Показати схожі тендери

Закупівля Разові квитки для оплати проїзду в транспорті загального користування, штрафні квитанції, код 22450000-9 за ДК 021:2015 «Друкована продукція з елементами захисту» від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС".

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2020-10-16-007308-c
План UA-P-2020-10-13-003292-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 25.11.2020 12:37
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 03.11.2020 13:13
Закінчення аукціону 03.11.2020 13:34
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
2 879 040 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
29 000 грн. (1,01 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.10.2020 14:17 до 02.11.2020 15:00
Завершено
Період уточнень
з 16.10.2020 14:17
до 23.10.2020 00:00
Завершено
Період оскарження
з 16.10.2020 14:17
до 29.10.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 03.11.2020 13:13
до 03.11.2020 13:34
Завершено
Період кваліфікації
з 03.11.2020 13:34
до 10.11.2020 19:46
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.11.2020 19:46
до 21.11.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 10.11.2020 19:46
до 25.11.2020 12:37
Період уточнень
з 16.10.2020 14:17 до 23.10.2020 00:00
Період оскарження
з 16.10.2020 14:17 до 29.10.2020 00:00
Період аукціону
з 03.11.2020 13:13 до 03.11.2020 13:34
Період кваліфікації
з 03.11.2020 13:34 до 10.11.2020 19:46
Період кваліфікації
з 03.11.2020 13:34 до 10.11.2020 19:46
Основні параметри
Разові квитки для оплати проїзду в транспорті загального користування, штрафні квитанції, код 22450000-9 за ДК 021:2015 «Друкована продукція з елементами захисту»
мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції: українською мовою (детальніше в тендерній документації); умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати) відповідно до тендерної документації
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиції закупівлі 5
Позиція : №1 260 000 (блок)
Разові квитки для оплати проїзду на транспорті загального користування (з голограмою)
Опис предмета закупівлі
Разові квитки для оплати проїзду на транспорті загального користування (з голограмою)
Код ДК 021:2015
22458000-5 - Друкована продукція на замовлення
Кількість
260 000
Одиниця виміру
блок
Адреса постачання
03150, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. К. Малевича, 127 (склад замовника)
Дата постачання по
30.04.2021 00:00
Позиція : №2 32 000 (блок)
Разові квитки для оплати проїзду на транспорті загального користування (термопапір)
Опис предмета закупівлі
Разові квитки для оплати проїзду на транспорті загального користування (термопапір)
Код ДК 021:2015
22458000-5 - Друкована продукція на замовлення
Кількість
32 000
Одиниця виміру
блок
Адреса постачання
03150, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. К. Малевича, 127 (склад замовника)
Дата постачання по
30.04.2021 00:00
Позиція : №3 24 000 (блок)
Разові квитки для оплати проїзду у маршрутному таксі
Опис предмета закупівлі
Разові квитки для оплати проїзду у маршрутному таксі
Код ДК 021:2015
22458000-5 - Друкована продукція на замовлення
Кількість
24 000
Одиниця виміру
блок
Адреса постачання
03150, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. К. Малевича, 127 (склад замовника)
Дата постачання по
30.04.2021 00:00
Позиція : №4 640 (блок)
Разові квитки для оплати проїзду на нічному маршруті
Опис предмета закупівлі
Разові квитки для оплати проїзду на нічному маршруті
Код ДК 021:2015
22458000-5 - Друкована продукція на замовлення
Кількість
640
Одиниця виміру
блок
Адреса постачання
03150, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. К. Малевича, 127 (склад замовника)
Дата постачання по
30.04.2021 00:00
Позиція : №5 800 (блок)
Штрафні квитанції за неоплачений проїзд
Опис предмета закупівлі
Штрафні квитанції за неоплачений проїзд
Код ДК 021:2015
22458000-5 - Друкована продукція на замовлення
Кількість
800
Одиниця виміру
блок
Адреса постачання
03150, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. К. Малевича, 127 (склад замовника)
Дата постачання по
30.04.2021 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 60 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Покупцем у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з дати підписання Покупцем видаткової накладної на фактично поставлену окрему партію Товару
Документи закупівлі
-
16.10.2020 14:18
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Віталій Зарицький
Електронна пошта
Телефон
+380442546567
Замовник
ЄДРПОУ
31725604
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС"
Поштовий індекс
04070
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул. Набережне Шосе, буд. 2
Реєстр пропозицій
Учасник:
ДП Київська офсетна фабрика
Пропозиція:
2 879 040 грн.
Учасник:
ТОВ "Укрспецполіграфія"
Пропозиція:
2 853 120 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 10.11.2020 19:46 по 21.11.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей згідно частини 16 статті 29 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: - невідповідність в інформації та/або документах, що підтверджують права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю відповідно до статті 16 цього Закону. 1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі тендерної пропозиції надано протокол №05/01-1 від 05.02.2018 Позачергових загальних зборів учасників ТОВ «Укрспецполіграфія» щодо обрання керівника. Проте не надано наказ про призначення (вступ) (подовження повноважень тощо) на посаду (у разі, якщо наказ на призначення не ведеться суб’єктом господарювання – лист від Учасника із зазначенням цього) 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації , щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі на підписання документів тендерної пропозиції та укладання (підписання) договору про закупівлю: 2.1.1. Протокол або витяг з протоколу загальних зборів щодо обрання керівника юридичної особи (або подовження його повноважень тощо) або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи (відповідно до процедури обрання, яка визначена статутом чи іншими установчими документами); 2.1.2. Протокол або витяг з протоколу загальних зборів або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи щодо надання повноважень на підписання (укладення) договору або його затвердження за результатами тендеру у випадках, коли існують відповідні обмеження згідно статуту чи інших установчих документів щодо підписання (укладення) керівником договорів певного виду, затвердження укладених договорів загальними зборами (чи будь-яким іншим органом управління товариства), в тому числі по сумам (надаються виключно у випадку, якщо статутом чи іншими установчими документами передбачено певні обмеження); У випадку, якщо в установчих документах обмеження по сумі виражене не в грошовому еквіваленті, а в будь-якому іншому показнику (наприклад: відсоток від чистого прибутку, відсоток від вартості активів за даними останньої річної звітності та таке інше), Учасник повинен в складі тендерної пропозиції надати відповідний документ, в якому міститься необхідна та достатня інформація для перевірки Замовником повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі на підписання документів: договору, тендерної пропозиції тощо (наприклад: річна звітність, аудиторський звіт та таке інше). 2.1.3. Наказ про призначення (вступ) (подовження повноважень тощо) на посаду (у разі, якщо наказ на призначення не ведеться суб’єктом господарювання – лист від Учасника із зазначенням цього); 2.1.4. Довіреність, якщо повноваження особи визначені довіреністю, при цьому документи визначені пп. 2.1.1.- 2.1.3. надаються в повному обсязі на особу, яка надала таку довіреність; 2.1.5. У разі підписання пропозиції фізичною особою-підприємцем - свідоцтво про державну реєстрацію або виписка(витяг) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. (вимога пп. 2.1 пункту 2 таблиці 2 додатку 2 тендерної документації) 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подавати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати Наказ про призначення (вступ) (подовження повноважень тощо) на посаду (у разі, якщо наказ на призначення не ведеться суб’єктом господарювання – лист від Учасника із зазначенням цього)
Створено
05.11.2020 13:00
Надати до
06.11.2020 13:00
Договір
UA-2020-10-16-007308-c-a1
Підписаний і діє
Номер
52.20-357
2 853 120 грн.
2 377 600 грн.
З ПДВ
Підписано
23.11.2020
Строк дії договору з
23.11.2020
по
30.04.2021
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
260 000 (блок)
Разові квитки для оплати проїзду на транспорті загального користування (з голограмою)
Номенклатура
Разові квитки для оплати проїзду на транспорті загального користування (з голограмою)
Кількість
260 000
Одиниця виміру
блок
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
32 000 (блок)
Разові квитки для оплати проїзду на транспорті загального користування (термопапір)
Номенклатура
Разові квитки для оплати проїзду на транспорті загального користування (термопапір)
Кількість
32 000
Одиниця виміру
блок
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
24 000 (блок)
Разові квитки для оплати проїзду у маршрутному таксі
Номенклатура
Разові квитки для оплати проїзду у маршрутному таксі
Кількість
24 000
Одиниця виміру
блок
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
640 (блок)
Разові квитки для оплати проїзду на нічному маршруті
Номенклатура
Разові квитки для оплати проїзду на нічному маршруті
Кількість
640
Одиниця виміру
блок
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
800 (блок)
Штрафні квитанції за неоплачений проїзд
Номенклатура
Штрафні квитанції за неоплачений проїзд
Кількість
800
Одиниця виміру
блок
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
25.11.2020 12:37
-
25.11.2020 12:36
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 879 040 грн.
Період подання пропозицій
до 02.11.2020 15:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС"
Контактний телефон:
+380442546567
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 879 040 грн.
Період подання пропозицій
до 02.11.2020 15:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС"
Контактний телефон:
+380442546567
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності