порушення
18.12.2020 13:08
-
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
Порушення усунуто.
Результат
Усунуто
Дата публікації
23.12.2020 12:04
Інформація про результати по порушеннях
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї : так
Документи інформації про усунення порушення
23.12.2020 12:05
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
362 138 грн.
Період подання пропозицій
до 06.11.2020 08:00
Замовник:
Відділ освіти Підволочиської селищної ради
Контактний телефон:
+380970621112
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
362 138 грн.
Період подання пропозицій
до 06.11.2020 08:00
Замовник:
Відділ освіти Підволочиської селищної ради
Контактний телефон:
+380970621112
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності